
קניתי מהם כיריים מתנה לאמא שלי לחג ואחרי שהזמנו טכנאי גז להתקין (כי חייב) התברר לנו שהכיריים הללו לא מתאימים לבישול עם 4 סירים גדולים למרות שיש להם 4 להבות. כשהתקשרנו לשירות לקוחות אז הם אמרו לנו שהם מודעים לבעיה והיינו צריכים לראות את זה מראש. חייב לציין שאני הזמנתי את הכיריים לאמא שלי ואיו לי בכלל נסיון בבישול ונראה כאילו הם מכשילים את הלקוחות בכוונה. הייתי מצפה מחברה רצינית לשים הערה בזמן הקנייה או פשוט להתקשר לאחר הרכישה ולעדכן. כנראה הייתי מוסיף כסף ורוכש משהו אחר. אמא שלי ממש אוהבת לבשל והרבה ועכשיו כל הכסף יזרק לפח. תודה סל-טק על ישרות פח!























