רכשתי את ביסא מנהלים דרך אחד האתרים המובילים והמפורסמים. אופן ההזמנה היה ממש קל. לאחר כשלושה ימים התקשרתי לספק לברר לגבי המשלוח - הספק הפנה אותי לחברת שליחויות. חברת שליחויות מוציא משלוחים ללא תיאום טלפוני, הייתי צריך להסביר להם- שאני בעבודה ואין טעם להגיע. בקשתי להעביר את המשלוח ליום שיש, והם נענו לבקשתי. ביום שישי הגיע אלי שליח עם האריזה שהייתה כולה קרועה וסירבתי לקבל את המוצר, מאחר שרכשתי כסא מנהלים לא יד שניה, לא מתצוגה ולא משומש. ביום ראשון יצרו איתי קשר משרות לקוחות של האתר שונה לגמרי שממנו ביצעתי רכישה ( אם הייתי יודע מהתחלה שאותו האתר הוא הנותן שרות לאתר הידוע והמפורסם, כבר אז הייתי נרתע). הסברתי את הבעייתיות ובאיזה מצב הגיע החבילה לידי- לא מוצר חדש אלא אריזה קרועה לגמרי, השליח כמעט סחב את חלקי כיסא ביד, מרוב שהאריזה קרוע. אמרו לי שיבדקו את הנושא ויחזרו אלי. לאחר כיומיים חזרו אלי ואמרו שישלחו מוצר חדש במקומו. לכאורה נשמע טוב והסכמתי. ביום שישי האחרון הגיע שליח והביא את החבילה שהפעם הייתה עתופה עם נילון כחול (לפלף),השאיר את החבילה וברח. הורדתי את הניילון, ומה אני רואה - איזה פלא? בדיוק אותה החבילה משבוע שעבר שקרוע לגמרי. הפעם כבר לא יכלתי להחזיר לשליח, כי הור ברח.
התחלתי להוצי חלקי כיסא ורציתי להרכיב, כי פשוט היתיעשתי מכל הנושא של שרות לקוחות גם של הספק וגם של נותני השרות.
לאחר שהורדתי את הניילונים מחלקי הכיסא- חשכו עיני, חלק העליון של הכיסא הגיע קרוע עם קרע באורך של 15 ס"מ.
ברשותכם אבקש לציין שוב פעם שמדובר ברכישת כיסא מנהלים חדש לגמרי, לא משומש, לא יד שניה ולא מתצוגה.
עכשיו נשארתי עם כיסא קרוע, אין שרות לקטחות לחנות ואין שרות לקוחות לאתר שממנו בוצע הרכישה. מחברת שליחויות, מבחורה בשם ריקי נמסר לי שזה ידוע, שכל החבילות שמגיעות מ US EXPORT הן מגיעות קרועות.
אנא הזהרו מאוד מחנות הזאת, כי אני כבר נכוותי. אנא מכם, ביצעו את הרכישות דרך אתרי מכירות ידועים מאוד ושנותנים טל' של שרות לקולות בלבד, ויש עם מי לדבר.
כי, לי במקרה שלי אין בכלל עם מי לדבר.
תגובת החנות
הלקוח אכן קיבל את הכסא הראשון כאשר האריזה קרועה.
חברת המשלוחים איתה אנו עובדים היא חברת כץ, והם בעיקרון לא מתאמים מראש, אלה מוציאים לשטח את המוביל עמוס בחבילות מכל הלקוחות שלהם ולא רק כסאות.
הנהג מתקשר מהדרך ומודיע ללקוח שהוא בדרך, היות והלקוח ביקש דחית אספקה החבילה נשארה באוטו של המוביל מספר ימים וניזוקה קשות.
כמובן כשהלקוח התקשר נתתי הוראה להחזיר את החבילה. ושלחנו חבילה חדשה עטופה בשרינק.
כפי הנראה הסיפור חזר על עצמו פעם שניה היות והלקוח ביקש אספקה ביום שישי והחבילה התגלגלה באוטו.
התקשרתי ללקוח התנצלתי על עוגמת הנפש שנגרמה לו והבטחתי לתת לו זיכוי מלא בגין ביטול העסקה וכשהחבילה חזרה ב-22.9.08 והלקוח זוכה זיכוי מלא.
ברצוני להביא לידיעת הלקוח שכל קניה שמתבצעת באתרי האינטרנט השונים, המוצרים מסופקים על ידי היבואנים והם אלו שנותנים אחריות ושרות לקוחות.
אני פתחתי בברור מול הנהלת חברת כץ על צורת הטיפול של המוביל בחבילה.
נוח מאד לפקידה של כץ לגלגל את האחריות על חברת יו.אס.אקספורט ולחפות על הנהג.