מאפייני מפתח
נמצאו 75 חוות דעת על מוצר טלפון סלולרי Nokia 6230i נוקיה
-
מיין לפי: תאריך
-
תאריך
-
דירוג עולה
-
דירוג יורד
חוות דעת
מכשיר חמוד מאוד ועונה על מירב הצרכים שלי במכשיר סלולרי. (בעבר היה לי את ה-6230 הרגיל). למי שמשתמש בפונקציות שציינתי בחסרונות - אולי עדיף להמתין לגירסא שתפתור את הבאגים או ללכת בכיוון של מכשיר אחר.
מכשיר אמין מאוד, מסך בעל נתונים טובים. אני מנוי של סלקום ולכן משתמש גם בשירות ה"נויגייטור" שלהם עם מקלט GPS יחד עם ה-6230I והמכשיר מתפקד מצויין עם שירות זה.
בעייה חמורה מאוד במילון ה T9 של המכשיר- מילים נפוצות מופיעות אחרונות ולא ראשונות - חיסרון משמעותי למי שמשתמש בתכונה זו. יצאה כבר גירסא 3.88 ועדיין לא תוקן הבאג הזה.
בעת מענה להודעת טקסט אין אפשרות למענה באמצעות הודעות קבועות (קיים בדגמי נוקיה האחרים).
אין אפשרות למחיקת כוללת של דוחות מסירה אלא כל דוח בנפרד.
כל הבאגים הנ"ל לא נפתרו למרות שיצאו כ-5 עדכוני גירסא לפחות מאז שרכשתי את המכשיר.
בעת מענה להודעת טקסט אין אפשרות למענה באמצעות הודעות קבועות (קיים בדגמי נוקיה האחרים).
אין אפשרות למחיקת כוללת של דוחות מסירה אלא כל דוח בנפרד.
כל הבאגים הנ"ל לא נפתרו למרות שיצאו כ-5 עדכוני גירסא לפחות מאז שרכשתי את המכשיר.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
באמת שהפלאפון הזה מצוין על כל תכונותיו. אבל הסיבה היחידה שהוא מקבל ממני את 4 ולא 5, זו רק האיטיות שלו
נתחיל בזה- נוקיה שזו איכות ללא פשרות. הממשק שלו מאוד נוח. איכות השמיעה של הmp3 מצויינת. הרמקול חזק וברור. איכות תצוגה מאוד טובה. בעיקרון הפלאפון מצויין (ואני מאוד בררן) אבל יש לו חיסרון בולט אחד לדעתי(ראה חסרונות).
א-י-ט-י-ו-ת!!!!! אני לא מבין את נוקיה. הם הוציאו פלאפון כזה איכותי, לא יכלו שיהיה יותר מהיר? ברגע ששמים תמונת רקע כבדה (אני מדבר מבחינת רזולוציה) הפלאפון נהיה איטי עד מאוד .(לי אישית זה מאוד מאוד מפריע) הגעתי למצב שאני לא שם תמונה רק כדי שזה יהיה מהיר.
דרך אגב למי שרוצה להבין את האיטיות(שוב שיש "תמונה כבדה" ברקע)
אם נכנסת לתפריט לוקח בערך שתיים וחצי שניות לצאת ממנו-שוב אותי זה מתסכל.
דרך אגב למי שרוצה להבין את האיטיות(שוב שיש "תמונה כבדה" ברקע)
אם נכנסת לתפריט לוקח בערך שתיים וחצי שניות לצאת ממנו-שוב אותי זה מתסכל.
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
לדעתי זה מאוד מומלץ למי שרוצה: mp3אינפראבלוטוסusbוידיאומצלמהמצלמת לילה ועוד כל מיני אבל בואו נודה יש פלאפונים יותר טובים ממנו בנוקייה והוא לא שווה כל כך את המחיר שלו בסלקום (2200 ש"ח) טוב לדעתי כדאי לקנות אבל לא מומלץ כל כך יש יותר טובים....
פלאפון טוב מאוד מומלץ ביותר ואני לא יחזור כל מה שאחרים אמרו, פשוט פלאפון טוב.
הכפתור האמצעי קצת לפעמים בעייתי וזהו לדעתי אין יותר חסרונות בפלאפון הזה...
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
בגדול טלפון איכותי אבל בעית האיטיות שלו כל כך מעצבנת שלפעמים בא לי לרסק אותו
כל השכלולים שיש אבל ברמה ממוצעת מצלמה ,ספיקר, MP3 רדיו BT
איכותי בחומרים שהוא בנוי מהם
איכותי בחומרים שהוא בנוי מהם
איטי בצורה מחרידה . זמן תגובה ארוך בין התפריטים למרות שיש כרטיס
זכרון של 256
אין למצלמה פלאש
זכרון של 256
אין למצלמה פלאש
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
לי יש את ה-W800i ואני יותר ממליץ עליולאחותי יש תמכשיר הזה שהוא גם מכשיר טובהמכשיר מעולה והמצלמה גם טובה רק ה-mp3 לא משהוהספיקר נוח והכלרק חבל שהמכשיר די יקר (2200 ש"חבסלקום)
פלאפון מעולה
ספיקר טוב
מצלמה טובה
והפלאפון אומנם רק 65,000 צבעים אבל רואים בו מעולה
והגו'יסטיק ממש נוח
יש בו כל מה שצריך mp3 מצלמה ועוד מלא פיצ'רים מגניבים
ספיקר טוב
מצלמה טובה
והפלאפון אומנם רק 65,000 צבעים אבל רואים בו מעולה
והגו'יסטיק ממש נוח
יש בו כל מה שצריך mp3 מצלמה ועוד מלא פיצ'רים מגניבים
האיכות של ה-mp3 לא משהו
שמעתי ב-w800i ב-mp3 והרבה יותר התלהבתי
מומלץ להרחיב את כרטיס הזיכרון שמקבלים עם זה בגלל שהוא די קטן
שמעתי ב-w800i ב-mp3 והרבה יותר התלהבתי
מומלץ להרחיב את כרטיס הזיכרון שמקבלים עם זה בגלל שהוא די קטן
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
גיא
09.09.2006
חוות דעת
שווה קנייה!!!אני קניתי עם כרטיס זיכרון 512MB, כבל ומטען לרכב ב1500 ש"ח.היום המחירים קצת יותר זולים,אם קונים-->>לא לקנות בלי כרטיס זיכרון יותר גדול!!זה פשוט בזבוז להשתמש במכשיר הזה עם ה 32MB שיש לו בכרטיס זיכרון!בקיצור, אני נהנה ממנו מאוד וממליץ עליו בחום!
