הזמנתי תנור בוש. יצרו איתי קשר מהחנות, ואמרו שיש להם תנור אחרון במלאי, תקין לחלוטין, אבל עם אריזה פגומה (והציעו לי הנחה קטנה עבורו בשל כך).
בפועל, הגיע תנור עם מכות בחלק האחרורי שלו, מאוורר שעשה רעשים (כנראה בגלל המכות), לא הייתה נורה בתוך התנור, והגיעה רק חוברת הוראות בפולנית. ניחוש שלי - או שהתנור עבר הרבה הובלות וידיים עד שהגיע אלי (ובטח ימשיך לטייל אצל לקוחות אחרים), או שקיבלתי מוצר מהתצוגה.
בכל מקרה, הוא לא היה רק עם ״אריזה קצת פגומה״.
יצרתי מיד קשר עם החנות, והם הבטיחו לבוא, לאסוף ולזכות. עד כאן בסדר. רק שלקח לי יותר מחודש של הודעות ושיחות טלפוניות (מאוד לא נעימות) לחנות, עד שהועילו להגיע ולאסוף את התנור (ששכב בינתיים על הרצפה במטבח שלנו). ובנוסף להכל, לא זיכו אותנו על כל הסכום ששילמנו. ראו הוזהרתם.