מפרסם ב-zap מאז 2005

‎מבט אלקטריק‎ ‏(MabatElectric) - עמוד 10

מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (9 סניפים)

3.24 / 5 ממוצע מבוסס על 84 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: א.א.א המרכז לעודפי חשמל בע"מ
נמצאו 731 חוות דעת גולשים על מבט אלקטריק
שרה
שרה
20.01.2025
מוצר שנרכש: סיר לחץ נינג'ה OL753 Smart Lid

החברה היתה מקצועית, קיבלה את ההזמנה, ותוך מספר ימים סיפקה את המוצר עד לפתח הבית. ממליצה בחום !

חוות הדעת עזרה לכם?
עלי דראושה
עלי דראושה
19.01.2025
מוצר שנרכש: שואב שוטף רובוטי כולל עמדת ניקוי וייבוש עצמי מבית DREAME דרימי דגם L20

המחיר נמוך משמעותית לעומת הממוצע בשוק. מומלץ בחום. הרובוט הגיע בזמן ואפילו לפני, ללא תקלות

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר
מאיר
19.01.2025
מוצר שנרכש: AIRFRY טוסטר אובן סאוטר משולב

שירות מהיר והמחיר הכי זול ברשת בפער ענו מיד בטלפון השליח הגיע תוך ימים ספורים תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
limordtb
limordtb
19.01.2025
מוצר שנרכש: תנור משולב סאוטר

שירות מזעזע!! רכשתי תנור משולב סאוטר ביום 31.12.24, עד היום לא קיבלתי אותו, לפני שבוע התקשרתי ונאמר לי שהיה עיכוב במכס ואקבל אותו בסופ"ש או ביום ראשון. סופ"ש עבר, היום יום ראשון, התנור לא הגיע , מהבוקר אין מענה טלפוני (נשמע צליל חיוג עד שמתנתק) וגם לווצאפ לא עונים.

תגובת החנות

היי לימור, טרם רכישתך את התנור אם זכור לך הסברנו לך שהתנור עלול להתעכב מאחר ורק נכנס לארץ, ובכל זאת הסכמת לחכות. שוחחנו לאחר מספר ימים ובדקנו לך סטטוס ונאמר שייקח מספר ימים נוספים. דיברנו מספר פעמים בטלפון וגם בווצאפ ולכן לא ברור לנו מדוע כתבת שאנחנו לא עונים. כל לקוח והחוויה שלו, נשמח לעשות לך חוויה מתקנת בעתיד. צוות מבט אלקטריק

חוות הדעת עזרה לכם?
hgazeahmed35
hgazeahmed35
19.01.2025
מוצר שנרכש: שואב אבק שרק 320

חבל לקנות מהחברה הזו כניתי ב9/1/2025 ועד היום 19/01/2025 לא קבלתי ולאחר בירור אומרים שזה 5 ימי עסקים הבנתי שלא לכנות יום חמשי ושהם לא מחפשים את טובת הלקוח העיקר שקנייתה וזה שבור את הראש. למרות ששלחתי הוכחות שההזמנה התקבלה ב 9 והועברה ב 10 לחודש לחברת משלוחים עדיין אחרי 9 ימים לא קבלתי יש לי שני מיילם ושתי הודעות וגם לא אכפת להם

תגובת החנות

היי, אנו מתחייבים ל-7 ימי עסקים לאספקת המוצרים, בפועל מספקים תוך יומיים-שלושה. ביררנו עם חברת המשלוחים ולאחר 4 ימים שליח היה בדרך אליך אך לא יכולת לקבל את המוצר והוא נאלץ לחזור למחסן ההפצה. לאחר יומיים יצא אליך בשנית המשלוח וקבילת אותו. מאחלים לך שימוש מהנה במוצר. צוות מבט אלקטריק.

חוות הדעת עזרה לכם?
avitalb
avitalb
16.01.2025
מוצר שנרכש: תנור סאוטר

שירות לקוחות מעולה אדיב ואחראי פותרים בעיה עם הפנים ללקוח ולוקחים אחריות כשיש בעיה לא נתקלים כל יום בעסק שלוקח אחריות זמינות ומענה גבוהים

