ביצעתי את הזמנה של התנור, לאחר יום הגיעה אלי קופסה מקרטון.
לאחר שבוע הגיע המתקין, לא הייתי אתו כשהוא עשה את עבודתו וכשאלך שמתי לב שבמקום BOSCH קיבלתי CONSTRUCTA.
התקשרתי לחנות ודיברתי עם עופר, קיבלתי שירות גרוע. המשפט הראשון שלא היה תתבע אותי, נלך לבית משפט.
אני תקוע עם תנור שלא רציתי ואין לי למי לפנות.
אל תקנו מהחנות הזאת, לפעמים כדי לקנות ממקום אחר שיש אימא ואבא.
תגובת החנות
הלקוח רכש תנור מאתרנו ב15 ליולי הוצע לו קונסטרוקטה דגם מפואר לאחר התיעצות עם אישתו הלקוח הסכים לקבל את המוצר. המוצר נשלח לאחר מספר ימים הלקוח קיבל וחתם על קבלת הסחורה לאחר מכן הזמין שרות פתיחה. טכנאי הגיע והתקין את המוצר ללא חיוב כחלק משרות .לאחר חודש וחצי ב28.8.10 הלקוח החליט שלא הזמין את המוצר .הסברתי ללקוח שלא ניתן להחזיר מוצר אחרי חודש וחצי ובנוסף לאחר שנפתח מאריזתו .אנחנו נמצאים בקיבוץ דתי ולא מעונינים לקבל מוצר שגם נפתח וגם יכול להיות שבישלו בתנור. אסור לי מבחינה הלכתית למכור את המוצר שאני לא יודע אם בישלו בו.