
הכרתי את החנות המדהימה הזו לפני חצי שנה חבר שלח אותי בטענה שהם מקצוענים אדיבים ואמינים. לשמחתי הוא כל כך צדק ולדעתי אפילו המעיט החנות הזו היא מעוז כל הצלמים יש להם מלאי תמיד של כל מה שצריך הם אמינים ואדיבים בדיוק כמו שחבר שלי אמר ממליץ בחום!ו

הכרתי את החנות המדהימה הזו לפני חצי שנה חבר שלח אותי בטענה שהם מקצוענים אדיבים ואמינים. לשמחתי הוא כל כך צדק ולדעתי אפילו המעיט החנות הזו היא מעוז כל הצלמים יש להם מלאי תמיד של כל מה שצריך הם אמינים ואדיבים בדיוק כמו שחבר שלי אמר ממליץ בחום!ו

ביקרנו בחנות על מנת לקנות ציוד לצילום סרטונים ליו-טיוב. המוכרים היו מאד סבלניים וקשובים לצרכים שלנו ולמגבלות התקציב והציגו מספר אפשרויות. המוכר אף בדק בעצמו שכל הרכיבים בהציע אכן משתלבים יחדיו. סך הכל חוויה טובה מאד, יצאנו מרוצים!

יהושע דירוגן שטיפל בי,נתן שירות מקצועי,אדיב. קיבלתי סיועה בקבלת החלטות. מבחר מוצרים איכותיים במחירים מאוד אטרקטיביים.

שירות נפלא ונעים. הזמנתי מצלמה ועדשות והגיע במהירות !! תודה אישית לתהילה ואביעד על היחס החם. 3>

שירות פנטסטי! תמיד סבלניים ושמחים לעזור! מהיום הראשון כצלמת קונה רק אצלם. מס' 1 מומלץ

יהושע נתן לי שירות והוא היה מדהים! שירות סבלני, אדיב ומוצרים ברמה גבוהה מאד. שווה ללא ספק!

ארליך זה הבית. בכנות. רכשתי שם את כל ציוד הצילום שלי (כולל ההיקפי) וזכיתי ליחס חם ועוזר. הציוד הגיע במצב החדש ביותר ובצורה הטובה ביותר. שאפו ענק.

השרות הגרוע של החנות נמשך בתגובתם לחוות דעת שלי. ברצוני להעמיד דברים על דיוקם וביטול רושם מוטעה שעלול היה להיווצר מחוות הדעת השיווקית שלהם. לאחר שרכשתי מצלמה שלפי המפרט כוללת GPS הסתבר לי שאין. בבדיקה באינטרנט הסתבר לי שלא לכל המצלמות מדגם זה יש GPS. את טענותי כתבתי לחנות והם בתגובה התעקשו שיש GPS אך אינם יכולים לעזור לי בהתכתבות. כיוון שכך הבאתי להם את המצלמה שיווכחו שאין GPS. בהיותי בחנות הם עדיין התעקשו שיש ושאשאיר את המצלמה לתיקון. משמעות הדבר שאצטרך להגיע לחנות שוב. לדעתי התעקשותם שיש GPS כשהמצלמה בידיים שלהם והם בודקים אותה מביעה משהו לא מחמיא לחנות ולכן תגובתם שהכתוב באתר טעות אנוש נראית יותר כתגובת יחסי ציבור ומטעה. בשיחה טלפונית לאחר יומיים אושרה טענתי וניתנה לי אפשרות להחזיר את המצלמה ולקבל זיכוי. בניגוד לטענת החנות בתגובתם מעולם לא הוצע לי זיכוי חלקי (השיחות מוקלטות). התנאי שלהם לזיכוי היה שאחזיר את האריזות (מעניין למה?) לשם כך נאלצתי להגיע שוב לחנות. סה"כ בשתי הנסיעות לחנות נסעתי על חשבוני כשלוש וחצי שעות. כיוון שזמן ביצוע החזר זהה לזמן ביצוע עיסקה לא ברור לי מדוע מיום החזרת האריזות עד קבלת הזיכוי עברו שלושה שבועות. ועוד יותר לא ברורה לי תגובתם שהחזרת האריזות עיכבה את ההחזר. לא ברור לי גם למה לטענתם פרטי כרטיס אשראי שגויים עיכבו את ההחזר. דקות ספורות לאחר שצילצלו וביקשו שוב את מספר כרטיס האשראי הודיעו לי שההחזר בוצע. ראוי לציון כשהחזרתי את האריזות הם רשמו את מספר כרטיס האשראי כך שאם היתה טעות היא שלהם. במהלך שלושת השבועות שוחחתי עם החנות שטענו שהם טיפלו ותוך יומיים אראה זיכוי אך לקח יותר משבוע עד שצלצלו בטענה שיש טעות במספר כרטיס האשראי. בסה"כ לקח להם שלושה שבועות מהחזרת המצלמה והאריזות עד שצלצלו אלי מתוך כוונה אמיתי לבצע החזר ולזה הם קוראים בתגובתם שעושים את המירב. לדעתי כמו שחברים נמדדים בשעת צרה כך יחס טוב מחנות נמדד כשדברים השתבשו. במקרה שלי הם כשלו.
הלקוח רכש מצלמת ניקון D5300 שבעבר הגיע עם יכולת GPS וכיום מגיעה ללא רכיב זה היות ובאתר היה רשום שהמצלמה הגיע עם הרכיב, בשל טעות אנוש. הוחלט לזכות את הלקוח עבור מלוא הקניה או לתת ללקוח זיכוי חלקי במידה ויחליט בכל זאת לשמור את המצלמה. הלקוח החליט לקבל החזר מלא אך לצורך כך התבקש להחזיר את האריזות. בשל תהליכים ואילוצי מערכת ופרטים שגויים בכרטיס האשראי אותם מסר הלקוח הזיכוי התעכב אך בוצע. במידה והלקוח היה מחזיר את המצלמה כולל האריזות מלכתחילה ומוסר פרטי אשראי נכונים, לא היה נגרם העיכוב בזיכוי. אנחנו נותנים את היחס המירבי ללקוחותינו וצר לנו שכך מרגיש הלקוח לאחר שאנחנו עושים את המירב על מנת לספק את השירות הטוב ביותר עבורו.

חוויה נעימה המון סבלנות מצד לאון המוכר פשוט מקצוען הסבר מפורט ברזולוציית פרטים קטנים אני ואישתי יצאנו פשוט בהרגשה טובה תכננו לקנות עדשה אחת ובסוף יצאנו עם שתיים ממליצים בחום זו לא קניה ראשונה שלנו בחנות הזאת ובטוח גם לא אחרונה

כוכב שישי לארליך - השבוע היה לי דחוף לרכוש מצלמת אקסטרים: ארליך - נתנו מחיר טוב בהרבה מהשאר התקשרתי והסבירו שהשליחות היא כמו שרשום ולא יוכלו להתחייב על היום למחר עופר שעובד בחנות הציע מיוזמנתו שיביא לי אישית את המצלמה בחזרה ושנוכל להפגש ברכבת איזה שרות יוצא מהכלל שנים שאני עובד איתם ותמיד השרות \ יעוץ \ מקצועיות מעל הכל!.... שאפו ארליך, תודה עופר והמשיכו כך!

קניתי עדשה דרך האתר, המוצר הגיע תוך מספר ימים עד הבית, ובמחיר מעולה! באופן כללי חווית השירות תמיד טובה והצוות בחנות תמיד שמח לעזור!

מאז שלפמי שנה וחצי נכנסתי לתחום הצילום, אני קונה רק בארליך. צוות מקצועי, שרות עדיב, אף שאלה לא נשארת בלי תשובה. תמיד עם חיוך, תמיד עוזרים. אם אתה לא יודע משהו או לא בטוח, תמיד אפשר לשאול שאלה ולקבל תשובה ברורה. אישית אני נהנה מכל ביקור שלי בארליך.

חנות הצילום הטובה בארץ! ציוד מקצועי. צוות מקסים ושירות אדיב! הרצאות וסדנאות חינם, פעילויות נושאות פרסים ועוד. שווה להיות לקוחות-חברים של ארליך!

הגעתי לארליך כדיי לקנות תאורה לסטודיו שאני מקימה. בלי הרבה ידע מוקדם קיבלתי יחס סבלני, בגובה העיניים, תחושה שיש על מי לסמוך. קיבלתי שירות מרומן אשר לא ניסה למכור לי דברים שאני לא צריכה (אפילו ייעץ לי להתחיל צעד צעד ולהכיר בהדרגה את הצרכים של הסטודיו). היה תענוג ומקצועי!

רכשתי מונופוד מארליך - מנפרוטו דגם 500 . השירות היה מהיר וטוב ואני בהחלט ארכוש שם שוב בעתיד.

מודה לחנות על שירות מצוין ובעיקר לרומן שעזר וגרם לי לצאת מרוצה מתמיד מהחנות! תודה רבה :)

המצלמה מצוינת, קומפקטית מגניבה ושימושית, שירות נוח, מהיר ואדיב, המחיר הכי טוב בשוק, מומלץ בחום!

הנציגים בחנות מקצועיים ואמינים מאוד! מרוצה מהמוצרים ומהשירות, הם הסבירו לי איזה כרטיס זיכרון הוא המתאים ביותר לצרכים שלי (וידאו) ויצאתי בהרגשה שעשיתי קניה נכונה.

עברתי חנויות צילום רבות עד שהגעתי לארליך ואין ספק שחוויית הקניה בארליך היא עולם אחר לגמרי. אני עוסקת בצילום קרוב לעשור ובשלוש שנים האחרונות, מאז שגילית את ארליך קונה רק אצלם והמון! המלצות אמינות ומקצועיות, מחירים מדהימים, חוויית שירות אישית ומהנה- פשוט לא מבינה למה לקנות במקום אחר. באמת התאהבתי. לאחרונה קניתי אצלם גם את ה5D מארק 4 החדשה שלי ביחד עם עדשת סיגמא 50 1.4 וגם ציוד תאורת סטודיו חדש וכמובן שמרוצה מכל שקל שהוצאתי. ממליצה בחום לרכוש ציוד רק אצלם (:

אין מילים לתאר את חוויית הקנייה והשירות קניתי גוף מצלמת Fuji וצביקה המדהים חשף אותי על הדרך לעולם ומלואו בתחום. ובכלל, כל הצוות מלא בסבלנות ובעיקר בהמון המון ידע, מקצועיות ואהבה גדולה לתחום. כעבור זמן מה הגעתי לניקוי חיישן - הלכלוך שנכנס לשם זה באשמתי ולמרות זאת הם עשו זאת ללא עלות. ממליץ מעל ומעבר.

חיפשתי מצלמה לצילום ארועים , משהו שיהיה גם קטן וקל וגם תוציא לי תמונות מקצועיות !!! הצוות התותח ידע לכוון אותי בדיוק למה שהכי מתאים לי וגם קיבלתי מתנה :-)

שירות מקצועני ומקצועי במלוא מובן המילה. אנשים שמבינים צילום ויודעים להצביע על הדברים שחשוב לדעת. תענוג אמיתי שיש חנות כזו בארץ.164805

קניתי סוללה למצלמת קנון Canon LP-E17 . המשלוח נשלח למקום אחר ולא לכתובת שהכנסתי בעת ההזמנה. התבקשתי להגיע לחנות שאליה המשלוח נשלח בתיאום מראש. רוצה להדגיש שהוספתי תשלום עבור המשלוח.
שלום תום - בהזמנת מוצר אצלנו באתר יש 2 אופציות של משלוח - עד הבית או לנקודת איסוף. אתה בחרת בנקודת איסוף אשר קרובה אליכם הביתה. התבקשת להגיע לחנות אליה חברת השליחויות מגיעה, ואת הפרטים על נקודת האיסוף קיבלת כבר לאחר סיום הזמנת האינטרנט. חבל שאתה בוחר לכתוב חוות דעת שלילית ולהכפיש בית עסק שמשקיע רבות בשירות לקוחות ועושה מעל ומעבר עבורם מעל ל 30 שנה.

היום קניתי מצלמה נוספת. רציתי להגיד תודה קבה לאביעד ולאון שנתנו שרות מקצועי ומתחשב למרות שעה המאוחרת. כלקוח קבוע ונאמן אני מאטד נהנה משרות וחויית הקנייה בארליך. תודה רבה חגם!!

עדשה הוזמנה דרך אתר בשעות ערב של יום ד', יום ראשון בצהריים כבר הייתה אצלי באילת! שירות מהיר ויעיל, מענה מהיר, כל הכבוד!