
הזמנתי מגן מסך לדגם 7 ועשו לי הזמנה ל 7, בסדר - טועים. כשחזרתי אליהם קיבלתי יחס מזלזל וחוסר לקיחת אחריות. אמרו לי שהם ישלחו את המוצר המקורי שהזמנתי בתחושה שהם עושים לי טובה. לאחר חודש עדיין לא הגיע המוצר, הכסף נכון לעכשיו הלך לפח. לסיכום - שירות גרוע באונליין. חוסר מקצועיות בהזמנות.






















