
הזמנתי שולחן מהאתר וזמן ההגעה שלו היה עד שבועיים. התקשרתי כדי לברר לגביי האם אפשר להקדים והשולחן באותו היום כבר הגיע! שירות הלקוחות היה אדיב, אומנם היה קצת קשה לתפוס אותם בהתחלה אבל לאחר שיצרתי איתם קשר בפעם הראשונה הכל התנהל חלק! חד משמעי אזמין מהאתר שוב :)






















