מאפייני מפתח
נמצאו 47 חוות דעת על מוצר טלפון סלולרי 6280 Nokia נוקיה
-
מיין לפי: תאריך
-
תאריך
-
דירוג עולה
-
דירוג יורד
דניאל
21.07.2006
חוות דעת
מכשיר מעולה, אני מרוצה ממנו מאוד.יש בוא פשוט הכל!למי שיודע לשמור טוב על פלאפונים- מכשיר זה מומלץ ביותר.רק זכרו שהוא עדין מאוד.
נוקיה, מצלמה איכותית יחסית לשאר המכשירים הסלולרים, ממשק נוח וקל לתפעול, נגן, איכות תמונה מעולה, אינטרנט של דור שלישי,רדיו.. באמת שיש בו הכל.
הוא קצת גדול, הסליידר עדין- צריך לשמור עליו טוב טוב.
חוץ מזה אין למכשיר חסרונות כלל.
חוץ מזה אין למכשיר חסרונות כלל.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
פלאפון מעולה, בין הטובים כיוםהמצלמה היא בין הטובות בשוקלאחר הוספה של כרטיס זכרון הפלאפון שימושי וכדאי
אלגנטי ומעוצב
ממשק נוח, כרגיל לנוקיה
איכות צליל מעולה
אין צורך לפתוח את לוח המקשים בשביל שיחה או שינוי הגדרות וכו'
מסך באיכות מצוינת
ממשק נוח, כרגיל לנוקיה
איכות צליל מעולה
אין צורך לפתוח את לוח המקשים בשביל שיחה או שינוי הגדרות וכו'
מסך באיכות מצוינת
החלק העליון מעט רופף
היה לי v3x ולדעתי המצלמה בו טובה יותר
צליל חלש יחסית, גם לאחר הגברה
זיכרון מועט
היה לי v3x ולדעתי המצלמה בו טובה יותר
צליל חלש יחסית, גם לאחר הגברה
זיכרון מועט
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
יניב
13.07.2006
חוות דעת
מכשיר שווה! הטוב ביותר שנימכר בישראלמכשיר מצויין,שלא עושה בעיות.למי שרוצה מכשיר אמין
מצלמה איכותית 2מגה פיקסל!!
נגן mp 3 עים איכות שמע טובה
נגן mp4!!
ממשק חדש נוח ומסודר!
סליידר
בלוטות' מצויין
מישחקים תלת מימד
מסך גדול
רזולוצית מסך גבוהה
נגן mp 3 עים איכות שמע טובה
נגן mp4!!
ממשק חדש נוח ומסודר!
סליידר
בלוטות' מצויין
מישחקים תלת מימד
מסך גדול
רזולוצית מסך גבוהה
אין לו חסרונות או שלפחות לא מצאתי כי המכשיר פשוט מצויין וטוב !!
רק דברים טובים יש בו !!
רק דברים טובים יש בו !!
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
שווה כל שקל!!! תראו את התגובות של האחרים, לא שווה את זה?כ-ד-א-י- מילה שלי
פשוט פלאפון מ-ד-ה-י-ם צריך להחזיק אותו כדי להאמין
יש בו הכל פשוט הכל!
יש בו הכל פשוט הכל!
הוא לא מכין קפה.
מנגנון הסליידר לא הכי יציב שיש .
ובכללי פלאפון איכותי, מצויין, ואמין.
מנגנון הסליידר לא הכי יציב שיש .
ובכללי פלאפון איכותי, מצויין, ואמין.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
דנה
22.06.2006
חוות דעת
לכל אוהבי הגאדג'טים זהו מכשיר מומלץ ביותר.לכל מי ש"מפחד" מה יקרה שמא המכשיר יפול, שפשוט יפנים כי מדובר במכשיר סלולרי, ולא בכדור טניס !!!!!מכשיר איכותי מאוד - ממליצה בחום.
ראשית המצלמה באיכות מעולה, רזולוציית מסך מדהימה, נגן MP3, רדיו FM, שיחות וידאו...........
אין סיבה לחפש חסרונות במכשיר שהוא פשוט מושלם.
מכשיר מעולה - NOKIA שיחקו אותה !
מכשיר מעולה - NOKIA שיחקו אותה !
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
טלפון סלולרי 6280 Nokia נוקיה
החל מ- 0 ₪