
קיבלתי שירות מקצועי ואדיב, וגם מחיר משתלם. לא מנסים לדחוף מוצרים שלא נחוצים. מומלצים בחום

קיבלתי שירות מקצועי ואדיב, וגם מחיר משתלם. לא מנסים לדחוף מוצרים שלא נחוצים. מומלצים בחום

הגעתי מבית שמש בזכות המחירים זולים 🤑...קניתי בזכות השירות😃.... הוווופפהההה! 😂 כל הכבוד לכם!👏👏👏 ממליץ

שירות ממש טוב ומהיר ותמיד עונים מאוד מהר ובנוסף יש שם את המחירים הטובים מכולם

יחס חם ומקצועי , אנשים מאוד נחמדים, מחיר טוב, כל מילה נוספת מיותרת והרבה מעבר לזה.

חווית קנייה נעימה ומקצועית, גם מחיר מצוין אנשים טובים ונחמדים. גם תוספות במחיר סבבה. תודה

המוכר שגיא היה אדיב ומקצועי גם בטלפון וגם שהגעתי לחנות לקנות את הטלפון, עזור לי בכל שיכל.

רכשתי samsung s20 ultra עשיתי הזמנה באתר והתקשרתי לוודא שאני מקבל בדיוק את הדגם שרציתי. באתר ובזאפ לא היה כתוב שמדובר בדגם 5G (אני יודע שיש לסמארטפון הזה גם דגם 4G), והנציג אישר שהדגם 5G. תוך כדי שיחה הבנתי שכדאי להוסיף כיסוי מסך ומטען מהיר. חששתי לגבי הכיסוי, כי התקנה שלו דרשה פתיחה של הקופסא לפני המשלוח, אבל הנציג הרגיע אותי, הזמנתי והגיע שלם עם כיסוי מסך והכל טוב. למכשיר הזמנתי מחנות אחרת גם כיסוי אחורי של אוטרבוקס, כי לא ראיתי שיש לSimFree כיסוי כזה באתר. רק בשיחה כשהנציג שאל אותי מה לגבי הגנה למכשיר, אמרתי לו שהזמנתי בחנות אחרת, התברר לי שהם כן מחזיקים בחנות את המגן שרציתי. בסופו של דבר את המכשיר קיבלתי בזמן, והכיסוי מהחנות האחרת מתעקב ומתעקב, אז התבאסתי שלא הזמנתי הכל מהחנות הזו. לרוכשים אחרי, שווה להרים טלפון לחנות, כי לא כל מה שהם מציעים למכירה קיים באתר, ויש מיידע ששווה לקבל בטלפון. שירות רכישה מצויין, משלוח מהיר, אדיבים בטלפון. אני ממליץ.

הזמנתי ביום 26/6/2022 טלפון נייד סמסונג גלקסי 20s ואביזרים נלווים. המשלוח הגיע תוך יום, אולם במגן המסך שהגיע כבר מודבק תוך יום נוצרו בועות וקרעים כבר ביום המשלוח. דיברתי עם בחור בשם שגיא ,העברתי לו צילומים של השומר הפגום ,והוא הבטיח לשלוח מסך חדש. שלחתי מספר תזכורות לאחר שהמובטח לא הגיע. שוחחתי עם אלירן מהחנות ב- 24/8/2022, ושוב הבטיח שמגן מסך חליפי ישלח בדואר. משהמשלוח בושש לבוא שוחחנו שוב עם אליהו מהחנות, אשר ענה בגסות רבה והתכחש לכל ההבטחות לשלוח מגו חליפי. בנוסף קבלה רישמית לא קיבלתי עד היום למרות בקשתי שומר נפשו ירחק.
צר לנו לשמע על חווית הרכישה נקח אחריות מלאה ונשמח לתת שרות ולתקן אותה אנה צרו קשר ונטפל תודה מראש

מחיר ושירות ברמה גבוה. נרכש מכשיר סמסונג גלקסי s20 אולטרה בנוסף למחיר האטרקטיבי המוכרים בחנות הציעו אביזרים נלווים במחירים אטרקטיביים

מענה מהיר שירות נדיב והמחיר מעולה הסבירו בכיף מה הבדלים בין ייבוא מקבלי למקורי וכו.. אפשר לקנות בלי חששות . קופסה מקורית סגורה

מחירים מעולים ושירות מצוין מוכרים עדיבים ונחמדים קנינו משם כבר 3 טלפונים וכולם טובים ללא שום פגם.

