
העסק הכי גרוע שנתקלתי בו!!!! ואעשה כל שביכולתי כדי שידעו זאת. לפני חודש וחצי הזמנתי ערכת בר מצווה מלאה שאמורה להיות מסופקת לאחר 10 ימים. עד עכשיו (חודש וחצי אחרי וחמישה ימים לפני האירוע) אין תשובה ברורה מהם מה קורה עם זה ורק תירוצים והבטחות ש"מחר זה אצלך" כמו איזה בעל עסק קטן בשוק שמחפש כסף מהיר. עוד חמישה ימים בר מצווה ולילד אין תפילין!!!!!!!!!!!!!!!!! איפה האחריות?? איפה החשיבות??? פשוט גרועים! עוגמת נפש במלא מובן המילה. אני עם לחצים בחזה כבר כמה ימים מהסיפור הזה.





