חוות הדעת עזרה לכם?
ly
ly
14.01.2025
מוצר שנרכש: תנור aeg 264232

לפני הקנייה ענו על שאלות ונתנו מענה מהיר. עם ביצוע ההזמנה באינטרנט החלו בעיות- תחילה לא ניתן היה להשלים תשלום אלא אם כן אתה משדרג אחריות (בשיחת טלפון הסבירו שזה מגדיל לעוד שנתיים) אז לא התעקשתי והוספתי. אחרי שרכשתי לא שלחו חשבונית אלא אישור הזמנה. אמרו שיוציאו חשבונית רק אחרי שתנור יהיה בבית. תנור הגיע לא שלחו חשבונית היה צריך לרדוף ימים אחריהם-לא שלחו- הודעות, להתקשר, לשלוח מייל לקבל מענה. אחרי שהשגתי אותם שלחו חשבונית ובה שינוו פרטי עסקה!!- חיוב על משלוח כאשר בפרסום באתר מופיע משלוח חינם. בחשבונית גבו על משלוח ולא על הגדלת אחריות. גם מחיר התנור שונה והעלו ב-50 שח. אחרי שפניתי שוב אמרו שהשדרוג זה במקום יבואן מקביל. שונה ממה שנמסר בשיחה עם נציג. מעולם לא נאמר על ייבוא מקביל. בחיים לא הייתי קונה מקביל. בטח שבחנויות אחרות יש באותו מחיר יש יבואן רשמי. בפרסום עצמו לא נכתב מילה על שזה יבוא מקביל והם מטעים את הלקוח. איך שקבלתי חשבונית פניתי אליהם שיש טעות- לא משנים את הפירוט (במקום שדרוג אחריות רשמו משלוח) רציתי לבטל את הרחבת האחריות- לא מאשרים כי התנור כבר בבית. (מה הקשר???) היה צריך להבין כבר ממעמד הרכישה שמחייבים לשדרג אחריות שיש כאן שיטת המצליח לנפח את המחיר וחוסר הגינות. לא אקנה כאן לעולם שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
orgad
orgad
14.01.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה סמסונג ue50cu700

שרות מצוין משלוח מהיר מומלץ מאוד קיבלתי את המוצר תוך פחות משבוע מאוד מרוצה ממנו

חוות הדעת עזרה לכם?
עינב
עינב
13.01.2025
מוצר שנרכש: שואב אבק דרימי X40

אחלה אנשים אחלה שירות השואב הגיע תוך יומיים והכל היה כמו שצריך תודה רבה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
liorking18
liorking18
12.01.2025
מוצר שנרכש: 55UR78006LLF

לא תיאמו איתי מועד נוח, לא שאלו אותי, לא יכולץי לשנות ואין עם מי לדבר. לא לקנות אצלם.

תגובת החנות

היי ליאור, לא כ"כ ברור לנו מדוע בחרת לפרסם חוות דעת שלילית. הזמנת את המסך בתאריך: 6.1 והוא נשלח אליך עם חברת צ'יטה והתקבל על ידך יומיים לאחר מכן בתאריך 8.1 (יומיים מרגע ההזמנה) אנחנו שולחים את המוצרים עם חברת שליחויות של צ'יטה, במידה והייתה לך בעיה עם השעות יכולת לדבר איתנו והיינו מנסים לעזור. העיקר שקיבלת, מאחלים לך שימוש מהנה במסך. כאן לשירותך צוות מבט אלקטריק.

חוות הדעת עזרה לכם?
מתן
מתן
11.01.2025
מוצר שנרכש: בלנדר נינג'ה

הזמנו בלנדר והמשלוח הגיע ממש מהר. ארוז מעולה כל חלק ארוז בנפרד. המוצר מצוין. וחווית קניה נוחה באתר.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלינור
אלינור
11.01.2025
מוצר שנרכש: שואב אבק רובוטי מקרצף L20 ULTRA

חיפשתי שואב רובוטי של Dreame ומצאתי אותו אצלכם במחיר מצוין. ההזמנה הייתה פשוטה וברורה והשואב הגיע אליי מהר מהצפוי. בנוסף השירות שלכם היה פשוט מעולה - עניתם לכל השאלות שלי במהירות ובסבלנות. ממליץ בחום לכל מי שמחפש מוצרי חשמל עם שירות ברמה גבוהה

חוות הדעת עזרה לכם?
Itamar
Itamar
10.01.2025
מוצר שנרכש: תנור אובן טורבו MAX מבית NINJA נינג'ה דגם DT203

קבלתי מוצר פגום אך מיד עם ההודה שלי אליהם הם חיפשו תחליף וטיפלו בי, לא כל כך ענו לי בטלפון אבל בוואטסאפ היה שירות מהיר יותר

חוות הדעת עזרה לכם?
Gl
Gl
10.01.2025
מוצר שנרכש: מעבד מזון נינג'ה Bl682

המחיר היה זול והשירות היה מצויין. זמינות לווצאפ ומענה על השאלות ששאלנו אותם. השליח הגיע במהירות מאז ההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
yonhic1991
yonhic1991
10.01.2025
מוצר שנרכש: תנור בילד אין

קנייה טובה, מחירים הכי זולים בשוק. ועשינו סקר על כל המוצרים שקנינו.קנינו תנורים וטלויזיה, גם השילוח היה מהיר

