
הגענו לסניף בראשון לציון והשירות היה נעים ואדיב אין ספק נגיע לקנות עוד מוצרים בהמשך

הגענו לסניף בראשון לציון והשירות היה נעים ואדיב אין ספק נגיע לקנות עוד מוצרים בהמשך

דיגיטל אלקטריק ומאיר היקר! אני רוצה להמליץ על מאיר ודיגיטל אלקטריק הזמנו מדיח ביום ראשון בערב, קבלנו אותו ביום שלישי ובחמישי כבר היה טכנאי והתקין אותו שירות מעולה! אנחנו מרוצים ממש המון המון המון תודה על כל היעוץ והטיפול המהיר בהזמנה אין ספק שנחזור לקנות ממכם תודה רבה 🌷

רכישה קלה ונוחה מענה מהיר ואדיב, שירותי מחיר מצויין. ענה לי על כל שאלה ועזר בתיאום משלוח מהיר כפי שביקשתי. היה זמין מאוד בווטסאפ.

שירות מעולה, בכמה רמות מעל המקובל בארץ. קניתי מהם בגלל המחיר אבל בעתיד, אקנה מהם קודם כל בגלל השירות. הזמנתי מדיח חצי אינטגרלי. היו לי סימני שאלה לגבי ההתאמה לגומחה, פירוק המדיח הישן וכו', ועל כולם ענו לי דרך הווטסאפ תוך דקות. המדיח הגיע במהירות. המתקין (מחברה אחרת) לא הצליח להתקין את המדיח ובהתייעצות עם דיגיטל אלקטריק החלפנו למדיח רגיל. הם דאגו למשלוח החדש ללא עלות, ולכל אורך הדרך היו אדיבים וקשובים לשאלות. כל הכבוד למאיר ולצוות.

רכשתי דרך האתר מדיח כלים. מאוד מרוצה מחווית הקניה והשירות. היו לי שאלות לפני הקניה והשארתי הודעה באתר. מהר מאוד חזרו אלי (נציג בשם גיא). קיבלתי תשובות לכל השאלות ואף הצעה למדיח שמתאים לי יותר. הובלה והתקנה היו מהירים להפליא. ממליצה ביותר על החנות והשירות. תודה מיוחדת לגיא הנציג.

המוכר אדיב וענייני. עזר לי לבחור את הדגם המתאים לי והכל במחירים מעולים. המוצר הגיע תוך שלושה ימים. מומלץ מאוד.

גיא המוכר נתן שירות מעולה ומכל הלב גם כאשר ביקשתי לשנות את ההזמנה, נתן את המספר האישי שלו ועזר לאורך כל הדרך תמשיכו ככה!

חנות ידידותית ומסייעת במהירות בכל שינוי או שאלה! נדיר לקבל בחנויות ברשת שירות מעולה כזה!

הזמנתי טלפונית מדיח של חברת בוש השרות שקיבלתי היה מעולה ואמין, קיבלתי את המוצר אחרי יומיים והמחיר הכי טוב שמצאתי

עזר לי בחור בשם גיא בעל יחס מקצועי ורצון אמיתי לעזור. חזר אלי שוב ושוב עד שהייתי מרוצה. ממליץ בחום!

קנינו את כל מוצרי החשמל למטבח החדש אצל אופיר.הוא מאוד עזר לנו לבחור את הדגמים הנכונים עבורינו וגם נתן מחירים טובים. קיבלנו שירות פשוט מעולה!!!

דיברתי עם מאיר וביצעתי הזמנה של מדיח צר בתאריך 26/10/22 וקיבלתי היום 30/10/22 מאיר נתן לי שירות מעולה ודואג גם לחיבור המדיח , חנות דיגיטל אלקטריק מעולה

לפנות לאופיר.לקנות בראש שקט! אני כבר לא עושה סקר שוק,מדבר עם אופיר ושלום על ישראל

אופיר האלוף עם שירות אדיר ומהיר ואדיר, היה לי קל ופשוט לרכוש את המקפיא שרציתי

רכשנו מדיח כלים, מייבש כביסה, כיריים וקולט אדים. חווית קנייה מעולה שכללה סיוע וייעוץ בנוגע לכל המוצרים וכמובן אספקה מהירה מאוד.

שירות יעיל וזריז, סיפקו את המוצרים במהירות והיו קשובים לכל שאלה. ללא ספק אחזור לרכוש שם

שירות נהדר. מהיר. אדיב ומקצועי. גם מבחינת האינפורמציה לגבי המוצר ו/או מוצרים אחרים. מהירות התגובה ולבסוף המשלוח. ממליץ

אלופים!!! הזמנתי את המייבש בבוקר ובצהריים כבר סופק אליי הביתה (בכל זאת, שני ילדים קטנים והרים של כביסות), כבר אתמול הבנתי שמדובר בדגם מעולה! עוד המלצה טובה שקיבלתי מבעל העסק :)

רכשתי את כל מוצרי החשמל למטבח ממאיר מאלקטרו קליק, חווית שירות מדהימה! ממליצה מכל הלב, אמינות 10 שירות 10 זמינות 10. מאיר עזר לי גם לגבי מוצר שהיה אצלי בבית . נדיר!המון תודה!!

חוייה מאוד לא נעימה. בחור בשם מאיר קיבל את ההזמנה ממני. 1. לא אמר לי בזמן ההזמנה שאצטרך לשלם 150 שקל למוביל - זה בא כהפתעה גמורה! ציינתי לו שיש 4 מדרגות מחוץ לבית ו-9 מדרגות בתוך הבית ולא דיבר על תוספת כסף למוביל. 2. המייבש היה אמור להגיע עם צינור שמחבר את המיכל מים לביוב - הוא טוען שזה אופציונלי. 3.הוא אמר שהחשבונית תגיע עם המוצר - לא קרה. 4. לא הפסיק לגעור בי במשך כל השיחה על חוסר המרוצות שלי מכל הפרטים הרשומים מעלה. באמת, כדאי לשלם עוד כמה שקלים ולא לעבור חוייה כל כך מטלטלת. לא זוכרת יחס כה גרוע מאף קניה שביצעתי עד היום!!

רכשתי מדיח כלים דגם Bosch SMS4HCW48E המוכר, גיא, הציג הסבר ברור, מפורט ומקצועי על הדגמים המתאימים וענה בסבלנות על כל השאלות ששאלתי. אני ממליץ על החנות. אמנון

רציתי לשבח את דיגיטל אלקטריק ואת הטיפול של מני. בחלומות הכי פרועים שלי לא חשבתי שב-10:20 ביום שישי אני אזמין כיריים אינדוקציה וב-14:00 הם כבר יהיו אצלי בבית מותקנות. התיקתוק והשירות שקיבלתי היו מעל לכל הציפיות.

קיבלתי את המדיח מיד לאחר ההזמנה. היתה בעיה עם ההתקנה לקראת שבת ופתרו אותה לשביעות רצוני המלאה. יש טלפון בווטסאפ שניתן לפנות אליהם בכל נושא לפני ואחרי ההזמנה. שירות אדיב ומקצועי.

ממליצה בחום על החנות הזאת. תנור האפייה שלי התקלקל בערב ראש השנה והייתי זקוקה באופן מיידי לתנור חדש, בחרנו דגם באינטרנט והתקשנו מאוד למצוא ספק שיספק לנו תנור באופן מיידי. למזלנו הגענו למאיר שהעלה את הרעיון לשדרג קצת את תנור הבוש שבחרנו בו. ביום חמישי הזמנו ובראשון בבוקר קיבלנו. הרבה תודה!