דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות חשמל מקוונת (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט אלקטריק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט אלקטריק ?
3.25
ציון ממוצע
16
חוות דעת בשנה האחרונה
707
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
2
6 חודשים אחרונים
5
0
3
שנה אחרונה
9
0
7
כל הזמן
515
7
185
נמצאו 707 חוות דעת גולשים על בסט אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
נפתלי
תאריך:
08/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי להזמין מדיח כלים.
הם לא חזרו אלי ולא אישרו ההזמנה. למרות שתוך 7 ימים אמור להגיע...
כתבתי כמה מיילים נזעמיים.

המסקנה שלי שהחנות , כמו חנויות רבות אחרות באתר,פרסמה מוצר שאין ברשותה.
זו פשוט רמאות.
מוצר:
מדיח wqp 12-7637
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
01/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש כביסה ברשת. קיבלתי אישור ומספר הזמנה. לאחר ארבעה ימים שלא שמעתי מהם דבר התקשרתי. נאמר לי שצילצלו מספר פעמים ולא הייתה תשובה ומאחר שיש להם לחץ הם לא כותבים SMS או שולחים מייל. עניתי לבחור שנראה לי שהם לא ממש רוצים לתת שרור ו/או למכור, בטון גס ותקיף ענה שאם זה מה שאני חושב שלא אקנה אצלם. צודק. לא קניתי.
רק לידיעה "בסט אלקטריק" שייך ל"אבי סופר".
מי שלא יודע לתת שרות ומתנהג בגסות, לא אקנה אצלם שוב אף פעם!
תגובת החנות:
הלקוח עשה הזמנה טלפונית באתר בלבד באתר ביום שישי
שישי ושבת שירות לקוחות לא לא עובד
ביום א ניסית להשיג את הלקוח והוא לא ענה
ביום ב בבוקר שהוא שדיברנו איתו הוא התרעם על זה
שלא שלחו לו SMS הסברנו שאנחנו לא עושים את זה
רצינו להשלים איתו את ההזמנה הוא לא הסכים וביקש לבטל למרות שבכלל לא שם פרטי אשראי
ככה שלא היה מה לבטל!!!

מוצר:
מייבש כביסה
תמונת משתמש
שם:
Alon
תאריך:
27/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדיח כלים שמפורסם על ידי החנות.
לאחר שבוע קיבלתי טלפון שבו נאמר לי שהמוצר לא קיים במלאי והוא מציע לי מדיח מדגם אחר.
הדגם שהוצע לי לא מצא חן בעיני מאחר וזה דגם שלא מפורסם אצל שום ספק וגם היבואן לא מכיר אותו.
ביקשתי לבדוק אם הוא יכול לספק לי מדיח אחר שמפורסם אצל הספק באתר ומאז עבר שבוע ולא קיבלתי תשובה.
מוצר:
מדיח כלים חצי אינטגרלי Bosch SMI25CS00Y
תמונת משתמש
שם:
nooshnoosh
תאריך:
26/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדיח. לאחר יותר משבוע שלא יצרו איתי קשר, יצרתי איתם קשר. אמרו לי שהמוצר לא במלאי, ושאין מוצר חלופי באותו מחיר.

לאחר מכן טענו שלא השיגו אותי בטלפון (למרות שלא קיבלתי שיחה, ולא ענו למיילים או הודעות שלי). ביטלתי את ההזמנה. שירות לקוחות לא משהו.
מוצר:
מדיח bosch
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
24/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Keren
תאריך:
25/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום שישי שעבר מייבש כביסה. באתר כתוב "אספקה תוך שבעה ימים". ביום ראשון התקשרו לברר אם אני מסכימה להפריד את עלות המשלוח מההזמנה. שאלתי מתי האספקה ואמרו לי שתוך שלושה ימי עסקים. ביום חמישי כשלא שמעתי דבר התקשרתי ואמרו לי שישובו אלי. איש לא חזר אלי. בשישי דיברתי עם ניר, שוב. ביוזמתי, שאמר שכנראה הטספקה תהיה בראשון, אך אחר כך חזר אלי ואמר שמקווה שעד יום שלישי...
מאכזב מאוד.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה ביום שישי בצהריים את המייבש
כפי שהיא אומרת ביום א אחר הצהריים התקשרנו לוודאות איתה פרטים לפני אספקה
המוצר מפורסם עם אספקה של 7 ימי עסקים.
מיום שני ה-21.1 7 ימי עסקים זה עד ה-29.1 יום שלישי כפי שהלקוחה אומרת
לא מבינים את מהות התלונה