חוות הדעת עזרה לכם?
שרה
שרה
10.01.2025
מוצר שנרכש: נינגה קרימי nc303

שירות מעולה. אתר נוח וברור. הזמנו נינגה קרימי . במקום שבעה ימי עסקים הגיע תוך שלושה ימים ובמחיר הנמוך ביוצר למוצר זה

חוות הדעת עזרה לכם?
Shlomi’s iphone
Shlomi’s iphone
09.01.2025
מוצר שנרכש: מכונת כביסה

שירות מהיר ויעיל הזמנתי מכונת כביסה aeg ובלי הרבה דיבורים תוך 3 ימי עסקים המכונה היגיעה זו פעם ראשונה שרכשתי מהחנות הזו ואני חייב לציין שהשירות היה יוצא מן הכלל ומהיר בצורה בלתי רגילה , תודה רבה לאבלין ולכל צוות מבט אלקטריק בנוסף ברצוני לציין שהמחיר היה הכי זול בארץ

חוות הדעת עזרה לכם?
meni
meni
08.01.2025
מוצר שנרכש: מדיח, מקרר וכיריים

שירות ברמה אחרת ומוצרים איכותיים! רכשתי דרך האתר מבט אלקטריק שלושה מוצרים גדולים: מדיח כלים, מקרר וכיריים, ואני פשוט מרוצה עד השמיים! החוויה התחילה באתר עצמו – נוח מאוד לשימוש, עם הסברים ברורים ותמונות איכותיות. היה לי קל להשוות בין המוצרים ולבחור את אלו שהכי מתאימים לי. גם המחירים היו תחרותיים מאוד, במיוחד בהשוואה לאתרים אחרים שבדקתי. לאחר הרכישה, קיבלתי מענה מהיר ומקצועי. הם עזרו לי לוודא שכל המוצרים במלאי ואפילו דאגו להסביר לי על זמני האספקה. המוצרים הגיעו בדיוק במועד שנקבע, עם שליח אדיב וסבלני שווידא שהכל מסודר בצורה מושלמת. המדיח עובד בצורה שקטה ומדהימה, המקרר גדול ומרווח בדיוק כפי שתואר, והכיריים החדשות עושות את הבישול לחוויה נהדרת. חשוב לי לציין גם את היחס האישי שקיבלתי – הרגשתי שאני בידיים טובות לאורך כל התהליך. זו לא הפעם הראשונה שאני קונה דרך מבט אלקטריק, ואני בטוח שגם לא האחרונה. אם אתם מחפשים מקום לקנות בו מוצרי חשמל לבית, זה ללא ספק האתר בשבילכם! ממליץ בחום רב לכל מי שמעריך שירות מעולה ומוצרים איכותיים. תודה רבה לצוות מבט אלקטריק!

חוות הדעת עזרה לכם?
tom zagori
tom zagori
07.01.2025
מוצר שנרכש: שואב רובוטי דרימי

חי טיפל בי בכזו מסירות נפש וסבלנות, ממש דאג להעניק לי את התחושה הכי טובה שאפשר לקבל, טיפלו בי במלוא תשומת הלב והסבלנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
הלל
הלל
06.01.2025
מוצר שנרכש: מסך סמסונג " 65 דגם UE65DU7100

אמ;לק: תקוו שתקבלו את ההזמנה שלכם אחרת תאכלו מרורים. הזמנתי טלוויזה. עשו את התרגיל הקבוע של "בדיוק נגמר אבל יש את הדגם החדש בתוספת מחיר" כבר הייתי צריך את הטלוויזה וזאת לא הייתה תוספת משמעותית כל כך אז הסכמתי. ע"פ האתר זה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. לא הגיע. לא הצלחתי להשיג אותם בטלפון. רק בוואטספ. אמרו "מנסים ליצור קשר עם השליח" עבר יום אין תשבוה אחרי יום אמרו "אמור להגיע היום או מחר". לא הגיע. אמרו "יגיע ביום חמישי". שלחתי הודעה בחמישי בבוקר בשאלה אם יגיע היום? אמרו "כן" לא הגיע. וזה כבר אחרי 3 שבועות שאני מחכה. בישקתי ביטול והחזר. אין תגובה. יומיים אחר כך שאלתי מה קורה? אין תגובה אחרי שלושה ימים אני מתחיל לאבד סבלנות. אמרו "הקמנו ביטול. תראה את ההחזר עד שבוע" עבר שבוע אין החזר. שאלתי מה קורה? "פתחנו פרוצדורה מול האשראי והבנק תראה עד 14 ימי עסקים". זה אחרי שהם התחייבו על שבוע. ביקשתי איזה מסמך מאשר כלשהו כדי שיהיה לי משהו לעכוב אחרי התהליך. שלחו לי את מסמך הזמנה שלהם עם שורה של החסרת המוצר. לא ממש עוזר במשהו. עבר עוד שבוע, אין זיכוי באשראי. עד כתיבת של החוות דעת הזאת עוד לא קיבלתי זיכוי. לקחת כסף לוקח להם שנייה. להחזיר? תחכה עד אינסוף מבחינתם. פתחתי תלונה ברשות להגנת הצרכן. אולי הם יצליחו לעזור. אחרת באמת לא תהיה לי ברירה אל להגיש תביעה לתביעות קטנות. פשוט מתסכל. הם יכולים לתת פה איזה התייחסות מתגוננת שהם רוצים. לא החסרתי אף פרט באירוע הזה והכל מתועד. כדי להיות הוגן אני אגיד שכשהם עונים להודעות אז הם עונים בצורה מנומסת וזה לא טריוואלי במדינת ישראל.

