
חיפשתי מסך 4k, והיו כמה אפשרויות. ראיתי אחד של פיליפס והתקשרתי לבדוק מלאי והמסך לא היה, אז דנה עזרה לי למצוא מסך איכותי אחר. היא הציעה לי אחד של סמסונג עם פרמטרים מאוד דומים, היינו בקשר כל הזמן, כי רציתי לוודא כל מיני פרטים והיא היתה שירותית ואדיבה באופן יוצא מהכלל. אז מבחינתי, מעבר למחיר שהיה הוגן. לחלוטין, כשאני מקבל גם יחס אדיב ושירות מהיר, זה שווה לי הרבה. אם אצטרך ציוד דומה בעתיד, אין ספק שאחזור























