דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

חוות דעת ודירוג מוצרים

פתיחת הכל
דירוג המוצר מאפשר לגולשים לקבל תמונה מקיפה לגבי המוצר המבוקש וליהנות מניסיונם של גולשים שכבר רכשו אותו. הנה מה שצריך לדעת על חוות הדעת ב-zap

שלחתי חוות דעת על מוצר אבל היא לא מופיעה

כל חוות הדעת עוברות בדיקה במחלקת התוכן של zap. רק חוות דעת שעברו הליך אימות קבוע ואושרו על ידי צוות התוכן יפורסמו באתר. בעמוד חוות הדעת שלי באזור האישי אפשר לראות את סטטוס חוות הדעת ששלחת.

למה חוות הדעת שלי על המוצר נדחתה?

הסיבות הנפוצות שבגללן נדחות חוות הדעת הן:

1. חוות הדעת מכילה גידופים, קללות, שפה בוטה, או שיש עמה הוצאת לשון הרע.

2. חוות הדעת מכילה פרטים אישיים, מספרי טלפון וכתובות מייל.

3. חוות הדעת מכילה התייחסות לשירות החנות ולא על המוצר.

4. חוות הדעת מכילה קישורים (לינקים).

5. חוות הדעת היא בעלת אופי פרסומי מובהק ("לרוץ לקנות", "הטלפון הטוב בעולם").

6. חוות הדעת מכילה מידע או המלצה לגבי מוצר אחר.

7. חוות הדעת אינה מפורטת דיה.

בכל שלב ניתן לשלוח שוב את חוות הדעת עם השינויים הנדרשים על מנת לאפשר את פרסומה.

האם zap מתערב או משנה את חוות הדעת שהגולשים כתבו?

לא – חוות הדעת מפורסמות על ידי zap כפי שהן, ללא מחיקה, הוספה או שינויי טקסט וללא תיקון שגיאות כתיב.

כמה זמן לוקח לפרסם חוות דעת?

zap עושה את מירב המאמצים על מנת לפרסם את חוות הדעת בהקדם האפשרי. הטיפול בחוות הדעת לוקח בדרך כלל מספר שעות עד ימים בודדים.

איך אפשר לעדכן חוות דעת שנדחתה?

על מנת לעדכן את חוות הדעת יש להיכנס לעמוד המוצר וללחוץ על כפתור "שליחת חוות דעת". המערכת תזהה שכתבת כבר חוות דעת על מוצר זה, תציג בפניך את המלל המקורי ותאפשר לך לערוך אותו ולשלוח לטיפול חוזר.

אייקון צ'אט

לא מצאת את המידע שחיפשת?

הנציגים שלנו ישמחו לסייע