
המוצר שרכשתי באתר "גינה פלס הגיע מהר מאוד. נהניתי מחווית הרכישה באתר "גינה פלוס . הסולם שהזמנתי הוא טוב ולא יקר. תודה רבה. לשמור את זה

המוצר שרכשתי באתר "גינה פלס הגיע מהר מאוד. נהניתי מחווית הרכישה באתר "גינה פלוס . הסולם שהזמנתי הוא טוב ולא יקר. תודה רבה. לשמור את זה

שירות אדיב ומהיר. לא צפיתי לקנות מכשור חשמלי ממקום בשם הזה שרומז על מוצרים לגנון. היה מפתיע ולטובה, ובהחלט אחזור לבדוק מוצרים נוספים במידת הצורך אצלם.

הזמנתי כספת ביתית קטנה דרך האתר עם תשלום ב PayPal - תוך יומיים השליח התקשר וביקש להביא את הכספת. שירות מהיר ויעיל -ממליץ.

הזמנתי זרעים לגינה ,קבלתי יעוץ מקצועי ברמה גבוהה עם עצות נוספות לשתילה וזריעה בגינה עם יעוץ עונתי ,שרות,אדיב , ומהירות משלוח

רכשתי מגינה פלוס דשא מסוג פוספלום. השירות היה מצוין וכלל מענה מידי בכל שאלה. הדשא הגיע כעבור שלושה ימים מיום ההזמנה. דשא מעולה. כל הכבוד יישר כוח.

התקשרתי לוודא שאכן מבצעים משלוחים בשעות אחר הצהרים לאיזור תל אביב לפני שביצעתי את ההזמנה וקיבלתי אישור לכך. שבועיים לאחר ההזמנה התקשרתי לבדוק מה קורה עם ההזמנה, נקבע איתי שהשליח יגיע לביתי למחרת בשעה 18:00, חיכינו עד השעה 20:00 אך אף אחד לא הגיע. בבוקר לאחר מכן התקשרתי שוב לבדוק מה קרה ונאמר לי שהשליח יוכל להגיע אלי רק בשישי בבוקר, ביקשתי את מספר הטלפון שלו על מנת לתאם את ההגעה אך סירבו לתת לי אותו. ביטלתי תוכניות כדי להיות בבית באותו יום שישי וכמובן שהשליח לא הגיע. בשבוע שלאחר מכן התקשרתי למרכז הלקוחות שם נאמר לי שהשליחים לא עושים משלוחים בשעות אחר הצהרים (אחרי שכבר קבעו איתי כמה ימים לפני זה לשעה 18:00...) ושהם מוכנים לשלוח את הסולם לשכן שיהיה בבית בשעות הבוקר או לשלוח לי את הסולם בדואר שליחים מיוחד (מכיוון שאני לא בבית לפני השעה 16 באף יום) אם אוסיף כסף עבור המשלוח המיוחד דרך חברת המשלוחים. כל זאת לאחר שכבר עברו 3 שבועות מההזמנה. לציין שבסופו של דבר, מכיוון שלא נמצא פתרון סביר אחר, הוחזר לי כספי חזרה מהחנות ונותרתי ללא הסולם.
הלקוח פתח הזמנה באתר ללא בדיקת שעות החלוקה הסולמות מסופקים ישירות לבית הלקוח ע"י סולמות חגית בשעות העבודה המקובלות הלקוח דרש שיגיעו לביתו אחרי השעה 1800 הוסבר ללקוח כי הדבר לא אפשרי והוצעו לו חלופות אחרות על מנת שנוכל לספק לו את הסולם נציגי גינה פלוס ליוו את ההזמנה הזו וניסו בכל דרך אפשרית לרצות את הלקוח מאחר והלקוח לא הסכים לפתרון הגיוני הוצע ללקוח לבטל את ההזמנה ולקבל את מלוא כספו חזרה הלקוח הסכים לכך ובאותו היום בוצעה לו העברה בנקאית צר לי כי כך הלקוח מרגיש אנו בגינה פלוס עושים את כל המאמצים על מנת שהלקוחות יקבלו את השרות הטוב ביותר

