דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות חשמל מקוונת (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט אלקטריק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט אלקטריק ?
3.25
ציון ממוצע
16
חוות דעת בשנה האחרונה
707
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
2
6 חודשים אחרונים
5
0
3
שנה אחרונה
9
0
7
כל הזמן
515
7
185
נמצאו 707 חוות דעת גולשים על בסט אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
07/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התאריך היום 7/4/2021
רכשנו בתאריך 11/3/2021 טלויזיה דרך אתר זאפ מחברת בסט אלקטריק
חוייבנו כבר בכרטיס האשראי ועד היום לא קיבלנו את המכשיר, לא התקשרו אלינו
ניסינו ליצור קשר דרך מיילים, טלפון, פקס ולא חזרו אלינו למרות המון הודעות שהשארנו במענה ההודעות שלהם
אנחנו חוששים שכבר לא נקבל את המכשיר
מאוכזבים מאוד
חב' אלרן כלי חיתוך - המרכבה 19 חולון
מוצר:
טלויזיה Haier "50
תמונת משתמש
שם:
Shlomi
תאריך:
08/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה לא הגיעה כבר 3 שבועות בלי מענה ובלי טיפול.
אל תיקנו שם כנראה שאצטרך להגיש תביעה
מוצר:
ninja grill AG301
תמונת משתמש
שם:
דב
תאריך:
07/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להיזהר. המחירים זולים אבל האמינות ברצפה. לצערי בפעם הראשונה בחיים אני מעלה ביקורת שלילית על בית עסק, לאחר שהמוצרים סופקו באיחור ניכר ובניגוד להתחייבות בכתב. האיחור גרם נזק כספי, מאחר שנאלצתי להוביל את המוצר (3 מזגנים) על חשבוני ולשלם על כך לספק חיצוני. הובטח פיצוי (חלקי), אך עד היום לא ראיתי שקל ממנו. כמובן, בשלב די מוקדם הפסיקו את התקשורת מצדם באופן חד צדדי. חבל.
מוצר:
מזגנים מסוג טורנדו
תמונת משתמש
שם:
לירן
תאריך:
02/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהתחרטתי על הקניה (הרבה לפני אספקת המוצרים) וביקשתי לבטל את העסקה, החנות לא מזכה את האשראי שלי ולא הנפיקה שום קבלה/אישור על הזיכוי יותר משבוע לאחר בקשתי.
הדבר גובל בהתנהגות לא חוקית.

אציין בנוסף שרק לאחר הרכישה גיליתי שחנות זו היא רק חזית לחנות "אבי סופר" עבורה יש ביקורות גרועות בזאפ.

לא אקנה בחנות זו שוב ולא ממליץ לאחרים לקנות בה.
מוצר:
טלוויזיה LG, תנור AEG, מדיח AEG, כיריים AEG
תמונת משתמש
שם:
טלויזיה
תאריך:
22/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע מאוד הם מאפשרים לקנות מוצר שאינו במלאי וצריך לרדוף אחריהם לקבל החזר לקרטיס אשראי.
לא שולחים אישור ביטול
מיילים וטלפונים לא עוזרים. לטלפונים מגיעים לשירות עודעות ואף פם לא וחוזר
מוצר:
LG 49NANO80
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
02/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר. מתחמקים מקביעת מועד לאספקת סחורה, מתחמקים ממענה, לא עונים לקריאות שירות בטלפון למעט חד פעמי, גם תקשורת מיילים לקויה ביותר. בקיצור מתעלמים מלקוח ומתחמקים וזה עוד בשלב מקדמי של רכישה/אספקה
תגובת החנות:
הלקוח רגש 2 מסכים של סמסונג ב20.1.21 זמן האספקה באתר למסכים הנל
היה 14 ימי עסקים דבר שהובא לידיעתו בזמן הרכישה.
יומיים לאחר ההזמנה התחילה מסכת טלפונים כל יום למה לא מתאמים איתו אספקה
הוסבר לו מספר פעמים שחב ההובלה מתאמת יומיים לפני בערך.
כפי שאפשר להבין מתגובתו ההסברים לא עזרו...

מוצר:
טלוויזיות סמסונג 65" ו-50"
תמונת משתמש
שם:
KB
תאריך:
25/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עסקה של מדיח מלפני שבועיים:
הם מאפשרים לקנות מוצר שאינו במלאי ואח"כ צריך לרדוף אחריהם לקבל אישור על ביטול העסקה.
מיילים וטלפונים לא עוזרים. מהמיילים הם מתעלמים וטלפונים מגיעים לשירות הודעות ואף אחר לא חוזר.
לדעתי זו שיטה לנסות למכור מוצר אחר כי אחרי שהעסקה הושלמה כולל חיוב כרטיס אשראי,
התקשרו ואמרו לי שאין אלקטרולוקס אבל יש להם בוש אם אני רוצה...
מוצר:
מדיח אינטגרלי מלא אלקטרולוקס
תמונת משתמש
שם:
tomerlau
תאריך:
07/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרכם מקרר. המקרר הגיע עם דפיקה. פניתי אליהם וישר הם צעקו עלי ועל אשתי (ניר ושחר).
כבר ארבעה חודשים שהם לא מטפלים בזה. כל פעם שאני מצליח לתפוס אותם בטלפון הם מבטיחים הבטחות ולא מקיימים.
בשיחה האחרונה הם אמרו לי שהם גם לא מתכוונים לטפל בזה.

שירות נוראי ויחס מזלזל! ממליץ בחום לא להתקרב אליהם.
תגובת החנות:
אם כל הכבוד הלקוח שוכח לציין שהוא פנה אלינו לאחר כ 3 שבועות אחרי שקיבל את המקרר מחברת סמסונג הפגם הוא בדלתהמקרר בחזית כך שאי אפשר לפספס אותו .
הוא גם חתום לחברת ההובלה של סמסונג על תעודת משלוח שהמוצר התקבל תקין וללא פגם .
למרות כל זאת ניסנו לעזור לו מול חברת ההובלה והיבואן סמליין להחלפת דלת.
אבל כפי שנאמר לו והוצגה בפניו תעודת המשלוח שהוא חתום עליה, הם לא הסכימו להחליף לו דלת ללא חיוב.
לטענת הלקוח הוא לא ראה את זה... ולא היה גר בבית ...
צר לנו שהלקוח לא לוקח אחריות ובנוסף רושם תגובה שיקרית מהיסוד
מוצר:
מקרר סמסונג RT29K5452WW
תמונת משתמש
שם:
lgp3029
תאריך:
29/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים, אמרו לי בטלפון שהתקנה ומשלוח בחינם אך בכל זאת חייבו אותי על סך 250 ש"ח...
שהתקשרתי לברר העובד (ניר) לא הפסיק לצעוק עליי ולהגיד שאני משקר
הם שקרנים שבאים לסחוב מאיתנו כסף.
לא ממליץ לקנות ולפנות אליהם אפילו
מוצר:
טלויזיה lg 55inch un7100
תמונת משתמש
שם:
meir.conforti
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלוויזיה שהזמנתי באתר האינטרנט ואושרה לי איננה במלאי. הוצע לי מכשיר יקר יותר.
הובטחה אספקה מהירה.
הסכמתי, ואז.... גם סופקה באיחור
וגם לא סופק מתקן קיר. לא בזמן ההתקנה ולא אחרי שתי תלונות.
מוצר:
טלוויזיה סמסונג UE55TU7000
תמונת משתמש
שם:
גיורא
תאריך:
21/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של מעבד מזון נינג'ה בתשלום טלפוני..
קיבלתי מספר הזמנה , אך לא חזר אלי נציג להשלמת התשלום והעיסקה..התקשרתי בעצמי אליהם ענתה לי מוקדנית שביקשה פרטים של להעביר לנציג מכירות שיחזור אליי...
עברו כבר יומיים מלאים ואף נציג לא חזר אליי.
שרות לקוחות ומכירות גרוע הפסד שלהם הזמנתי במקום אחר והמוצר כבר אצלי בבית תוך יום וחצי...
מוצר:
נינג'ה bl682
תמונת משתמש
שם:
Gili
תאריך:
16/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תזהרו!!! אל תזמינו מהם!
כותבים באתר מחיר מסויים, ולבסוף גובים מחיר אחר ללא אישור!! ובנוסף לכל שירות לקוחות גרוע. כמובן שביטלנו את העסקה.
מוצר:
מייבש אלקטרולוקס
תמונת משתמש
שם:
Itay
תאריך:
14/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה שהיתה אמורה להגיע תוך 7 ימי עסקים.
לא קיבלתי שום אימייל מעבר לאישור ההזמנה. לא שהמוצר נשלח ולא מספר משלוח.

