מפרסם ב-zap מאז 2004

‎בסט אלקטריק‎ ‏(BestElectric)

חנות חשמל מקוונת (פתח תקווה)

3.5 / 5 ממוצע מבוסס על 8 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט אלקטריק
נמצאו 707 חוות דעת גולשים על בסט אלקטריק
nesstudio
nesstudio
01.10.2025
מוצר שנרכש: מייבש כביסה

הזמנתי מייבש כביסה, התקשר אלי ניר ואמר שאין את הדגם שהזמנתי אבל יש דגם אחר, יותר מתקדם, אותו דבר בדיוק ואפילו קצת יותר יקר אבל הוא יספוג את ה120 שח הבדל. המכשיר הגיע אבל הוא בפולנית ובייבוא מקביל. המכשיר עדיין ארוז וביקשתי שייאספו. לא רואה על ההזמנה שהגיעה שצורפה חשבונית, מצרף ךזאפ את מספר ההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
slonim.yali
slonim.yali
11.09.2025
מוצר שנרכש: מכונת כביסה פתח חזית 7 ק"ג 1200 סל"ד דגם GPL2400WAN בוש BOSCH שנת 2024

מכרו לי מוצר מסוכן וסירבו לקחת אחריות. קניתי מכונת כביסה מבסט אלקטריק. המכונה הגיעה בפולנית, ועם תקע שהוחלף, ללא הארקה ועם חיבור רופף, שבמשך חודשים הדבר גרם להתחממות, פיח ושריפה בתוך התקע. הייתה סכנת התחשמלות ושריפה בכל שימוש. יש תמונות וחוות דעת מקצועית שמוכיחות זאת. במקום לקחת אחריות, נציג החברה (ניר) ניסה להטיל את האשמה עליי, סירב לפצות או לפתור את הבעיה והתחמק מתשובות. ממליץ מאוד לא לקנות אצלם. המחיר הזול בסוף לא משתלם..

חוות הדעת עזרה לכם?
tkhvuci18
tkhvuci18
08.07.2025
מוצר שנרכש: מזגן תדיראן 1.5 כ״ס

״אזהרה״ הזמנתי מזגן דרך “בסט אלקטריק” בתל אביב. בפועל ענה לי מישהו בשם אבי סופר, שאחר כך גיליתי שיש לו בכלל חנות בפתח תקווה בשם “אבי סופר מוצרי חשמל”. אחרי שסגרתי את ההזמנה ושלחתי לו כתובת מדויקת, הוא שלח לי קבלה – ועליה הופיע בכלל שם של עסק אחר: “סופר החשמל חיפה”. יום למחרת הוא התקשר אליי, ואמר לי שרימיתי אותו כי לא ציינתי שהיישוב שלי נמצא מעבר לקו הירוק – למרות שהכתובת הייתה ברורה ונשלחה מראש, והיא גם כתובה על הקבלה שהוא בעצמו שלח לי. הוא סירב לשלוח לי את המזגן, לא היה מוכן לשום פתרון, וכשהפעלתי הקלטה כדי שיחזור על מה שהוא אמר – הוא התחיל לקלל אותי: בקללות שאני אחסוך ממכם – וניתק לי בפרצוף. עד היום לא קיבלתי לא את המזגן ולא את הכסף חזרה. הכל הרגיש מבולגן, לא מקצועי ולא אמין – שלושה שמות של עסקים, שלוש ערים שונות, ואף אחד לא לוקח אחריות. לא ממליץ לקנות מהם. תבדקו טוב עם מי אתם סוגרים לפני שאתם נותנים פרטי אשראי.

