
שלמתי את המוצר באפליקציה ביט כאשר הלכתי לאסוף את המוצר לא לקחתי עימי ת.ז המוכר סרב למסור לי את החבילה בחנות בטענה שחייב ת.ז הסברתי למוכר שהרכישה נשתה דרך האפליקציה ביט שהוא סופר מאובטחת למה צריך ת.ז חזרתי לבית הבאתי ת.ז ולקחתי את החבילה לא מבין את המדניות של באג הקולקלת שצריך להציג ת.ז לכן הציון הוא נמוך
שלום רב ותודה על פנייתך. הסיבה לדרישת הצגת תעודה מזהה היא כדי למנוע הונאות וגם כדי להגן עליך כלקוח. אנו מתנצלים שאתה מרגיש כך, יחד עם זאת פעלנו כפי שצריך ובפרט כאשר מדובר על איסוף מוצר באופן עצמאי. בברכה צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.