אחרי שעברו 7 ימי עסקים התקשרתי כדי להבין מה קורה עם המשלוח. התחילו להסביר לי שזה לא קשור לחנות והם שלחו את ההזמנה ישר ליבואן וכו׳ וכו׳. כל מיני סיפורים שלא מעניינים אותי. כנראה שהבעיה תמונה בזה שאני גר ביישוב שהוא מעבר לקו הירוק, אבל בשום מקום לא היה כתוב שום דבר בעניין ואף אחד לא יצר איתי קשר כדי להסביר מה קורה.

אם לא הייתי רודף אחרי החנות - לא הייתי מקבל את המוצר או את הכסף חזרה אף פעם כנראה.

עוד כמה ימים עברו בבירורים. כל פעם כמובן אמרו שיחזרו אלי עם עדכון ואף פעם לא עשו את זה. אני הייתי צריך לרדוף אחרי החנות כל הזמן כדי להבין מה קורה. כבר היה לי ברור שאת המוצר לא אקבל ככה שבסופו של דבר אני ביקשתי לבטל את ההזמנה.

חווית קניה גרועה ביותר. חבל.
מוצר:
טלוויזיה LG 49UN7340
תמונת משתמש
שם:
Moran
תאריך:
14/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע ביותר. לאחר שהגיעה טלביזיה שבורה אף אחד לא מתקשר לתאם החלפה. הייתי צריכה לרדוף אחריהם שבועיים וכל הזמן סיבנו אותי באי אלו דחיות שיחזרו אלי בכל יום שהתקשרתי. בסופו של כל יום שהבטיחו לי "שיתקשרו אלי" לטפל בבעיה אף לא התקשרו כדי לוודא שאכן הבעיה טופלה ושבאמת מישהו התקשר אלי,כמו שצריך להיעשות בשרות לקוחות נורמלי של חנות, וכך הייתי צריכה להתקשר שוב ושוב, ובכל יום חדש הסיפור העצוב הזה חזר על עצמו. אפילו קבלה ביקשתי 4 פעמים עד ששלחו לבסוף. יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה שם. רק כשביטלתי את העסקה אז סוף סוף חזרו אלי לתאם משלוח של טלביזיה תקינה. לא ממליצה בכלל!
מוצר:
טלביזיה סמסונג
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
04/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. אף אחד לא מתקשר לתאם, המוצר בכלל לא במלאי אחרי שאמרו שכן במלאי, רדפתי אחריהם במשך שבוע, כל פעם מישהו טוען שיחזור אליי ולא חוזר, טעו במחיר ולא תיקנו, שוב ושוב התלוננתי וכלום. להתרחק כמו מאש.
מוצר:
מכונת כביסה Electrolux
תמונת משתמש
שם:
valeril
תאריך:
03/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לא מקצועית ולא אמינה.
מנהל לקוחות בשם ניר מדבר בצורה חוצפנית.
יום 8 ומוצר לא סופק.
מוצר:
טלוויזיה LG
תמונת משתמש
שם:
Michal
תאריך:
02/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נורא ואיום, נשלחה הודעה על משלוח ללא תיאום טלפוני, פעמיים התקשרתי יהיו צריכים לחזור אליי ולא חזרו, ביום המשלוח המתוכנן לא יכלו להגיע ובסופו של דבר ההזמנה בוטלה
מוצר:
מייבש כביסה AEG T65170AV
תמונת משתמש
שם:
Arie
תאריך:
28/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש כביסה של בוש.

