
בצעתי הזמנ דרך התאר , המשלוח התקבל אחרי שבוע פלוס , המוצר לא תואם למוצר שהזמנתי .. אין מענה טלפוני ,

בצעתי הזמנ דרך התאר , המשלוח התקבל אחרי שבוע פלוס , המוצר לא תואם למוצר שהזמנתי .. אין מענה טלפוני ,

להתרחק כמו מאש ולא להזמין מהחנות הזו אונליין!! לא עומדים בזמני אספקה, אין מענה אנושי וכשכבר כן עונים אז אפס ביחסי אנוש, יחס אדיש ולא אדיב כלל וחוסר רצון לשמוע או לפתור בעיות ללקוח. כסף הם יודעים לגבות, שום דבר מעבר

התנהלות מזעזעת עבור רכישה מהאינטרנט. לאחר שעבר זמן האספקה המצויין בעסקה, אני מנסה להשיג באין מצליח את שירות הלקוחות. לאחר שהצלחתי התברר לי שלטענתם המוצר לא קיים במלאי, ואף אחד לא טרח לעדכן אותי על כך. במעמד העסקה סיפקתי אימייל וכן טלפון, באף אחד מהאמצעי תקשורת הנ״ל לא יצרו קשר. ממליץ לא לקנות משם.

הזמנתי נעלי Redback . הובטח משלוח תוך 7 ימי עסקים. אחרי שבועיים כשהתקשרתי לברר למה לא הגיע, נאמר לי שלא נמצא במלאי. במקום להודיע ישר ולשאול אם אני מוכן לחכות, נתנו לי לחכות שבועיים רק בשביל לא להפסיד את המכירה.

עשיתי הזמנה דרך האתר. עברו כבר 9 ימים, המוצר לא הגיע ואין שום מענה. אף אחד לא ענה לא בטל' לא בווטסאפ במשך 3 ימים. אחרי 3 ימים הצלחתי ליצור איתם קשר בווטסאפ, אמרו שהמוצר עדיין לא הגיע אליהם. וכשיגיעה אז ישלחו אלי. ביקשתי לבטל כי אני לא מעוניין לחכות חודש, ובאתר היה רשום שההספקה תוך 7 ימים. ולא קיבלתי עדיין שום תשובה

הזמנתי פטישון מאלקטרו סליל. הוא הגיע עם תיק שבור. דיברתי איתם כמה פעמים, וכל פעם הבטיחו לשלוח את התיק ולא קיימו. את הבטחתם. בסוף הפסיקו לענות. בקיצור שירות על הפנים. להתרחק

קניתי מטחנת זווית של מקיטה DGA504 בתאריך 08/09/2020. המוכר התקשר איתנו בצורה לא טובה. כששאלתי אותו על הדגם הזה, הוא ענה שאין להם דגם כזה, כמו שאמר שיש רק 700 ו 1000 שקל. הראיתי שראיתי את דגם ה- ZAP הזה במחיר של 798 שקל. הוא הפסיק להגיב אלינו, הייתי צריך להזכיר לעצמי שוב. המוכר אמר כמה פעמים שאין דגם כזה, אז אמרנו באתר שהדגם נמצא במלאי. אחר כך הוא הלך לאנשהו, הביא מטחנת זווית ופשוט השליך אותה על השולחן. ללא אריזה, ללא הוראות. בחנתי אותה וביקשתי עבורה דיסקים. הוא שוב השליך דיסקים בקוטר 115 מ"מ על השולחן. אם כי מטחנת זווית זו מיועדת לדיסק של 125 מ"מ. כשסיפרתי לו על זה והלכתי לבחור את הדיסקים, הוא פשוט הוציא אותי מהראווה עם דיסקים. ובכן, העובדה שכאשר שילם הוא לקח את הכרטיס שלי, ואחרי התשלום הוא השליך אותו על השולחן כמו צ'ק, אני כבר שותק. אגב, הייתי צריך להזכיר לו שאני צריך לרשום ערבות. היחס ללקוחות בחנות זו פשוט מגעיל. אני לא ממליץ ללכת לשם לקניות אם אתה מעריך את עצמך. אגב, מעולם לא ראיתי את האריזה. הייתי צריך לסחוב אותו באריזה רגילה, בלי קופסה, בלי מסמכים והוראות.

לא ממליץ להתקרב לחנות הזאת שירות זוואת עולם אתה מחכה בתור 20 דקות ואז זורקים אותך מהחנות כי סוגרים

הייתי זקוק למשחזת זווית 4.5" בדחיפות לצורך עבודה באותו היום. הגעתי לחנות ושם התברר שהמשחזת שרציתי (Einhell TE-AG 115/720) ומופיעה באתר אינה זמינה במלאי. בגלל הדחיפות ובשל העובדה שכבר הייתי, הסכמתי להצעתם למשחזת מדגם אחר של אותו יצרן במחיר גבוה יותר (Einhell TC-AG 125/850 - דגם מסדרה זולה יותר, אם כי בהספק גבוה יותר). עם ההגעה הביתה, התברר לי שהמוצר מתצוגה, ושחסרים בו חלקים מהותיים (מגן דיסק ומפתח נעילה), ובנוסף על אף שעל החבילה כתוב שמדובר במשחזת 4.5" (וכך גם הוצהר על ידם בחנות), היא למעשה משחזת 5" (כפי שברור מכך שבשם הדגם מופיע המספר 125), ובאתר היא מופיעה במחיר זול יותר מששילמתי. חזרתי לחנות והתלוננתי על כל זאת, ואז העובד הלך לחפש במחסן ולטענתו לא היו לו במלאי אף משחזת 4.5" מאלו שמופיעות באתר. במקום זאת הוא הציע לי להוסיף תשלום ולקנות משחזת מקיטה יקרה בהרבה משתכננתי (דגם 9557HN). כשהצבעתי על כך שהיא דוקא כן מופיעה באתר ובמחיר זול יותר, הוא התחיל להתחמק והתעקש שאסור להם למכור במחירי האתר. לאחר דין ודברים ארוך הוא הסכים להוריד במעט את המחיר כך שיהיה קרוב יותר למחיר האתר, אבל בשום אופן לא הסכים להשוות, ואז גם ניסה לדרוש בחזרה את הדיסק שקניתי בנפרד בטענה שהוא הגיע כמתנה עם המשחזת הקודמת. לפיצוי על אבדן הזמן ועגמת הנפש שנגרמו הוא סירב בכל תוקף. בסופו של דבר שילמתי בגלל הצורך, אבל יצאתי עם טעם מר מהחוויה ומרמת השירות.

לא קיבלתי שום התייחסות לעצם זה שהזמנתי - לא מייל, לא טלפון, כלום. התקשרתי לשאול מה קורה עם זה, ורק אז התחילו לטפל בהזמנה. נקודת האור היא שברגע שהתחילו לטפל בהזמנה - המוצר הגיע ממש מהר.
שלום רב להלן תגובתנו לחוות הדעת שהלקוח נתן לנו והלין על כך שלא יצרו עמו קשר : הלקוח הזמין את המוצר בתאריך 11/02/2023 וקיבל אותו בתאריך 16/02/23, תוך 5 ימי עסקים ( אנו מחויבים לספק עד ל - 7 ימים ). מרגע כניסת ההזמנה של הלקוח למערכת הזמנת הלקוח טופלה מידית עד לאספקתה בפועל. אכן לא נוצר קשר עם הלקוח כי זה לא הכרחי, המלאי קיים וסופק ללקוח יומיים לפני הזמן שרשום באתר. אנחנו משתדלים לטפל בכל פניה בצורה הטובה ביותר וזאת ללא שום הטרדת הלקוח באין צורך. אנו מצטערים אם הרגשת בחוסר מענה, או טיפול מצדנו. נשמח להפיק לקחים אם יש כאלו שאתה חושב שחשוב לציין. ניתן ליצור קשר בטל 0524261141 בברכה צוות אתר אלקטרו סליל

בתחילה רציתי לרכוש ישירות בחנות 2 תנורים לחימום המקלחת כי זה היה דחוף והתברר לי שדרך הרשת זה הרבה יותר זול. הזמנתי און ליין במקום וחשבתי שאולי זה מספיק אבל נאלצתי לחכות. החבילה אכן הגיעה עם שליח עד הבית, מהר, אבל לצערי היה בה רק תנור אחד במקום שניים שהזמנתי. התקשרתי להתלונן ואכן הם התנצלו ושלחו את התנור השני. הבעיה העיקרית הייתה הזמן הרב שעבר מאז שהזמנתי ועד שהכל הגיע וכן העובדה שלא רשום בשום מקום לא בחנות ולא בדף המוצר באתר שהמחירים שונים בין האינטרנט לחנות הפיזית.

רכשתי שואב מפוח, מסוג, 2 X18V בראשלס, GE-CL 36 LI E-SOLO, EINHELגוף מפוח/שואב/נושף, מבחינת אספקה ומכירה לא היו בעיות, מבחינת שירות פחות מוצלח, המוצר לא היה תקין, נדרש לשלוח את המוצר פעמיים למעבדה, 4 נסיעות לעיר אחרת הרבה טלפונים, מוצר עובד אחרי חודש.

הזמנתי סט נטען שהיה זמין במלאי באתר. לאחר יותר מ10 ימים התקשרו שהסט לא במלאי. באתר הוא עדיין היה מסומן כזמין במלאי. לא הציעו שום פיצוי על העיכוב וכלום.

הגיעו באיחור אפילו שהתחייבו להגיע בזמן להזמנה כמתנת. יום הולדת,כנראה שכחו מההזמנה,לא התקבל פיצוי /התנצלות כלשהי

הזמנתי מברגה עם סוללות ומטען חכם מהיר. המברגה הגיעה תוך כמה ימים אבל בלי הציוד הנוסף. לקח יותר משבוע ומספר מיילים וטלפונים כדי להשלים את החסר.

המוצר הגיע רק לאחר שבועיים,וגם ה בזכות מלא טלפונים שעשיתי. לא חזרו אלי כשהשארצי מודעה. כל פעם שהתקשרתי,קיבלתי עדכון במייל שהמוצר בדרך,בפועל ההמנה שלי הלכה לאיבוד במחסן.

נכנסתי לרכוש מקדחה-מברגה פשוטה, מכרו לי מוצר שבקושי מוכר (KENDO) שהם מוכרים ב-100 ש"ח יותר ממה שהמוצר הזהה עולה בחנות אחרת יותר מוכרת. אבל השירות היה נעים והמוכר טרח לתת לי הסבר אורך על אופן השימוש במכשיר.

חווית הקניה באתר האינטרנט היתה פשוטה וקצרה. קפצתי אל הסניף לאסוף את המוצר והמוכר (יגאל) היה מאוד אדיב ומסר לי את הנעליים שביקשתי במהירות וביעילות. תודה רבה

לשימור : מפרט טכני מלא מחיר הגון וזול שרות מעולה של מר זכאי מהחנות שיצר קשר מיוזמתו כשראה אני בבעיה עם התשלום בדיינרס לשיפור : רציתי לשלם בדיינרס כפי שמופיע באתר שזה אפשרי ולא הצלחתי . אח"כ גם מר זכאי מהחנות ניסה ולא הצליח .

הזמנתי מברגה חשמלית, קיבלתי את הדגם הלא נכון, לאחר פניה ובירור קצר שלחו לי את החלק החסר. בסך הכל בסדר גמור.

המוצר היה במחיר הכי זול בסביבה וזמין. הגיע בזמן סביר ביותר ואנשי השירות בחנות ובטלפון זמינים. יש אי בהירות בנושא התמחור באתר לעומת התמחור בחנות, במיוחד שאפשר לשלם באתר ולאסוף מתוך החנות מיד לאחר מכן.

הגיע מהר מאוד שירות מהיר וקולע אותו המוצר במחיר זול בהרבה מומלץ מאוד בלי נדר אחזור לקנות

קניתי באינטרנט השרות היה אדיב,שרות מעולה, מחיר טוב ... מסור אנכי מקיטה ...מומלץ !!! תמיד ענו לטלפון במידי..לברורים ואחר...

ביצעתי הזמנה באינטרנט ביום ראשון ולא קיבלתי את ההזמנה המאושרת למייל. בטלפון שהיה רשום לבירורים לא ענו במהלן כשבוע. ביום שישי הגעתי לסניף בתלפיות ובחור נחמד איתר את ההזמנה ושלח הודעת ווטסאפ מהנניד שלי לאיש הקשר והנחה אותו לחזור אלי. ביום ראשון, שבוע מההזמנה, חזרו אלי ובאותו יום קבלתי את המשלוח.