
קניתי מחשמל נטו אוזניות וקבלתי מוצר פגום כשהלחצן באחת האוזניות לא עובד כמעט, כשהתקשרתי אמרו לי שבשביל להחליף אני צריך ללכת לאחד הסניפים שלהם (שנמצאים במרחק ממני) כך שלמרות שקיבלתי את המוצר פגום, על מנת לממש את האחריות ולקבל מוצר תקין אני צריך לסוע עד אליהם
בתאריך 14/10/2022 רכש הלקוח אוזניות מדגם r100 וביקש לקבל אותן באספקה לנקודת איסוף, לאחר כשבועיים בתאריך 02/11/2022, הלקוח פנה אלינו בבקשה להחלפת האוזניות בנקודת האיסוף שממנה הן נאספו לאחר הרכישה, נעננו בחיוב לבקשת הלקוח, אך הוסבר שאין באפשרותנו ביצוע החלפה באותה נקודה, הוצעה ללקוח החלפה בכל אחד מבין הסניפים שלנו או משלוח בעלות מוזלת. הלקוח ציין שיחשוב על העניין ומאז לא חזר אלינו. רשת חשמל נטו חרטה על דגלה מתן שירות הלקוחות .























