מפרסם ב-zap מאז 2004

‎באג‎ ‏(Bug) - עמוד 10

מחשבים, סלולר וגאדג'טים (72 סניפים)

2.74 / 5 ממוצע מבוסס על 35 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: www.bug.co.il
בעלים: באג מולטיסיסטם בע"מ
נמצאו 653 חוות דעת גולשים על באג
mr0515220611
mr0515220611
24.11.2023
מוצר שנרכש: זיכרון נייד cruzer blade 16gb

שלמתי את המוצר באפליקציה ביט כאשר הלכתי לאסוף את המוצר לא לקחתי עימי ת.ז המוכר סרב למסור לי את החבילה בחנות בטענה שחייב ת.ז הסברתי למוכר שהרכישה נשתה דרך האפליקציה ביט שהוא סופר מאובטחת למה צריך ת.ז חזרתי לבית הבאתי ת.ז ולקחתי את החבילה לא מבין את המדניות של באג הקולקלת שצריך להציג ת.ז לכן הציון הוא נמוך

תגובת החנות

שלום רב ותודה על פנייתך. הסיבה לדרישת הצגת תעודה מזהה היא כדי למנוע הונאות וגם כדי להגן עליך כלקוח. אנו מתנצלים שאתה מרגיש כך, יחד עם זאת פעלנו כפי שצריך ובפרט כאשר מדובר על איסוף מוצר באופן עצמאי. בברכה צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

חוות הדעת עזרה לכם?
יואל
יואל
23.11.2023
מוצר שנרכש: זיכרון נייד cruzer glide 128gb

רכשתי בבאג און ליין 2 דיסק און קיי וכבר תוך 4 שעות נקראתי לאסוף את ההזמנה. שרות יעיל מהיר ומקצועי

חוות הדעת עזרה לכם?
Yuval
Yuval
21.11.2023
מוצר שנרכש: מטען קיר מהר בצבע לבן pd2 65w

רכשתי מטען קיר מהיר 65W PD למחשב נייד ו/או טלפון. המחיר היה מהטובים ב-ZAP. רכשתי אונליין ויומיים אחרי היה מוכן לאיסוף בחנות של BUG לפי בחירתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
yaronmu
yaronmu
16.11.2023
מוצר שנרכש: deskjet 2710

הייתי צריך דחוף הדפסה, התקשרתי לסניף שוהם. תוך כמה דקות בוצעה הזמנה, תוך יום וחצי הגיע הביתה. תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
mos20003
mos20003
15.11.2023
מוצר שנרכש: s 9 gps 41mm aluminium sport band

הנציג שלכם בגרנד קניון בשם דימה איש מקסים ומאוד שירותי תחזיקו אותו ב 2 ידיים כל הכבוד לו על השירות

חוות הדעת עזרה לכם?
hanadanino772
hanadanino772
14.11.2023
מוצר שנרכש: קונסולה ps5 bluray mw3

קניה מהירה , שרות מצויין , קניתי אונליין אתמול בערב קיבלתי היום בצהריים תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
גריגורי
גריגורי
14.11.2023
מוצר שנרכש: מגן שעון apple iwatch 40mm

הזמנתי כיסוי לAPPLE WATCH כולל איסוף בירושלים. מוצר איכותי, הגיע תוך יומיים. אני ממש מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
13.11.2023
מוצר שנרכש: שעון חכם gts 3

אני לא יודע עם דיברתי, אבל הוא היה סבלני ומקצוען אמיתי, יישר כח שאלה הם העובדים שלכם

חוות הדעת עזרה לכם?
mail.of.inna
mail.of.inna
13.11.2023
מוצר שנרכש: קונסולה ps5 bluray mw3

מומלץ. עשינו הזמנה ויום למחרת כבר קיבלתי הודעת סמס. גם בהתכתבות ענו מהר. תודה על שירות מהיר ומענה.

חוות הדעת עזרה לכם?
שרון פיוס
שרון פיוס
12.11.2023
מוצר שנרכש: כיסוי bumper case for tab m8

i like the products of this store. I have a local store at the mall near me so i ordered an item for pick-up

חוות הדעת עזרה לכם?
yalyal46
yalyal46
07.11.2023
מוצר שנרכש: זכרון נייד ultra flair 256gb

בס"ד תהליך קניה טוב מאד וגם בחנות אך למי שיש לו פלאפון כשר הוא צריך לנחש מתי מגיע המוצר אין SMS קולי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Sapir Sharoni
Sapir Sharoni
06.11.2023
מוצר שנרכש: סמארטפון galaxy a54 5g

היו מקסימים חבל על הזמן! שירות מדהים! אם יכלתי לתת עוד כוכבים הייתי נותנת. ליאור משירות הלקוחות היה מקסים ועזר לי המון. והבחור בחנות שנתן לאמא שלי את ההזמנה עזר לה להגדיר ולהעביר את כל המידע אפילו שלא היה צריך לעשות את זה. באמת אחלה באג שבעולם.

חוות הדעת עזרה לכם?
saratopale
saratopale
06.11.2023
מוצר שנרכש: Razer עכבר Pro Click

קניתי עכבר Razer עכבר Pro Click, לאחר כמה שבועות הספיק לעבוד לגמרי. שלחתי את העכבר לתיקון, נאמר לי שהוא תוקן. אחרי משהו כמו חודשיים הוא שוב הפסיק לעבוד לגמרי. בשלב הזה בדקתי ביקורות על העכבר באינטרנט וגליתי שזאת בעיה ידועה. בנוסף אציין שהעכבר של בן זוגי מאותו דגם בדיוק (קניתי בהמלצתו) התקלקל גם אחרי שנתיים שימוש ואין לו אחריות עליו כבר אז לא היה ניתן לעשות דבר (עכבר שעולה 500 ש"ח מתקלקל אחרי שנתיים בלבד!) לאור הביקורות הרעות בקשתי מהסניף שיחליפו לי לעכבר אחר אפילו זול יותר העיקר שיעבוד. נאמר לי שהדבר היחיד שניתן לעשות זה לשלוח את העכבר למעבדה והם יחליטו. שלחתי את העכבר שוב לתיקון, נאמר לי שהוא תוקן. התקשרתי לשירות לקוחות בשביל לבקש שוב להחליף לעכבר אחר כי לא הגיוני שפחות מחצי שנה עברה וכבר פעמיים אני שולחת למעבדה. נאמר לי שאין מה לעשות כי העכבר "תקין". הרגשתי שדיברתי לקיר ולכן אין לי עוד מה לעשות חוץ מלרשום פה ביקורת כדי להזהיר אנשים אחרים (גם לגבי הדגם של העכבר שיותר קשור לרייזר וגם לגבי השירות של באג עצמו שלא מוכן להתגמש), לקחת מהסניף את העכבר "התקין" ולחכות לפעם הבאה שהוא ישבוק חיים.

תגובת החנות

שלום רב העכבר נמסר למעבדה בתאריך 27/10 והוחזר לסניף לאחר שנבדק ונמצא תקין (קריאה 272282) לפי המעבדה בוצע בדיקה ממושכת סוללה וטעינה - נמצא תקין. אין כל בעיה שיראו לך את תקינות העכבר בבדיקה בסניף במידה ותהיה מעוניין. בברכה, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

חוות הדעת עזרה לכם?
kodiland1
kodiland1
05.11.2023
מוצר שנרכש: מייצב osmo pocket 3

קיבלתי מוצר פגום ובחברה סירבו לקחת כל אחראיות והפנו אותי ליבואן. ממליץ להתרחק מרשת זו בגלל שלא לוקחים שום אחראיות אם המוצר שמקבלים מגיע פגום. כוכב 1 זה הרבה מעבר למה שמגיע לשירות החברה הזו. חבל שלא ניתן לתת ציון 0 (אפס).

תגובת החנות

שלום רב בהנחה ולטענתך המוצר פגום, ראשית יש לפנות ליבואנית המוצר לקבלת תמיכה ושירות. במידה ואכן יימצא כי המוצר תקול אנו סבורים כי יוחלף לך לחדש. אם לאחר שיחה וטיפול מולם אתה נתקל בבעיה, תוכל לפנות אלינו ונשמח לסייע. בברכה, אייל צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

חוות הדעת עזרה לכם?
stbaron89
stbaron89
05.11.2023
מוצר שנרכש: כבל�נתונים�מקורי usb-a to type c

הרכישה באתר פשוטה ונוחה וההזמנה היתה מוכנה מהר לאיסוף, אבל לא שלחו לי חשבונית למרות ששלחו מייל אוטומטי שבהמשך תגיע חשבונית. אני עדיין מחכה שישלחו. (ועכשיו אני רואה שלצורך אימות צריך להזין חשבונית - אבל כאמור אין לי) כמו כן האיסוף היה מאד לא נוח, ההזמנה על שם בעלי עם הכרטיס שלי, בעלי הלך לאסוף עם תמונה של האשראי עימו שולמה ההזמנה ולא הסכימו לתת לו, הכריחו אותי לבוא בעצמי ולאסוף, לקח לנו יותר מ20 דקות לאסוף וזה לגמרי לא אמור היות ככה וכמובן שלא הגיוני להכריח אותי להגיע בעצמי, במקרה הייתי בסביבה אבל אם לא, מה היה קורה? לא היו נותנים? הסניף רחוק מהבית שלנו 25 דקות נסיעה ואנחנו ממש לא מגיעים לשם כל יום

תגובת החנות

שלום רב אנו מציינים כי בעל ההזמנה צריך להגיע לאסוף את ההזמנה עם פרטי הזדהות. כאשר יש דרישה שאדם אחר יאסוף את ההזמנה יש לאמת את הנושא מול מחלקת השירות לצורך קבלת פרטים ואימות לצורך ייפוי כח. שלחנו לך את החשבונית שוב למייל שהוזן בהזמנה. תודה והמשך יום נפלא. צוות שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם.

חוות הדעת עזרה לכם?
ravitett
ravitett
05.11.2023
מוצר שנרכש: סוללת גיבוי 15K mAh 18W USB-PD A&C OtterBox

שירות מזעזע, לא לוקחים אחריות על טעויות של השליחים, מגלגלים את האחריות ללקוח שפתח את החבילה ומשאירים אותך עם המוצר התקול.

תגובת החנות

שלום רב פנית אלינו לגבי ההזמנה שלך וביקשת להשאיר מחוץ לשער אם אין מענה. לאחר מכן פנית אלינו בטענה כי מצאת את ההזמנה זרוקה בחצר, כלומר השליח זרק את ההזמנה מעבר לשער. כמובן מיד העברנו תלונה לחברת השליחויות בנושא. במקביל, שאלנו אותך האם המוצר נפגם וטענת כי תקין אולם רק הטענת אותו וטרם השתמשת במוצר לצורך הטענת מכשיר אחר. בכל מקרה סוכם שנחליף לך את הסוללה לחדשה. בברכה, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

חוות הדעת עזרה לכם?
jonaco33629
jonaco33629
28.10.2023
מוצר שנרכש: מדפסת תלת מימד KOKONI EC1

קניתי ב23\10\23 מדפסת תלת מימד לאחר פחות משבוע המדפסת השתגעה והפסיקה להדפיס הלכתי לסניף באג ראש פינה [שממנו נקנתה המדפסת] וגולן [מנהל הסניף] לא היה מוכן להחזיר את הכסף\להביא מדפסת חדשה בושה שזה מה שקורה בזמן מלחמה...

תגובת החנות

שלום רב ניתן לפנות למוקד התמיכה שלנו לצורך קבלת עזרה בתפעול המדפסת. טלפון - 6974* בברכה, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

חוות הדעת עזרה לכם?
רענן
רענן
26.10.2023
מוצר שנרכש: אוזניות גיימינג

הזמנתי אוזניות שהיו אמורות להגיע עד 4 ימי עסקים עברו שבועיים, הבטיחו פיצוי ולא שלחו כלום. אתר לא רציני בעליל!!!

תגובת החנות

רענן שלום בהמשך לשיחתנו הטלפונית, הוסבר לך כי ההזמנה שביצעת הינה מוגדרת לישוב מרוחק, זמני האספקה הם עד 8 ימי עסקים (ציינו זאת בעת ביצוע ההזמנה). יחד עם זאת, לאור המצב, נאמר לך כי היה עיכוב במשלוח, הרשה לנו להתנצל על כך. להגיד שלא שלחנו אליך פיצוי זה לא מדויק! בתאריך 26/10/23 העברנו אליך פניה בווצאפ עם פיצוי כקוד קופון הנחה לאתר שלנו. באותו יום, מאוחר יותר השבת שאינך מעוניין בקופון שלנו בעקבות השיחה עם מנהל השירות. על כל פנים, הקופון עדיין זמין עבורך ותוכל להשתמש בו. הרשה לי שוב להתנצל על חווית השירות שתיארת, יחד עם זאת כפי הידוע לך אנו לא בימים רגילים במדינה, דבר שמשפיע על כולם. נודה להבנה, בברכת ימים שקטים יותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
hodaig
hodaig
15.10.2023
מוצר שנרכש: tp-link AX53

קניתי ראוטר tp-link כשפתחתי את האריזה היה ברור שמכרו לי מוצר משומש כי הוא היה שרוט, כשחיברתי לחשמל הראוטר התרסט כל כמה שניות. למחרת ביקשתי להחליף את המוצר בחדש אבל הם נפנפו אותי בטענה שהמוצר היה בשימוש?!? ביזיון שרשת כזאת גדולה מחזירה מוצרים תקולים למדף כדי לנסות למכור מחדש ללקוח אחר שידפק. להפמות אותי ליבואן אז לא מספק בכוונה קניתי בחנות כי אני צריך את המוצר במיידי לעבודהו

תגובת החנות

שלום רב אנו מתנצלים על חווית השירות שתיארת, יחד עם זאת כדאי לדייק את הדברים: בפנייתך הראשונה למוקד השירות טענת שהמוצר שרכשת מרסט את עצמו ולא תקין ובנוסף הוספת שקיבלת מוצר משומש ושרוט. נאמר לך כי לקבלת תמיכה עלייך לפנות לספקית השירות. לאחר מכן בשיחה עם מנהל השירות טענת שהפעלת את המוצר כי לא שמת לב שהמוצר "משומש ושרוט" לפנים משורת הדין אישרנו לך להחזיר את המוצר חזרה כך שאנו ממש לא מבינים מדוע החלטת לכתוב חוות דעת כזו ובפרט לאחר שקיבלת שירות מצוין.

חוות הדעת עזרה לכם?
ואלרי קרובקה
ואלרי קרובקה
21.09.2023
מוצר שנרכש: מדפסת קוקני

היי לא תמיד הם כאלה וקניתי מהם הרבה מוצרים ובדרך כלל רשת נחמדה אבל ליפני כמה ימים קניתי מהם את המדפסת תלת מימד שהם מוכרים ולא הסבירו לי שהמדפסת הזו יכולה להדפיס רק דגמים שהיצרן ממליץ כלומר איזה 100 דגמים ספציפים פשוטים בקיצור מרגיש מרומה

חוות הדעת עזרה לכם?
gilboaomer4
gilboaomer4
13.09.2023
מוצר שנרכש: seagate game drive 2 5 2tb grogu כונן חיצוני

הגיע מהר מאוד. הזמנתי דרך משלוח אקספרס והגיע אחרי יום בשעה 15:30. ממליץ לקנות מבאג!

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri Ziv
Uri Ziv
13.09.2023
מוצר שנרכש: samsung galaxy a14 סמארטפון

קניתי מספר מוצרים בחנויות באג ותמיד היה שירות אדיב אמין ומקצועי. יש מגוון של מוצרים באספקה מהירה. מומלץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
12.09.2023
מוצר שנרכש: Logitech MX mechanical keyboard

רכשתי Logitech MX mechanical keyboard ממש לפני ראש השנה. מחיר שוק ~709 ש"ח במחיר 609 ש"ח באתר של באג. התחייבו ל-3 ימי עסקים, הגיע ביום העסקים הרביעי. 1. הביאו לי מכשיר משומש. 2. הביאו לי את המכשיר בקופסא חבוטה כאילו בעטו אותה מכל המדרגות. 3. פניתי לשירות לקוחות. 4. שלחתי להם תמונות באותו רגע. 5. הם הציעו שאני אלך להחליף בעצמי בחנות (למרות ששילמתי עבור משלוח). 6. סירבתי, אז הציעו לי קופון 30 ש"ח - עניתי שאני לא מתכוון לרכוש מהם עוד מוצרים אחרי החוויה הזו. 7. אמרו שאין מה לעשות בנוגע לפיצוי והחלפה תיהיה רק אחרי החג. 8. ביקשתי ביטול עסקה. (בוא נראה אם זה ילך חלק או שנגיע גם לבית דין). מסקנות: אין להם בעיה למכור מכשיר פתוח עם עילת משומש מתנוססת עליו. אין להם בעיה להציע פיצויים מגוחכים שמטרתם להכניס להם עוד כסף. אין להם שירות לקוחות או מוסר שירות טוב. לא לקנות מהם!

תגובת החנות

עמרי שלום פנית אלינו בטענה שאינך מרוצה מאריזת המוצר שכן מדבקת הפלומבה הייתה פתוחה. האריזה לא הייתה חבוטה אלא אריזת המשלוח - ניתן לראות זאת בתמונות ששלחת אלינו. אכן הוצע לך בתחילה לגשת להחליף בסניף ולא היית מעוניין, לכן העברנו בקשה להחלפה לחדש אצלך בבית. לאחר מכן ביקשת לבטל את העסקה - כמובן הסכמנו לביטול לאחר שנאסוף את המוצר מאצלך. לבסוף, החלטת להישאר עם המוצר וביקשת שנשלח אליך את הקופון - קופון פיצוי נשלח אליך. כל ההתנהלות הייתה תקינה לחלוטין כך שאנו לא מבינים על מה אתה מתלונן. חג שמח

חוות הדעת עזרה לכם?
orbiton
orbiton
06.09.2023
מוצר שנרכש: logitech combo touch כיסוי מקלדת

קניתי בסניף גרנד קניון חיפה שירות נהדר אין תור אין עיכובים מיותרים אין עליכם כל הכבוד

חוות הדעת עזרה לכם?
eliaz.1980
eliaz.1980
05.09.2023
מוצר שנרכש: lenovo x606x 4g

עשיתי את ההזמנה אונליין בשבת, כבר ביום שני המשלוח הגיע לסניף. הכל היה מעולה. ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון