לפני כמה ימים רכשנו מסך מקרן מ"מרכז הסאונד" ברמת גן.
הגענו הביתה, פתחנו את האריזה ומהר מאוד הבנו שהמוצר לא מתאים לנו, רצינו מסך גדול יותר.
התקשרנו לחנות, הסברנו מה הבעיה, אמרו לנו שאין בעיה, אפשר להחליף למסך גדול יותר, רק יבדקו אם יש במלאי, מיד יחזרו אלי. לא חזרו.
התקשרתי שוב, שוב לא חזרו. אחרי יומיים סוף סוף קיבלתי תשובה על מה שקיים במלאי. לקח יום נוסף וטלפונים רבים (בכל פעם עם הבטחה שיחזרו אלי) עד שקיבלתי מחיר למסך גדול יותר, יקר מאוד בהשוואה למוצרים מקבילים בחנויות אחרות.
שוב אמורים היו לחזור אלי, לא חזרו.
הבוקר שוב התקשרתי, אמרתי שאני רוצה להחזיר את המוצר. נתקלתי בסירוב על הסף. "ברגע שפתחת את האריזה, אי אפשר להחזיר". הלכתי לבדוק בתקנות החוק - באתר המועצה הישראלית לצרכנות כתוב באופן מפורש "פתיחת האריזה לא תיחשב שימוש או פגימה במוצר". ציטטתי בפניו את החוק, הוא חזר ואמר שהוא לא מוכן שאחזיר את המוצר ושאני מוזמנת לתבוע אותו.
כמובן שאם צריך, אתבע, אבל בינתיים כדאי שתדעו גם אתם מאיזו חנות לא לקנות, אלא אם כן אתם אוהבים שמזלזלים בכם, שלא סופרים אתכם, שלוקחים את הכסף שלכם ואז אין עם מי לדבר
תגובת החנות
תגובה:
כפי שהלקוחה ציינה, היא פתחה את המסך החשמלי ושכחה לציין שבטלפון היא אמרה שהיא הספיקה להרכיב אותו על הקיר, ע"פ חוק, היות והיא הפעילה אותו וזה מוצר חשמלי אין אפרות להחזיר.
עם זאת ולפנים משורת הדין, נאותנו להחליף לה את המסך לגודל אחר, ואת הגודל הספציפי שרצתה לא היה במלאי באותה עת והוצע לה להמתין מס' ימים. אך הלקוחה סירבה.