תפריטים חדשים יותר, איכות מסך טובה הרבה יותר, מסך יותר גדול מה 6230.
אפשרויות העברת נתונים מהמחשב וחזרה בעזרת BlueTooth, אינפרא אדום וכבל.
אפשרויות העברת נתונים מהמחשב וחזרה בעזרת BlueTooth, אינפרא אדום וכבל.
התפריטים קצת יותר איטיים מה 6230 אבל זה לא כזה נורא,
אפשר לחיות עם זה.
כששומעים MP3 בפלאפון אז הרמקולים פחות חזקים מה 6230 באולי רמה אחת...
אפשר לחיות עם זה.
כששומעים MP3 בפלאפון אז הרמקולים פחות חזקים מה 6230 באולי רמה אחת...
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
אוקיי אז לי היו מליוני פאלפונים ומבינהם הכי טוב היה לי הדור השלישי של מוטורולה החדש V3x אבל זה במקום השני מאוד אהבתי אותו חבל שיש את החיסרונות שכתבתי אבל חוץ מזה כל מי שאוהב מכשיר נוח, קל, קטן ובלי אנטנה מוזמן לקנות את המכשיר הזה של נוקיה אומנם היום הוא לא משהו הכי חדש אבל עדיין הוא מקבל ציון מאוד יפה בנוקיה ובכלל העיקר שזה נוקיה וכמובן זה מועדף על כל הדור השלישי הזה כי דור שלישי כל לחיצה שנייה זה אינטרנט וזה כסף וזה המון דברים.. הכי שווה לקנות מכשיר דור שני וחצי (מתקדם) כמו זה.. אז זהו והוא בכל לא יקר..
מצלמה איכותית 1.3 פיקסל מצלמה מצוינת בשביל המכשיר הזה של נוקיה
MP 3 נהדר! איכות סאונד אחלה וגבוהה מאוד
הספיקר (רמקול) חזק במיוחד וגם שומעים חזק מאוד
יש בו המון דברים אבל הכי חשוב זה שהוא אחד ממכשירי נוקיה והם הכי טובים
MP 3 נהדר! איכות סאונד אחלה וגבוהה מאוד
הספיקר (רמקול) חזק במיוחד וגם שומעים חזק מאוד
יש בו המון דברים אבל הכי חשוב זה שהוא אחד ממכשירי נוקיה והם הכי טובים
אוקיי אז אם מעלים ג'יגה לפאלפון הוא נהיה איטי ! אך לא לכולם זה מפריע לא לי לפחות
אי אפשר שם לשים אפשרות שזה יצלצל ביחד עם רטט - אפילו החברה אמרה
אפשרויות קליטה לפעמיים נמוכות
אם הוא נופל כמובן שהוא לא נשבר כי זה נוקיה אבל כל מה שבפנים (האותיות) מתחילות להמחק
ודבר אחרון - הג'ויסטיק באמצע ממש לא נוח ממש ממש לא נוח
אי אפשר שם לשים אפשרות שזה יצלצל ביחד עם רטט - אפילו החברה אמרה
אפשרויות קליטה לפעמיים נמוכות
אם הוא נופל כמובן שהוא לא נשבר כי זה נוקיה אבל כל מה שבפנים (האותיות) מתחילות להמחק
ודבר אחרון - הג'ויסטיק באמצע ממש לא נוח ממש ממש לא נוח
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
מכשיר מומלץ בחום. 0 תקלות. מי שרוצה מכשיר מצויין שיכול לתפקד גם כנגן ועם התפריטים המצויינים של נוקיה וכל זאת בחבילה קטנה וקלת משקל - זה המכשיר בשבילו.
מכשיר מצויין. יש לי אותו קרוב לחודשיים ואני נהנה מכל רגע . תפריטים וגרפיקה מצויינים ותלת מימדיים, מסך מעולה. עם כרטיס זיכרון של 1 ג'יגה הוא הפך להיות נגן ה MP3 שלי.
אומרים שהתפריטים מעט איטיים ביחס ל 6230 הרגיל אך זה לא מורגש כלל. חסרון יחיד הוא שלעיתים רחוקות יש בעיה אצלי בקריאתכרטיס הזיכרון (במידה והטלפון נופל...)
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
טלפון סלולרי Nokia 6230i נוקיה
החל מ- 0 ₪