מאפייני מפתח
נמצאו 62 חוות דעת על מוצר טלפון סלולרי 3100 Nokia נוקיה
-
מיין לפי: תאריך
-
תאריך
-
דירוג עולה
-
דירוג יורד
חוות דעת
לכל האנשים שרוצים פלאפון באמת יפה(לדעתי הוא הפלאפון הכי יפה) ויש בו את את כל מה שצריך מפלאפון נורמלי,הוא ממש זול יש עליו מלא מבצעים.אני ממליצה ממש וזה פלאפון ממש ממש טוב אני התלהבתי ממש!
זה המכשיר הכי פשוט הכי נוח יהכי זול יש בו את כל מה שצריך למי שאוהב פלאפון יפה נוח וטוב בלי כל השטיות של מצלמה וMP3 שלדעתי לא צריך בכלל אז בקיצור לאנשים כמוני שלא צריכים את כל השיכלולים השטוטיים האלה זה פאלפון מעולה,חוץ מזה הוא מחזיק המון זמן לא נשבר בקלות יש לא מיליון ואחד פאנלים ממש ממש יפים והוא פשוט אחלה פלאפון!
למי שאוהב בפלאפון את המלצמה וכל התוספות המיוחדות לפלאפון-זה לא המוצר בשבילך .....
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
טלפון נוח וכיפי המקשים נשרטים מהר וזאת סיבה טובה לבחור ב3120 מתאים למי שטלפון בשבילו זה רק לדיבור וקצת לשעשועים
נוח יעיל מקשים נוחים הרבה אפשרויות הרבה צילצולים ותמונות תומך הודעות מוליימדיה רק בתמונות.
לא תומך מולטימדיה בצילצולים לא תומך MP3 וBLUE THOSE מקשים נשרטים מהר
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
טלפון סלולרי 3100 Nokia נוקיה
החל מ- 0 ₪