רמקולים למחשב Logitech Z5500 לוגיטק

מוצר זה אינו זמין כעת לרכישה
מאפייני מפתח
עוצמה כוללת:
 
505 וואט (RMS)
הרכב רמקולים:
 
5.1 רמקולים
עוצמת סנטר:
 
וואט (RMS)‏ 69
עוצמה לערוץ:
 
וואט (RMS)‏ 62

נמצאו 23 חוות דעת על מוצר רמקולים למחשב Logitech Z5500 לוגיטק

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
חוות דעת
יש לה את כל החיבורים הדרושים לכל מה שתרצו ...פשוט תענוג של מערכת !שווה כל אגורה לפי דעתי
יתרונות
המערכת מהטובות אם לא הכי טובה שפגשתי בתחום המחשבים
היא מסוגלת להחליף מערכת קולנוע ביתית והסאב לא מבייש בכלל שום מערכת יוקרתית... צליל איכותי מאוד וממש חזק !!
הבאס מדהים.
ניטראלי
חסרונות
אין שום חסרונות, פשוט יצירת מופת מבית Logitech
למי שיש את הכסף לא להתפשר
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
רמקולים מעולים מהטובים שקימים בשוק..לצורך חיבור למחשב רצוי בהחלט להשתמש בכרטיס קול איכותי, קניתי יחד אתם גם כרטיס קול X-FI של קריאטיב.מומלץ בהחלט !!!
יתרונות
מסכים בהחלט עם כל התשבחות של המדרגים הקודמים.
המוצר נמצא ברשותי כשבוע ימים והייתי מסווג אותו כמערכת קולנוע ביתי.
הרסיבר של הרמקולים בא עם מספר רב של חיבורים שאליהם חיברתי:
1.יציאה דיגיטלית של כרטיס קול לכניסה הדיגיטלית(קואקסיאלית)של הרסיבר.
2.יציאה דיגיטלית(אופטית) של הדי.וי.די לכניסה הדיגיטלית(אופטית) של הרסיבר.
3.יציאה סטראופונית של ממיר הכבלים לכניסה הסטראופונית של הרסיבר.
עדיין נותרו לי 2 כניסות פנויות..
התקנת הרמקולים היתה קלה ופשוטה , כנ"ל לגבי המערכות שכולם מפיקים איכות קול מעולה.
הרסיבר והשלט מאפשרים שליטה מלאה וקלה עם מספר אפקטים: אני משתמש בעיקר באפקט המאפשר השמעת סטראו מכל 4 הרמקולים.
יש שליטה נפרדת בשלט על עצמת הסאב.
ניטראלי
חסרונות
יתכן שהחסרון הנ"ל קים רק אצלי אבל הרמקולים עובדים במתח הפעלה של 120 וולט ולכן יחד אתם סופק לי שנאי ממיר מתח גדול וכבד של 300 ואט.. יתכן שרצוי שיהיה שנאי גדול יותר (500 ואט ויותר)..
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
 
1 2
ראשון
 
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון