דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות חשמל מקוונת (תל אביב)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אבי סופר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט אלקטריק ?
3.80
ציון ממוצע
30
חוות דעת בשנה האחרונה
113
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
3
6 חודשים אחרונים
13
0
6
שנה אחרונה
21
0
9
כל הזמן
74
0
39
נמצאו 113 חוות דעת גולשים על בסט אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום שישי שעבר מייבש כביסה. באתר כתוב "אספקה תוך שבעה ימים". ביום ראשון התקשרו לברר אם אני מסכימה להפריד את עלות המשלוח מההזמנה. שאלתי מתי האספקה ואמרו לי שתוך שלושה ימי עסקים. ביום חמישי כשלא שמעתי דבר התקשרתי ואמרו לי שישובו אלי. איש לא חזר אלי. בשישי דיברתי עם ניר, שוב. ביוזמתי, שאמר שכנראה הטספקה תהיה בראשון, אך אחר כך חזר אלי ואמר שמקווה שעד יום שלישי...
מאכזב מאוד.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה ביום שישי בצהריים את המייבש
כפי שהיא אומרת ביום א אחר הצהריים התקשרנו לוודאות איתה פרטים לפני אספקה
המוצר מפורסם עם אספקה של 7 ימי עסקים.
מיום שני ה-21.1 7 ימי עסקים זה עד ה-29.1 יום שלישי כפי שהלקוחה אומרת
לא מבינים את מהות התלונה

מוצר:
AEG T6DBG721
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדיח דרך זאפ בחנות זו, לאחר תאריך האספקה התקשרתי לברר מה קורה ואז נאמר לי שהמוצר נמצא חסר בספירת המלאי ואין ביכולתם לספק לי אותו. אני הייתי צריכה ליצור קשר, הם לא התקשרו להודיע לי על הטעות. והפיצוי שהוצע לעגמת הנפש שחוויתי היה להוסיף כ500 שקל ולרכוש דגם יותר מתקדם במחיר מוזל. אני התאכזבתי משירות הלקוחות..
מוצר:
מדיח של בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רשמו באתר במפורש שיש מבצע ושיש אחריות ל-3 שנים בהתאם לתקנון וזו הסיבה היחידה שהזמנתי מהם ולא מחנויות זולות יותר שהוצעו לי. כשקיבלתי את המוצר אמרו שהאחריות היא לשנה ושנתיים נוספות בתוספת תשלום!! זה לא היה רשום בשום מקום באתר שלהם!
מוצר:
מייבש כביסה Blomberg TGA170PXO בלומברג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מעולה אך השירות שכונה!
תוך מספר ימים יצרו איתי קשר לתאם הובלה, בדקו פרטים וחזרו שוב עם יום הובלה והוראות לגבי המוביל: כמה לתת לו ( הורידו מסכום החיוב על מנת שאתן לו מזומן ) עד כאן היה סביר, הובטח לי שיתקשרו אליי לתאם שעת הובלה, ערב קודם התקשרתי מפני שלא התקשרו כמובן , שוב לא היתה תשובה, שלחתי מייל שלא נענה ( לכתובת הנכונה ) בבוקר התקשרתי לאחר שהשארתי מישהו לחכות בבית להובלה , בשעה 11:00 ענו לי בנייד ואמרו: " אה כן, ראיתי את המייל אבל שכחתי לחזור אליך, בודק עם המוביל...." אחרי שעתיים התקשרתי על מנת לקבל שעה מפני שלא חזרו אליי, נאמר לי שיגיעו בשעה 19:00-20:00, בשעה 23:00 הגיע המייבש!!!!
כשיצא המוביל דבר ראשון שהיה לו להגיד לי זה שיעלה לי 50 ש"ח כל קומה, הסברתי לו שלא יצעק בלילה ושיש מעלית כפי שנכתב בהזמנה......
המייבש הגיע ללא תעודת אחריות, ללא הוראות בעברית ועם תעודת משלוח של לקוחה מסכנה אחרת של החנות עם כל פרטיה כולל פרטי האשראי.
בקיצור שכונה ובושה של שירות!!!
אם יש לכם פנאי וחשק לחכות למוביל עד 23:00 בלי לקבל מידע מוקדם שזה מה שהולך להיות - זו החנות בשבילכם.
מוצר:
מיבבש כביסה AEG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שביצעתי הזמנה באתר התקשרו אליי מהחנות ואמרו שאין להם את הטלוויזיה שהזמנתי, לא הציעו חלופות ואפילו לא התנצלו . לאחר מכן קיבלתי מייל מהם שאומר "הננו מודיעים בזאת על פי בקשתך על ביטול ההזמנה " וכמובן שלא אני ביטלתי את ההזמנה אלא הם. פשוט שרות מתחת לכל רמה
מוצר:
טלוויזיה LG 65
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה.
התאריך הראשוני מול מרכז ההזמנות לא היה נוח. דוד איש הקשר חזר אליי לאחר כמה דקות מפנייתי ואף הקדים לנו את תאריך קבלת הטלוויזיה וסגר לנו תאריך שהתאים לנו.
בהחלט חנות אמינה מקצועית ואדיבה.
מוצר:
טלוויזיה חכמה 65UJ670Y LG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, לא מטפלים בביעות, לא עונים לטלפונים!!! אני כבר שבעיים בלי מייבש כביסה ועכשיו הסטבר ש
מוצר:
מייבש כביסה 8 קג Bosch WTN8520BFG בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לאף טלפון, כבר עשרה ימים ועדיין לא קיבלנו מוצר לאחר שהבטיחו שעד 7 ימים המוצר יגיע.
מוצר:
מייבש כביסה Beko DV7110
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה, במלוא מובן המילה..
כאילו לקנות טלויזיה בקיוסק..
אין מענה, אין עמידה בזמני אספקה, והגרוע מכל, אין טלויזיה.. שבועיים חיכיתי לה, עד שהתייאשתי..

לא להתקרב..!
מוצר:
HAIER
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע, הבטיחו הספקה תוך 7 ימים. לא סופקה הטלביזיה . לא זמינים בטלפון . מומלץ להתרחק מחנות ומספק זה !!!!
תגובת החנות:
הלקוח קנה ב-3.8.17
אישור על חברת האשראי ניתן לנו ב-4.8.17
ביום ההזמנה שלו דיברנו אם הלקוח לאמת פרטי הזמנה
נאמר לו כמו שרשום באתר שזמן האספקה הינו עד 7 ימי עבודה
ונשתדל לספק לו מוקדם יותר.
ביום ה ב-10.8 דיבר איתנו הלקוח לגבי מועד האספקה
הוסבר לו שלפי פרטי ההזמנה אנחנו מחוייבים ל7 ימי עבודה שזה יוצא יום שני ה-14.8
אבל בכל מקרה נעשה מאמץ לספק לו באותו היום(10.8.17)
לא עוברת חצי שעה והלקוח שלח את חוות הדעת השיקרית הזו!!!!
התקשרנו ללקוח להסביר שוב,הוא התחיל לצעוק שזה לא מעניין אותו.
מוצר:
טלביזיה היסנס 49 אינטש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גועל נפש של חנות! להתרחק ממש. אל תעזו לקנות. המכונה לא הגיעה, האנשי מכירות לא יודעים לדבר, תוקפניים. מבחינתי ביטלתי את העסקה כי קלטתי עם מי יש לי עסק. מקווה שלא חייבו אותי.
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המלצה - לא להתקרב !!! מיד לאחר ששילמתי לא יכולתי לחזור אל החנות יותר - אף טלפון לא ענה , השארתי מייל - ללא תגובה . את מכונת הכביסה לא קיבלתי בזמן , ישבתי חצי יום בבית ואף אחד לא הגיע , למחרת "המשאית התקלקלה"... ואחר כך ברוב חוצפתם דרשו ממני לשבת עוד חצי יום (ביום שישי) בבית ונורא כעסו כשלא יכולתי , וכאמור לא עונים באף טלפון !!! מנהל ההובלות שכח מזמן מה זה "לקוח" ודיבר אלי כאילו אני אחרון העובדים שלו . בקיצור - יש מקומות אחרים לקנות ולא כאלו שברגע ששילמת לא מכירים אותך יותר. ראו הוזהרתם.
מוצר:
מכונת כביסה בקו 8604
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע הזמנתי מקרר לפני שבוע, אתמול דיברתי עם השליח אמר שיגיע, בשעה 17 הצלחתי לתפוס את דוד ש"הסביר" שהמקרר לא תקין ורק היום בבוקר הם ידעו על זה כמבון שלא התקשרו להודיע ונתנו לי לחכות לשליח, בקיצור מדובר בסוחר ללא חנות ומלאי שקונה עודפים וביום השילוח בודק אם הם תקינים בכלל.

לא מומלץ אין שירות, אין מלאי התנהלות כושלת ונכשלת בושה לכל נותני השירות באשר הם.

בושה שזאפ מפרסמים אותו בכלל , הוא מוכר מוצרים ממחסנים שלא ראה אף פעם.
תגובת החנות:

הלקוח הזמין באתר מקרר אמנה מדגם 267
לאחר ההזמנה שוחחנו אם הלקוח ונאמר לו שלפני אישור ההזמנה אנו בודקים את המלאי במחסן כי המקרר הוא דגם ישן.
לאחר בדיקה מול המחסן הלוגיסטי נאמר לנו שיש 2 יחידות במלאי.
רק לאחר הבדיקה אושרה ההזמנה של הלקוח.
ההזמנה של הלקוח הועברה לתאום חב' ההובלה.
לאחר בירור שעשינו חב' ההובלה תיאמה אם הלקוח ליום ב'ה-10.7.17
ביום שני בצהריים נמסר לנו על ידי חב' ההובלה שהמקררים נמצאו פגומים
בזמן ההעמסה.ברגע שהודיעו לנו יצרנו קשר אם הלקוח הסברנו לו ואמרנו לו
שאנחנו מנסים להשיג עוד מקרר כזה.
חבל שאתם נותנים ללקוחות לפרסם דברים שיקריים (כגון :עודפים)בלי שום סימוכין.
אתר BEST ELECTRIC הינו אתר מכירות של אחת מהרשתות חשמל המובילות
אשר דואג לתת שירות מהיר והוגן ללקוחותיו.


מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזגן סגה A14 שהיה אמור להגיע אליי בתוך שבוע. מכיוון שלא היה במחסנים שקרובים למקום מגוריי (שלומי), התעכבה ההזמנה בעוד שבוע שבסופו קיבלתי כפיצוי על ההמתנה מזגן טורנדו יקר יותר מזה שהזמנתי במקור וללא תוספת מחיר.

למרות שבתקופת ההמתנה התעצבנתי על העיכוב, אני ממליצה על המוכר הזה. אין מושלם ובעיקר לא בתקופת הקיץ הלחוצה - אבל הוא עשה כמיטב יכולתו כדי לרצות אותי.
מוצר:
A14 סגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום לאחר ההזמנה התקשרו אלי והודיעו שהמקרר בדרך.
שבוע לאחר מכן, יש בעיה, המקרר יגיע עוד שבוע.
שבוע לאחר מכן, בודקים. לא יודעים מה קורה. נחזור אליך. לא חזרו.
בשלב זה היינו על בסיס תקשורת יום יומית. משכו אותי קרוב לחודש עם הבטחות שוא, לבסוף הודו שהמקרר לא יגיע ויזכו אותי.
בזבזתי קרוב לחודש בהמתנה למקרר. יכולתי בזמן הזה לקנות במקום אחר.
בסט אלקטריק מאשימים את ניו פאן היבואן, אבל לי כלקוח זה כלל לא משנה.
לא ממליץ להתקרב אליהם.
מוצר:
מקרר HRF460
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם חפצתם בריגוש וחשש שכספכם על קרן הצבי הזמינו מחברת Best Electric.
הזמנתי טלוויזיה והובטחה אספקה תוך 7 ימי עבודה, בדואל חוזר אושרה ההזמנה ונכתב שיתקשרו אלי לצורך תאום המשלוח.
לאחר 10 ימים שלחתי דואל שחזר שכתובת אינה ידועה. הטלפונים לא נענו ולא ניתן להשאיר הודעה, אדם שלא הזדהה חזר אלי אחר שעה צרף את המשלח משה וסוכם שהוא יגיע באותו יום בערב להדם חיכיתי. למחרת שוב צורף המשלח קבלתי את הטלפון שלו וסוכם שאתאם אתו אספקה בערב. צלצלתי אליו ופגשתי אותו בחניה ליד הבית. הוא הוציא את הטלוויזיה הארוזה, וכאשר אמרתי לו שאני מבקש לבדוק אם זאת הטלוויזיה שהזמנתי והיא לא פגועה בביתי הוא אמר שאבדוק בעצמי השאיר את החבילה בחניון ונסע.
מוצר:
טלוויזיה 32LH592Z
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר רכישת המדיח לא קיבלתי של טלפון על אישור הזמנה או על מועד אספקה. חשבתי שזה הנוהל אך לאחר שלושה ימים ניסיתי ליצור קשר עם החנות ולא הצלחתי. לאחר 6 ימים ללא הצלחה להשיג את החנות הבנתי שרומתי ולפני שהתקשרתי לחברת האשראי לביטול העסקה ניסיתי ניסיון אחרון לחנות והפעם הם ענו. התגובה שלהם הייתה קרירה ואדישה והם הודיעו לו שאין להם את המוצר הזה, כששאלתי למה לא הודיעו לי הם טענו שדיברו איתי....שזה שקר מוחלט. ביקשתי לבטל את ההזמנה הציג היה אדיש ולא טרח להתנצל ואמר שיבטל את ההזמנה.
מוצר:
מדיח כלים GVN9222
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר AMANA תוצרת ארה"ב ב 12/7/16, באינטרנט/טלפונית אצל דוד צמח.
באתר רשום ש"בסט אלקטריק" היא בבעלות "אבי סופר בע"מ".

המקרר הגיע למחרת. דפנות הפלסטיק של הדלתות היו מנופחות.
צילמתי את הדפנות המנופחות של הדלתות ושלחתי לדוד.

כעבור ימים אחדים הגיע טכנאי שרות.
הוא פירק את פס הגומי של הדלתות וחורר במברג את הפלסטיק של הדלת, כדי לשחרר אויר לכוד.
למרות זאת, הפלסטיק נשאר מעוות.
כעבור מספר ימים, התקשרו אלי משרות התיקונים והודיעו, שהם המליצו ליבואן (תדיראן) על החלפת המקרר כולו.

מדי שבוע, הייתי שולחת תזכורת אחת או שתיים לדוד. גם על החשבונית/קבלה שלא קיבלתי.

בינתיים, חלפו 5 שבועות ואז, המקרר הפסיק לקרר! כל המוצרים שהיו בתא ההקפאה -הפשירו!
היינו צריכים מקרר חדש, בדחיפות.
תדיראן לא החליפה לנו את המקרר, כי אין יותר מקררי AMANA מהדגם שנמכר לי.

דוד הציע לי מקרר HAIER. אמרתי והדגשתי, שאני לא רוצה מקרר סיני.
בחרתי מקרר LG, שדוד הבטיח שהוא מיוצר בקוריאה.
הוא מכר לי את המקרר במחיר יקר יותר, מאשר חנויות אחרות בזאפ. לא הסכים להוריד במחיר.
נדרשתי גם לשלם פעם נוספת, עבור הובלה 300 ₪ ועבור פירוק והרכבה של דלתות המקרר 150 ₪.

למחרת הגיע המקרר LG. היתה עליו מדבקה: מיוצר בסין.
דוד אמר, שהוא לא ידע שהמקרר מיוצר בסין והזהיר אותי, שאם נשתמש במקרר, הוא לא יקבל אותו חזרה.
הוא אמר, שישלח לנו מקרר חלופי, מתצוגה שיש בחנות, אבל לא שלח.
בלית ברירה, נשארנו עם המקרר הזה מתוצרת סין. מדי פעם הוא משמיע נקישות.

דוד עונה תמיד באדיבות ובנועם אבל, במבחן התוצאה - חלש מאד.

לפני הרכישה, התעלמתי מהביקורות של לקוחות, שנפגעו מ"בסט אלקטריק" של "אבי סופר בע"מ".
חבל שהתעלמתי.
הזול יצא יקר.
תגובת החנות:
ללקוחה היה בעיה עם הדלתות ולכן אושר לה החלפת מקרר אבל המלאי נגמר והמקררים לא אמורים להגיע , הלקוחה מאוד רצתה מקרר אמריקאי ואמנה הם המקררים היחידים שיש וגם המחיר היה מעולה ,במשך חודש הינו בקשר רציף רצינו להחליף את הדלתות של המקרר ולפטור את הבעיה (זה גם היה רצון הלקוחה אחרת הינו מחליפים לה את המקרר מלחתחילה כי היה אישור החלפה). לאחר חודש בערך התקשרה הלקוחה ואמרה שהמקרר מקולקל אז המלצנו להחזיר אותו ליבואן ולקחת מקרר אחר.
וכך נעשה, בקשר למקרר LG רוב מקררי LG מיוצרים בקוריאה המקרר שהלקוחה בחרה היה סיני(גם אנחנו לא ידענו) העלנו את חברת ברימאג והיא אישרה את הנושא ונתנה אישור להחזיר את המקרר במקום הלקוחה לא רצתה להחזיר את המקרר.
כמה נקודות 1-מקרר LG שנמכר ללקוחה היה הכי זול שקיים בשוק (אמרנו לה מראש שהיא לא חייבת לקנות מאיתנו והכסף על האמנה יוחזר לה במלואו).
2-הכל נעשה במהירות ותוך יום סופק המקרר כדי לא להשאיר את הלקוחה ללא מקרר.
3-ההובלה הורדה ממחיר המקרר ולכן אנחנו ספגנו את ההובלה, וההובלה היתה מיוחדת,להזכירכם היתה תוך יום.
אנחנו עושים את מיטב המאמצים לשרת את לקוחותינו נאמנה. וכך נעשה


מוצר:
מקרר 5FC20PRYW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור אפייה דרך אתר האינטרנט של החנות וקיבלתי אישור הזמנה.
החנות התחייבה על אספקה תוך 7 ימים. לאחר 7 ימים התקשרתי לחנות (לשאול מדוע המוצר לא הגיע) אך אף אחד לא ענה לשיחה. ניסיתי מספר רב של פעמים להשיג את החנות ללא הצלחה. חזרתי לעמוד החנות ב- ZAP וראיתי שאינני היחיד שנפגע מחנות זו (חבל שלא הסתכלתי ב- ZAP לפני שהזמנתי בחנות זו... להבא אלמד). ניסיתי ביום שלמחרת להשיג את החנות - ללא הצלחה. כל אותו הזמן לא קיבלתי שום עדכון או התקשרות כלשהי מהחנות - כאילו בלעה אותם האדמה. ביום שלאחר מכן ענה לי אדם בשם דוד - שאלתי אותו אם הם מתנהלים באופן הזה כדרך קבע. לא קיבלתי שום התנצלות או הצעה לפיצוי כלשהו - פשוט שירות גרוע והתנהלות כושלת של החנות. לבסוף ביקשתי ביטול הזמנה. בקיצור אם אתם רוצים לבזבז שבועיים ולא לקבל מוצר - זאת החנות!
מוצר:
תנור אפייה HBG23B350Y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קולט אדים במחיר טוב מאוד שהופיע באתר, וגם קיבלתי אישור וזמן הגעה של 7 ימים, התקשרתי על מנת לוודא שההזמנה התקבלה ואכן דיברתי עם בחור בשם דוד צמח והוא אישר לי את ההזמנה.
לאחר מספר ימים שראיתי שלא מתקשרים אליי התקשרתי שוב ואז החלה מסכת תירוצים, הדגם שהזמנת היה בטעות המחיר נמוך מאוד, בוא תזמין דגם אחר, למרות זאת הסכמתי והזמנתי דגם אחר, עברו עוד מספר ימים וגם אין תגובה, ואז ניסיתי להתקשר ואין מענה בכל הטלפונים,(יש שיחה מזוהה) ושוב עד שהצלחתי להשיג אותם בטלפון אחרתשוב אותה תשובה אנחנו מייד חוזרים אליך, מיותר לציין שנכון לכתיבת שורות אלו (כשלושה שבועות לאחר ההזמנה) לא דובים ולא יער,
המלצתי לא להתפתות למחיר הנמוך שהם מציגים באתר, כי בסופו של דבר הן ישכנעו אתכם לקחת דגם אחר ובמקרה הטוב ביותר אוליי תקבלו את הסחורה, במקרה שלי כבר התייאשתי. להתרחק להתרחק מהחנות הזו
מוצר:
קולט אדים lvi29
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 29.9.15 רכשתי מקפיא ליבהר דגם GN4113 בחנות best electrik-03-5604445
אני הזמנתי את המקפיא טלפונית אצל דוד , שעל פניו נשמע איש נעים ואדיב, אך לדאבוני, הוא התנהג בצורה וולגרית ובתוקפנות מילולית שלא יאה לאיש מכירות, החוסה בצל זאפ.
ב 1.10.15 קיבלתי את המקפיא. ביקשתי מהמובילים לשחרר את האריזה לפני כניסתם לבית, כיוון שראיתי שהמקפיא גדול. ניגשתי מיד להביא מספריים כדי לשחרר את החוטים שקשרו את האריזה מסביב למקפיא. עד שהגעתי עם המספריים, המובילים קרעו לחתיכות את כל האריזה, הקרטון והקלקר. לא יכולתי לעשות דבר.
כאשר הכניסו המובילים את המקפיא לבית נוכחנו, שאין אפשרות להכניס אותו למרפסת השירות. במרפסת עצמה היה מקום למקפיא, אך פתח הדלתות המובילות למרפסת לא היה רחב מספיק.
המובילים השאירו את המקפיא בסלון, ואמרו לי להתקשר לחנות ולבקש להחליפו בדגם קטן יותר. הם הרגיעו אותי שלא תהיה כל בעיה.
מיד למחרת התקשרתי לדוד, הוא אמר שיתקשר עם החברה ויחזור אלי.
דוד אכן חזר אלי, אך אמר לי, שאין אפשרות להחזיר את המקפיא ולקבל תמורה מלאה, כיוון שחסרה האריזה. הוא מוכן לתת לי את תמורת המקפיא פחות 20% מערכו. ז"א, במקום לקבל 4750 ש"ח, אני אקבל רק 3800.
איני רוצה להאריך, לא עזר לי דבר, גם לא הנימוק שהמובילים קרעו את האריזה ולא המתינו לי. דוד החל להתנהג בצורה בוטה: הוא צעק עלי, העליב אותי ואמר שאינו רוצה למכור לי בכלל.
רציתי לסיים את הסיפור ורציתי את המקפיא, לכן הסכמתי לתנאיו.
במקום 4750 שח קיבלתי 3800, והוספתי 390 שח עבור מקפיא קטן יותר, GN3023.
שילמתי גם 250 שח הובלת המקפיא הקטן והחזרת המקפיא הגדול.
בסיכומו של דבר הוספתי 1590 שח כדי לקבל מקפיא קטן יותר.
איני מדברת רק על ההפסד הכספי. אני מדברת על היחס המעליב, על הצעקות, על העמדה הנחותה שהייתי בה לאורך כל הקניה.
בשלב מסוים דוד גם טרק לי את הטלפון בפנים, ואמר לי:" ממילא את רוצה להתלונן עלי!"
אנשים יקרים, לא להתקרב לחנות הזו.
בתיה ליטמנוביץ' batialit@yahoo.com
תגובת החנות:
1-הלקוחה ראתה ובדקה את המוצר בחנויות פיזיות המידות היו ידועות לה מראש.
2-סיפור המספריים הוא סיפור חדש שאנו שומעים פעם ראשונה ודרך אגב האריזה תמיד יותר גדולה מהמוצר אז מכך אי אפשר להסיק מסקנ ות.
3-הטלפון שמפורסם (שדרך אגב לא מובן למה הלקוחה מצאה לנכון לפרסם אותו אבל אולי זה יכול להסביר הכל)הוא אף פעם לא היה הטלפון שלנו.
4-אף פעם השיחה מול הלקוחה לא הייתה בצורה וולגרית או לא נעימה או משפילה נהפוכו אנחנו במשך שבוע נסינו למצוא פיתרון חיפשנו במחסנים אריזה דומה שנוכל להכניס את המקרר חזרה לאריזתו,בדקנו אצל סוחרים נוספים אם יש להם , ביקשנו שתעזר בסבלנות עד שנמצא אחד כזה, בנוסף דיברנו עם אלקטרה (שהמקפיא יצא ממנה וחזר עליה) והורדנו את הסכום מ-25% ל-20%,
5-שלב הבא היה שהלקוחה פנתה לעו"ד שדיבר איתנו בטלפון,הסברנו לו את השתלשלות הדברים וכנראה שהוא הסביר ללקוחה שהטעות שלה ואי אפשר לתבוע.
6-הלקוחה קיבלה מחיר מצוין על המקפיא שהיא בחרה כי אחרת לא הייתה קונה.
ואחרי כל זאת להחפיש ולשקר למה? כי רצינו לעזור ולא הצלחנו.
מוצר:
מקפיא GN4113 , GN3023
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרר שהגיע לא התאים לנו. למחרת התקשרנו להחזיר. דוד צמח סירב לקבל אותו חזרה. ציטט לי סעיפים שלא קיימים בחוק. אני משפטן וכשאמרתי לו שלפי החוק הוא חייב לקבלו חזרה הוא אמר לי שאתבע אותו. אכן אתבע אותו. אסור לקנות שם. אין שום אחריות.
מוצר:
מקרר KQD1360X
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.