דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות חשמל מקוונת (תל אביב)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אבי סופר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט אלקטריק ?
3.76
ציון ממוצע
42
חוות דעת בשנה האחרונה
125
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
6
0
4
3 חודשים אחרונים
11
0
5
6 חודשים אחרונים
20
0
9
שנה אחרונה
29
0
13
כל הזמן
82
0
43
נמצאו 125 חוות דעת גולשים על בסט אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור אפייה דרך אתר האינטרנט של החנות וקיבלתי אישור הזמנה.
החנות התחייבה על אספקה תוך 7 ימים. לאחר 7 ימים התקשרתי לחנות (לשאול מדוע המוצר לא הגיע) אך אף אחד לא ענה לשיחה. ניסיתי מספר רב של פעמים להשיג את החנות ללא הצלחה. חזרתי לעמוד החנות ב- ZAP וראיתי שאינני היחיד שנפגע מחנות זו (חבל שלא הסתכלתי ב- ZAP לפני שהזמנתי בחנות זו... להבא אלמד). ניסיתי ביום שלמחרת להשיג את החנות - ללא הצלחה. כל אותו הזמן לא קיבלתי שום עדכון או התקשרות כלשהי מהחנות - כאילו בלעה אותם האדמה. ביום שלאחר מכן ענה לי אדם בשם דוד - שאלתי אותו אם הם מתנהלים באופן הזה כדרך קבע. לא קיבלתי שום התנצלות או הצעה לפיצוי כלשהו - פשוט שירות גרוע והתנהלות כושלת של החנות. לבסוף ביקשתי ביטול הזמנה. בקיצור אם אתם רוצים לבזבז שבועיים ולא לקבל מוצר - זאת החנות!
מוצר:
תנור אפייה HBG23B350Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קולט אדים במחיר טוב מאוד שהופיע באתר, וגם קיבלתי אישור וזמן הגעה של 7 ימים, התקשרתי על מנת לוודא שההזמנה התקבלה ואכן דיברתי עם בחור בשם דוד צמח והוא אישר לי את ההזמנה.
לאחר מספר ימים שראיתי שלא מתקשרים אליי התקשרתי שוב ואז החלה מסכת תירוצים, הדגם שהזמנת היה בטעות המחיר נמוך מאוד, בוא תזמין דגם אחר, למרות זאת הסכמתי והזמנתי דגם אחר, עברו עוד מספר ימים וגם אין תגובה, ואז ניסיתי להתקשר ואין מענה בכל הטלפונים,(יש שיחה מזוהה) ושוב עד שהצלחתי להשיג אותם בטלפון אחרתשוב אותה תשובה אנחנו מייד חוזרים אליך, מיותר לציין שנכון לכתיבת שורות אלו (כשלושה שבועות לאחר ההזמנה) לא דובים ולא יער,
המלצתי לא להתפתות למחיר הנמוך שהם מציגים באתר, כי בסופו של דבר הן ישכנעו אתכם לקחת דגם אחר ובמקרה הטוב ביותר אוליי תקבלו את הסחורה, במקרה שלי כבר התייאשתי. להתרחק להתרחק מהחנות הזו
מוצר:
קולט אדים lvi29
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 29.9.15 רכשתי מקפיא ליבהר דגם GN4113 בחנות best electrik-03-5604445
אני הזמנתי את המקפיא טלפונית אצל דוד , שעל פניו נשמע איש נעים ואדיב, אך לדאבוני, הוא התנהג בצורה וולגרית ובתוקפנות מילולית שלא יאה לאיש מכירות, החוסה בצל זאפ.
ב 1.10.15 קיבלתי את המקפיא. ביקשתי מהמובילים לשחרר את האריזה לפני כניסתם לבית, כיוון שראיתי שהמקפיא גדול. ניגשתי מיד להביא מספריים כדי לשחרר את החוטים שקשרו את האריזה מסביב למקפיא. עד שהגעתי עם המספריים, המובילים קרעו לחתיכות את כל האריזה, הקרטון והקלקר. לא יכולתי לעשות דבר.
כאשר הכניסו המובילים את המקפיא לבית נוכחנו, שאין אפשרות להכניס אותו למרפסת השירות. במרפסת עצמה היה מקום למקפיא, אך פתח הדלתות המובילות למרפסת לא היה רחב מספיק.
המובילים השאירו את המקפיא בסלון, ואמרו לי להתקשר לחנות ולבקש להחליפו בדגם קטן יותר. הם הרגיעו אותי שלא תהיה כל בעיה.
מיד למחרת התקשרתי לדוד, הוא אמר שיתקשר עם החברה ויחזור אלי.
דוד אכן חזר אלי, אך אמר לי, שאין אפשרות להחזיר את המקפיא ולקבל תמורה מלאה, כיוון שחסרה האריזה. הוא מוכן לתת לי את תמורת המקפיא פחות 20% מערכו. ז"א, במקום לקבל 4750 ש"ח, אני אקבל רק 3800.
איני רוצה להאריך, לא עזר לי דבר, גם לא הנימוק שהמובילים קרעו את האריזה ולא המתינו לי. דוד החל להתנהג בצורה בוטה: הוא צעק עלי, העליב אותי ואמר שאינו רוצה למכור לי בכלל.
רציתי לסיים את הסיפור ורציתי את המקפיא, לכן הסכמתי לתנאיו.
במקום 4750 שח קיבלתי 3800, והוספתי 390 שח עבור מקפיא קטן יותר, GN3023.
שילמתי גם 250 שח הובלת המקפיא הקטן והחזרת המקפיא הגדול.
בסיכומו של דבר הוספתי 1590 שח כדי לקבל מקפיא קטן יותר.
איני מדברת רק על ההפסד הכספי. אני מדברת על היחס המעליב, על הצעקות, על העמדה הנחותה שהייתי בה לאורך כל הקניה.
בשלב מסוים דוד גם טרק לי את הטלפון בפנים, ואמר לי:" ממילא את רוצה להתלונן עלי!"
אנשים יקרים, לא להתקרב לחנות הזו.
בתיה ליטמנוביץ' batialit@yahoo.com
תגובת החנות:
1-הלקוחה ראתה ובדקה את המוצר בחנויות פיזיות המידות היו ידועות לה מראש.
2-סיפור המספריים הוא סיפור חדש שאנו שומעים פעם ראשונה ודרך אגב האריזה תמיד יותר גדולה מהמוצר אז מכך אי אפשר להסיק מסקנ ות.
3-הטלפון שמפורסם (שדרך אגב לא מובן למה הלקוחה מצאה לנכון לפרסם אותו אבל אולי זה יכול להסביר הכל)הוא אף פעם לא היה הטלפון שלנו.
4-אף פעם השיחה מול הלקוחה לא הייתה בצורה וולגרית או לא נעימה או משפילה נהפוכו אנחנו במשך שבוע נסינו למצוא פיתרון חיפשנו במחסנים אריזה דומה שנוכל להכניס את המקרר חזרה לאריזתו,בדקנו אצל סוחרים נוספים אם יש להם , ביקשנו שתעזר בסבלנות עד שנמצא אחד כזה, בנוסף דיברנו עם אלקטרה (שהמקפיא יצא ממנה וחזר עליה) והורדנו את הסכום מ-25% ל-20%,
5-שלב הבא היה שהלקוחה פנתה לעו"ד שדיבר איתנו בטלפון,הסברנו לו את השתלשלות הדברים וכנראה שהוא הסביר ללקוחה שהטעות שלה ואי אפשר לתבוע.
6-הלקוחה קיבלה מחיר מצוין על המקפיא שהיא בחרה כי אחרת לא הייתה קונה.
ואחרי כל זאת להחפיש ולשקר למה? כי רצינו לעזור ולא הצלחנו.
מוצר:
מקפיא GN4113 , GN3023
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרר שהגיע לא התאים לנו. למחרת התקשרנו להחזיר. דוד צמח סירב לקבל אותו חזרה. ציטט לי סעיפים שלא קיימים בחוק. אני משפטן וכשאמרתי לו שלפי החוק הוא חייב לקבלו חזרה הוא אמר לי שאתבע אותו. אכן אתבע אותו. אסור לקנות שם. אין שום אחריות.
מוצר:
מקרר KQD1360X
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מענה מיידי לפניה טלפונית, אפילו אין הודעת המתנה,. גם שנענים לבסוף, המוכר מתגלה כאיש אנטיפטי לא נעים לשיחה(לפחות במקרה שלי).
בניגוד לכתוב לא ניתן לבצע פריסה בתשלומים . תחושת גועל שמותירה טעם רע בפה.
מוצר:
מכונת כביסה WF0600NCW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מייבש כביסה באינטרנט, אחרי שבעה ימים שלא הגיע התקשרתי לבדוק מה קורה. אמרו שממש מצטערים ויגיע עוד כמה ימים. אחרי עוד שבוע שלא הגיע, הודיעו לי להיות בבית בשעה מסויימת, ואז התקשרו למחרת ואמרו שיש ספירת מלאי ולא יספקו את המוצר. ביקשתי לבטל את ההזמנה וקיבלתי על כך אישור ולאחר שבוע קיבלתי חיוב כספי על המוצר שלא סיפקו. גם הפעם אמרו שיקח שבועיים בערך לבטל את החיוב. המשך יבוא...
שומר נפשו ירחק! איזו חברה גרועה!!!
מוצר:
מייבש כביסה vhv680
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה ורק לאחר 5 ימים יום ההזמנה התקשרו להודיעה שהיא בכלל לא קיימת במלאי ושלא ניתן לבצע את המשלוח. נציג שירות אמר שיבדוק אופציות של טלוויזיות אחדות וחיזור אלי, לא חזר.
באמת השירות לקוחות לא טוב ולא ממליצה להזמין האתר זה.

ברכות.
מוצר:
טלוויזיה UE46F6100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי זרוע לטלוויזיה מבסט אלקטריק ב12 לאוקטובר והובטחו לי 7 ימי אספקה. באמצע היה סוכות אז חיכיתי שבוע וחצי והתקשרתי לברר מה קורה. אמרו לי שיחזרו אליי ולא חזרו. התקשרתי שוב ואמרו שזה "נפל בין הכיסאות", שעכשיו הם שולחים ושהזרוע תגיע בימים הקרובים. עברו כמה ימים ושוב התקשרתי. הזרוע עדיין לא נשלחה, הוא האשים את חברת המשלוחים, אמר שיחזור אליי ולא חזר. התקשרתי שוב! הוא הציע שהוא ישלח שליח עוד כמה ימים. אמרתי לו שאני לא רוצה וביטלתי את ההזמנה. ביזבזתי שבועיים שבהם הייתי יכולה פשוט ללכת לחנות ולקנות זרוע או להזמין ממישהו אחר. אל תתקרבו לחנות הזו! הם לא מסודרים, לא שירותיים, ואין שום סיבה טובה לקנות מהם.
מוצר:
זרוע תלייה לטלויזיה דגם 233
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרר הגיע, אני לא הייתי בבית. מסתבר שהגיע עם פגיעה קשה מאחור שגורמת לו להתנדנד בפראות. ניסיתי לקבל שירות -- התקשרתי 15 פעם ביום לכל מספרי השירות, המכירות, הניידים, שלחתי אימייל -- ללא תגובה. 3 ימים אני מנסה ללא הצלחה. כאילו האדמה בלעה שם את כולם לבלי שוב. מזעזע. מקווה שביום מן הימים יחזרו אלי. זו חברה של אבי סופר, שגם בשירות לקוחות שם זה מתנתק ללא אפשרות לדבר עם מישהו.
מוצר:
מקרר kv42
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציג מכירות בשם דוד רדף אחרי כשהבעתי רצון לקנות טלויזיה מאוד מסויימת עם אחריות 3 שנים מבית סם ליין , הוא הבטיח לי בטלפון שאקבל אחריות וזה מקום רציני וכו',.. השתכנעתי וקניתי משם את הטלויזיה גם המחיר היה טוב, הטלויזיה התקבלה אצלי יום למחרת (משלוח מהיר) אבל ללא תעודות אחריות. אני רודף כבר מעל ל3 שבועות אחריי דוד שישלח לי תעודה אבל לצערי אני מקבל יחס מזלזל ולא רואה שיש תקווה לקבל אחריות. אני קונה הרבה דרך האינטרנט ואף פעם לא התאכזבתי בצורה כזו יש קריטריון אחד שהוא הכי חשוב וזו אמינות וובבסט אלקטריק משקרים על הלקוחות. במידה והייתי יודע שאקבל טלויזיה ללא אחריות הייתי קונה מחנות אחרת את הטלויזיה במחיר זול יותר! שורה תחתונה מקום לא אמין יחס מזלזל אחרי שאתה נותן כרטיס אשראי וקשה לתפוס אותם בטלפון הם מסננים.
תגובת החנות:
למען הסר ספק הטלויזיה שהלקוח קיבל הייתה אם אחריות יבואן רישמי -סם ליין והלקוח גם בדק זאת והתוודע לכך(כי אחרת אני בטוח שהיה מחזיר את הטלויזיה) בנוסף הוסבר ללקוח וכל אחד שקנה מוצר חשמל בחייו יודע שתעודות אחריות והאחריות עצמה ניתנת ע"י היבואן ,התעודה נמצאת בדרך כלל בתוך אריזת המוצר (לא משהו שאנו מוסיפים או לוקחים).ועכשיו למקרה ,הלקוח התקשר והודיע שלא היה במוצר תעודת אחריות ,נאמר לו שנבקש מהחברה לשלוח לו תעודה וכך עשינו. זאת הייתה הפעם היחידה שהוא פנה אלינו ובשל כך היינו סמוכים ובטוחים שהעניין נפתר . היום גילינו שלא כך העניין ,אנו מצטערים שהלקוח לא פנה אלינו שוב להודיע שהתעודה לא הגיעה ובחר בדרך זאת לפנות, ולהגיד שאנו משקרים בגלל תעודת אחריות והוא רודף אחרינו זה קצת מוגזם .אך אם זאת אנו נשמח לפנות שוב ליבואן בבקשה לשלוח את התעודה ונדאג שהיא תגיע ללקוח במהירות כמו שהמוצר הגיע במהירות. נימה אישית-לא כל הדברים תלויים בנו כמו במקרה הנ"ל אך אנו עושים את מיטב יכולתנו כדי ליצור חוויית קנייה מהנה, שדברים תלויים בנו לדוגמה כמו אספקת המוצר (משלוח מהיר לפי דברי הלקוח)אנו עושים זאת הכי טוב שאפשר.
מוצר:
טלויזיה UA46F5500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מתנה לחג טלוויזיה של LG, שילמתי עבורה, אחרי שחייבו אותי באשראי, התברר לי לאחר שרדפתי אחריהם, שהמוצר כלל לא יגיע אלי!!! כי הוא לא קיים במלאי!!!
הבטיחו שיחזרו אלי ולא חזרו, נאלצתי לצלצל שוב ושוב בכדי לקבל תשובה פשוטה של מועד אספקה!

ענו לי בחוסר נימוס ונתנו לי תחושה שאני מטרד, אני רוכש רבות דרך האינטרנט, ובמקרה הזה התאכזבתי קשות.
תגובת החנות:
בחנותנו מעל 2500 מוצרים רוב המוצרים נמצאים במלאי שלנו(המלאי הכי גדול בארץ). יש כמה מוצרים שאינם במלאי שלנו אלא במלאי היבואן,בנוסף במיוחד במוצרי אלקטרוניקה הדגמים מתחלפים מהר וכל 3 חודשים מגיע דגם חדש ולכן במקרה של סיום דגם אנו רושמים הערה בדף המוצר שהמלאי מוגבל ומבקשים מהלקוחות להתקשר כדי לאמת את המלאי של אותו מוצר בנוסף בשעת הזמנה המערכת אוטומטית מעבירה את הלקוח מהזמנה לפנייה(שבמקרה של פנייה עוברים פרטים אישיים ללא פרטי אשראי ). וזה בדיוק מה שקרה רק שפרטי ההתקשרות לו היו נכונים ולא יכולנו לחזור ללקוח ,וכאשר הוא התקשר הוסבר לו העניין .רק תיקון אנחנו לו מחייבים אף לקוח בתרם המוצר אצלו בבית וזוהי מדיניות ובטח ובטח לקוח שלא השאיר פרטי אשראי.
מוצר:
טלוויזיה 42pa4500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיה אצל נציג מכירות . קיבל פרטי כ.אשראי ושלח לי טופס הזמנה.
הודיע שאין במלאי. אך הציע תחליפים בצורה. מיקצועית במחירים מצוינים. רכשתי מוצר אחר לשביעות רצוני.
ר
תגובת החנות:
הלקוח התקשר וביצע הזמנה לטלויזיה שלאחר בדיקה ובידיעה מלאה של הלקוח הייתה אחרונה במלאי משום כך נקבע מראש שנבצע הזמנה נזמין את הטלויזיה אלינו ונבדוק אם אפשר לספק אותה (מהלקוח נלקחו פרטי אשראי אך לא נגבה כסף ולא הוצעה קבלה)וכך נעשה, הטלויזיה הגיעה ,האריזה לא הייתה תקינה ונשלחו ללקוח תמונות ,הלקוח לא היה מוכן לרכוש את המסך (ובצדק לדעתנו) הגיע אלינו התאמנו לו מסך טוב יותר במחיר ללא תחרות, דאגנו לספק לו את המסך באותו יום כולל התקנה לשביעות רצונו. אנחנו תמיד שמחים לתת מחיר טוב אבל יותר חשוב לנו השרות ללקוח.
מוצר:
טלויזיה 55 6200m
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עובדים על אנשים בעיניים!!!
10 ימים חיכיתי למקרר.
אחרי 4 ימים ראשונים תאמו איתי, חצי יום חיכיתי ולא הגיע, למחרת אמרו שאין במלאי.
הבטיחו תוך 5 ימים לספק, אחרי 5 ימים שוב הודיעו שאין במלאי.
המודעה שלהם המשיכה להתפרסם בזאפ עד שהערתי להם על כך.
בינתיים המחירים קפצו באתרים המתחרים ב1300 ש"ח כלומר בגלל "התרגיל" שלהם עכשיו אם אקנה יעלה לי עוד 1300 ש"ח...
הפרשנות שלי היא שהם סתם מפרסמים בזול אך כשיש הזמנה מתנערים ממנה.

תגובת החנות:
ראשית צר לנו כי לאחר כל מאמצינו והשתדלותנו להעניק ללקוחותינו שירות אדיב,אמין וזמין ואף מודים להם על פנייתם אלינו. כך מוצגים הדברים, הלקוחה פנתה אלינו לאחר שרכשה בחנות אינטרנט אחרת ובטלה מאחר שלא בוצעה האספקה. בפנייתה אלינו הובהר לה כי ישנו חוסר ארצי לדגם וכי יש ברשותנו במלאי יחידה אחת. ולפיכך נערוך הזמנה אך לא נחייב את כרטיס האשראי. אספקת המקרר יצאה ללקוחה לאחר 4 ימים אך לצערנו המקרר היה פגום וחברת ההובלות החליטה לא לספקו ללקוחה כדי לא לגרום לעוגמת נפש. בהסכמת הלקוחה ובידיעה שזה לוקח זמן , ניסינו להחליף את המקרר הפגום במקרר חדש אצל היבואן. ולאחר 5 ימים הודענו ללקוחה שלא צלח בידינו הדבר בשל אי יכולת של היבואן לבצע את ההחלפה. חשוב לציין שוב, שבשום שלב לא נגבה כסף מהלקוחה,הלקוחה הייתה מודעת גם לחוסר המלאי וגם למאמצים שלנו להשיג לה את המקרר ובכל שלב הייתה יכולה לוותר איך לא עשתה כי היא ידעה שאין להשיג אותו . אנו תמיד שמחים לשרת את לקוחתנו אבל לעיתים דברים לא תלויים רק בנו ,במקרים כאלו כמו במקרה הנ"ל אנו פועלים במשנה זהירות .
מוצר:
מקרר rsc6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ביחד עם הטלוויזיה גם מקלדת אלחוטית,
שהגיע ללא הוראות הפעלה ואכן לא ניתן לעבור בה בין מצבי השפה השונים - עברית אנגלית.
תקועה על אנגלית.
מוצר:
טלויזיה Muller GS40LED LED 40
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונה ב 25/10/15. לאחר 4 ימים שאף אחד לא דיבר איתי התקשרתי לבדוק מה קורה. אמרו לי שיחזרו אליי.
לא חזרו
זה קרה עוד פעמיים
בסופו של דבר אמרו לי שהמכונה לא במלאי ולא ניתן להזמינה
מפרסמים מכונה שלא קיימת.
סתם בזבזו לי שבוע
מוצר:
מכונת כביסה WF0700NCW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שימו לב, הספק גובה ריבית תשלומים מאד גבוה, מעל 30% בחישוב שנתי, לא ראיתי כל גילוי על כך במהלך הרכישה, רק אחרי השלמת הרכישה, ראיתי שעבור 5 תשלומים (אשראי של 2.5 חודשים בממוצע) חויבתי בכ 6% . עלי לציין כי בתגובה לטלפון שלי לשרות הלקוחות כדי לבטל את העסקה, העסקה בוטלה מידית ללא כל שאלות. אם יש באפשרותי לתת עיצה לחנות, הייתי מציע לתת גילוי לאחוז הריבית על תשלומים. ואתם הצרכנים בדקו את הריבית על תשלומים 
מוצר:
טלביזיה 32
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט מקרר Haier HRF350, לאחר כמה ימים שלחתי מייל לשאול לגבי תיאום ההספקה והרחבת האחריות, לא קיבלתי עליו תגובה אבל נציג התקשר יום אחרי והסביר שזה מול ניופאן וגם אמר שהוא יחייב את האשראי בפחות ממה שרשום אבל ההפרש יילך במזומן למובילים של המקרר (מבחינתי זה אותו סכום אז לא היה לי אכפת). המקרר באמת הגיע תוך 6 ימי הספקה פשוט היו 2 סופ"שים בתוך הזמן הזה אז זה הרגיש כמו נצח. סה"כ היה בסדר. אפשר באמת לשפר אם תיהיה יותר נגישות ופניות ולצערי החנות גם לא נמצאת ברשימת ספקים המוכרים של ניופאן אז גם להזין את התעודת האחריות באתר שלהם אי אפשר....מצד שני זו הייתה החנות עם המחיר הטוב ביותר וסה"כ המוצר הגיע בזמן ועובד כמו גדול.
מוצר:
מקרר Haier HRF350
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר מצוין שהגיע בהתאם להזמנה ותוך שלושה ימים עד הבית.
ניר בחור חביב מאוד, זמין בטלפון ועזר עם כל עניין.
מוצר:
טלוויזיה Sony KD75XF8596BAEP 4K ‏75 ‏אינטש סוני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט. התקשרו אלי לודא שהכל תקין. ענו על שאלותי במהרה. הכל תקתק כמו שצריך.
מוצר:
מכונת כביסה Miele WDB020 מילה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזיה Sony KD49XF7596BAEP
ההזמנה בוצעה דרך אתר האינטרנט. לאחר מכן קיבלתי מייל על אישור ההזמנה וקבלה. התהליך היה מלווה כל הזמן בהודעות sms על עדכון לגבי המוצר.
חנות מצויינת, שירות אדיב ומקצועי. משלוח מאוד מהיר.
מומלץ ביותר!!!

מוצר:
Sony KD49XF7596BAEP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי השבוע מדיח כלים בוש לאחר שיחת טלפון מקצועית ונעימה מול ניר ממרכז המכירות של החברה, אספקת המוצר בוצעה תוך 2 ימי עבודה, המחיר אטרקטיבי לאחר השואה מקיפה שביצעתי, חוויית קנייה ושירות נעימה ומקצועית-ממליץ בחום!!
מוצר:
מדיח כלים בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר תנור אפיה היתי לחוצה בזמן והגיע לפי מה שיחייבו לי אחלה אתר ויחס מעל המצופה
מוצר:
HBA533BBO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי , כל מוצרי החשמל לביתי קונה בחנות זאת
מחיר זול בתשלומים נוחים
הגעת המוצר במהירות
תודה רבה
שמחה תמיד לקנות אצליכם
מוצר:
תנור בוש HBA533BSO
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.