מפרסם ב-zap מאז 2021

‎הייטק מובייל‎ ‏(ItechMobile) - עמוד 10

סלולאר ואביזרים (2 סניפים)

4.52 / 5 ממוצע מבוסס על 67 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: הייטק מובייל
נמצאו 242 חוות דעת גולשים על הייטק מובייל
maor.tw1
maor.tw1
04.05.2022
מוצר שנרכש: אייפון 13 פרו 128

בחור בשם גו פינק בשירות מקצועי פתח לי חשבון באייפון ודאג לי לכל מה שרציתי, הסיבה שאמשיך להגיע

חוות הדעת עזרה לכם?
itamarbiron
itamarbiron
15.04.2022
מוצר שנרכש: פיקסל 5

קניתי פיקסל 5, קיבלתי שירות מאוד טוב, עזר לי בחור נחמד מאוד בשם ג'ו ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
neomichasida
neomichasida
11.04.2022
מוצר שנרכש: Swift

קניתי קונסולה switch , קיבלתי שירות מצויין , ויחס אישי מותאם לצרכים שלי ממליצה מאד לקנות אצלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
נהוראי
נהוראי
06.04.2022
מוצר שנרכש: אייפון 11

הגעתי לסניף רמת גן המוכר יוסי פינק אותי שירות מער ומעבר וגם מחיר אש תגידו נהוראי שלח אתכם הוא תמיד יפנק

חוות הדעת עזרה לכם?
Yosef
Yosef
05.04.2022
מוצר שנרכש: טלפון נוט 11

האמת שבדרך כלל אני לא קונה בארץ בכלל רק באמריקה והייתי חייב מכשיר דחוף ולא מתחרט בכלל הרגשתח אמריקה יש להם טכנאי טיל העביר לי את המידע מהטלפון הישן אפי שהמסך היה שבור ממליץ עליכם באהבה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
q0527173036
q0527173036
28.03.2022
מוצר שנרכש: S22 אולטרא

באתי לחנות קיבלתי ייחס חם ואדיב עם הרבה חיוך וסבלנות . עשו לי העברת נתונים וגיבויי למכשיר הישן בחור בשם גו נתן לי שירות וי אי פי החנות הכי ממומלצת שיש וכמובן אחזור לקנות דוב תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
sinai586853627
sinai586853627
23.03.2022
מוצר שנרכש: אייפון 13 כפול 2 , אייפון 8 כפול 3

קניתי חמישה מכשירים לעובדים שלי , קיבלתי שירות מצוין עובד בשם משה וממש עזר לי !! חנות מצוינת וזולה

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
09.03.2022
מוצר שנרכש: a12

הגעתי לחנות בירושלים בחורה בשם מלי פתחה לי מייל העבירה נתונים פשוט ממליץ שירות נדיר

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
28.02.2022
מוצר שנרכש: קורקינט Xiaomi S1

לא להקרב!!!!! אמנם מחיר סבבה, אבל הקורקינט לא אצלי אפילו חצי שנה ואני כבר איתם 5 פעמים בחודש בטלפון כדי שיתוקן כמו שצריך מטרטרים אותי מפה לשם משם לפה כל פעם שנאי מתקשרת לא מוצאים את ההזמנה שלי במחשב שלהם וטוענים שלא רכשתי אצלם עכשיו אחרי שהקורקינט בתיקון כבר, המתקן רוצה איזשהו טופס מהם והם לא מבינים על מה מדובר.... השתגעתי מהם כבר ואני מתחרטת על כל שנייה שקניתי אצלם. אם היה אפשר לשים 0 כוכבים הייתי שמה

חוות הדעת עזרה לכם?
בן ציון
בן ציון
05.01.2022
מוצר שנרכש: טלפון

הגעתי לחנות בירושלים המוכר שם ארי נתן לי שירות מעל ומעבר כולל העברת נתונים ממליץ לכם אחלה חנות

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודית גורביץ'
יהודית גורביץ'
09.12.2021
מוצר שנרכש: iphone12 pro max 256 gb

פניתי להייטק מובייל כי הם היו הכי זולים בזאפ. קניתי אייפון פרו מקס 12 אביזרים. התחלתי את התהליך דרך האתר והמשכתי טלפונית מול יוסי האדיב. מכוון שהייתי צריכה טלפון דחוף, לפני נסיע לחו"ל, יוסי עשה את המקסימום שהמכשיר יגיע אלי ואפילו עשה משלוח בעצמו למקום מגוריי שבמרחק שעה מהחנות. אוסיף כי יוסי היה סובלי ונחמד לכל אורך התהליך! חווית קנייה מהנה!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.09.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
פיטר
פיטר
15.06.2021
מוצר שנרכש: Google Pixel 3XL 128GB

תהליך הזמנה: ב 6.6 בשעות הערב ביררתי בווטסאפ של החנות האם יש במלאי טלפון שאותו רציתי לקנות (pixel 3xl 128G), קיבלתי תשובה עוד באותו יום שיש במלאי. יום למחרת בבוקר הזמנתי את הטלפון. ההזמנה בוצעה דרך האתר בצורה נוחה ופשוטה. לאחר מכן חזר אלי נציג מהחנות ואמר שאין להם מגן זכוכית עבור הדגם שהזמנתי וביקש תוספת של 39 ש"ח למגן מסך סיליקון, הסכמתי. 78 ש"ח. כמו כן, רציתי כיסוי ספר ולא היה גם כן לדגם הנ"ל, הציעו לי מגן סיליקון. שאלתי האם זה כיסוי מספיק חזק, נאמר לי שכן. 69 ש"ח. משלוח: "חוויה" לא סימפטית. המשלוח ע"י חברת צ'יטה. היה אמור להגיע ב 10.6. לא ברור איך, המשלוח לא הגיע וקיבלתי הודעה שיש בעיה כלשהי בכתובת. מסתבר שמשום מה טעו וחשבו שמס' הדירה שלי זה מס' הבית. השליח לא התקשר ואי אפשר היה להשיג אף אחד בטלפון, רק באתר אינטרנט. לבסוף הטלפון הגיע ב 13.6. חווית שימוש: סה"כ המלצה שלי: אל תקנו מגן מסך וכיסוי דרך חנויות ! המחיר פשוט מופקע יחסית למה שבאמת מקבלים. אי אפשר לקרוא לכיסוי סיליקון פשוט כיסוי גורילה. הכיסוי עצמו הגיע בשקית ניילון פשוטה, טענו בחנות שזה מקורי. מקורי לא מגיע באריזה כזאת. מדבקה על המסך 78 ש"ח? פשוט הגזמה. טלפון עצמו: באריזה היה מתאם אוזניות ל Type C, מתאם USB ל Type C וכבל Type C ל Type C באתר גם רשום שמגיע בערכה גם מטען. מטען לא היה. התקשרתי לחנות לברר אמרו לי שלא אמור להיות מטען. למה להטעות את הקונים ולרשום באתר שיש מטען?! אמרו ש"יעשו לי טובה" ואם אני אהיה במרכז אוכל להגיע ולקחת מטען (אני בכלל מהצפון). ממש לא תשובה רצינית. אני מאוד מרוצה מהטלפון עצמו, מחווית התנהלות מול החנות והמשלוח ממש לא.

חוות הדעת עזרה לכם?
evieshlavim
evieshlavim
02.06.2021
מוצר שנרכש: iphone 12 mini

הגעתי לרכוש אייפון חדש, עזרו להעביר מידע. המוכרים מאוד נחמדים. אמליץ לחבריי לרכוש אצלהם גם

חוות הדעת עזרה לכם?
reutyaakobi
reutyaakobi
26.05.2021
מוצר שנרכש: A72

ל פעם מחליפה נייד בגלל שבירת מסך, כך שיצא לי להכיר הרבה חנויות-מעבדות לניידים. קודם כל הסניף בו קניתי הוא במקום נוח במרכז העיר ירושלים, בקינג ג'ורג' 14. אמינות, מקצועיות, שירות מושלם זה שם! נהוראי ממש עזר בכל שאלה, ביצע את כל הדברים על הצד הטוב ביותר, הסביר לפרטים ובסבלנות...! המוצר שקניתי איכותי ואני מרוצה מהכל...! שורה תחתונה - הרגשתי שלא התפרשתי! מומלצים בחום!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Chanel
Chanel
10.05.2021
מוצר שנרכש: סוני 5

ממליצה בחום!! שירות אדיב ומהיר והכי חשוב המחירים ההגונים. אין ספק שאחזור שוב! תודה רבה לארע

חוות הדעת עזרה לכם?
Davide
Davide
09.05.2021
מוצר שנרכש: xiaomi 1S

הוא לא שלח לי את המוצר המוצג באתר, אלא דגם אחר. באתר, ישנם המאפיינים של המהדורה האירופית הצהובה של Xiaomi 1s אך הם שלחו לי את המהדורה הסינית האדומה.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון