
שירות מהיר ואדיב. בקניה הראשונה היתה בעיה ברישיון הקודם שהיה לי (לא קשור בשום דרך למוצר עצמו). המוכר עזר באדיבות וגם ביטל את הרכישה וזיכה אותי לבקשתי. חזרתי לקנות מהחנות ושוב השירות היה מהיר

שירות מהיר ואדיב. בקניה הראשונה היתה בעיה ברישיון הקודם שהיה לי (לא קשור בשום דרך למוצר עצמו). המוכר עזר באדיבות וגם ביטל את הרכישה וזיכה אותי לבקשתי. חזרתי לקנות מהחנות ושוב השירות היה מהיר

רכשתי מכשיר GPS שאחרי הקניה התברר שהוא לא מתאים לי. קיבלתי את כספי חזרה ללא ויכוח. מוכר אמין ביותר.

מחיר מצוין! ממש יום למחרת ההזמנה, האנטי וירוס היה כבר על המחשב שלי! שמירת הקשר עם המוכר הייתה מצוינת! ממש לא האמנתי שאקבל מחיר כזה נמוך! כל הכבוד! ממליץ בחום! אגב האנטי וירוס מצוין

הקניה נוחה מאד והשירות מצוין. הנגן הגיע אלי בזמן ובגדול חנות מומלצת. ההתרשמות הכללית חיובית לגמרי.

שרות הלקוחות היה מהיר, אדיב ויעיל במיוחד. מיד לאחר הרכישה קיבלתי טלפון מליאור וכשנתקלתי בקושי בהתקנה קיבלתי מענה מיידי במייל.

החבילה הגיעה מהר וללא כל עיכוב, כפי שהובטח. לא היו פגמים חיצוניים בחבילה ובינתיים נראה שהמוצר תקין ועובד טוב. ערך מעולה לכסף.

המוצר היה אמור הגיע בדואר רשום , בעל החנות ראה שאני גר בקרבתו וחסך לי מיוזמתו את ההמתנה בדואר והביא לי את המוצר. הכל הלך חלק ולא הייתה שום בעיה. שימשיך לעמוד בציפיות.

הקנייה באתר נוחה ונעימה, המוכר חזר אליי מהר מאוד והיה אדיב מאוד, והמחיר- נמוך מאלו של המתחרים. ממליצה בחום

הטיפול בהעברת המוצר היה מהיר, המוכר /הבעלים היה סבלני ואדיב לאחר מכן נתקלתי בבעיות טכניות והתקשרתי אליו בשעות הערב וקיבלתי מענה אדיב ומקצועי למרות שהיה נשמע שהוא עסוק עם ילדים. חווית קניה ושירות מעולים

האינטרקציה דרך אתר האינטרנט היתה מצויינת, ביצוע העיסקה נעשתה במהירות וביעילות תוך מתן דגש על מסירת כל הפרטים הנדרשים עבורי להתקנה מחיר מעולה תודה

המוצר הגיע בדואר רשום מהר מאוד, הכל הלך חלק ולא היתה שום בעיה. המוצר נראה לי מצוין ונקווה שימשיך לעמוד בציפיות.

נוראי נוראי נוראי!!! קיבלתי מכשיר MP3 עמיד במים (שלא הגיע בזמן שהובטח אבל ניחא) המכשיר לא עבד דקה. פשוט לא הגיב. מהרגע הזה התחילה מסכת של רדיפה אחרי הבעלים של החנות שנמשכה עד עכשיו (אנחנו בינואר, הזמנתי את המכשיר ביוני). השירות נוראי!!! כל פעם שאמר שיחזור אליי לא חזר ועכשיו הוא מסרב לזכות אותי כי המכשיר, שנשלח אליו בדואר לפני חודשיים וחצי, לא הגיע. אז שאני אדפק?! מעבר לנושא הזיכוי, יש פה נושא של יחס ללקוחות - הבעלים לא מודע לנושא הזה כנראה. מההתחלה הוא הביע זלזול וספק. מפציר בכם לשמור מהחנות מרחק מהסיבה הפשוטה שלא מגיע לעסקים כאלה לשרוד. שילמדו לתת שירות. פשוט בושה.
הלקוח קיבל את המוצר בזמן ולטענתו המוצר הגיע לא תקין(מה שיכול לקרות) בסך הכל ביקשנו מהלקוח לשלוח לנו בחזרה על חשבוננו את המוצר,ולהשיב לו את כספו, או לשלוח לו מוצר תקין וחדש במקום. הלקוח בעצמו רושם בחוות הדעת שהמוצר לא הגיע אלינו מעולם(ואף אפשר לאמת את זה עם מס המשלוח הרשום). ביקשנו מהלקוח לפנות לדואר ולבדוק מה עלה בגורל המשלוח ,שלטענתו שלח אלינו,ובמידה והם לא מאתרים את המשלוח ,הם מחוייבים לשלם לו את עלות המוצר+המשלוח בהליך פשוט של מילוי טופס "בקשה לבירור דבר דואר". הלקוח לא "נדפק"לפי דבריו, ויקבל את כספו חזרה דרך הדואר לאחר מילוי הטופס הנ''ל. אין בהתנהלותנו במקרה הנ''ל שום פגם או בעיה של שרות,ומעולם לא הבענו זלזול כלפי הלקוח.

רכשתי את המכשיר. לאחר שלשוה חודשים הוא התקלקל. בחברת EZTV טענו שיש סכסוך עם גרף יבוא ולכן לא נתנו לי שירות. ביקשתי מגרף את כספי בחזרה, למען ההגינות ! בגרף (שממנו קניתי את המכשיר), ביקשו ממני להביא את המכשיר אליהם, שהם יתקנו. לא הצליחו לתקן. מאז, לא מגיבים לי ולא מוכנים להחזיר לי אפילו חלק מהכסף.
הלקוח רכש את המכשיר ב 28-5-15 ופנה אלינו באמצע נובמבר לאחר שלטענתו בחברת איזיטיוי(יהיבואן הרשמי) לא קיבל שרות הולם. המכשיר הגיע אלינו לבדיקה והתברר כי הוא תקין לחלוטין,ןכי הלקוח ביצע בו איפוס תוכנה שגרם למחיקתה של אפליקציית קודי המאפשרת צפייה בתכנים אינטרנטיים כגון סרטים סדרות וערוצים. הסברנו ללקוח כי אין אחריות לתוכנות ואפליקציות המותקנות במכשיר ע''י המשתמש ,וכי יש מדריכים פשוטים באינטרנט המסבירים כיצד להתקין את תוכנת הקודי מחדש ובקלות.האחריות למוצרים כגון סטרימרים ומחשבים היא על החומרה בלבד, ואין אחריות על תוכנות המותקנות. הלקוח הודיע לנו שיעלה חוות דעת שלילית לזאפ אם לא נחזיר לו סכום של מחצית מעלות הסטרימר ,וכך עשה.אנו מאחלים ללקוח רק בריאות ואריכות ימים.

המשלוח הגיע מהר מאוד, והיה עטוף בצורה מושלמת ולא ניזוק. המחיר היה יותר מסביר - אפילו זול, בהשוואה שעשיתי לאתרים בחו"ל. היו לי מספר שאלות לגבי הפעלת המוצר והן נענו תוך פחות מעשר דקות בעזרת מייל בצורה אדיבה מאוד. התרשמתי מאוד לטובה מהחברה, שגם לא לקחה תשלום על משלוח רגיל בדואר ישראל. האתר בסיסי למדי אבל נוח לקניה. עם זאת, הייתי מצפה שהמפרט יהיה מסודר יותר, כמו בטבלה. וזו הטענה היחידה. ממליץ!

חנות צריכה להימדד לא רק באספקת המוצר אלא גם בתגובה למקרה של אספקת מוצר שאינו תקין (וזה קורה לא פעם) הסוללה הגיע במהירות, אבל לא התאימה לרובוט. יצרתי קשר עם החברה, הם ביקשו שאבצע כמה בדיקות שביצעתי אבל עדיין לא היה תקין. שלחתי להם חזרה והם שלחו לי סוללה מתאימה לאחר כמה ימים. הסוללה עובדת מצוין.

הזמנתי את התיק ולקח זמן והתיק לא הגיע... התקשרתי לחנות וענו לי בלבביות, מקצועיות ומהירות, נתנו לי את מספר המשלוח ומסתבר שזה חיכה לי הרבה זמן עמוק בתיבת הדואר :) המוצר מצויין ואני אני ממליץ בחום על החנות.

ההזמנה באתר שלהםמאוד קלה המוצר שהזמנתי צורב פנימי הגיע ארוז בצורה מצויינת שתעמוד בכל דבר ( נפילה זריקה וכו ) בגלל מה שקורה בדואר ישראל

שרות אדיב ונעיםץ שלחתי הודעה וחזרו אלי במהירות. אחר כך גם התקשרו לוודא שהכל בסדר המחיר מאוד זול

הקנייה הייתה נוחה מאד, המחיר טוב, והמוצר נשלח אלי במהירות האפשרית. כשהייתה לי שאלה טכנית ניתן לי מענה מיידי בטלפון.

האתר ברור והיה נוח להבין ולקנות המייל עם הסיסמה הגיע לאחר כמה שעות. חווית קניה סבבה

שירות אדיב עם נכונות אמתית לעזור גם כשהיו תקלות. אשמח לחזור ולקנות בחנות זו שוב.

תהליך קניה קל, פשוט, המייל עם הקוד להפעלת הרישיון הגיע למחרת בבוקר. כמו שזה צריך להיות.

לאחר חיפוש והשוות מחירים באינטרנט הגעתי לחנות שלכם בה קבלתי את המחיר הנמוך ביותר לאותו המוצר. הזמנתי דרך האינטרנט ומיידית אשרו את העסקה. חווית קניות מהנה מהירה ביותר. ממומלץ בכל הלב

שלום רב, ההזמנה בוצעה בקלות דרך האתר. המשלוח הגיע מהר ובזמן. נציג החברה היה נחמד ונתן את כל האינפורמציה.

היה פשוט ויעיל, יותר זול מכל שאר החנויות! התקשרתי כדי לברר משהו, וענו לי מיד בלי משיבון שזורק אותך ממקום למקום, וזכיתי ליחס אדיב. ממליץ בחום.