
הזמנו מייבש כביסה, המייבש היה אמור להגיע ביום ראשון. ביום ראשון מעדכנים אותי כי המייבש יגיע ביום אחר. בעלי התקשר אליהם לשאול לפשר העניין, התנהגו בצורה מאוד לא נעימה, ואמרו לו שאם הוא לא רוצה, הם יבטלו את העסקה. בעלי לא רצה לבטל את העסקה, אך בסוף הנציג צעק עליו ואמר שמבטל את העסקה פלוס גביית דמי ביטול של 500 שח. השיחה מוקלטת. הוא ביטל לנו את העסקה וגם דרש דמי ביטול לא חוקיים. המייבש עולה 1800. אם הוא מבטל, אני לא צריכה לשלם את דמי הביטול. וגם - החוק אומר 5% דמי ביטול או 100 שח - הגבוה מביניהם. ממש התאכזבנו מכל ההתנהלות. חבל.





