הכל הגיע מהר וטוב ממש, התקשרו אליי ודאגו שהכל מגיע טוב. אני ממליצה ממש תודה

שירות מצוין, וטיפול אדיב ומהיר ידעו לתת מענה לדרישה המלצות שנכונות לי מחיר חסר תחרות ביחס למחירי השוק

קניתי אייפון מחודש הסבירו לי באופן מפורט מה זה אומר . המליצו על חבילה משלימה הכל בסבלנות מלאה . ממליצה בחום על שירות ומחיר ללא תחרות

שירות פצצה. קניתי גלקסי 21 כולל מטען מקורי. בשל תקלה החלפתי את המטען ללא עלות אחרי יותר מחודש. מומלץ מאוד

לפני שלושה ימים התעניינתי טלפונית במכשיר Samsung Galaxy Note 20, דור 5, מכשיר יחסית ישן לאוגוסט 2022. בחיפוש שבצעתי ב ZAP, נתקלתי, ןלטובתי בחנות SIMFREE. התקשרתי לברר, נדהמתי לקבל שיחה עם נציג אדיב ומנומס בדרגה גבוהה מאוד, אלירן קראו לו, סבלני וסובלני, נעים וחשוב מאוד מחוייב לרמת שירות גבוהה. ההפתעה היא לא בשיחה, ההפתעה היא בקיום ההבטחה, וזה הלך כך: סגרתי איתו עסקה, קניית מכשיר ועוד מכשה קשיח, מכסה למסך מטען מהיר ומטען לרכב, תוך הבטחה על זמן משלוח של יומיים. ציפיתי ל 7 ימי עסקים כמופיע ב ZAP. לתדהמתי, יומים לאחר סיום השיחה, אני מקבל טלפון משליח שהודיע על משלוח מ SIM FREE. רמת אמינות כזו, הדהימה אותי. ספקים אחרים היו מתרצים איחור במשלוח בכל מיני מינוחים משפטיים. תודה ל SIM FREE ותודה לאלירן. עאוני, מנצרת.

אני רוצה להגיד שהשירות שקיבלתי היה יותר ממעולה חוויה קנייה כיפית שלא יצא לי באף מקום

אייפון נרכש באריזה סגורה, תוך ימים ספורים התגלתה בעייה בשקע הטעינה ובמצלמה. סוכם כי שקע הטעינה יוחלף ללא עלות ואילו המצלמה לא מכוסה באחריות בגלל סדק בגב המכשיר. לאחר 3 ימים התקשרו להודיע כי המכשיר מוכן לאחר תיקון ועלות התיקון ״400 ש״ח״. בניגוד למסוכם החנות התעקשה לחייב אותי בדיעבד וללא הודעה מוקדמת. גם להותיר את המכשיר ללא תיקון לא הסכימו בטענה שהם כבר שילמו למעבדה. אני הודעתי כי לא אשלם ולו שקל אחד עבור התיקון . לאחר דין ודברים ויחס מזלזל מצידם נאלצה החנות ל״ספוג״ את עלות התיקון. רק לאחר שאספתי את המכשיר גיליתי שלא בוצע שום תיקון במכשיר והבעיות נותרו כפי שהיו. המלצה שלי לא להתקרב!
אך אפשר ככה לעשות רע ולקבל טוב !! זוהתה בעיה בשקע טעינה שמחברים אוזניות בלבד נכון אבל את זה שהבת מכשיר לא סדוק, אלא מנופץ : שקע שבור , מצלמה שבורה וכל הגב גם כן . את זה למה לרשום ? חשוב לציין שלא שלמת שקללללל אחד למרות שהבעיה לא הייתה במססגרת האחריות , קיבלת שירות מלא ללא עלות !!!!! אבל זה מה שגמלת בחזרה תודה רבה לך אתה גבר גבר

ממליץ בחום , אחלה שרות , אחלה חברה סופר נחמדים , קנינו נוט 20 חדש במחיר הכי טוב שאני מצאתי , חנות נקיה יפה מסודרת עם חניון פתוח ממול ככה שהייתה חוויה מעולה .

חנות טובה עם שרות טוב ומהיר קניתי אייפון 11 המשלוח היה מהיר אני ממליץ תודה

המוצר סופק מיד. המחיר היה זול. השירות היה מצוין! התקשר לוודא שהכל בסדר. מומלץ מאד!

רכשתי לבן שלי מהאתר מכשיר אייפון בדגם מסויים. לאחר זמן מה התקשרו עדכנו שהדגם אזל מהמלאי התנצלו על הטעות והציעו דגם דומה באותם תנאי עסקה. קיבלתי שירות מצויין עם רגישות ורצון רב שאצא מרוצה. ממליץ.

חנות מעולה, אחלה שירות והמחירים אוליי הכי זולים בארץ. ממליץ בחום וכנראה גם אקנה משם שוב

מגן מסך סיליקון התקלף תוך שבוע וחצי, כנראה בעקבות הדבקה לא טובה. כשבאתי אליהם שיחליפו לי הם טענו שהאחריות על ההדבקה היא ל3 ימים ורצו שאוסיף 50 שקל על מנת לקבל מגן חדש. בנוסף המשלוח אקספרס ששילמתי עליו 70 שקל והיה אמור להגיע יום למחרת, הגיע ביומיים איחור

רכשתי מכשיר סמסונג S20 מהסניף ברמת גן, המוכר היה מאוד נחמד ואדיב חווית הרכישה הייתה טובה.