
הזמנתי מייבש כביסה מחברת דייליסייל. ביקשתי פינוי של המייבש הישן, לפי חוק פינוי פסולת ציוד חשמלי מבית הלקוח. מילאנו את כל ההוראות להכנת פינוי המוצר הישן- ניתקנו אותו מהחשמל, ניקנו את צינור הייבוש וכו'. המוצר נשאר במקום שימושו, מעל המכונת כביסה, לפי בהחוק. כשחברת השליחויות של החנות הגיעו, הם דרשו תשלום נוסף על פינוי המוצר הישן, מכיוון שלא חיכה להם ליד הדלת. פנינו גם לחנות וגם המוכר אמר לנו שהמוצר הישן אמור לחכות ליד הדלת ואחרת הם רשאים לדרוש תשלום נוסף. הקראתי למוכר את החוק לפינוי פסולת ישן, וגם את ההוראות שהם שלחו מראש, שם לא הופיע שהמוצר חייב לחכות ליד הדלת, ועדיין הם דרשו תשלום, והצדיקו את דרישת התשלום בכך שהמוצר נמצא מעל המכונת כביסה. ליפ החוק מכיוון שזה מיקום השימוש במוצר, אסור לדרוש על כך תשלום. החנות לא היתה מוכנה לוותר על דרישת המובילים לתשלום נוסף על פינוי המוצר הישן. המוכר אמר שמבחינתו אפשר לתבוע אותו, ולא אכפת לו. בלית ברירה שילמנו תשלום נוסף על פינוי המוצר הישן. המובילים גם סירבו להניח את המוצר החדש במקומו, והשאירו אותו ליד הדלת. היות ואני מוגבל בניידות, דבר זה מצריך מאיתנו לשלם לחברת הובלות נוספת על מנת שישימו את במייבש במקום שימושו מעל מכונת הכביסה.























