הזמנתי טונער וזה היה באמת מחיר טוב, וזה הגיע למוחרת, אבל הטאנער לא היה תקין, ולא די שלא פיצוי אותי או לפחות דיברו יפה, אלא תמיד אמרו שיתקשרו חזרה ולא התקשרו, ואח"כ אמרו לי שישלחו את זה ביום ה', והיום כבר יום ג' בשבוע שאחרי זה, וזה עוד לא הגיע לדאבנו, והכל הגלל שכבר קיבלו את הכסף.
תגובת החנות
חשוב לציין שמדובר בטונר מקורי של חברת HP!!!
הלקוח ביקש משלוח עד 10 ימי עבודה ולמחרת קיבל את זה עם שליח ללא חיוב!!!
נכון שהטונר המקורי היה דפוק אין מה לעשות גם לחברה עולמית יש תקלות לפעמים וגם יש פתרונות,
אבל שהלקוח מבקש שיגיעו אליו רק אחרי 9 בערב,לצערנו אין אנו יכולים לעשות אנו לא עובדים בשעות האלה ולכן קיבל את מלוא כספו. ללא חיוב של שקל בודד.