
השירות שניתן היה מקצועי ומהיר, הזמנתי את התמונות פספורט באופן בהול ובאמת התמונות הגיעו מאד מהר

השירות שניתן היה מקצועי ומהיר, הזמנתי את התמונות פספורט באופן בהול ובאמת התמונות הגיעו מאד מהר

שירות מעולה! תוצאה מדהימה! משלוח מהיר תוך פחות מ24 שעות! סופר מרוצה וממליצה בחום!! התקשרו לברר הכל כדי שאהיה מרוצה עוד מבעוד מועד. תותחים.

חווית קניה נעימה, קלה, סופר מקצועית ומהירה. רכשתי תיק למצלמה שהיה במחיר טיפה יותר גבוה מאתרים אחרים אבל המשלוח עם שליח עד הבית היה זול בהרבה והגיע אפילו לפני זמן המשלוח המוערך. ממליצה בחום!

שירות מהיר - הוזמן בשישי הגיע בראשון - אריזת מוצר מצוינת. נראה טוב. בטוח אקנה שוב

שירות אדיב ומקצועי ברמות!!! הגיע מהם ארוז ומסודר בצורה מושלמת ! ענו לי על השאלות בוואטסאפ תמיד בזמינות וחיוך (:מושלם !

שירות מעולה! הזמנתי אתמול אח"צ והגיע היום בבוקר למרות ששילמתי למשלוח 2-4 ימי עסקים. זמינים במיידי בוואצאפ. ממליצה בחום!!

שירות לקוחות מעולה בעזרת ווטסאפ, משלוח מהיר עד הבית, וומוצרים איכותיים עם הדפסה יפה. בהחלט ממליצה בחום.

צוות מספר אחת אמינות שירות מדהים מקצועיות שיא וכמובן מחירים שפויים מאד קונה רק שם ואני בכלל לא מרמת גן המצלמה שקניתי נקנתה לעוד בן משפחה. זאת השניה מאותו דגם במשפחה כי היא פשוט נוחה. קומפקטית ועםזום אופטי מטורף. הייתי איתה באפריקה והיא היתה פשוט מציאה רמה גבוה של חדות ויציבות בקיצור מומלץ מאד לא צריך הרבה ידע האוטומציה שלה פשוט עושה עבודה מעולה קלה מאד לשימוש וגם זה בהמלצת הצוות האדיר

שירות מצויין. המצלמה הגיעה מאוד מהר וכמו שהובטח. אפילו שדרגו את המוצר על חשבונם! אהבתי

ממליצה בחום על פוטו נגבה. כל תהליך בחירת המוצר וההתאמה האישית קל וידידותי ללקוחות. שירות לקוחות זמין, אמין ונותן מענה מספק, זמינות גבוהה ונעימה למענה על שאלות ובירורים. אמינות בנוגע לזמני משלוח, מחירי משלוח מתאימים והגעת המוצר בטווח הזמן שנאמר. המוצר נראה טוב, איכותי והגיע ארוז עם סרט :) תודה על חווית קנייה נעימה!

אחלה שירות , הזמנתי 3 אלבומי תמונות , וזה הגיע אליי תוך יום , אפילו שלא היה האלבום שרציתי הציעו לי מוצר חלופי במהרה , מומלץ .

שרות מעולה ומוצר טוב. עונים מייד לווטסאפ והמוצר נשלח אליי מייד אחרי התשלום. מרגישים יחס אישי.

הזמנתי ב 19 בערב אלבום וקיבלתי אותו למחרת ב 8 בבוקר. שירות מדהים! שוחחתי עם נציג שלהם לפני הרכישה טלפונית. היה אדיב ומקצועי

זמינים רק בוואטסאפ או בהשארת פרטים במוקד טלפוני חיצוני והם יחזרו אליכם, מתישהו. אין להם טלפון ישיר לחנות, מאוד לא נח, ודיי מרגיז לטעמי שאין לי את האופציה לפנות אל מישהו "לייב". בשיח בוואטסאפ אתה לא יודע מתי יענו לך ואם הבן אדם בצד השני לא מסיט את תשומת ליבו מהשיחה כל כמה שניות. בהשארת פרטים תמיד יכולים להתקשר אליך כשאתה לא פנוי... למה לא להיות זמינים כשהלקוח יכול להיות זמין?.... בנוסף בשיח וואטסאפ נוטים "לברבר" פחות, לפחות אני, מה שמנע ממני לפרט כראוי את כל מטרת הקנייה שלי (כי רציתי לתמצת כמה שיותר מאחר ושמתי לב שהמענה מהצד השני מתעכב ברגע שלוקח לי קצת יותר זמן לכתוב), מה שהוביל לרכישת מוצר שלא התאים לי. המוצר הגיע בחבילה גדולה מאוד ביחס לגודלו, מה שגרם לה להימעך עד שהגיעה אליי ולהיות חצי פתוחה. (המוצר לא נפגם). האריזה בכללי הייתה פשוט בדיחה, סרט דביק אחד מסכן היה אמור להחזיק את כל הפתחים של הקרטון. הצלחתי לסכם איתם החזרה, שלחתי להם את המוצר בדואר וקיבלתי החזר עם 5% סליקה. הדבר מצויין בתקנון שלהם כמובן, אבל מעולם לא נתקלתי בעסק שאם המוצר מוחזר על ידי ומכיסי ללא כל פגם, ארוז כחדש, לא אקבל החזר מלא עליו (ללא דמי משלוח כמובן), לא מובן לי הרעיון ההגון מאחורי הכלל הזה, כך שגם העניין הזה לא תרם לחווית הקניה שלי והיה מרגיז כשלעצמו. לסיום, כאב ראש מיותר, השירות לקוחות לטעמי 6/10, והיה לי מאוד לא נח לעשות איתם עסקים. לא אחזור לשם.
היי עדי, קיבלנו את חוות הדעת שלך וצר לנו מאוד לשמוע שהייתה לך חוית שירות לא נעימה. למיטב הבנתי רכשת את האוגדן בתאריך ה14.12. בתאריך ה16.12 שלחת לנו הודעה בצ'אט עם נציג האונליין שהחבילה עומדת להגיע ואת רוצה לעשות החלפה כי למעשה את רוצה אוגדן של שטרות ומטבעות והזמנת אוגדן מטבעות בלבד. נאמר לך שאת יכולה להגיע לחנות שלנו ברמת גן אך אמרת שאת גרה בצפון , הצענו לך 2 אופציות- שנפתח לך איסוף ומשלוח חדשים או שתשלחי אלינו את החבילה וכשהיא תגיע נזכה אותך. לגבי השירות לקוחות בוואטסאפ, ענינו לך על כל הודעה אחרי פחות מ5 דקות, שלחנו לך קישורים לאוגדן ודפי שטרות ומטבעות בנפרד, הסברנו מחירים וענינו לך על כל השאלות ששאלת. ב22.12 הודעת לנו שקיבלת את החבילה ושאת רוצה לשלוח אלינו בדואר, החנות הייתה סגורה בגלל ספירות מלאי (שכמובן עידכנו מראש בהודעה בווטסאפ ובאתר), אז ענינו לך יום למחרת שאת יכולה לשלוח את החבילה ונזכה אותך לכרטיס האשראי שלך. בתאריך 31.12 קיבלנו את החבילה וזיכינו אותך באותו הרגע. נשמח להעניק לך חויה חדשה טובה יותר ולעזור לך בכל דבר שתרצי. אנחנו פה לשירותך :)

פעם שניה אני מזמינה מפוטו נגבה השרות מצוין היחס מעולה ממליצה בחום ואמשיך להזמין מהם

השירות הניתן ע"י פוטונגבה, ואיכות מוצריה ראויים לכל שבח: המענה הטלפוני המקצועי, המענה בווטסאפ העסקי, זמני המשלוח - הכל מצוין. זוהי הזמנתי השנייה מהעסק (קנבס משפחתי ענק, משטחי פד לעבכר עם תמונה אישית) - ובכל פעם הייתי מאד שבע רצון מהמוצר ומהשירות.

הדפסה איכותית על הספלים. הגיע ממש מהר ועדכנו אותי בסטטוס הטיפול בהזמנה מספר ימים לפני שהגיע המשלוח. שירות מהיר!

שרות נהדר, מוצר איכותי . הגיע בזמן . ארוז כמתנה בצורה יפה וחזקה ממליצה 👌👌👌

רכשתי אוהל אור, מוצר מגניב במחיר נוח. השירות של נגבה היה מהיר והנציגה נחמדה האוהל הגיע עם שליח, מעם הוראות הרכבה ברורות

שירות אדיב ומהיר... ממליצה בחום!!! מתנה לחנוכה לילדי הגן. המשלוח הגיע עד פתח ביתי. כיף לעבוד איתם

הזמנתי אלבומי תמונות וקיבלתי אותם במהירות עד הבית. הציגה היתה נחמדה ואדיבה. יצאתי עם חווית קניה טובה.

חיפשתי רדיו/פטיפון רטרו מתנה לבני ופניתי לחנות בשאלות על המוצר ונעניתי באדיבות וסבלנות ע"י גל וכמובן שביצעתי הזמנה (בתנאי שעד שעה 11 בבוקר) ולמחרת הגיע המשלוח לביתי, בדיוק למועד יום ההולדת של בני. שירות מקסים, אמין ומקצועי ככל שהייתי צריך לו. חווית קניה חיובית בהחלט.

השירות מהיר ואדיב במיוחד! המוצר שהזמנתי מדהים וזול יחסית לשאר המקומות. חווית קנייה שלא חוויתי כמותה עד כה בשום מקום. אין ספק שאקנה מפה שוב.

שירות מצויין ומהיר. המשלוח הגיע מהר מאוד . בנוסף, היתה זמינות מלאה במייל, בוואטסאפ ובטלפון.

שירות לקוחות נעים וזמין, משלוח מהיר ומוצרים טובים. הזמנה שנייה שלי מהאתר ואזמין גם בעתיד