רכשתי בחנות זו פולישר לרכב של חברת יונדאי, היום לראשונה השתמשתי בו והמכשיר חלש מאוד ולא עושה עבודה כמו שצריך בכלל וככה הוא יזרק במחסן אז חבל על הכסף שלו, אני לא ממליץ עליו בכלל.! ואני מומחה בתחום הדיטלינג. רכשתי בעבר מוצרים מחנות זו והיתי מרוצה לאו דווקא בגלל מוצר זה לא אבצע רכישה עתידית בחנות זו.
הלקוח רכש פולישר לרכב הלקוח בחר את המוצר המתאים לו אנו לא המלצנו לו על הדגם הזה כמובן שלאנשי מקצוע יש דגם חזק יותר חבל שהלקוח לא פנה אלינו עם בקשה להחליף את המוצר אנו היינו עוזרים לו כמו לכל לקוחתנו אנו שמחים לעזור ללקוחות בכדי שיקבלו תמורה מלאה לקנייה שלהם נשמח לעזור גם ללקוח זה

הזמנתי ארון קטן עם מראה באינטרנט בקלות, קיבלתי את המוצר מהר ממה שציפיתי. בקלי קלות. פתאום השליח ליד הדלת עם הארון. שירות ממש לעניין. תודה רבה.

רכשתי מקדחת אימפקט של יונדאי באתר גינה פלוס קיבלתי שרות מקצועי ומצוין המוכרן היה שרותי מאוד אדיב וסובלני המוצר התקבל בזמן ועשה את עבודתו כראוי

התקשרתי לבצע הזמנה.השירות היה אדיב.ההזמנה בוצעה בזמן כמו שהובטח לי והמוצר היה זהה לזה שהזמנתי ובמחיר הוגן.אפילו קבלתי מספר טיפים לתחזוק נכון של הגינה.

קניתי בית ילדים עבור נכדתי(שגרים בעיר אחרת), ההזמנה הייתה פשוטה וקיבלתי תגובה מהירה (כנראה היה להם במלאי) "החבילה בדרך אליך", התקשרתי לשרות הלקוחות בשביל לתאם מועד הגעה, הם ענו לי שהם עמוסים והם יחזרו אלי, לא חזרו. אחרי כמה ימים התקשר השליח ואמר שהוא עוד 5 דקות מגיע, הבן שלי (ואשתו) לא היו בבית אבל במקרה אחד השכנים היה והסכים לקבל את החבילה. שרות ישראלי טיפוסי, יש מקום לשיפור

בגלישה דרך הגוגל תמונות שרשמתי לפי הדגם, ואחרי חיפוש קצר כך מצאתי והגעתי לאתר החנות הנכון. וביררתי במייל אם יש להם 2 גלגלי גומי(צמיג/פנימית)חדשים ואיכותיים עבור עגלת משא שלי מדגם STAINHEL דגם ST-2101, במקום הגלגלים הישנים שכבר יצאו משימוש, ובמייל חוזר שקיבלתי מהם למחרת נאמר לי שיש להם במלאי. ואח"כ רכשתי מהם ללא בעיות עבור הפריטים+משלוח בעזרת כרטיס אשראי שלי בשיחה טלפונית, וכעבור כמה ימים הגיע השליח של החנות עד הבית, וקיבלתי ממנו את החבילה והכל תקין בשלמותו. ואני בהחלט מאוד מרוצה מזה, הגלגלים שקטים ומסתובב יופי!, ויש להם שירות מצוין! כולל מענה טלפוני ובמייל.

ברצוני לציין שנהניתי מאוד לבצע את הקניה בגינה פלוס.השרות היה מצויין-עם המון הקשבה,מתן עצות ורעיונות יצירתיים שהתאימו לצרכים ולדרישות שלי והליווי היה איכפתי,מקצועי ונעשה עם כל הלב.לפיני מצוות גינה פלוס אני רוצה לפרגן על המקצועיות הרבה שלו ועל היכולת שלו לתפור פתרונות מעניינים ומיוחדים וללוות את הלקוח לכל אורך הדרך.בעזרתו הרבה הקמנו גינת גג מדהימה עם בריכת נוי יפיפיה.למי שמעוניין גם במוצרים מצויינים וגם בייעוץ ובשרות אקטיבי-אני ממליץ לפנות לגינה פלוס!!!

ההזמנה באתר הייתה קלה ופשוטה, והמחיר היה הכי זול. יתרון מאוד גדול הוא שיש אפשרות לשלם עם פייפל - שהופך את התהליך מאוד נוח ובטוח. ההזמנה הגיעה בזמן - בטווח 14 ימי עבודה שהם מתחייבים אליהם, אך היה קצת חבל ותמוה שנראה שלוקח להם שבוע רק לעבד את ההזמנה - רק אחרי שבוע קיבלתי את החשבונית בעבור התשלום, וזה הדבר שמבחינתי מוריד מעט משירות הלקוחות. באופן כללי אני מרוצה, ובהחלט הייתי ממליץ להזמין מהם.

מענה טלפוני מהיר ואדיב, המשלוח של הדשן הגיע אלי כבר למחרת. למחרת התקשרו לוודא שהכל בסדר ואני מרוצה. המשלוח של הדשא לקח שבוע אבל הדשא מגיע משדות גידול בנפרד וכל זה נאמר לי בהזמנה.

הזמנתי טרמוס ב 16.5.12. ב28.5.12 התקשרתי לבדוק מה קורה עם ההזמנה, חזרו אלי כמה שעות אחרי שהשערתי את ההודעה. אחרי שהתעניינתי למה עדיין לא קיבלתי את המוצר שאלו אותי על איזה מוצר מדובר ובלי לבדוק את מספר ההזמנה ישר אמרו שהיו חגים ובגלל זה המוצר התעכב. אחרי שהתעניינתי איזה חגים בדיוק היו בתאריכים הרלוונטיים חוץ משבועות יום לפני שלא מצדיק 12 יום של התעכבות נאמר לי שלפי התקנון של האתר הם חייבים לספק את המוצר תוך 14 יום עסקיים. את המוצר קיבלתי רק אתמול 4.6.12 - 11 יום עסקיים אחרי ההזמנה. נכון שזה פחות מ14, למרות שבתקנון באתר שלהם לא מצוין תוך כמה ימים הם מתחייבים לספק וזאת גם בעיה, אבל בד"כ הזמנות מאינטרנט מגיעות עד שבוע ימים אפילו מחו"ל. בשביל משלוח קטן למרכז הארץ לחקות 18 יום זה לא סביר.
ראשית אנו מצרים על תחושותיו של הלקוח שכן אנו רואים במתן שירות את המעלה הראשונה. ועושים כל שביכולתנו כדי לדאוג לתגובה מהירה ושירות מעל הכל לכל לקוח באשר הוא. הלקוח דנן אכן עשה הזמנה באתר בתאריך 16.5 בשעת לילה מאוחרת ולאחר סיום שעות העבודה. תחת כל פריט באתר מצויין זמן אספקה באופן ברור ובולט וכך גם על המוצר אותו הזמין לקוח זה תרמוס מוכסף 0.7 ליטר • מקט: 22749 • זמן אספקה: עד14ימי עסקים היות שעמדנו בהתחייבות שלנו לספק בתוך 14 ימי עסקים, אנו לא מבינים מדוע הלקוח כתב שהמוצר הגיע באיחור רב, הוא לא רק שלא הגיע באיחור אלא אפילו הקדים בכמה ימים. לצערי תגובתו של הלקוח היא אימפולסיבית ולא עניינית. נשמח תמיד לקבל ביקורת בונה שתעזור בשיפור השירות.

אחרי שהזמנתי את המברגה התקשרו אלי אחריי שלושה ימים אומרים לי אין במלאי אנחנו נפצה אותך במשהו יותר טוב וכך נשרף עוד שבוע ועדיין מחכה למוצר.. ואם אתה רוצה לברר מה קורה עם המשלוח שלך אתה משאיר הודעה ומחכה עד שמישהו יחזור אליך.וזה הכי מעצבן.
ביום חמישי אחר הצהריים ביום ראשון התקשרנו ללקוח ואמרנו לו שהמברגה חסרה במלאי והצענו לו מברגה אחרת משודרגת שעלותה 129 ש"ח יקרה יותר ללא תוספת תשלום הלקוח אישר את ההחלפה המשלוח יצא ללקוח 1 כל פניה של הלקוח נענתה במהירות האפשרית 2 הלקוח מתקשר בממוצע כל חצי שעה לברר מה קורה 3 מבחינת זמנים אנו עומדים בזמן האספקה המצויין באתר 14 ימים ואף מקדימים

לכל המעוניין לאחר בדיקה באתר השואת המחירים זאפ, הגעתי לאתר G-MALL .המחיר באתר היה הכי זול וכלל משלוח. פניתי טלפונית לחנות ולאחר מס שניות ענתה עובדת החנות. קבלתי את כל המידע באדיבות ומקצועיות ובוצעה הזמנה בצורה מהירה. המשלוח הגיעה לביתי לפני המועד הרשום באתר. אשמח לבצע עסקאות נוספות בעתיד. תודה רבה. צ.ב

איזו חוויה מתקנת של נותני שירות בארץ, התקשרתי על מנת לברר האם זו המחבת שאני צריך, ההסבר העצות לשימור המוצר והמאמץ שפיני עשה על מנת שהמוצר יגיע אלי בדחיפות היו מעל ומעבר למצופה. המשלוח הגיע מהר אורז מסודר ויפה, אין ספק שאזמין בעתיד עוד מוצרים לכשאצטרך, מגיע להם על הכול 10, מחיר,מקצועיות,איכות,עמידה בזמנים. פשוט בהכול...

בקנייה הכל היה בסדר. לאחר 11 חודשים התקלקל המטען והתבקשתי למסור אותו לתיקון בת"א. לאחר 12 יום באתי לקבל את המכשיר ומצאתי מטען גדול בהרבה, חדש באריזה. הסברתי למוכר שאשמח לקחת אותו אבל הוא לא שלי. שלי עולה 400 ש"ח וזה עולה 1,200 ש"ח, שלי היה בן שנה וזה חדש. המוכר התקשר, בדק והסביר כי את המטען שלי לא הצליחו לתקן ומאחר והדגם חסר בארץ נתנו לי דגם חזק יותר, וחדש כמובן. זה שרות אמיתי!

לא ראיתי כזו רמת שירות: יעילות: גימור: הזמנתי כספת: הגיעה תוך 3 ימים [כולל סוף שבוע] לא האמנתי שיכול להגיע שליח כל כך מהר: הכספת היתה דפוקה [המפתח נתקע בפנים] כשהתקשרתי מיד ענו לי ולא הייתי צריך לדרוש שום דבר: הפנו אותי למנעולן שעובד איתם ואם הוא לא יצליח לפתור: הם ישלחו לי כספת חדשה: כל הזמן היו בקשר איתי: כשהגעתי לחנות: הוא לא הצליח להוציא והסוכן אמר לו לתת לי כספת חדשה. מהחנות. כל הכבוד. שירות WOW. חברים, אני לא מושתל ולא מכיר את החברה בכלל. אני המום מעצמי שאני קיבלתי שירות מעין זה. תמשיכו כך.

הזמנתי באתר גינה פלוס הכל היה ברור מאד. בתהליך קצר ומידי קבלתי אישור במייל על ההזמנה לאיסוף עצמי . נסעתי למקום קיבלתי את המוצר . פשוט,קצר,וחסכוני מאד. ישראל

יום לאחר ההזמנה הגיע המוצר (אבן דן במשקל 1,5 טון) אל הבית עם משאית מנוף ונהג אדיב שהניח את האבנים בדיוק היכן שביקשתי ממנו . נציג השירות (פיני) היה אדיב זמין ולא הרפה עד שווידא שאכן זה המוצר אותו אני צריך ולא היסס "לשלוח" אותי לבדוק ולעשות שיעורי בית עד שהייתי משוכנע שאכן זה המוצר אותו אני צורך והמחיר ? יותר מהוגן.

שירות לקוחות עונים כל הזמן בשעות הפעילות והנציגים נחמדים. למרות שבאתר היה רשום שחובה לבצע משלוח בבירור טלפוני עדכוני אותי שניתן לאסוף באופן עצמאי. הקנייה באתר הייתה מהירה ופשוטה באמצעות paypal ולכל אורך הדרך קיבלתי עדכונים במייל מה מצב ההזמנה שלי. המקום בו אספתי את המוצר עובד עד 21:00 ככה שלא היה לי בעיה להגיע מהעבודה לאסוף את המוצר. הפריטים היו מוכנים מספר ימים לאחר ביצוע ההזמנה. סה"כ אני מאוד מרוצה.