מוצר:
AEG T6DBG721
תמונת משתמש
שם:
טלי
תאריך:
13/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדיח דרך זאפ בחנות זו, לאחר תאריך האספקה התקשרתי לברר מה קורה ואז נאמר לי שהמוצר נמצא חסר בספירת המלאי ואין ביכולתם לספק לי אותו. אני הייתי צריכה ליצור קשר, הם לא התקשרו להודיע לי על הטעות. והפיצוי שהוצע לעגמת הנפש שחוויתי היה להוסיף כ500 שקל ולרכוש דגם יותר מתקדם במחיר מוזל. אני התאכזבתי משירות הלקוחות..
מוצר:
מדיח של בוש
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
20/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
11/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
di
תאריך:
26/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רשמו באתר במפורש שיש מבצע ושיש אחריות ל-3 שנים בהתאם לתקנון וזו הסיבה היחידה שהזמנתי מהם ולא מחנויות זולות יותר שהוצעו לי. כשקיבלתי את המוצר אמרו שהאחריות היא לשנה ושנתיים נוספות בתוספת תשלום!! זה לא היה רשום בשום מקום באתר שלהם!
מוצר:
מייבש כביסה Blomberg TGA170PXO בלומברג
תמונת משתמש
שם:
אהד
תאריך:
13/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מעולה אך השירות שכונה!
תוך מספר ימים יצרו איתי קשר לתאם הובלה, בדקו פרטים וחזרו שוב עם יום הובלה והוראות לגבי המוביל: כמה לתת לו ( הורידו מסכום החיוב על מנת שאתן לו מזומן ) עד כאן היה סביר, הובטח לי שיתקשרו אליי לתאם שעת הובלה, ערב קודם התקשרתי מפני שלא התקשרו כמובן , שוב לא היתה תשובה, שלחתי מייל שלא נענה ( לכתובת הנכונה ) בבוקר התקשרתי לאחר שהשארתי מישהו לחכות בבית להובלה , בשעה 11:00 ענו לי בנייד ואמרו: " אה כן, ראיתי את המייל אבל שכחתי לחזור אליך, בודק עם המוביל...." אחרי שעתיים התקשרתי על מנת לקבל שעה מפני שלא חזרו אליי, נאמר לי שיגיעו בשעה 19:00-20:00, בשעה 23:00 הגיע המייבש!!!!
כשיצא המוביל דבר ראשון שהיה לו להגיד לי זה שיעלה לי 50 ש"ח כל קומה, הסברתי לו שלא יצעק בלילה ושיש מעלית כפי שנכתב בהזמנה......
המייבש הגיע ללא תעודת אחריות, ללא הוראות בעברית ועם תעודת משלוח של לקוחה מסכנה אחרת של החנות עם כל פרטיה כולל פרטי האשראי.
בקיצור שכונה ובושה של שירות!!!
אם יש לכם פנאי וחשק לחכות למוביל עד 23:00 בלי לקבל מידע מוקדם שזה מה שהולך להיות - זו החנות בשבילכם.
מוצר:
מיבבש כביסה AEG
תמונת משתמש
שם:
Lior
תאריך:
25/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שביצעתי הזמנה באתר התקשרו אליי מהחנות ואמרו שאין להם את הטלוויזיה שהזמנתי, לא הציעו חלופות ואפילו לא התנצלו . לאחר מכן קיבלתי מייל מהם שאומר "הננו מודיעים בזאת על פי בקשתך על ביטול ההזמנה " וכמובן שלא אני ביטלתי את ההזמנה אלא הם. פשוט שרות מתחת לכל רמה
מוצר:
טלוויזיה LG 65
תמונת משתמש
שם:
Yossi
תאריך:
21/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה.
התאריך הראשוני מול מרכז ההזמנות לא היה נוח. דוד איש הקשר חזר אליי לאחר כמה דקות מפנייתי ואף הקדים לנו את תאריך קבלת הטלוויזיה וסגר לנו תאריך שהתאים לנו.
בהחלט חנות אמינה מקצועית ואדיבה.
מוצר:
טלוויזיה חכמה 65UJ670Y LG
תמונת משתמש
שם:
vera.dov
תאריך:
13/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, לא מטפלים בביעות, לא עונים לטלפונים!!! אני כבר שבעיים בלי מייבש כביסה ועכשיו הסטבר ש
מוצר:
מייבש כביסה 8 קג Bosch WTN8520BFG בוש
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
05/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לאף טלפון, כבר עשרה ימים ועדיין לא קיבלנו מוצר לאחר שהבטיחו שעד 7 ימים המוצר יגיע.
מוצר:
מייבש כביסה Beko DV7110
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
07/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה, במלוא מובן המילה..
כאילו לקנות טלויזיה בקיוסק..
אין מענה, אין עמידה בזמני אספקה, והגרוע מכל, אין טלויזיה.. שבועיים חיכיתי לה, עד שהתייאשתי..