תגובת החנות

הלל היקר, אנחנו תמיד שמחים לקבל ביקורת על מנת שנוכל להשתפר אך יהיה הוגן לדייק בעובדות, המסך נשלח אליך יומיים לאחר הזמנתך, לצערנו בעקבות חוסר מענה מצידך בנייד כשהשליח היה בדרכו אליך הוא נאלץ להחזיר את המסך למחסן ההפצה. אנחנו מתחייבים ל-7 ימים עסקים וב-99% גם עומדים בכך. היינו בקשר בטלפון ובווצאפ וקיבלת מאיתנו שירות לעילא ולעילא כי בשבילנו קודם כל הלקוח. באשר להזמנתך - מהרגע שהתחרטת והחלטת כי אינך רוצה את המסך עוד הזמנתך הועברה לזיכוי מיידי. חבל שבחרת לסלף את האמת יהיה הוגן שתהיה שקיפות מלאה לגולשי זאפ. נשמח לתת לך שירות גם בעתיד ואולי תהיה חוויה מתקנת. מאחלים לך כל טוב. צוות מבט אלקטריק.

חוות הדעת עזרה לכם?
רוני צרפתי
רוני צרפתי
05.01.2025
מוצר שנרכש: מקפיא

אספקה ממש מהירה. קיבלתי את המקפיא תוך 3 ימים, הייתה לי בעיה עם המוביל חייגתי אליהם פתרו לי את זה מולו במקום תודה רבה לכם אחלה של שירות

חוות הדעת עזרה לכם?
yagil
yagil
03.01.2025
מוצר שנרכש: מסך סמסונג 50' DU7100

אתר מקצועי ושירותי מאוד. המחיר הכי זול, האתר נראה מצויין ונגיש. המענה בשירות היה אדיב, בקיצור חווית קנייה טובה מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eugene
Eugene
01.01.2025
מוצר שנרכש: מחמם מים River KE55 7291044120028

הזמנתי מחמם מיים דגם מסויים. לאחר יותר משבועיים(!) קיבלתי דגם אחר לגמרי. יומיים מנסה ליצור קשר ואין מענה כלל! השירות על הפנים. לא רוצה להגיע לתביעה אבל...

תגובת החנות

שלום לקוראי חוות דעת זו. הלקוח רכש מחמם מים מדגם מסויים, הזמנתו טופלה באופן מיידי והועברה לאספקה ע"י היבואן. הלקוח קיבל את המוצר לאחר 4 ימי עסקים כך שלא ברור מדוע כותב שבועיים? היבואן שדרג את הלקוח למחמם מים שעולה 30% יותר בעקבות מחסור בדגם הזול שהזמין. אכן היו צריכין לעדכן אותו אך יחד עם זאת מי לא יסכים לקבל מוצר חדש יותר, איכותי יותר מבלי להוסיף כסף? וכל זאת על מנת שיהיה מרוצה. עצוב שהלקוח בחר לנצל את פלטפורמת זאפ על מנת להכפיש. היינו זמינים ללקול ושוחחנו עמו גם בטלפון, גם במייל ובווצאפ. נמשיך לתת שרות מצויין כי אצלנו זה הכי חשוב. מצפים לראותך אצלנו שוב. שבוע מבורך לכל עם ישראל, ושחטופינו יחזרו במהרה!

חוות הדעת עזרה לכם?
איתי כהן
איתי כהן
28.12.2024
מוצר שנרכש: מסך 86UR8100 LG

יש להם אחלה שירות ! המסך הגיע תוך 4 ימים כולל התקנה באותו מעמד דרך ח.י אלקטרוניקה ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
תהל
תהל
27.12.2024
מוצר שנרכש: S8 MAXV ULTRA

שואב הגיע מהר. היו ממש זמינים בווטסאפ כי היו לי הרבה שאלות לפני שרות טוב וחוויה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון