
החברה היתה מקצועית, קיבלה את ההזמנה, ותוך מספר ימים סיפקה את המוצר עד לפתח הבית. ממליצה בחום !

החברה היתה מקצועית, קיבלה את ההזמנה, ותוך מספר ימים סיפקה את המוצר עד לפתח הבית. ממליצה בחום !

המחיר נמוך משמעותית לעומת הממוצע בשוק. מומלץ בחום. הרובוט הגיע בזמן ואפילו לפני, ללא תקלות

שירות מהיר והמחיר הכי זול ברשת בפער ענו מיד בטלפון השליח הגיע תוך ימים ספורים תודה.

שירות מזעזע!! רכשתי תנור משולב סאוטר ביום 31.12.24, עד היום לא קיבלתי אותו, לפני שבוע התקשרתי ונאמר לי שהיה עיכוב במכס ואקבל אותו בסופ"ש או ביום ראשון. סופ"ש עבר, היום יום ראשון, התנור לא הגיע , מהבוקר אין מענה טלפוני (נשמע צליל חיוג עד שמתנתק) וגם לווצאפ לא עונים.
היי לימור, טרם רכישתך את התנור אם זכור לך הסברנו לך שהתנור עלול להתעכב מאחר ורק נכנס לארץ, ובכל זאת הסכמת לחכות. שוחחנו לאחר מספר ימים ובדקנו לך סטטוס ונאמר שייקח מספר ימים נוספים. דיברנו מספר פעמים בטלפון וגם בווצאפ ולכן לא ברור לנו מדוע כתבת שאנחנו לא עונים. כל לקוח והחוויה שלו, נשמח לעשות לך חוויה מתקנת בעתיד. צוות מבט אלקטריק

חבל לקנות מהחברה הזו כניתי ב9/1/2025 ועד היום 19/01/2025 לא קבלתי ולאחר בירור אומרים שזה 5 ימי עסקים הבנתי שלא לכנות יום חמשי ושהם לא מחפשים את טובת הלקוח העיקר שקנייתה וזה שבור את הראש. למרות ששלחתי הוכחות שההזמנה התקבלה ב 9 והועברה ב 10 לחודש לחברת משלוחים עדיין אחרי 9 ימים לא קבלתי יש לי שני מיילם ושתי הודעות וגם לא אכפת להם
היי, אנו מתחייבים ל-7 ימי עסקים לאספקת המוצרים, בפועל מספקים תוך יומיים-שלושה. ביררנו עם חברת המשלוחים ולאחר 4 ימים שליח היה בדרך אליך אך לא יכולת לקבל את המוצר והוא נאלץ לחזור למחסן ההפצה. לאחר יומיים יצא אליך בשנית המשלוח וקבילת אותו. מאחלים לך שימוש מהנה במוצר. צוות מבט אלקטריק.

שירות לקוחות מעולה אדיב ואחראי פותרים בעיה עם הפנים ללקוח ולוקחים אחריות כשיש בעיה לא נתקלים כל יום בעסק שלוקח אחריות זמינות ומענה גבוהים

לפני הקנייה ענו על שאלות ונתנו מענה מהיר. עם ביצוע ההזמנה באינטרנט החלו בעיות- תחילה לא ניתן היה להשלים תשלום אלא אם כן אתה משדרג אחריות (בשיחת טלפון הסבירו שזה מגדיל לעוד שנתיים) אז לא התעקשתי והוספתי. אחרי שרכשתי לא שלחו חשבונית אלא אישור הזמנה. אמרו שיוציאו חשבונית רק אחרי שתנור יהיה בבית. תנור הגיע לא שלחו חשבונית היה צריך לרדוף ימים אחריהם-לא שלחו- הודעות, להתקשר, לשלוח מייל לקבל מענה. אחרי שהשגתי אותם שלחו חשבונית ובה שינוו פרטי עסקה!!- חיוב על משלוח כאשר בפרסום באתר מופיע משלוח חינם. בחשבונית גבו על משלוח ולא על הגדלת אחריות. גם מחיר התנור שונה והעלו ב-50 שח. אחרי שפניתי שוב אמרו שהשדרוג זה במקום יבואן מקביל. שונה ממה שנמסר בשיחה עם נציג. מעולם לא נאמר על ייבוא מקביל. בחיים לא הייתי קונה מקביל. בטח שבחנויות אחרות יש באותו מחיר יש יבואן רשמי. בפרסום עצמו לא נכתב מילה על שזה יבוא מקביל והם מטעים את הלקוח. איך שקבלתי חשבונית פניתי אליהם שיש טעות- לא משנים את הפירוט (במקום שדרוג אחריות רשמו משלוח) רציתי לבטל את הרחבת האחריות- לא מאשרים כי התנור כבר בבית. (מה הקשר???) היה צריך להבין כבר ממעמד הרכישה שמחייבים לשדרג אחריות שיש כאן שיטת המצליח לנפח את המחיר וחוסר הגינות. לא אקנה כאן לעולם שוב

שרות מצוין משלוח מהיר מומלץ מאוד קיבלתי את המוצר תוך פחות משבוע מאוד מרוצה ממנו

אחלה אנשים אחלה שירות השואב הגיע תוך יומיים והכל היה כמו שצריך תודה רבה לכם

לא תיאמו איתי מועד נוח, לא שאלו אותי, לא יכולץי לשנות ואין עם מי לדבר. לא לקנות אצלם.
היי ליאור, לא כ"כ ברור לנו מדוע בחרת לפרסם חוות דעת שלילית. הזמנת את המסך בתאריך: 6.1 והוא נשלח אליך עם חברת צ'יטה והתקבל על ידך יומיים לאחר מכן בתאריך 8.1 (יומיים מרגע ההזמנה) אנחנו שולחים את המוצרים עם חברת שליחויות של צ'יטה, במידה והייתה לך בעיה עם השעות יכולת לדבר איתנו והיינו מנסים לעזור. העיקר שקיבלת, מאחלים לך שימוש מהנה במסך. כאן לשירותך צוות מבט אלקטריק.

הזמנו בלנדר והמשלוח הגיע ממש מהר. ארוז מעולה כל חלק ארוז בנפרד. המוצר מצוין. וחווית קניה נוחה באתר.

חיפשתי שואב רובוטי של Dreame ומצאתי אותו אצלכם במחיר מצוין. ההזמנה הייתה פשוטה וברורה והשואב הגיע אליי מהר מהצפוי. בנוסף השירות שלכם היה פשוט מעולה - עניתם לכל השאלות שלי במהירות ובסבלנות. ממליץ בחום לכל מי שמחפש מוצרי חשמל עם שירות ברמה גבוהה

קבלתי מוצר פגום אך מיד עם ההודה שלי אליהם הם חיפשו תחליף וטיפלו בי, לא כל כך ענו לי בטלפון אבל בוואטסאפ היה שירות מהיר יותר

המחיר היה זול והשירות היה מצויין. זמינות לווצאפ ומענה על השאלות ששאלנו אותם. השליח הגיע במהירות מאז ההזמנה.

קנייה טובה, מחירים הכי זולים בשוק. ועשינו סקר על כל המוצרים שקנינו.קנינו תנורים וטלויזיה, גם השילוח היה מהיר

שירות מעולה. אתר נוח וברור. הזמנו נינגה קרימי . במקום שבעה ימי עסקים הגיע תוך שלושה ימים ובמחיר הנמוך ביוצר למוצר זה

שירות מהיר ויעיל הזמנתי מכונת כביסה aeg ובלי הרבה דיבורים תוך 3 ימי עסקים המכונה היגיעה זו פעם ראשונה שרכשתי מהחנות הזו ואני חייב לציין שהשירות היה יוצא מן הכלל ומהיר בצורה בלתי רגילה , תודה רבה לאבלין ולכל צוות מבט אלקטריק בנוסף ברצוני לציין שהמחיר היה הכי זול בארץ

שירות ברמה אחרת ומוצרים איכותיים! רכשתי דרך האתר מבט אלקטריק שלושה מוצרים גדולים: מדיח כלים, מקרר וכיריים, ואני פשוט מרוצה עד השמיים! החוויה התחילה באתר עצמו – נוח מאוד לשימוש, עם הסברים ברורים ותמונות איכותיות. היה לי קל להשוות בין המוצרים ולבחור את אלו שהכי מתאימים לי. גם המחירים היו תחרותיים מאוד, במיוחד בהשוואה לאתרים אחרים שבדקתי. לאחר הרכישה, קיבלתי מענה מהיר ומקצועי. הם עזרו לי לוודא שכל המוצרים במלאי ואפילו דאגו להסביר לי על זמני האספקה. המוצרים הגיעו בדיוק במועד שנקבע, עם שליח אדיב וסבלני שווידא שהכל מסודר בצורה מושלמת. המדיח עובד בצורה שקטה ומדהימה, המקרר גדול ומרווח בדיוק כפי שתואר, והכיריים החדשות עושות את הבישול לחוויה נהדרת. חשוב לי לציין גם את היחס האישי שקיבלתי – הרגשתי שאני בידיים טובות לאורך כל התהליך. זו לא הפעם הראשונה שאני קונה דרך מבט אלקטריק, ואני בטוח שגם לא האחרונה. אם אתם מחפשים מקום לקנות בו מוצרי חשמל לבית, זה ללא ספק האתר בשבילכם! ממליץ בחום רב לכל מי שמעריך שירות מעולה ומוצרים איכותיים. תודה רבה לצוות מבט אלקטריק!

חי טיפל בי בכזו מסירות נפש וסבלנות, ממש דאג להעניק לי את התחושה הכי טובה שאפשר לקבל, טיפלו בי במלוא תשומת הלב והסבלנות.

אמ;לק: תקוו שתקבלו את ההזמנה שלכם אחרת תאכלו מרורים. הזמנתי טלוויזה. עשו את התרגיל הקבוע של "בדיוק נגמר אבל יש את הדגם החדש בתוספת מחיר" כבר הייתי צריך את הטלוויזה וזאת לא הייתה תוספת משמעותית כל כך אז הסכמתי. ע"פ האתר זה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. לא הגיע. לא הצלחתי להשיג אותם בטלפון. רק בוואטספ. אמרו "מנסים ליצור קשר עם השליח" עבר יום אין תשבוה אחרי יום אמרו "אמור להגיע היום או מחר". לא הגיע. אמרו "יגיע ביום חמישי". שלחתי הודעה בחמישי בבוקר בשאלה אם יגיע היום? אמרו "כן" לא הגיע. וזה כבר אחרי 3 שבועות שאני מחכה. בישקתי ביטול והחזר. אין תגובה. יומיים אחר כך שאלתי מה קורה? אין תגובה אחרי שלושה ימים אני מתחיל לאבד סבלנות. אמרו "הקמנו ביטול. תראה את ההחזר עד שבוע" עבר שבוע אין החזר. שאלתי מה קורה? "פתחנו פרוצדורה מול האשראי והבנק תראה עד 14 ימי עסקים". זה אחרי שהם התחייבו על שבוע. ביקשתי איזה מסמך מאשר כלשהו כדי שיהיה לי משהו לעכוב אחרי התהליך. שלחו לי את מסמך הזמנה שלהם עם שורה של החסרת המוצר. לא ממש עוזר במשהו. עבר עוד שבוע, אין זיכוי באשראי. עד כתיבת של החוות דעת הזאת עוד לא קיבלתי זיכוי. לקחת כסף לוקח להם שנייה. להחזיר? תחכה עד אינסוף מבחינתם. פתחתי תלונה ברשות להגנת הצרכן. אולי הם יצליחו לעזור. אחרת באמת לא תהיה לי ברירה אל להגיש תביעה לתביעות קטנות. פשוט מתסכל. הם יכולים לתת פה איזה התייחסות מתגוננת שהם רוצים. לא החסרתי אף פרט באירוע הזה והכל מתועד. כדי להיות הוגן אני אגיד שכשהם עונים להודעות אז הם עונים בצורה מנומסת וזה לא טריוואלי במדינת ישראל.
הלל היקר, אנחנו תמיד שמחים לקבל ביקורת על מנת שנוכל להשתפר אך יהיה הוגן לדייק בעובדות, המסך נשלח אליך יומיים לאחר הזמנתך, לצערנו בעקבות חוסר מענה מצידך בנייד כשהשליח היה בדרכו אליך הוא נאלץ להחזיר את המסך למחסן ההפצה. אנחנו מתחייבים ל-7 ימים עסקים וב-99% גם עומדים בכך. היינו בקשר בטלפון ובווצאפ וקיבלת מאיתנו שירות לעילא ולעילא כי בשבילנו קודם כל הלקוח. באשר להזמנתך - מהרגע שהתחרטת והחלטת כי אינך רוצה את המסך עוד הזמנתך הועברה לזיכוי מיידי. חבל שבחרת לסלף את האמת יהיה הוגן שתהיה שקיפות מלאה לגולשי זאפ. נשמח לתת לך שירות גם בעתיד ואולי תהיה חוויה מתקנת. מאחלים לך כל טוב. צוות מבט אלקטריק.

אספקה ממש מהירה. קיבלתי את המקפיא תוך 3 ימים, הייתה לי בעיה עם המוביל חייגתי אליהם פתרו לי את זה מולו במקום תודה רבה לכם אחלה של שירות

אתר מקצועי ושירותי מאוד. המחיר הכי זול, האתר נראה מצויין ונגיש. המענה בשירות היה אדיב, בקיצור חווית קנייה טובה מאוד.

הזמנתי מחמם מיים דגם מסויים. לאחר יותר משבועיים(!) קיבלתי דגם אחר לגמרי. יומיים מנסה ליצור קשר ואין מענה כלל! השירות על הפנים. לא רוצה להגיע לתביעה אבל...
שלום לקוראי חוות דעת זו. הלקוח רכש מחמם מים מדגם מסויים, הזמנתו טופלה באופן מיידי והועברה לאספקה ע"י היבואן. הלקוח קיבל את המוצר לאחר 4 ימי עסקים כך שלא ברור מדוע כותב שבועיים? היבואן שדרג את הלקוח למחמם מים שעולה 30% יותר בעקבות מחסור בדגם הזול שהזמין. אכן היו צריכין לעדכן אותו אך יחד עם זאת מי לא יסכים לקבל מוצר חדש יותר, איכותי יותר מבלי להוסיף כסף? וכל זאת על מנת שיהיה מרוצה. עצוב שהלקוח בחר לנצל את פלטפורמת זאפ על מנת להכפיש. היינו זמינים ללקול ושוחחנו עמו גם בטלפון, גם במייל ובווצאפ. נמשיך לתת שרות מצויין כי אצלנו זה הכי חשוב. מצפים לראותך אצלנו שוב. שבוע מבורך לכל עם ישראל, ושחטופינו יחזרו במהרה!

יש להם אחלה שירות ! המסך הגיע תוך 4 ימים כולל התקנה באותו מעמד דרך ח.י אלקטרוניקה ממליץ

שואב הגיע מהר. היו ממש זמינים בווטסאפ כי היו לי הרבה שאלות לפני שרות טוב וחוויה טובה