לא להתקרב..!
מוצר:
HAIER
תמונת משתמש
שם:
koby
תאריך:
10/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע, הבטיחו הספקה תוך 7 ימים. לא סופקה הטלביזיה . לא זמינים בטלפון . מומלץ להתרחק מחנות ומספק זה !!!!
תגובת החנות:
הלקוח קנה ב-3.8.17
אישור על חברת האשראי ניתן לנו ב-4.8.17
ביום ההזמנה שלו דיברנו אם הלקוח לאמת פרטי הזמנה
נאמר לו כמו שרשום באתר שזמן האספקה הינו עד 7 ימי עבודה
ונשתדל לספק לו מוקדם יותר.
ביום ה ב-10.8 דיבר איתנו הלקוח לגבי מועד האספקה
הוסבר לו שלפי פרטי ההזמנה אנחנו מחוייבים ל7 ימי עבודה שזה יוצא יום שני ה-14.8
אבל בכל מקרה נעשה מאמץ לספק לו באותו היום(10.8.17)
לא עוברת חצי שעה והלקוח שלח את חוות הדעת השיקרית הזו!!!!
התקשרנו ללקוח להסביר שוב,הוא התחיל לצעוק שזה לא מעניין אותו.
מוצר:
טלביזיה היסנס 49 אינטש
תמונת משתמש
שם:
איילת
תאריך:
01/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גועל נפש של חנות! להתרחק ממש. אל תעזו לקנות. המכונה לא הגיעה, האנשי מכירות לא יודעים לדבר, תוקפניים. מבחינתי ביטלתי את העסקה כי קלטתי עם מי יש לי עסק. מקווה שלא חייבו אותי.
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
17/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המלצה - לא להתקרב !!! מיד לאחר ששילמתי לא יכולתי לחזור אל החנות יותר - אף טלפון לא ענה , השארתי מייל - ללא תגובה . את מכונת הכביסה לא קיבלתי בזמן , ישבתי חצי יום בבית ואף אחד לא הגיע , למחרת "המשאית התקלקלה"... ואחר כך ברוב חוצפתם דרשו ממני לשבת עוד חצי יום (ביום שישי) בבית ונורא כעסו כשלא יכולתי , וכאמור לא עונים באף טלפון !!! מנהל ההובלות שכח מזמן מה זה "לקוח" ודיבר אלי כאילו אני אחרון העובדים שלו . בקיצור - יש מקומות אחרים לקנות ולא כאלו שברגע ששילמת לא מכירים אותך יותר. ראו הוזהרתם.
מוצר:
מכונת כביסה בקו 8604
תמונת משתמש
שם:
Eran
תאריך:
10/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע הזמנתי מקרר לפני שבוע, אתמול דיברתי עם השליח אמר שיגיע, בשעה 17 הצלחתי לתפוס את דוד ש"הסביר" שהמקרר לא תקין ורק היום בבוקר הם ידעו על זה כמבון שלא התקשרו להודיע ונתנו לי לחכות לשליח, בקיצור מדובר בסוחר ללא חנות ומלאי שקונה עודפים וביום השילוח בודק אם הם תקינים בכלל.

לא מומלץ אין שירות, אין מלאי התנהלות כושלת ונכשלת בושה לכל נותני השירות באשר הם.

בושה שזאפ מפרסמים אותו בכלל , הוא מוכר מוצרים ממחסנים שלא ראה אף פעם.
תגובת החנות:

