דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות חשמל מקוונת (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט אלקטריק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט אלקטריק ?
3.25
ציון ממוצע
16
חוות דעת בשנה האחרונה
707
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
2
6 חודשים אחרונים
5
0
3
שנה אחרונה
9
0
7
כל הזמן
515
7
185
נמצאו 707 חוות דעת גולשים על בסט אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
עידן
תאריך:
17/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזיה של סמסונג, אשר נאמר לי שהיא מהיבואן הרשמי. לאחר שהגעתי לביתי גיליתי כי הקופסה אינה של הדגם אותו רכשתי, והמעמד שבקופסה אינו תואם לטלוויזיה, וכך גם השלטים שהיו בקופסה. הדבר נראה לי חשוד, והחזרתי את הטלוויזיה באותו היום. לא אחזור לקנות אצלם..
מוצר:
Samsung UE55RU7100
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
15/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לא מקצועי , ביצעתי הזמנה של מקרר פישלו בכל דבר אפשרי החל מההזמנה ועד למשלוח . ביטלתי ולא אזמין מכם שוב.
חוויית קנייה הכי גרועה שהייתה לי .
מוצר:
מקרר haier
תמונת משתמש
שם:
moishimimi
תאריך:
03/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי. אחרי שישה ימים שלא דיברו איתי על המשלוח (אמור להגיע תוך שבעה ימים) התקשרתי לשאול מתי יגיע התנור, אמרו לי שלמחרת יתקשרו אלי. התקשרתי למחרת (כי לא התקשרו), אמרו שכבר חוזרים אלי. לא חזרו. שלחתי מייל כועס- התקשרו אלי הבטיחו שלמחרת על הבוקר יחזרו. לא חזרו. שלחתי מייל שוב, התקשרו ואמרו לי שאין את המוצר שהזמנתי. שירות על הפנים. מאד מאד לא ממליץ.
תגובת החנות:
הלקוח לא ציין שהוא גם בשטחים ובזמן ההזמנה נאמר לו במפורש
שזמן האספקה אינו 7 ימים אלה תלוי בזמני האספקה של ניופאן
בזמן הקניה וידאנו ביחד עם הלקוח ואם ניופאן שיש במלאי
לאחר שהלקוח התלונן שלא דיברו איתו ביררנו מול הספק
ואז יתברר שנגמר לו במלאי ויגיע מלאי חדש בעוד 10 ימים .
הלקוח בחר שלא להמתין וביטל את העסקה .
למרות שהסכימו לפצות אותו ולזכות אותו במחיר ההובלה .

מוצר:
תנור מובנה, דה לונגי
תמונת משתמש
שם:
david
תאריך:
26/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שיטת מצליח עלובה.
הזמנו מכונת כביסה של Midea מדגם MSG70ES1202 לפני כשנה עם אחריות של 5 שנים.
במעמד ההזמנה התקשר אלי נציג שלהם והציע לשדרג לדגם חדש וטוב יותר באותם תנאים ושלח מסמך Word במייל של הדגם החדש.
מסתבר שהשיטה לשלוח קובץ Word במקום קישור לאתר כדי שלא נבחין בשינוי של האחריות.
היה נראה שהכל טוב אך לא דיברנו על האחריות. ההבדל בין הדגמים הוא הבדל של אות בודדת כפי שניתן לראות S במקום F.
לאחר כשנה כשבאנו למכור את המכונה והדגשנו ששווה לקנות אותה בגלל האחריות נדהמנו לגלות שהדגם שמכרו לנו בכלל אינו יותר חדש
אלא דגם נחות יותר מסוג MFG70ES1202 שהאחריות שניתנת לו היא רק כשנה.

חוסר שקיפות, לא מומלץ בכלל אם הייתי יודע שה-5 שנות אחריות הוחלפו בשנה אחת לא הייתי קונה.
מוצר:
מכונת כביסה Midea
תמונת משתמש
שם:
dravia
תאריך:
10/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מוצרי חשמל .את האחד ביקשתי לבטל עוד בטרם יצא המשלוח אך בעל החנות החליט לקזז דמי ביטול של 100 שקלים.
בסופו של דבר קוזזו לי 250 ש"ח ואני רודף אחריהם כבר מעל חודש להשבת הסכום שלטענתם מקורו בטעות.מסננים שיחות, לא עונים, לא משיבים למייל .מתלוננים שאני משגע אותם...אך את הכסף לא מחזירים.
אם תרכשו מוצר יתכן ואתם שמים את כספכם על קרן הצבי ,ראו הוזהרתם !!!!!
מוצר:
מדיח בוש
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
24/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
tom.oren
תאריך:
11/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום להתרחק!
הזמנו מזגן לפני כשלושה שבועות ,לאחר כמה ימים התקשרנו לברר מה קורה עם ההזמנה ואז נאמר לנו כי המזגן שאותו רצינו אינו נמצא במלאי וכי אם נרצה נוכל לשדרגו למזגן טוב יותר בתוספת 130 שח, בלי התנצלות על כך שלא הודיעו לנו ובלי שום פיצוי, בכל מקרה הסכמנו. לאחר שבועיים כשהבנו כי ההזמנה לא תסופק החלטנו לבקש החזר מלא לאשראי , לאחר שיחת טלפון אחת במהלכה עובד בשם ניר צרח עליי כי אינו חייב לי דבר ולא התחתן איתי הגענו להבנה כי איננו רוצים דבר פרט לזיכוי, יומיים לאחר מכן דיברתי עם עובד בשם שחר שהבטיח כי עד יום שני תסופק ההזמנה , כמובן שלא יצרו קשר ולא סופקה ההזמנה , וביקשתי כי ייתקבל החזר, מאז אני רודפת אחריו מידי יום עם הודעות מתחננות לאישור הזיכוי ומידי יום הוא מבטיח כי זה יסופק , השבוע כבר נגמר והחלטנו כי הגיעו מים עד נפש ונגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות ובמקביל נגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות.
אני מרגישה צורך להזהיר צרכנים נוספים שלא יחוו את מה שאנחנו עברנו איתם! השמרו!
מוצר:
מזגן אמקור אמקור 10
תמונת משתמש
שם:
דימה
תאריך:
10/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דיברתי אם מוכר בטלפון והוא אמר שהשחור עולה 696 והלבן 800
המוצר הלבן בסוף נקנה ב696 באתר שלהם.
אחרי כמה דקות מתקשר המוכר משקר לי שהמוצר שקניתי לא במלאי ורק יש לו במלאי את (אבל זה אותו מוצר בעל אותן מק"ט) שיעלה 800 אבל אני יקבל התקנה חינם.
בסוף מיסתבר שגם ההתקנה עולה 130 שח.

כל פעם שאני מדבר איתם הסיפור משתנה . פעם "יש התקנה חינם" פעם "מיצטאר חשבתי שזה כריים חשמליים למוצר זה אין התקנה" \ "המוצר עולה 880 אז קיבלתה זיכוי של 80 כי מכרנו לכה ב800" פעם זה 850

אחרי שבועיים של טלפונים אימייל והרבה כאב ראש הם היתקשרו לפני שבוע להגיד לי שיזכו אותי רק ב 100 שקלים. חיקיתי שבוע לזיכוי וטלפונים שלי הם מסננים

אזבו תיקנו במקום אחר שבסוף כאשר יש תקלה אם המוצר יהיה גם אם מי לדבר
מוצר:
electrolux EGT6247NOW
תמונת משתמש
שם:
אליק
תאריך:
09/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 18.5.20 הזמנתי טלויזיה - סמסונג 40 אינצ' . לפי החברה הייתי אמור לקבל את המסך תוך 7 ימי עסקים. עד היום ה- 8.6.2020 לא קיבלתי את המכשיר.
יותר מזה, שירות הלקוחות - אחד הגרועים שנתקלתי בימי חיי. טלפונים אין סוף ללא תשובה, ולאחר ימים רבים כשסוף סוף שהצלחתי ליצור קשר ( כן, גם לאחר שהשארתי להם הודעה באתר ), הובטח לי שאקבל את המכשיר תור 3-4 ימים. עדיין 5 ימים לאחר שיחתי זו לא קיבלתי את המכשיר. מפציר בכם לא לרכוש מחברה זו.
מוצר:
טלוויזיה, סמסונג ue40n5300 full hd
תמונת משתמש
שם:
אסתר
תאריך:
04/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מהחנות מכונת כביסה. לאחר שעברה כל תקופה המשלוח (כ10 ימים) ושום נציג לא פנה אלינו יצרנו קשר עם החנות. הנציג אמר שיחזרו אלינו וכך יומיים התקשרנו שוב ושוב ואמרו שיחזרו אלינו. לאחר 3 ימים פנינו בבקשה לבטל את ההזמנה. רק אז נאמר שבפועל המכונה אינה קיימת במלאי. לאחר שהובטח בטלפון על ביטול ההזמנה והדבר לא נעשה נאלצנו ליצור שוב קשר כדי לקבל אישור על הביטול. בפועל אחרי כמעט שבועיים שאנחנו בלי מכונת כביסה אנו נאלצים להתחיל את כל התהליך מחדש מול ספק אחר. מכעיס ומעצבן.
מוצר:
bosch wat2446spl
תמונת משתמש
שם:
מרינה
תאריך:
26/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר שהוזמן לפני 10 יומים ,לא תואם אספקה , אין מענה בשרת ,מנתקים בפנים גם בנייד,וגם בבזק, אם תרצי חוויות רעות - זה הכתובת
מוצר:
מזגן נייד FAMILINE
תמונת משתמש
שם:
lironeli01011
תאריך:
25/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע בהחלט ממליץ לא להזמין ולא להתקרב למקום מורחים אותי במענה ולא נותנים שירות יודעים לקחת כסף
מוצר:
סמסונג ru7090 55
תמונת משתמש
שם:
Liel
תאריך:
13/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר ועוד בשירות אקספרס ואף שילמתי יותר והנני סטודנטית שנתקעה עם מקרר מקולקל , לפי ההודעה היה צריך להגיע עד 14 בצהריים , המשלוח לא הגיע עד 21 בערב . בושה וחרפה אין התחשבות , השליח התנהל בצורה מזעזעת ואף קבע לי מתי הייתי צריכה לצאת מהבית . לא להזמין בשום אופן שירות על הפנים! הרס לי את כל היום .
מוצר:
haier hrf380
תמונת משתמש
שם:
Moran
תאריך:
07/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני יומיים פניתי לבסט אלקטריק (שחר) וביצעתי הזמנה לשואב אבק דייסון V7. הבקשה היחידה שלי לפני מתן פרטי האשראי היתה ששואב האבק יגיע לפני החג כי הוא מתנה להורי. הובטח לי שכך יהיה. לאחר כמה שעות שלא קיבלתי חשבונית, פניתי אליהם שוב- הובטח לי שהכל בסדר. במשך יומיים רדפתי אחריהם בבקשה לקבל חשבונית, צפי הגעת משלוח- ורק הרגיעו אותי "עוד שניה שולח לך".
בסוף רק אתמול בערב הסתבר שאין להם בכלל את המוצר במלאי לאספקה מיידית!!!! שחר הבטיח לחזור אלי עם חלופה. למחרת בצהרים- כשאני שוב פניתי אליהם כי הוא לא חזר אלי, כהרגלו- כחלופה הם הציעו לי דגם טוב יותר שיקר יותר ב- 500 ש"ח!!!!
מצאתי את עצמי יום לפני בלי מתנה ועם הרבה עוגמת נפש.
ברגע זה הזמנתי את אותו השואב מאתר אחר - זה כבר בדרך במשלוח!!
חוסר אמינות שכזה מזמן לא ראיתי. תחסכו לעצמכם את כאב הלב ותזמינו מספק אחר.
מוצר:
DYSON V7 MOTORHEAD
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
08/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
anna
תאריך:
16/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזה בעלות די זהה לחניויות נוספות, עלו ראשונים בחיפוש בזאפ
לאחר שוודאו פרטים ואישרו עסקה לא הגיע כלום במהלך שבועיים.
התקשרתי ביוזמתיאמרו שאין את הדגם שלי יותר וביקשו להוסיף עוד 400 שח. התחייבו להגיע למחרת להתקין דגם משודרג והתנצלו על העיכוב.
למחרת חיכיתי חצי יום להובלה, השליח איחר. לא בוצע ההתקנה בטענה כי התקנה נפרדת מהובלה דבר שלא הוסבר לי בהזמנה והדגם לא שודרג
פניתי טלפונית לא הסכימו לזכות על ה400 שח שהוספתי

מאוד מאוד לא מרוצה
לא מומלץ
תעברו לספק הבא ברשימה
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה את המכשיר ב10.2.20 וקיבלה את המכשיר ב-16.2.20
הלקוחה הזמינה במקור מסך מיבואן מקביל
ולאחר שיחה איתנו החליטה לשדרג ליבואן רישמי סמליין אשר כולל התקנת קיר חינם מסמליין
למרות שהוסבר ללקוחה שהיא מזמינה את סמליין להתקנה היא רצתה שהמוביל יתקין את המסך שזה בלתי אפשרי.
לאחר קבלת המוצר התקשרה הלקוחה בטענה שהיא רוצה לקבל זיכוי על ההתקנה
הוסבר לה פעם נוספת שהיא לא חוייבה על ההתקנה ועדיין מגיע לה התקנה חינם מהיבואן.
צר לנו שהלקוחה לא מבינה את התנהלות ונוהל היבואן



מוצר:
טלויזיה סמסונג
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
12/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
21/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Noa
תאריך:
13/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קולט אדים דגם Delonghi CHS301.
קיבלתי אחרי 3 שבועות שאני מנדנדת להם בטלפון מתי מגיע המשלוח.

קיבלתי בכלל את דגם Delonghi CHS303X שעולה 150 ש"ח פחות.
ללא שום התראה, לא שאלו אותי לפני וגם לא אמרו שום מילה לאחר המשלוח.

לא נתנו לי חשבונית עם המשלוח!

עד עכשיו לא עונים, לא זמינים,
ביקשתי זיכוי על סך 150 השקלים והם מעבירים אותי מנותן שרות אחר למשנהו ללא על לקיחת אחריות.
חוצפה
מוצר:
Delonghi CHS301
תמונת משתמש
שם:
Shlomi
תאריך:
29/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה גרועה מאוד -- ממליץ להתרחק. כל הסיפור היה כרוך בהמון טלפונים, חוסר תיאום. לא פינו את המדיח הישן. לא המליצו לתאם בין הובלה להתקנה (למוכר אין שום קשר להתקנה - לכן הם מפרסמים התקנה חינם). לקח יותר מ7 ימים. אמרו שיש את הדגם המבוקש במלאי, ולבסוף הביאו דגם אחר.
מוצר:
מדיח בלומברג
תמונת משתמש
שם:
johne
תאריך:
30/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברת ההובלה בה השתמשו BESTELECTRIC הייתה מאד חובבנית, המוביל גרר את התנור על גבי הרצפה ולא על גבי גלגלים, כך שהרצפה נשרטה.
עד היום לא קיבלנו חשבונית וקבלה עבור הקנייה!! חובה על פי חוק ומהווה אסמכתא לקבלת האחריות מהיבואן.
תגובת החנות:
הלקוחה קיבלה את התנור באספקה מהירה תוך 3 ימים
לגבי חשבונית וקבלה הלקוחה קיבלה במייל לאחר אספקת המוצר
לטענות שלה על חברת ההובלה
הפנינו את תלונתה לחברת ההובלות שהיא מטעם היבואן
לצערינו הלקוחה מתעקשת שחברת ההובלה היא שלנו למרות כל ההסברים שלנו
כפי שאפשר לראות טענות הלקוחה הם לחברת ההובלה ולא על השירות שניתן לה מצוות האתר
מוצר:
תנור אפיה
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
19/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ST
תאריך:
07/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תת רמה.

רכשתי מזגן עילי, ובמועד הרכישה הומלץ לי על מתקין מתאמם. בחרתי לתאם דרך בסט אלקטריק עם אותו מקתין. אותו מתקין גרם לנזק רב באזור ההקתנה (לחלון, תריס, וקירות, וכו׳) ולא התקין את המזגן באופן תקין ובטחותי (היחידה הפנימית של המזגן התנתקה מהקיר באותו ערב). כשיצרתי קשר עם בסט אלקטריק, נאמר לי שינסו ליצור קשר עם אותו מתקין כדי לתאם תיקון לנזק שנגרם. הסברתי שאני לא מעוניינת באותו מתקין לאחר הנזק שנגרם, ושאני מבקשת מתקין אחר שיתקן את הנזק. הוסבר לי שהחברה אינה לוקחת אחריות על הנזק שנגרם או על ההתקנה המסוכנת עצמה, ובמידה וארצה אוכל לתבוע את אותו מתקין באופן אישי. אותה שיחה הסתיימה בניתוק בפרצוף מצד הנציג של בסט אלקטריק, וכשניסיתי להתקשר שוב גיליתי שהמספר שלי חסום (אני יכולה להתקשר רק ממספר חסוי). כבר עבר חודש וקצת מאז אותה שיחה ועדיין אותו מתקין לא יצר איתי קשר כדי לתאם תיקון של הנזק שנגרם. בסופו של דבר נאלצתי לתקן את הנזקים על חשבוני.

אפס אחריות ושירות מצד החברה.
מוצר:
מזגן טורנדו MASTER 18
תמונת משתמש
שם:
obendel
תאריך:
22/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות על הפנים.
ביצעתי הזמנה ולפני שסופקה לי ביטלתי אותה.
מכאן מתחילה מסכת עינויים שנועדה לקבל את זיכוי החיוב (שעדיין לא קיבלתי כמעט חודשיים לאחר ביטול העסקה), יחד עם שירות לקוחות שהופך מאדיב (לפני הקנייה) לחצוף (אחרי הביטול)
שיהיה בהצלחה למי שקונה בחנות הזאת
מוצר:
מקרר lenco 280
תמונת משתמש
שם:
Mila
תאריך:
30/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור אפייה משולב לפני 6 ימים
קבלתי אשור הזמנה ,
עד היום לא התקשרו אלי , ניסיתי להתקשר ללא הצלחה , גם אין תגובה ‭
למכתב שלי
מוצר:
Siemens
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply