לאחר שיחה טלפונית עם נציג מהחנות, הובהר שמדובר באייפון חדש לגמרי. לאחר בדיקה מדוקדקת של האייפון לאחר הגעתי הביתה (בחנות רק הסתכלתי באופן כללי על הטלפון), שמתי לב שישנו שבר על עדשת המצלמה. התקשרתי מיד לחנות (חלפו סה"כ שעתיים מרגע הקניה!) כדי לדרוש שיחליפו לי את הטלפון, והאחראי טען שבטח הפלתי את הטלפון וזו אשמתי. אופי השיחה והשירות שלו היו מתחת לכל ביקורת, כולל משפטים כמו "תלך לבית משפט!". בדקתי באתר של אפל את המספר הסידורי של הטלפון והתברר לי שזה לא טלפון חדש בכלל ושהוא כבר מזמן לא מכוסה באחריות של אפל. למעשה, מדובר במכשיר מחודש, ולא חדש כמו שהחנות מפרסמת. מעולם לא נתקלתי בשירות כה גרוע, מזלזל וגס.
תגובת החנות
הלקוח הנכבד פתח בחנות במו ידיו אריזה חדשה סגורה הרמטית בניילון !!! מישש, בדק, ראה והסתכל במשך דק' ארוכות והחליט לרכוש בלב שלם. המכשירים נרכשים מהספק שהם חדשים וארוזים הרמטית וכל טענה אחרת של הלקוח היא שקרית ! הלקוח כנראה הפיל את המכשיר, סדק אותו, נבהל והחליט להפיל את האשמה הלא הגיונית עלינו !!! למרות הכל החלטנו לספוג עלינו את הנזק שלא באשמתנו והוצע ללקוח להחליף גב מקורי בשווי של 300 ₪ על חשבוננו ו/או אפילו לבטל עסקה הלקוח צעק, גידף וניתק !!
מאחורי סמייל פון עשרות אלפי לקוחות מרוצים במשך שנים וביקורות בזאפ יעידו על כך ! הוגנות ואמינות זה המוטו שלנו !