הלקוח הזמין באתר מקרר אמנה מדגם 267
לאחר ההזמנה שוחחנו אם הלקוח ונאמר לו שלפני אישור ההזמנה אנו בודקים את המלאי במחסן כי המקרר הוא דגם ישן.
לאחר בדיקה מול המחסן הלוגיסטי נאמר לנו שיש 2 יחידות במלאי.
רק לאחר הבדיקה אושרה ההזמנה של הלקוח.
ההזמנה של הלקוח הועברה לתאום חב' ההובלה.
לאחר בירור שעשינו חב' ההובלה תיאמה אם הלקוח ליום ב'ה-10.7.17
ביום שני בצהריים נמסר לנו על ידי חב' ההובלה שהמקררים נמצאו פגומים
בזמן ההעמסה.ברגע שהודיעו לנו יצרנו קשר אם הלקוח הסברנו לו ואמרנו לו
שאנחנו מנסים להשיג עוד מקרר כזה.
חבל שאתם נותנים ללקוחות לפרסם דברים שיקריים (כגון :עודפים)בלי שום סימוכין.
אתר BEST ELECTRIC הינו אתר מכירות של אחת מהרשתות חשמל המובילות
אשר דואג לתת שירות מהיר והוגן ללקוחותיו.


מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
ormedia.
תאריך:
10/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזגן סגה A14 שהיה אמור להגיע אליי בתוך שבוע. מכיוון שלא היה במחסנים שקרובים למקום מגוריי (שלומי), התעכבה ההזמנה בעוד שבוע שבסופו קיבלתי כפיצוי על ההמתנה מזגן טורנדו יקר יותר מזה שהזמנתי במקור וללא תוספת מחיר.

למרות שבתקופת ההמתנה התעצבנתי על העיכוב, אני ממליצה על המוכר הזה. אין מושלם ובעיקר לא בתקופת הקיץ הלחוצה - אבל הוא עשה כמיטב יכולתו כדי לרצות אותי.
מוצר:
A14 סגה
תמונת משתמש
שם:
זיו
תאריך:
21/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום לאחר ההזמנה התקשרו אלי והודיעו שהמקרר בדרך.
שבוע לאחר מכן, יש בעיה, המקרר יגיע עוד שבוע.
שבוע לאחר מכן, בודקים. לא יודעים מה קורה. נחזור אליך. לא חזרו.
בשלב זה היינו על בסיס תקשורת יום יומית. משכו אותי קרוב לחודש עם הבטחות שוא, לבסוף הודו שהמקרר לא יגיע ויזכו אותי.
בזבזתי קרוב לחודש בהמתנה למקרר. יכולתי בזמן הזה לקנות במקום אחר.
בסט אלקטריק מאשימים את ניו פאן היבואן, אבל לי כלקוח זה כלל לא משנה.
לא ממליץ להתקרב אליהם.
מוצר:
מקרר HRF460
תמונת משתמש
שם:
שלמהנ
תאריך:
27/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם חפצתם בריגוש וחשש שכספכם על קרן הצבי הזמינו מחברת Best Electric.
הזמנתי טלוויזיה והובטחה אספקה תוך 7 ימי עבודה, בדואל חוזר אושרה ההזמנה ונכתב שיתקשרו אלי לצורך תאום המשלוח.
לאחר 10 ימים שלחתי דואל שחזר שכתובת אינה ידועה. הטלפונים לא נענו ולא ניתן להשאיר הודעה, אדם שלא הזדהה חזר אלי אחר שעה צרף את המשלח משה וסוכם שהוא יגיע באותו יום בערב להדם חיכיתי. למחרת שוב צורף המשלח קבלתי את הטלפון שלו וסוכם שאתאם אתו אספקה בערב. צלצלתי אליו ופגשתי אותו בחניה ליד הבית. הוא הוציא את הטלוויזיה הארוזה, וכאשר אמרתי לו שאני מבקש לבדוק אם זאת הטלוויזיה שהזמנתי והיא לא פגועה בביתי הוא אמר שאבדוק בעצמי השאיר את החבילה בחניון ונסע.
מוצר:
טלוויזיה 32LH592Z
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
11/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר רכישת המדיח לא קיבלתי של טלפון על אישור הזמנה או על מועד אספקה. חשבתי שזה הנוהל אך לאחר שלושה ימים ניסיתי ליצור קשר עם החנות ולא הצלחתי. לאחר 6 ימים ללא הצלחה להשיג את החנות הבנתי שרומתי ולפני שהתקשרתי לחברת האשראי לביטול העסקה ניסיתי ניסיון אחרון לחנות והפעם הם ענו. התגובה שלהם הייתה קרירה ואדישה והם הודיעו לו שאין להם את המוצר הזה, כששאלתי למה לא הודיעו לי הם טענו שדיברו איתי....שזה שקר מוחלט. ביקשתי לבטל את ההזמנה הציג היה אדיש ולא טרח להתנצל ואמר שיבטל את ההזמנה.
מוצר:
מדיח כלים GVN9222
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply