בטריה,
מצלמות לייקה,
חווית שימוש.
מאפייני מפתח
נמצאו 24 חוות דעת על מוצר טלפון סלולרי Huawei P10 Plus 128GB וואווי
-
מיין לפי: תאריך
-
תאריך
-
דירוג עולה
-
דירוג יורד
חוות דעת
חווית שימוש טובה מאוד שקיבלתי לבדיקה, אמנם החזקתי במכשיר (משומש חשוב לציין, לא חדש מהקופסא) כשבועיים אבל הבטריה שלו הייתה מדהימה והמצלמות שלו באיכות לא נורמלית!מעבר לזה, התוכנה מאוד קלה ונוחה לשימוש יום יומי,הנוחות אחיזה בינונית במכשיר ומצריכה 2 ידיים,מסך מגיב מעולה בכל סוגי האור,בגדול תמורה מעולה לכסף!
לא מצאתי משהו רציני.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
רכשתי את המכשיר ואני ממש מרוצה מצלמה פצצה ובטריה שמחזיקה הרבה זמן רואים טוב מאוד גם בשמש.בקיצור טל נוח מאוד וחזק
מצלמה תאורה בטרייה
לא מצאתיבנתיים
תמונת המוצר
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
מעיין
14.08.2017
חוות דעת
טלפון פרימיום מעולה .אני משתמש בו כבר מספר שבועות ה p 10 plays.איכות מעולה כמו של החברות הטובות ביותר איכות מסך מדהימה בהיר וחד בצבעים מדהימים פשוט תענוג מושלם .מסך מגע מעולה איכות הטאץ נהדרת .הטלפון פשוט טס .זיכרון ענק.מצלמה הכי טובה שהייתה לי , כמעט כל צילום יוצא מדהים .צילומים יוצאים כלכך יפה . בגלל המצלמה בשחור ולבן שיש בטלפון הזה צילומים יוצאים מיוחדים. בערב יוצאים צילומים מדהימים .מי שאוהב לצלם בטלפון אני וממליץ בחום על הטלפון הזה .מהירות התגובה שלו גבוהה ביותר .ללא שום עיכוב.קורא טביעות אצבע עובד מדהים כמעט ללא יוצא מהכלל. איכות הסאונד מצויינת. סטריאו.לסיכום טלפון איכותי ביותר .אני ממליץ עליו בחום.
מסך גדול איכותי ביותר.בצבעים נהדרים.
איכות הבנייה מעולה .מרגיש נהדר במגע.
זיכרון ענק .
טלפון מהיר ביותר ללא כל עיכוב.
קורא טביעות אצבע מעולה.
מצלמה נהדרת מהתקדמות שיש.
איכות סאונד מצויינת.
איכות הבנייה מעולה .מרגיש נהדר במגע.
זיכרון ענק .
טלפון מהיר ביותר ללא כל עיכוב.
קורא טביעות אצבע מעולה.
מצלמה נהדרת מהתקדמות שיש.
איכות סאונד מצויינת.
בצפייה ביו טיוב כשמסובבים את הטלפון יש קטיעה לחלקיק שניה של המוסיקה עד שעוברים למצב החדש.
חוץ מזה עדיין לא מצאתי.
חוץ מזה עדיין לא מצאתי.
חוו"ד עזרה
5
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
טלפון מעולה מהיר מאד מסך מצויין מצלמה מדהימה .בנוי טוב ויוקרתי . המון מקום איחסון .
מכשיר עם המון יתרונות .זיכרון 128 גי'גה .6 ג'יגה רום אפשרות הרחבת כרטיס זיכרון ל 256 ג'יגה .אינפרא אדום .יש אפשרות להפעיל שני חשבונות ווטסאפ ופייסבוק במקביל על אותו סים .יש אפשרות לשים 2 סימקארדים ננו .מסך חד 2k טביעת אצבע מקדימה הכי מהירה שניתקלתי בה .מצלמה מדהימה של לייקה .
הצבעים במסך פחות רוויים ומרשימים כמו בסמסונג .לא עמיד במיים אלא רק בניתזיי מיים .לא ניתן להקליט שיחות מצאתי רק אפליקציה אחת שיכולה .
חוו"ד עזרה
5
חוו"ד לא עזרה
1
Omri
02.08.2017
חוות דעת
פלאפון ברמה, ממליץ עליו בחום הוא שווה את הקנייה. לפי דעתי הכי טוב בעולם! נוח מאוד. אהבתי את ההחלפה שבין הנגיעה של הפתיחה (טביעת אצבע) לבין הלחצני מגע שיש במסך.הייתי עם וואוי פי 8 עד היום ולא היה לי כל כך נוח איתו אז קניתי את 10 פלוס ואני מרוצה מאוד!
מהיר מאוד.
העבודה עם הטאצ' פתיחה מעולה.
מצלמה באיכות מירבית עם תאורת לילה מצויינת.
תאורת מסך גבוהה מאוד.
טעינה מהירה עם USB TYPE C.
העבודה עם הטאצ' פתיחה מעולה.
מצלמה באיכות מירבית עם תאורת לילה מצויינת.
תאורת מסך גבוהה מאוד.
טעינה מהירה עם USB TYPE C.
הסוללה נאכלת כשמשתמשים הרבה בדפדפן כרום אבל אפשר להתקין כל דפדפן אחר שאוכל פחות סוללה.
ואומרים שהספיקר קצת חלש... אני חושב שהוא בסדר.
ואומרים שהספיקר קצת חלש... אני חושב שהוא בסדר.
חוו"ד עזרה
6
חוו"ד לא עזרה
0
Ggiog
13.07.2017
חוות דעת
מלך הפלאפונים! טוב יותר מהS8 והG6 בכל פראמטר! מצלמה, סוללה, ביצועים, איכות בנייה, ומסך!~! מומלץ בחום רב רב!!!
מסך יפה 2K
שתי רמקולים מעולים
מהירות בזק
סוללה מעולה
מטען מהיר בטירוף!
חור אוזניות איכותי
מצלם כמו DSLR
טביעת אצבע מטורפת
השמע באפרקסת מטורף
ואיכות בנייה מושלמת
פלאפון ברזל סקסי בטירוף שהייתי ממליץ לכל אחד 100000 פעמים לפני שייתי מציע כל מתחרה אחר!
שתי רמקולים מעולים
מהירות בזק
סוללה מעולה
מטען מהיר בטירוף!
חור אוזניות איכותי
מצלם כמו DSLR
טביעת אצבע מטורפת
השמע באפרקסת מטורף
ואיכות בנייה מושלמת
פלאפון ברזל סקסי בטירוף שהייתי ממליץ לכל אחד 100000 פעמים לפני שייתי מציע כל מתחרה אחר!
לא להוריד את המגן מסך המובנה! לפלאפון אין ציפוי שמונע טביעות אצבע! ואם כן מורידים אז לשים אחר...
כפתורים קצת מרקדים אבל לא מורגש כלכך
אין מגנים בארץ ואני לא ממליץ ללכת עם שום פלאפון ערום
הייתי שמח יותר אם הטביעת אצבע הייתה מאחורה כמו בP9
והייתי שמח אם המערכת הפעלה הייתה יותר נקייה.. אבל שמתי לאנצ'ר כי עם 6 ראם אי אפשר להכביד על הפלאפון הזה (יש 3 ראם פנויים 100% מהזמן!) חיה רעה! הפלאפון הכי טוב בעולם בקלות!
כפתורים קצת מרקדים אבל לא מורגש כלכך
אין מגנים בארץ ואני לא ממליץ ללכת עם שום פלאפון ערום
הייתי שמח יותר אם הטביעת אצבע הייתה מאחורה כמו בP9
והייתי שמח אם המערכת הפעלה הייתה יותר נקייה.. אבל שמתי לאנצ'ר כי עם 6 ראם אי אפשר להכביד על הפלאפון הזה (יש 3 ראם פנויים 100% מהזמן!) חיה רעה! הפלאפון הכי טוב בעולם בקלות!
חוו"ד עזרה
12
חוו"ד לא עזרה
1
חוות דעת
לפני חודש רכשתי את המכשיר .החלפתי מכשיר LG G3 (3.5 שנים) מכשיר מעולה , נוח מאוד מערכת זורמת ללא בעיות.הפעלה של מספר אפלקציות במקביל ,
מסך מעולה , מצלמה מדהימה , טעינה מהירה מאוד.
ספיקר נקודת החולשה הגדולה.
מצלמה - יותר מידי אפשריות צילום.
סוללה - משתמש כבד לא מחזיקה יום שלם .
מצלמה - יותר מידי אפשריות צילום.
סוללה - משתמש כבד לא מחזיקה יום שלם .
חוו"ד עזרה
6
חוו"ד לא עזרה
5
יאיר
23.06.2017
חוות דעת
אני לא יודע כי אני עוד לא קניתי אבל הפרטים שלו מה שיש בטלפון נשמע מעולה יותר טוב מגלאקסי אס8 במצלמה ובהכל!!!
מצלמה מצוינת והכל ברמה הכי טובה אני חושב שזה הסמאטפון הכי טוב בעולם!
לא קניתי
חוו"ד עזרה
4
חוו"ד לא עזרה
28
טלפון סלולרי Huawei P10 Plus 128GB וואווי
החל מ- 0 ₪