המוצר לא היה במלאי וביקשתי לבטל (לכאורה הסכימו)

למרות בקשות חוזרות ונשנות לא ביטלו את החיוב (במשך חודש כמעט) עד שנאלצתי לבסוף לפנות לחברת האשראי.
מוצר:
מדיח כלים על השיש בוש.
תמונת משתמש
שם:
saar5554
תאריך:
09/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במשך כמעט חודש שיקרו לי שהטלויזיה בדרך וכל פעם המציאו שקר אחר עד שהיום בעל האתר החליט להגיד שמשום מקום אין להם מושג כל הזמן הזה איפה הטלוויוזיה ואף ניסו לשקר לי שזה הגיע(הזמנתי מתנה לאמא שלי) באמייל.... להתרחק כמו מאש מהאתר!!!!!! אחרי זה עוד היה לו אומץ לצעוק על אמא שלי ועליי בפנים אחרי שחשפנו שהוא שיקר לנו בפנים!!!!!!!
מוצר:
sony KD55XG7096BAEP
תמונת משתמש
שם:
Chen
תאריך:
09/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשלב זה בו הזמנתי טלוויזיה לפני 9 ימים ואפילו לא תיאמו איתי מועד להבאתה החוויה שלי מזעזעת. התקשורת לקויה מאוד, למיילים לא עונים. הפקידה שעונה חביבה, מבטיחה טיפול מהיר, אבל אין תוצאה. התכתבות בווטסאפ מניבה תשובה אחרי שעות, אם בכלל. שורה תחתונה - כנראה עשיתי טעות כשרכשתי מהם את המכשיר. לעת עתה נותר לי להמתין לטוב.
מוצר:
טלוויזיה Samsung UE55TU7100
תמונת משתמש
שם:
rmfrst
תאריך:
09/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כיריים מבסט-אלקטריק ולא שמעתי מהם דבר. התקשרתי לאחר כמה ימים ונמסר לי שיחזרו אלי, איש לא חזר. פניתי במייל פעמיים בבקשה לדעת מה עלה בגורל ההזמנה שלי ואיש לא ענה על שום מייל. התקשרתי פעם שלישית ושוב, סרבו לשוחח איתי, נאמר תמיד ״יחזרו אליך״. אני עדיין מקווה שאזכה לראות את המוצר, אך תקוותי הולכת ונגוזה.
מוצר:
כיריים חשמליות Zanussi
תמונת משתמש
שם:
שרה
תאריך:
22/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו טלויזיה כולל העברת פרטי אשראי והכל, אחרי כמה שעות רואים שלא מגיע אישור הזמנה. התקשרנו לשאול מה קורה, פתאום אומרים שלא סגור אם יש להם את הדגם שאנחנו הזמנו אבל הם לקחו עדיין את הפרטים כדי לעשות את ההזמנה ברגע שימצאו את הדגם.
מושכים אותנו ככה כמה ימים, לא מבינים איך זה שלקחו הזמנה על מוצר שאין ברשותם.
לאחר כמה ימים הם אומרים שאין להם את הדגם שהוזמן אבל רוצים לפצות אותנו אז מציעים דגם יותר טוב באותו מחיר. נרגענו, שוב סוגרים את כל הפרטים איתם, הטללויזיה צריכה להגיע תוך כמה ימים. ושוב לא שולחים אישור הזמנה.
אנחנו מתקשרים, מנסים להבין מה קורה, שוב מושכים אותנו כמה ימים כדי להגיד לנו בסוף שאת הדגם הטוב יותר אסור להם למכור במחיר הזה, למרות שהם כבר מחרו לנו אותו. לכם לא תהיה טלויזיה, מצטערים. סגרנו עניין, גם ככה נראה שלא ביצעו אף הזמנה אמיתית.
ולמחרת הפתעה - חייבו אותנו על הטלוויזיה.
אנחנו בשלב זה עדיין מחכים להחזר של הכסף. שלחו אישור ביטול הזמנה על ההזמנה שבפועל לא ביצעו.
קיצר חוסר רצינות קיצוני, מאוד לא ממליצה.
מוצר:
Q70R55
תמונת משתמש
שם:
Iren
תאריך:
20/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות גרועה מאוד ! ! ! אין סדר , אין תשובה !!! לא ממליץ !!!
מוצר:
טלוויזיה של סמסונג
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
כישלון
תאריך:
25/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס מעליב לא קיבלתי את המוצר כי לא היה במלאי
ניסו למכור לי מוצר אחר לגמרי בחוסר מאמץ
האדם מעבר לטלפון השתמש גם בבטויים בוטים ומזלזלים.
תכלס חוויה לא נעימה לא ממליץ כלל לקנות שם..
מוצר:
מקרר
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply