דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (36 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשקם אלקטריק ?
1.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
197
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
1
כל הזמן
104
2
91
נמצאו 197 חוות דעת גולשים על שקם אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
Yasmin
תאריך:
10/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרגשה של אמינות, טיפל בנו בחור בשם אברהם נתיב, נתן הרגשה של אמינות שיש "אמא ואבא" למוצר.ליווה אותנו בכל התהליך מרגע הבחירה ועד קבלת המוצר. נדיר לפגוש שירות כזה!!!
מוצר:
מכונת כביסה של בוש Wae24208
תמונת משתמש
שם:
Assaf
תאריך:
09/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך לצורכי עבודה וקיבלתי שירות מקצועי, אדיב ומחיר מעולה מכשיר בן חיים אשר התאים את המסך לצרכים שלי. אין ספק שאני ימשיך לקנות בסניף.
מוצר:
מסך הייסנס דגם 2173
תמונת משתמש
שם:
Sergey
תאריך:
06/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה גדולה לבית חדש בשקם אלקטריק בילו סנטר (מכונת כביסה מייבש מקרר 2 טלוויזיות מדיח מיקרוגל ותנור), השירות והמלצות שניתנו ע"י ויטלי נכט היו פשוט חוויה, הסברים מקצועיים על כל מוצר ומוצר עד כניסה לפרטים הכי קטנים.
כל ההזמנה הגיע לבית החדש אחרי שלושה ימים!
לא פעם ראשונה שאני קונה מהחנות הזאת ובטוח שלא בפעם האחרונה !
מוצר:
טלוויזה EL43SM, מקרר הייסנס RD60, מ"כ אלקארה 9550, תנור סאוטר 3800...
תמונת משתמש
שם:
שביט
תאריך:
06/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה לנציג יהודה חיימוב. שירות מעולה, יחס חם, והרבה איכפתיות לשביעות רצונו של הלקוח. תודה רבה
מוצר:
מסךLED הייסנס H55B7150 IL SMART 4K
תמונת משתמש
שם:
לימור ויניב
תאריך:
05/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין! רכשתי פלאפון בחור בשם מנחם מיכאלשווילי ניגש לעזרתו וייעץ לי לגבי קנייה מצוינת
מוצר:
שיומי רדמי 8
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
02/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר אלקטרה בחנות שקם בסגולה פ"ת, הבחור ישראל אמינוב, חווית שרות טובה, המליץ על מספר מקררים שמתאימים לדרישות שלי, נתן הנחה כי ביקשנו.
מוצר:
מקרר אלקטרה הפוך 9653
תמונת משתמש
שם:
גורביץ אריה
תאריך:
29/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב28.1.20 לאחר בדיקות רחבות בחנויות שונות, נכנסתי לסניף שקם אלקטריק מתחם ג'י לצורך רכישת מקרר וטלויזיה פגשתי נציג ששמו אריאל ניימן. בחור סבלני, מקצועי ביותר והוגן. רכשתי את 2 מכשירים בסניף זה בזכותו של אריאל נוימן
מוצר:
1.מקרר שארפ 4 דלתות 8720 2. טלויזיה סמוכים QE65Q70R SMART 4K
תמונת משתמש
שם:
רני
תאריך:
29/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזגן אצל אווה אזולאי והשירות היה מצוין. חווית קניה מעולה ויחס אישי מכל הלב
מוצר:
מזגן אלקטרה ECO QUIET
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
27/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דיברנו עם מתן, והוא היה אדיב מאוד ומקצועי. הוא הראה בקיאות רבה בנושא ועזר לנו להחליט בין כמה אופציות שבניהם התלבטנו. בנוסף הוא דאג שהמחשבים יגיעו מהר מהסוכן.
מוצר:
HP OMEN DESKTOP X 2
תמונת משתמש
שם:
Ohad
תאריך:
26/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך אור בועז מסניף ראשון, קיבלתי שירות מקצועי, ואדיב, והמתקין שאור שלח היה מעולה ומהיר.
ממליץ בחום!
מוצר:
טלויזיה LG 75 7180
תמונת משתמש
שם:
רז
תאריך:
26/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להודות לאור בועז מסניף ראשון לציון על שירות מנצח ועזרה בבחירה ל 2 טלוויזיות אותן רכשתי , ללא ספק אחזור לרכוש שם בעתיד וכמובן אשמח שאור יעזור לי בבחירת המוצר . תודה רבה !
מוצר:
טלוויזיה lg 65um73
תמונת משתמש
שם:
yavge100
תאריך:
21/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף חדרה מזגן אלקטרה 2.5 כ"ס, קיבלתי שירות מקצועי ואדיב מנציג בשם גל אוסיפוב הכל הגיע בזמן והיה מעל ומעבר לשביעות רצוני.
אמשיך לקנות מכל וממליץ לכולם גם כן.
מוצר:
מזגן electra cool 28
תמונת משתמש
שם:
Reut
תאריך:
20/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה לנציג מכירות אור לאופמן על שירות מדהים, יעיל וזריז! עזר לי לרכוש מכונת כביסה בסניף סגולה בפ"ת.
מוצר:
מכונת כביסה אלקטרה 5100
תמונת משתמש
שם:
kfir
תאריך:
16/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה תענוג של שירות
נכנסנו אני ואישתי עם רשימה מסודרת קיבלנו מיוגב שירות מעולה וענייני
הרגשנו שלא מנסים לדחוף לנו משהו ...
אחרי שלש שעות יצאנו עם כל מוצרי החשמל לדירה ועם הרגשה שקיבלנו מחיר הוגן ושירות מעולה
תודה לכם
מוצר:
75Sm9000
תמונת משתמש
שם:
hilakorlander
תאריך:
20/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחוויית הקנייה הגרועות שהיו לי בחיי. המחיר שונה ממה שפורסם באתר ולאחר שיחה עם מנהל לא אושר לי מחיר האתר (למה צריך לאשר מחיר שמפורסם ברשת?) חרפה
מוצר:
MUM54A00
תמונת משתמש
שם:
הניה
תאריך:
15/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב רובוטי בחנות בסניף ירושלים. הבחור ששירת אותי לא ידע שום דבר על הדגם שרציתי אבל כן מכר לי ולא נעזר באחרים.
אחר כך חיכיתי חצי שעה עד שהגיע הבחור מהמחסן.
אף אחד לא ידע להסביר לי איך המכשיר עובד. לא הסכימו לפתוח את הקרטון ולהראות לי את החלקים ,ונתנו לי הרגשה גרועה מאוד
מוצר:
ROBOROCK דגם s6 לבן
תמונת משתמש
שם:
George
תאריך:
20/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה - הבטיחו תיק במתנה.
במשך חודש התקשרתי וטירטרו אותי בהבטחות שהתיק עוד מעט יגיע.
היום אמרו לי שנגמר המלאי ואני לא אקבל כלום.
אכזבה!
מוצר:
מקצועה PHO 2000 בוש
תמונת משתמש
שם:
בלה
תאריך:
15/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה. לא לקנות. קניתי כיריים. הטעו אותי ומכרו לי כיריים שבכלל אין להם. אחרי רדיפה של שבועיים הועילה אחת הנציגות לספר את האמת שאין כירים אלו והציעה חלופיות. למרות שהסכמתי לחלופה לא סיפקו עדיין את המוצר. אי אפשר לדבר עם שום אחראי. כל הזמן מגיעים למוקד הודעות
מוצר:
כיריים סאוטר ste975x
תמונת משתמש
שם:
נועה
תאריך:
14/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה מאוד להיזהר, שילמנו הרבה כסף ורכשנו מוצר תוך הבטחה שיגיע אלינו תוך מספר ימים. לאחר הרכישה נעלמו עקבותיו של מנהל המכירות (שהיה מאוד אדיב במהלך המכירה ונתן לנו את הטלפון שלנו על מנת לעקוב אחר ההזמנה), מאז הוא לא עונה לטלפונים והיחס שניתן בשירות הלקוחות מזלזל וללא שום נכונות לסייע. את המוצר כמובן שטרם קיבלנו ואין עם מי לדבר. ממליצה לחשוב טוב לפני שסוגרים מולם עסקה, לא חסרות חברות אמינות וחבל על עוגמת הנפש.
מוצר:
מקרר האייר
תמונת משתמש
שם:
Miki
תאריך:
28/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במהלך רכישה של שייקר מסוג נינג׳ה BL480 ביריד של ״חבר״, הטעו אותנו כאשר גרמו לנו לחשוב שגודל הקיבולת הינו גדול ממה שהוא באמת.
המספר סניף שכתוב על הקבלה בכלל מפנה אותי לחברת ביטוח ולאחר שהגעתי לשירות לקוחות מסתבר שאין שום דרך לדבר עם הסניף שמכר לי את המוצר, אלא רק להגיע לשם פיזית!
שירות הלקוחות מאשים אותנו בצורה מזלזלת שאנחנו התבלבלנו ולא ניסו לעזור לנו בשום צורה או להציע פיצוי.
שירות גרוע. לא מומלץ לרכוש שם מוצרים כי לא יהיה לכם עם מי לדבר במקרה ותיהיה תקלה.
מוצר:
שייקר נינג'ה BL480
תמונת משתמש
שם:
Elior
תאריך:
19/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה שבוצעה ב7.12 לא הגיעה ולא יצרו קשר עם הלקוח. היום ה19.12
עברו יותר משבעה ימי עסקים והנציגה בטלפון לא ממש מצליחה לעזור. היא מודיעה שזה יגיע מחר עם שליח מ12:00 בהודעה של חצי שעה מראש?
למה אין תיאום מראש עם השליח על שעה מדוייקת? אנשים אמורים לעזוב את החיים שלהם חצי שעה מראש כי השליח מודיע? איזה מין שירות לקוחות זה? גרוע ביותר משלמים ממיטב כספינו והשירות פשוט מתחת לכל ביקורת.

מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
Ariel Herold
תאריך:
17/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלביזיה בחנות שקם אלקטריק בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.
הבטיחו שתוך פחות משבוע היא תהיה בסניף ויתקשרו להודיע לי.
8 ימים לא התקשרו.
בסניף לא עונים לטלפון. נאלצתי לסוע שוב לחנות. לא ידעו להגדיר מועד אספקה.
הבטיחו שתוך יומיים מתקשרים, מעדכנים במועד האספקה ומביאים את הטלביזיה לביתי.
לא התקשרו. לא עונים לטלפון.
בשרות לקוחות לא ידעו לעדכן לגבי אספקה, אמרו שיכתבו אימייל לחנות, ואם ברצוני לבטל ההזמנה עלי לסוע שוב לחנות.
מוצר:
טלויזיה סמסומנג 49 אינטצ'
תמונת משתמש
שם:
Slavik
תאריך:
27/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברים , לא להתקרב לא לטלויזיה של סמסונג ולא לאחריות של סם ליין .

קניתי טלויזיה QE65Q7FN דגם חדש , עבדה אצלי פחות מיום .

השירות תמיכה גרוע לא נותנים מענה לא נותנים פיתרון משאירים אותי עם ילדים שבוע בלי טלוויזה .....

יצירת קשר עם סם ליין גרוע...

שולחים טכני עבור טלויזיה שעבדה פחות מכמה שעות רק בעוד שבוע .

אם אתם רוצים יותר פרטים תתקשרו - 0544612022

עוד פעם !!!! לא להתקרב ...

מוצר:
samsung QE65Q7FN
תמונת משתמש
שם:
שקם אלקטריק
תאריך:
03/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלוויזיה סמסונג חכמה 49' בחנות בביג בצומת ק.אתא. לאחר יומיים המסך שבק חיים.לאחר התשלום הקשר עימם היה רע בקושי קיבלתי חשבונית מס.אין עם מי לדבר.גם השרות אלקטרוניק פרו גרוע מילה זו לא מילה.כבר למעלה משבועיים שאני ממתין בלי הכסף ובלי הטלוויזיה .מאוד מציע לא לקנות שם.
מוצר:
49nu7100smart 4k samsung led
תמונת משתמש
שם:
imp0ssible22
תאריך:
02/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,

ב-09.08 סיפקתם לי מקרר סמסונג שרכשתי ממכם. *המוביל של המקרר חיבר אותו לחשמל מיידית ועל דעת עצמו*. זאת בניגוד לנהלים, כפי שמנהלת שירות הלקוחות מסרה לי בטלפון (אסור למוביל לחבר את המקרר לחשמל בלי רשותי, ובטח שלא לפני שעתיים מרגע האספקה. זאת מכיוון שהמקרר מובל בשכיבה וצריך לחכות שעתיים לפחות לפני החיבור לחשמל).

לאחר מכן שמתי לב שדלת המקרר רועדת בצורה בלתי סבירה. תיעדתי את זה בוידאו ועדכנתי אתכם בנושא.

לאחר שלא קיבלתי מענה מקצועי ומספק, ב-22.08 (13 ימים לאחר מכן) שלחתי לכם בקשה לביטול עסקה, ללא חובת מתן סיבה, לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע״א-2010.

עד לרגע זה, אתם מסרבים לבטל את העסקה בטענה שהמקרר היה בשימוש. עפ״י חוק, המקרר נחשב כמשומש ברגע שמחברים אותו לחשמל.

אבל אתם חיברתם אותו לחשמל, אתם הוצאתם אותו מהאריזה ואתם מתכחשים לעובדה שהוא תקול.

לא נתקלתי מעולם בהתנהלות בזויה כזו של עסק שמכבד את עצמו. הגשתי נגדכם תלונה ב״אמון הציבור״.
מוצר:
מקרר סמסונג rt46k6330sp
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply