
המוצא הגיע מהר, ובידיוק כמו שתואר באתר החברה. הכל ענה על הציפיות שלי ולא נתקלתי בבעיות במוצר ובשירות. המחיר הוגן

המוצא הגיע מהר, ובידיוק כמו שתואר באתר החברה. הכל ענה על הציפיות שלי ולא נתקלתי בבעיות במוצר ובשירות. המחיר הוגן

ממליץ בחום לסדר את הממשק שלכם מול חברת האשראי ככה שתהליך הרכישה יהיה מה שמצופה במאה 21. תהליך רכישה צריך להיות פשוט ונח למשתמש: בוחרים מוצר, מכניסים פרטי אשראי ומקבלים מוצר אחרי כמה ימים. ז-ה-ו לא לגיטימי להתקשר אחר כך על מנת "לאמת" את העסקה לא לגיטימי לבקש לצלם תעודת זהות וגם כרטיס אשראי מקדימה ומאחורה. מה זה השטויות האלה ?
שלום, ראשית אנו מתנצלים על עוגמת הנפש. מערכת התשלום באשראי שלנו מהירה ומאובטחת ומבטיחה ללקוחות שלנו לקבל את המוצרים בהקדם האפשרי. במקרים בהם סכום העסקה גבוה מ-5000 ש״ח, אנו מטלפנים ומוודאים את פרטי הלקוח בכדי להבטיח שההזמנה אכן בוצעה על ידי האדם שבבעלותו כרטיס האשראי. באמצעות אימות זה הצלחנו לעצור מקרים רבים של שימוש לרעה בפרטי אשראי של לקוחותינו. אנו מבינים כי התהליך לא נוח לעיתים, אבל ביטחון הרוכשים נמצא עבורנו בעדיפות העליונה. בברכה, צוות נקסטק

שירות יעיל ומהיר מאוד! הזמנה נוחה מאוד באתר. טיפול ושליחה בו ביום (תוך שעות ספורות) קיבלתי את המוצר לשמחתי למחרת ההזמנה

הזמנתי את המוצר שלי(דיסק און קי 64G) דרך האינטרנט, חיכיתי שבוע וחצי והתקשרתי אליהם לברר למה החבילה לא הגיעה, נציגה מטעמם אמרה לי בטלפון שהיא מעבירה את התלונה שלי ללמעלה, וצריכים להחזיר לי את הכסף, כעבור שבוע התקשרתי שוב והגיבו לי שיטפלו בבעיה, קודם כל אני ממש לא מרוצה ולפי התקנון צריך להחזיר לי את הכסף, ודבר שני הבעיה עדיין לא טופלה.

היחס אדיב מנומס ומעשי , המוצר הגיע בזמן הצפוי ואני מרוצה, אני ממליץ לקנות דרכם בביטחון. שמאי ברמן

יצרו איתי קשר מאוד מהר, ביררו על ההזמנה, הכל היה תקין. צוות מאוד סובלני. הייתה לי בעיה בטלפון, לא שמעו אותי. ניסו ליצור קשר בכל מקרה עד שהגענו לקשר מוצלח. עוד לא קיבלתי את המוצרים, אבל מקווה שהכל יהיה פיקס.

קניתי מצלמת זום ועקב חוסר הבנתי הטכנית, לא הצלחתי להוריד את הדרייבר. התקשר אלי דוד מהעסק הנ"ל , והתקין לי הכל לשביעות רצוני המלאה. כל הכבוד על השירות המעולה. תודה, זרח ורדי, נתניה.

שירות מקצועי ומהיר ביותר! הזמנתי שעון של סמסונג Active 2, עשיתי את ההזמנה ביום ראשון קיבלתי את השעון יום למחרת. מחיר זול והוגן, אני בוודאות אזמין עוד דברים בעתיד מהחנות שלהם.

קיבלתי שירות מאליאב יוצא דופן. רכשתי את הטלפון ולאחר שנה הגעתי עם מכשיר שבספק שהיה ניתן לתקן והוא עשה הכללל והצליח. שירות מדהים מכל הלב

חווית הקניה היתה פשוטה ונוחה. המוצר הגיע ארוז ומהמם אבל להפתעתי ואכזבתי כשפתחתי אותו גיליתי שהןא סופק עם שקע לא אוניברסלי. עכשיו אני לא יכולה להשתמש במוצר עד שאקנה מתאם. ממוצר שעולה סביב 2,000 ש"ח הייתי מצפה ליותר.

שרות מקצועי ונעים, תמיד עונים מהר ולעניין בלי אלף המתנות בנתבי שיחות. החליפו לי מסך בטלפון ישן רק בכדי להעביר נתונים לטלפון חדש שרכשתי וכל זה ללא עלות, ממליץ בחום.

הלכתי לאסוף את המצלמה לחנות. שירות 100% ממליץ בחום. גם קיבלתי את הפריט מהר מאוד.

חווית קניה מצויינת! האייפון הגיע למחרת ההזמנה והיו זמינים לכל שאלה ביעילות ובמהירות גם בטלפון וגם במייל… מאוד מרוצה מהקנייה והשירות ואקנה שוב בעתיד. תודה רבה!

תודה על חווית קנייה שנשאר טעם של עוד. שירות וצוות מקצועי, אדיב וסבלני! ממליצה בחום!

שירות מעולה, מענה מהיר ומחירים זולים. כבר קניתי שם 5 מכשירים שונים בשךושת השנים האחרונות.

פשוט מהממים ממליצה בחום, מחירים הגיוניים לחלוטין היו סופר סופר סופר נחמדים ומקצועיים כיפכוף של קנייה

רכשתי שלושה xiaomi mi band 5, הגיעו מהר, השירות היה מצויין. היתה לי שאלה שנענתה ע"י החנות.

הגיע תוך 48 שעות הכל היה תקין. לבקשתי הדביקו את המגן מסך. חוויה חיובית לגמרי

הטיפול בהזמנה החל למחרת , אחרי שיחה טלפונית. השיחה היתה מאוד לא נעימה שכללה ניתוק טלפון ללא קבלת מענה למצב ההזמנה , הכל החל באמירת שלום שלי ומענה חסר סבלנות במילה "כן" חזרתי על "שלום" והכן הפך לפחות סבלני והשיח הדרדר. בערב התקשר מישהו נחמד והטיפול היה מידי.

תהליך רכישה ברשת פשוט ומהיר. התקשרו טלפונית לאימות. הגיע בדואר ישראל תוך זמן קצר יותר מהמובטח. המוצר שהגיע היה בדיוק מה שהוזמן.

הכל הלך חלק מרגע ההזמנה באינטרנט ועד לקבלת המוצר והתקנתו, כולל הודעה מפורטת במייל על מקום קבלת המשלוח.

בזמן האחרון אני עושה הרבה רכישות באינטרנט ופה קיבלתי שירות מעולה עשיתי הזמנה יום שישי בערב יום ראשון כבר התקשרו אליי לוודא שבחרתי נכון ענו לי בצורה נעימה על כל שאלה ששאלתי אחרי כמה דקות החשבונית כבר הייתה אצלי במייל והיום יום שלישי וכבר קיבלתי הודעה שההזמנה שלי הגיע שירות מעולה תודה לכם אני עוד אחזור לקנות אצלכם זה בטוח

הגעתי לחנות לאחר שדיברתי עם אבשלום בטלפון שנתן לי שירות מעולה קניתי מכשיר סלולרי למבוגרים העובדים הסבירו לי על המכשיר ועזרו לי שירות מעולה ואדיב

שירות מעולה, מעל למצופה , הגיע בזמן, קיבלתי גם תוספות שלא הזמנתי,מומלץ,עומדים במילה שלהם,כל הכבוד

נשלח תוך יום, שירות אדיב, טלפון מיבואן רישמי מיגון במחיר מצויין. המיגון ברמה גבוהה ובמחיר טוב