חוות הדעת עזרה לכם?
רונן
רונן
22.05.2025
מוצר שנרכש: מדיח בוש SPS2HMI58E

לא לגעת. שירות ברמה אפס. רכשתי מדיח בוש. הם משתמשים בחברת התקנה בשם TOPFIT. לוקח שבוע לתאם בין המשלוח להתקנה. כל האחריות לסגה הזאת נופלת על הקונה. לבסוף מגיע מתקין חצוף, לא מקצועי, שעובד עם סטופר ביד, לא משלים התקנה, לא מסביר על המדיח ובהפעלה ראשונה (אחרי שהוא הלך) מסתבר שיש נזילה בחיבור שהוא עשה לסיפון. כתבתי תלונה לבסט אלקטריק. הם לא לוקחים אחריות. נותנים לך את הטלפון של TOPFIT ומנתקים מגע. עכשיו הלקוח צריך לרדוף אחרי TOPFIT . אירוע בלתי נגמר. לאחר ביצוע הקניה הלקוח הופך להיות גורם מטריד שמועבר לחברת התקנה בלתי נסבלת. פשוט בושה

חוות הדעת עזרה לכם?
רון
רון
23.04.2025
מוצר שנרכש: מזגן תדיראן ALPHA PRO 240

חוויה גרוע ביותר מרגע הזמנה מנסים להוסיף אחריות בתשלום נוסף למרות שאמרתי שאני לא מעוניין ניסו שוב ושוב ומאז לא חזרו אלי לגבי הזמנה למרות שפניתי מספר פעמים אבטיחו לחזור וזה לא קרה המספר שרשמתי זה מספר הזמנה לא הגיע לחשבונית

חוות הדעת עזרה לכם?
Eliyahu
Eliyahu
10.02.2025
מוצר שנרכש: מדיח כלים ‏רחב Bosch SMI4HCS48E

לדעתי, השירות בחברה הזו פשוט זוועה. הזמנתי מדיח כלים וחוויתי סאגה שלמה של תסכולים - אף אחד לא הודיע מראש שצריך לפרק את המדיח הישן, וכשהטכנאי הגיע והתברר שהמדיח לא מפורק, הוא לא היה מוכן לחכות אפילו כמה דקות שאבא שלי יפרק אותו. אחר כך החברה אמרה שהם מבררים עם חברת הטכנאים, אבל כשאבא שלי התקשר ישירות לחברת הטכנאים, התברר שאף אחד לא פנה אליהם בכלל! הם אפילו ניסו לשכנע את אבא שלי להתקין את המדיח לבד, למרות שזה היה מבטל את האחריות על המוצר. וכאילו זה לא מספיק, כשסוף סוף הגיע טכנאי, התברר שקיבלנו דגם אחר לגמרי ממה שהזמנו - בלי שאף אחד טרח לעדכן או לבקש את הסכמתנו. המדיח אפילו הגיע בלי הוראות בעברית או אנגלית. לדעתי האישית, חבל על עוגמת הנפש והזמן המבוזבז. הייתי מתרחק/ת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Nino
Nino
17.01.2025
מוצר שנרכש: מיקסר DAVOPRO

הזמנתי מיקסר של DAVOPRO בתאריך 7.1.25 וניר מסניף פ"ת אמר שיגיע אליו בתחילת השבוע, ביום א 12.1.25 התקשרתי לסניף וניר אמר שהמיקסר עדיין אל הגיע, ביום חמישי 16.1.25 התקשרתי לסניף בשעות הבוקר וניר הנציג אמר שהמיקסר הגיע אתמול בלילה בשעה מאוחרת, תוך שעה וחצי הייתי בסניף פ"ת וניר הוציא לי את המיקסר מהרכב שלו (המוצר לא הגיע הוא אסף אותו). השירות לא שווה את המחיר, התאכזבתי להרגיש במרדף כדי לקבל את המיקסר במקום לקבל שיחה מהסניף אודות סטטוס המוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
raz88co
raz88co
27.09.2024
מוצר שנרכש: תנור בוש

ביצעתי הזמנה ולאחר טעות בטלפון לא עודכנתי במייל שהיה נכון פשוט על סטטוס הקבלה היה רשום "שלום פח זבל" הזמנתך בוטלה שם לא אחזור לקנות מי שמעוניין בשירות ומענה אנושי תת רמה שיהנה ממהשלכות של כך

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri
Uri
18.09.2024
מוצר שנרכש: Siemens WM14N208PL

פרסמו במקור מכונה אחרת במחיר אטרקטיבי - מבלי שהיא כלל הייתה במלאי. בפועל התקשרו להודיע שהמכונה אינה זמינה אבל הם ישדרגו אותי בתשלום כמובן למכונה אחרת. גם שילמתי יותר וגם לא בטוח ששודרגתי. המכונה שקיבלתי Siemens WM14N208PL, יוצרה בפולין. אבל יוצאה לישראל. המכונה הגיעה עם כתוביות בפולנית ולא באנגלית (מה שמלמד שמדובר כנראה בעודפי יייצור או טריק גרוע אחר). אפילו ההוראות וספר ההפעלה הגיעה בפולנית. מעבר לזה מכונה זולה, פשוטה ומאכזבת. הטלפונים שלי לבסט-אלקטריק, תמיד מועברים לאחר כך, תתקשר אח"כ, או נותנים לי טלפון של המחסן? או כל דבר אחר חוץ משרות! איכס!! מאוד מאוד מאוכזב מהשרות!!

חוות הדעת עזרה לכם?
adili.shimoni
adili.shimoni
24.08.2024
מוצר שנרכש: מייבש Lenco LDC-9VBL

שירות גרוע ולא מקצועי. הזמנתי מייבש ורק ביום שהיה אמור להגיע (אחרי שחיכיתי שבוע) התקשרו לומר שהוא לא במלאי והציעו לי לקחת דגם אחר ולחכות עוד שבוע. אחרי שכבר הסכמתי בחוסר ברירה התקשרו לומר שבעצם גם הוא לא במלאי ושאני צריכה להוסיף כסף כדי לרכוש מייבש אחר... כשסירבתי לעשות את זה המוכר פשוט צעק (!!!) עליי בטלפון וביטלנו את העסקה. ממליצה להתרחק!

חוות הדעת עזרה לכם?
ido.meroz
ido.meroz
02.06.2024
מוצר שנרכש: תנור אפייה BOSCH HBA334YS0

הזמנתי תנור בוש. יצרו איתי קשר מהחנות, ואמרו שיש להם תנור אחרון במלאי, תקין לחלוטין, אבל עם אריזה פגומה (והציעו לי הנחה קטנה עבורו בשל כך). בפועל, הגיע תנור עם מכות בחלק האחרורי שלו, מאוורר שעשה רעשים (כנראה בגלל המכות), לא הייתה נורה בתוך התנור, והגיעה רק חוברת הוראות בפולנית. ניחוש שלי - או שהתנור עבר הרבה הובלות וידיים עד שהגיע אלי (ובטח ימשיך לטייל אצל לקוחות אחרים), או שקיבלתי מוצר מהתצוגה. בכל מקרה, הוא לא היה רק עם ״אריזה קצת פגומה״. יצרתי מיד קשר עם החנות, והם הבטיחו לבוא, לאסוף ולזכות. עד כאן בסדר. רק שלקח לי יותר מחודש של הודעות ושיחות טלפוניות (מאוד לא נעימות) לחנות, עד שהועילו להגיע ולאסוף את התנור (ששכב בינתיים על הרצפה במטבח שלנו). ובנוסף להכל, לא זיכו אותנו על כל הסכום ששילמנו. ראו הוזהרתם.

חוות הדעת עזרה לכם?
naishtut
naishtut
20.05.2024
מוצר שנרכש: Bosch DWB96FM50

מפרסמים מוצרים עם אחריות יבואן מקביל במחיר זול ולאחר מכן טוענים שיש רק מיבואן רשמי וכמובן בתוספת של עוד מאות שקלים. תרגיל ידוע וזול. כנראה שיש אנשים שאוכלים את הלוקשים האלה.

תגובת החנות

חבל שהלקוח בחר לא להתייחס לאחריות ולספק שרשומה באתר אלא רק למחיר רשום במפורש שזה לא יבואן רישמי וכשביקש מחיר ליבואן רישמי התרעם על התוספת במחיר

חוות הדעת עזרה לכם?
Elya Halfin
Elya Halfin
02.03.2024
מוצר שנרכש: Siemens WM12K222IL

קניתי מכונת כביסה, במחיר אטרקטיבי, לאחר יום מתקשר אליי האיש מכירות, אין לי את המכונה - יש מכונה אחרת טובה יותר חדישה יותר, 800ש"ח יותר. ניסה לשכנע אותי הרבה זמן למה זה כדאי לי וכמה אני ארוויח מזה. הטריק הכי ישן בספר. אמרתי למוכר שזו הונאת מכירה, אם אין להם במלאי שלא ישימו מודעה כזאת.

חוות הדעת עזרה לכם?
zur993
zur993
13.02.2024
מוצר שנרכש: Siemens WM12K222IL

עובדים על לקוחות. אין שום מוצר במלאי למרות שכתוב שיגיע תוך מספר ימים, לאחר הזמנה מנסים לדחוף לך מוצר יקר יותר

חוות הדעת עזרה לכם?
Michael Savisko
Michael Savisko
31.01.2024
מוצר שנרכש: מייבש כביסה Bosch WQG2410GPL ‏9 ‏ק”ג

הזמנתי מייבש כביסה באתר אינטרנט שלהם. התקשרו אלי בחזרה ואמרו שהדגם שהזמנתי אזל, אבל יש להם דגם חדש, כמעט אותו דבר. הסכמתי. סיפקו לי מיבש ממש מהר והמוביל בתור שירות לקח לי את המייבש הישן. אחרי שהמוביל הלך התחלתי לפתוח את המוצר מהאריזה ומסתבר שהכל כתוב בפולנית. כל תוכניות ייבוש, כל הכפתורים בפולנית. חוברת הפעלה גם רק בפולנית. פניתי לחנות לבחור בשם ניר שהסביר לי ששבוע הבא ישלחו לי מדבקות בעברית. עבר שבוע, אף אחד לא דיבר איתי, התקשרתי לניר שוב והוא השיב ש: - תחכה עוד שבוע - לא התחייבנו שיהיה כתוב בעברית או אנגלית - אם אתה לא מבין אותי עכשיו אני אבוא אליך הביתה להסביר - אני עושה לך בכלל טובה שדואג למדבקות בקיצור היה ריב גס עם אותו ניר שנגמר בכלום.

חוות הדעת עזרה לכם?
רמי
רמי
02.01.2024
מוצר שנרכש: מייבש כביסה 7 קג WTN85207FF BOSCH

קליק בייט. הזמנתי מייבש כביסה שהיה במחיר סביר, וקיבלתי טלפון ש'במקרה' המוצר אינו זמין, אך הם מציעים לי מוצרים אחרים. אם אין לכם את המוצר במלאי, אל תציגו אותו בזאפ.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ofer
Ofer
04.12.2023
מוצר שנרכש: AEG BEE233111M

הזמנתי תנור AEG זמן אספקה 14 יום, מוגזם לכל הדעות אחרי שבוע שאני רודף אחריהם להבין מתי זמן אספקה, הם מודיעים לי שזה לא במלאי מעצבן

תגובת החנות

כפי שהלקוח רשם זמן האספקה היה רשום 14 יום בתקופה זו .זה לא מוגזם כפי שהלקוח טוען ובכל מקרה זה מה שהיה רשום וזה מחייב גם אותנו וגם את הלקוח יום לאחר ההזמה הלקוח התקשר פעם וגם פעמיים ביום ( אולי חשב שזה ישנה משהו) נאמר לו במפורש את זמן האספקה מיום ההזמנה שלו

חוות הדעת עזרה לכם?
stlyyr
stlyyr
02.12.2023
מוצר שנרכש: Bose pug611aa5e כיריים אינדוקציה

הזמנתי כיריים אינדוקציה -- דגם ספציפי . יצרו איתי קשר טלפני אמרו אין במלאי ,תשלם 105 שח יותר ותקבל דגם חדש וטוב יותר בעל פונקציונליות זהה ( אכן לפי האתר שלהם הדגם כולל את כל הפונקציות ) בפועל התקבל מוצר נחות ממזרח אירופה שלא את הפונקציות הנדרשות תגובה בכתב מהחנות לא התקבלה .

חוות הדעת עזרה לכם?
בועז
בועז
19.11.2023
מוצר שנרכש: מדיח SIEMENS SN53HS60CE

התחייבו למכור לי מדיח כלים SIEMENS התחייבתי בכרטיס האשראי שלי, למחרת התקשרו אמרו שאין את המכשיר במלאי והציעו לי לרכוש מהם מכשיר אחר יקר הרבה יותר. המתנתי למעלה משבועיים, לא סיפקו את המוצר וסיפרו סיפורים. בעיית אמינות קשה ביותר ולא ברור למה התחייבו למכור במחיר הזול ביותר אם המוצר לא קיים אצלהם במלאי? ההתנהלות שלהם לא חוקית, לא הוגנת ולא ישרה, ולא ממליץ להתקשר איתם בשום מחיר ובשום תנאי

חוות הדעת עזרה לכם?
sales
sales
09.11.2023
מוצר שנרכש: מכונת כביסה WGA144X9IL

אתר של בעייתי מאוד להתרחק! אחרי שבדקתי מולם ב WhatsApp אם מכונת הכביסה שרציתי במלאי ענו שכן, אחרי שביצעתי את הרכישה התקשר אלי נציג שלהם ואמר שישלח לי דגם אחר חדש יותר כי הדגם שהזמנתי אין במלאי. למזלי דרשתי שישלח לי את הדגם שהוא רצה לשלוח לי אחרי בדיקה התברר שזאת סידרה נמוכה יותר וממש לא חדשה יותר. שיטת מצליח שמנצלת לקוחות!!!! הם ניסו לדחוף לי מכונת כביסה סדרה נמוכה יותר, במחיר של סדרה הגבוה יותר!

חוות הדעת עזרה לכם?
michiamitay
michiamitay
19.09.2023
מוצר שנרכש: מזגן האייר 1.25 כ"ס.

לאחר ההזמנה קבלתי טלפון שבו נאמר שהדגם המבוקש חסר במלאי וקיים דגם היקר יותר ב 200 ש"ח. הסכמתי וחוייבתי בהתאם. קבלתי מייל המאשר ששילמתי ובו גם שם משתמש וססמא לאתר של בסטאלקטריק. לאחר כשבוע שבו לא יצרו קשר לגבי האספקה, ניסיתי לחייג למספרים שמפורסמים באתר שלהם. מס' אחד מתנתק מיד... (אולי מנותק.) והמספר השני -הסלולארי- מצלצל ולא עונים. שלחתי הודעה למס' הנ"ל ואחרי יום קבלתי הודעה "יצרו איתך קשר". כמובן שלא יצרו קשר. כאן התחלתי לחוש שלא בנוח וזה הפך להיות העיסוק המרכזי שלי במהלך היום. לנסות לתפוס אותם בטלפון. לאחר יום נוסף, ועשרות רבות של נסיונות, ענה לי מישהוא והבטיח שיחזור תוך חצי שעה... למחרת שוב התחלתי את היום בנסיונות לתפוס אותו. ואז קבלתי הודעה שמחר בבוקר ייצרו קשר מחברת המשלוחים. למחרת המזגן הגיע והותקן באותו היום. לא ממליץ לקנות במקום כזה !! "החברה מקפידה על מתן שרות דייקני, מלא, אדיב ויחס אישי לכל לקוח ולקוח." זה מועתק מאתר החברה וזה שקר !! אני לא אקנה יותר בבסטאלקטריק.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eden
Eden
09.08.2023
מוצר שנרכש: Bosch pvw851fb5e

הישמרו!!! רכשתי מהחנות כריים אינדוקציה. כעבור כמה ימים כשהלתי לקנות מקרר הכרטיס אשראי סורב. הבנתי שאין לי מסגרת אשראי.. בבדיקה שעשיתי מול חברת האשראי הבנתי שהמסגרת נחסמה בעקבות חיוב כפול, מה שחסם לי את המסגרת. כשפניתי לבעל החנות נענתי באדישות וכי יבדקו את הנושא ויחזרו אליי מחר. שלחתי לבעל החנות הודעה שהנושא מכעיס אותי מאוד ושאף פעם לא קרה מצב שחויבתי פעמיים על אותו מוצר (פרטי האשראי התקבלו בטלפון). חשוב לציין שעל פי חברת האשראי היו 2 חיובים בימים שונים. בעל החנות יצר איתי קשר איים והרים עליי את הקול, דיבר אליי בצורה מזלזלת ומשפילה. הם עשו טעות והוא בא אליי בטענות. שירות?? לא קיים פה. לא קיבלתי התנצלות. אני לא אחזור לחנות הזאת בעל עסק שאומר "אתה יכול לצאת מהחלון ולצעוק עד מחר" לא שווה את הכסף שלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
morabu10
morabu10
18.06.2023
מוצר שנרכש: מדיח כלים בוש sms2itw04e

לפני שבועיים הזמנו מדיח כלים ולא יצרו איתנו שום קשר, היום בעלי התקשר לברר מה קורה ולנציג בחנות לא היה מושג על מה מדובר. לאחר שכנראה הבין שהם טעו, הוא עוד ניסה למכור לנו מדיח יקר יותר בטענה שנגמר המלאי מהמדיח שהוזמן. פשוט הזוי!! תתרחקו!

חוות הדעת עזרה לכם?
am5050
am5050
12.06.2023
מוצר שנרכש: מכונת כביסה aeg

ביצעתי הזמנה מהחנות. עוברים שבועיים וההזמנה לא מגיעה אני מתקשר פעמיים ואומרים לי שזה בבדיקה. בסוף הוא עונה לי שאין לו את המוצר!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
adimenahem85
adimenahem85
21.03.2023
מוצר שנרכש: indesit

לא להתקרב לחנות הזו. אסור אסור!!! הזמנתי מכונת כביסה משהו בזול אחרי שראיתי מכונה שרציתי המוכר אמר לי שאת מה שאני רוצה אין והמליץ לי על מכונה, אחרי 5 דקות אישתי מתקשרת אל אותו מוכר רק בשביל לבדוק אם באמת מה שרציתי חסר ואמרו לה שיש אבל לבסוף שאמרתי לו את זה הוא הצליח לגרום לי לקנות את המכונה שהמליץ. אמר והבטיח בשל הדחיפות שיספק לי אותה תוך יומיים ולבסוף אחרי שבועיים היא הגיעה!! והגיעה מקולקלת ואני בשביל להזמין שירות צריך להציג קבלה/חשבונית שזה עד היום לא קיבלתי כשחודש כמעט עבר. המוכר שם לא מוציא לי קבלה אחרי מלא שיחות אליו שכל פעם מספר לי סיפור אחר ובגללו השירות לא מוכן לבוא לבדוק. לא להתקרב אלהם

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בבסט אלקטריק

מוצרים נוספים הנמכרים בבסט אלקטריק

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון