מפרסם ב-zap מאז 2020

‎אבי סופר‎ ‏(SoferAvi)

חשמל ואלקטרוניקה (פריסה ארצית)

1.8 / 5 ממוצע מבוסס על 5 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: אבי סופר בע"מ
נמצאו 49 חוות דעת גולשים על אבי סופר
יפעת
יפעת
03.02.2026
מוצר שנרכש: מייבש כביסה פתח חזית בקו

הזמנו מייבש כביסה, המייבש היה אמור להגיע ביום ראשון. ביום ראשון מעדכנים אותי כי המייבש יגיע ביום אחר. בעלי התקשר אליהם לשאול לפשר העניין, התנהגו בצורה מאוד לא נעימה, ואמרו לו שאם הוא לא רוצה, הם יבטלו את העסקה. בעלי לא רצה לבטל את העסקה, אך בסוף הנציג צעק עליו ואמר שמבטל את העסקה פלוס גביית דמי ביטול של 500 שח. השיחה מוקלטת. הוא ביטל לנו את העסקה וגם דרש דמי ביטול לא חוקיים. המייבש עולה 1800. אם הוא מבטל, אני לא צריכה לשלם את דמי הביטול. וגם - החוק אומר 5% דמי ביטול או 100 שח - הגבוה מביניהם. ממש התאכזבנו מכל ההתנהלות. חבל.

חוות הדעת עזרה לכם?
shimonsh29
shimonsh29
19.01.2026
מוצר שנרכש: מכונת כביסה

רכשתי מכונת כביסה עבר שבוע ימים וטרם יצרו איתי קשר לגבי הובלה שלא נדבר על זה שכם התקנה מתרחקת במשך שבוע שלם מכבס אצל שכנים ומשפחה ממש ממש לא נעים לי

חוות הדעת עזרה לכם?
SHIMI HAIM
SHIMI HAIM
12.12.2025
מוצר שנרכש: טלויזיה lg 55 nano

רוכשים פוטנציאלים לשימת ליבכם: לפני כשבוע רכשתי מהם טלויזיה lg יוקרתית נאמו לבית בקנייה טלפונית דרך הסניף המרכזי בחולון. עזבו שהמחיר היה גבוה משמעותית מהמתחרים, למרות שבפרסומים שלהם הם מתחייבים למחיר הזול ביותר. אחרי שייה השוו לי למחיר הזול. נציג המכירות הבטיח לי הבטחות לפני הקניה שלא התקיימו. בשיחה איתו טען "מה אתה רוצה ממני" הספק הטעה אותי ואני הטעתי אותך. "אני לא אשם" רוצה להחזיר את הטלויזיה תשלם 150 שקלים הובלה. לסיכום: מסכן מי שרוכש מהם. ויותר ממי שיצטרך לממש את השירות. ליבי ליבי איתו :-(

חוות הדעת עזרה לכם?
Nino
Nino
20.10.2025
מוצר שנרכש: כיריים סאוטר

שבועיים וחצי מחכים לדעת מה עלה בגורל מוצר שקנינו אונליין. אין שרות לקוחות, רק וואטסאפ שלוקח ימים לקבל תשובה וגם אז אין ממש מענה

חוות הדעת עזרה לכם?
riviyr
riviyr
20.06.2024
מוצר שנרכש: מזגן פמילי

תעשו לעצמכם טובה ואל תקנו אצל אבי סופר כי אחרי שתשלמו - אף אחד לא עונה לכם יותר לא נתנו לי חשבונית קניה, שזאת עבירה על החוק לא עונים לטלפונים פניה ל "שירות לקוחות" היא פניה לאוויר לא עונים, לא מתייחסים לא סתם חוות הדעת נמוכות וגרועות

חוות הדעת עזרה לכם?
עפר
עפר
07.05.2024
מוצר שנרכש: מייבש כביסה ומכונת כביסה

רכשתי מכונת כביסה ומייבש כביסה. הובטח שיגיע ביום מסויים וזמן הספקה קצר יחסית וזה יפה מאוד. יום קודם לא התקבלה כל הודעה מצד החברה על ההספקה ואני התקשרתי לברר ואז עדכנו שהייתה תקלה מחשובית כלשהי. בבוקר ההספקה הגיעה הודעה כתובה על מועד ההספקה ושוב נראה מרשים ונוח. זמן קצר לאחר מכן הודיע המוביל כי מצטער אך לא יגיעו המוצרים! נחשו מדוע, שוב תקלה מחשובית שאינה מאפשרת הוצאת סחורות מהמחסן. כל האירוע לא היה מעצבן ומציג לולא יום קודם הודגש בפני כי בוודאות יגיעו המוצרים בעת שהובטח ולאור כך הדגשתי בפניהם שאני מפנה מבייתי את המוצרים הישנים. מסתבר ש"מילה של בעלבית אינה מילה אמינה"...

חוות הדעת עזרה לכם?
ענת
ענת
29.02.2024
מוצר שנרכש: מכונת כביסה מידאה דגם MFN70S1203

רכשתי בספטמבר מכונת כביסה של מידאה, דגם MFN70S1203 אצל אבי סופר באלנבי, אצל נציג בשם אברהם. מייד בשימוש הראשון הבנתי שמדובר במוצר לא איכותי, המכונה מרעישה בצורה מוגזמת, ואיכות הכביסה בינונית. פניתי לאברהם והוא אמר שהוא בודק ויחזור אליי, אך לא חזר. המשכתי לרדוף אחריו לנסות לקבל שירות, כל פעם אומר שיחזור ולא חוזר. בסוף הזמינו טכנאי של החברה של המכונה (מיותר.. מכונה חדשה) שאמר שהמכונה בסדר, שככה היא. המשכתי לנסות להשיג שירות, להחליף את המכונה למשהו טוב יותר, אבל כל פעם אברהם טוען שיחזור אליי ולא חוזר. אחר כך החליטו לשלוח עוד פעם טכנאי (לא ברור למה) ששוב אמר שככה המכונה. השתדלתי עדיין להיות סבלנית, זה היה כבר חודשיים אחרי הרכישה. בינתיים עובר הזמן ועברתי דירה והיה לי מעט זמן להתעסק עם זה. אחר כך ניסיתי שוב להשיג את אברהם ואותו סיפור, התחמקות לא ברורה מלתת שירות. העברתי לאחרונה מכתב תלונה רשמי באתר של אבי סופר ואפילו לא חזרו אליי. הזייה, לא ראיתי דבר כזה, ממש בושה. אמור להיות להם מוניטין טוב... אכזבה גדולה מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
6416777
6416777
12.09.2023
מוצר שנרכש: ELEGANT 4760W תנור בישול ואפיה סאוטר

קניתי תנור אפיה משולב סאוטר,הוא הגיע עטוף בניילונים וריפודי קלקר שנראו שלמים, כשפתחתי את האריזה גיליתי שהדופן השמאלית שלו פגומה, כנראה שהוא קיבל מכה בהובלה , עדיאל מחנות האינטרנט של אבי סופר סירב להחליף אותו , והפנה אותי לאחריות של אלקטרה. וטען כי אינו יכול לדעת כיצד נגרם הנזק ושאסור לפתוח את האריזה לבד, לא היה רשום בשום מקום על האריזה או בהזמנה שאסור לפתוח את המוצר שסופק. כשאני קונה מוצר ומספקים לי מוצר פגום אני מצפה שהחנות תחליף אותו במוצר חדש תקין ולא תפנה אותי לאחריות.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
09.08.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
adar.lehr
adar.lehr
21.11.2022
מוצר שנרכש: LOFRA RSD96MFTE/CI

ההורים שלי רכשו את התנור מאבי סופר לפני כשלושה שבועות. כבר למחרת אחד מכפתורי ההצתה של הגז לא עבד. בחימום אוכל על גבי התבנית של התנור- השמן נוטף וזולג מתחתית התנור החוצה - לרצפה של הבית! החברה לא מוכנה להחליף את התנור ומתנערת מאחריות. תחילה נאמר לנו שככה זה ואין מה לעשות, כנראה שמדובר בבעיה מוכרת. בהמשך הגיע טכנאי שראה את הבעיה - שפך מים בתוך התנור והמים זלגו החוצה לרצפה. החברה עדיין מסרבת בתוקף להחליף את התנור ומציעה להלחים את פנים התנור למרות שמדובר במוצר חדש שעלה כ12,000 שח והיה פעם-פעמיים בשימוש!! שירות לקוחות גרוע, להתרחק מהמוצר ומהחברה!!

חוות הדעת עזרה לכם?
יוני תהילה
יוני תהילה
17.08.2022
מוצר שנרכש: מקסר של קנווד

שירות לקוחות ברמה ירודה מאוד!! מוצר ירוד מפוצץ שמן וג׳וקים ואין עם מי לדבר !חבל שלא קראתי לפני

חוות הדעת עזרה לכם?
מולי
מולי
20.07.2022
מוצר שנרכש: מקרר SHARP SJ9812

רכשתי ב 12.7.22 מקרר שארפ -5 דלתות SG9812 . המכירה הייתה אינטרנטית כאשר נציג אבי סופר התקשר לסגור העסקה. היה אדיב מאד , המקרר הגיע למחרת היום מדהים . עד כאן החלק הטוב של הסיפור. כשהגיע המקרר ע"ג המדבקה בדופן האחורית והפנימית הסתבר לי שתאריך ייצור המקרר נובמבר 2015 !!!!!! כן אכן מקרר ממלאי ישן למרות שהיה ארוז היטב כחדש. נשלח מייל לשרות לקוחות של אבי סופר כאשר בעקבותיו יצר איתי קשר איש המכירות כשברקע בשיחת וועידה איש המכירות של היבואן. ניסו להגיד , קבלת מחיר ידעת וכד. אכן ידעתי מה הדגם אותו אני רוכש אך לא היה כל גילוי נאות באתר או בהליך המכירה באשר לתאריך ייצורו (לפני 5 שנים). נציג היבואן הציע לי הצעה מעליבה, "ניקח את המקרר נחליף בדגם החדש ותוסיף עוד 3000 ש"ח ???? כמובן לא הסכמתי ממתין שיחזרו אלי עם הצעה קונקרטית ורצינית. אדם הרוכש במיטב כספו מקרר מצפה לגילוי נאות באשר לגילו של המקרר ובטח לא להפתעה של מקרר שעמד במחסנים 5 שנים .

חוות הדעת עזרה לכם?
Meitar
Meitar
21.06.2022
מוצר שנרכש: כיריים גז בוש PCS7A5B90Y

רכשתי לפני חודש וחצי כיריים של בוש. התקשרו להגיד לי שהמוצר לא במלאי ומבטלים את ההזמנה. מאז חייבו אותי ולא זיכו. התקשרתי אליהם עשרות פעמים אומרים שיחזרו ולא חוזרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
טאובר
טאובר
08.06.2022
מוצר שנרכש: מקרר LG

שירות לקוחות גרוע, לעולם את תרכשו דרכם, אתם רק תצטערו !!! לא מתייחסים ללקוחות .

חוות הדעת עזרה לכם?
PC PC
PC PC
18.04.2022
מוצר שנרכש: כיריים קנדי CH64

קניתי מהם כיריים קנדי דגם CH 64 C בתאריך 19.9.21 עבדו בסדר עד 15.4.22 בערך 7 חודשים ב15.4.22 מופיע סדק על הזכוכית של הכיריים פניתי באופן אישי לאיש המכירות באלנבי 113 ואיש המכירות אמר לי שאין אחריות על שבר האם האחריות היא רק על זה שמכר לי את המוצר וכשיש תקלה אז אין אחריות לא קיבלתי חשבונית רק מספר הזמנה

חוות הדעת עזרה לכם?
Adi
Adi
13.03.2022
מוצר שנרכש: מקרר בקו, מכונת כביסה סימנס, תנור וכיריים ליוונט

פשוט זלזול. גבו ממני 2000 ש"ח על קנייה שרכשתי. התקדרתייוםטחרמ לבטל ועד עכשיו )שלושה שבועות אחרי( הכסף לא הוחזר לי. פשוט בושה!

חוות הדעת עזרה לכם?
אריג'
אריג'
08.12.2021
מוצר שנרכש: מקרר משרדי פוג׳יקום FJ-KS100BK

רכשתי מקרר מהאתר ב19.11.21 תוך הבטחה שייסופק תוך 5 ימי עסקים. כיום אנחנוב8.12.20 ועוד לא סופק. התקשרות ויצירת קשר עם החנות ללא רבב. הם מעבירים ומפילים אחריות מנציג לנציג. הייחס גרוע , הטיפול גרוע. ממש לא אמינים לא ממליצה לרכוש השירות איתם מתנהל ביד קשה.

חוות הדעת עזרה לכם?
דוד
דוד
20.10.2021
מוצר שנרכש: מקרר SAMSUNG RT29K5452WW

הזמנתי מקרר בסוף ספטמבר, עד 20 לאוקטובר עדיין לא קיבלתי. מוכרים במתק שפתיים. ברגע שהכסף אצלם, האספקה לא מעניינת אותם יותר. התחייבו בהזמנה לספק תוך 7 ימים

חוות הדעת עזרה לכם?
yuvalmaa
yuvalmaa
24.08.2021
מוצר שנרכש: מקרר מקפיא עליון שארפ SJ3350SL כסוף

הלך המקרר באמצע אוגוסט והיינו חייבים לקנות אחד חדש. הזמנו דרכם מקרר של שארפ וכל חוויית הקנייה הייתה נוראית. הבטיחו לנו שההובלה תהיה מהירה ולאחר חמישה ימים תיאמו לי הובלה ליום שישי בין 9-11, כשהשעה הייתה כבר 11 התקשרתי לבדוק מה קורה ונתנו לי מספר טלפון של "מנהל אזור" ואמרו לי לדבר איתו. אותו "מנהל אזור" דיבר בצורה מזלזלת כמו גאנגסטר ואמר לי להגיד תודה שמאחרים לי "רק" בקטנה. התנער מהבטחות המוקד להובלה מוקדמת והיחס היה משפיל ומזלזל. בפועל הם זולים ב100-200 שקל מהחנות הבאה אחריה. אחרי שתעבירו להם את הכסף אין שרות לקחות, אין תיקשורת ואין כלום. לא הייתי קונה מהם יותר בחיים ולא ממליץ לאף אחד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Sergey
Sergey
09.08.2021
מוצר שנרכש: מזגן אלקטרה קלאסיק 10

שירות פשוט על הפנים, לא לקנות מהם כלום. אחרי שבוע הביאו את המזגן, סמו בסלון והלחו, למרות שביקשתי גם התקנה. עוד אחרי שבוע באו מתקינים, פתחו את המזגן ואסתבר שהוא שבור. ביקשתי לא להתקין אותו ולהחליף למזגן אחר, אבל בחנות סירבו ואמרו שזה לא בעיה שלהם, שאני צריך לפנות לאלקטרה. שלושה שבועות על הטלפונים, אף אחד לא עונה, שירות על הפנים, אין עם מי לדבר.

חוות הדעת עזרה לכם?
korenirit
korenirit
25.07.2021
מוצר שנרכש: שואב שארק

רכשתי שואב אבק מאבי סופר מודיעין. הבטיחו במעמד הקניה שאם יש בעיה בשואב הם שולחים את זה לחנות שנותנת אחריות על המוצר. כמובן שכשבאתי לתקן זה לא קרה. ראשית הייתי צריכה להוכיח שאני לא משקרת ושהשואב לא עובד טוב ואז התחיל הויכוח שבו נטען שאני זו שצריכה לקחת את השואב לרמלה לתיקון. זאת לא פעם ראשונה שאני מקבלת מהם שירות מזעזע בכל מה שקורה על אחריות למוצרים שהם מוכרים. ממליצה לא להתקרב לחנות הזו. גם היחס אגרסיבי ומגעיל.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ana
Ana
18.07.2021
מוצר שנרכש: בלנדר מוט בוש msm6166

בסניף נתניה נקנה מוצר שכל הזמן מתקלקל וכל הזמן אני צריכה לנסוע למסור לנקודת שירות ולהמתין חודש לתיקון . מובן שהמוצר לא תקין. הגעתי לסניף על מנת שיפטרו בעיה וקיבלתי יחס מזלזל ולא יפה ממנהל הסניף! הוא הרים קול,דיבר לא יפה !ובמילים שלו : שאין שום אחראיות של החנות ברגע שהמוצר יוצא מהחנות ואריזה נפתחת!!!! ממש מקומם!

חוות הדעת עזרה לכם?
hadasab.office
hadasab.office
08.07.2021
מוצר שנרכש: מקרר אמקור 320 ל'

רכשתי לפני כמה ימים מקרר בטלפון. הובלה לחיפה. שילמתי את מלוא הסכום וקיבלתי קבלה. מגיע מוביל ודורש עוד כסף. אומר לי שזה לא קומה שלישית. (הצעתי להם במייל לשלוח להם תכנית של הבניין!). מתקשרת נציגה של חברת ההובלה ואומרת שהוא היה צריך "ללכת הרבה" ולכן זה עוד קומה. כתבתי להם במייל: תגידו - "ללכת הרבה" זה נתון מדעי? הסבתי את תשומת ליבם שקראתי היטב את כל "האותיות הקטנות" של העיסקה, לרבות פרטי ההובלה. דייקתי מאד במסירת התיאור של המבנה ומיקום הדירה בה (מדויקת שכמותי). את שירות המכירה נתן לי נציג חביב בשם רון. ברגע האמת עונה לי נציגה של 'שרות לקוחות' וטוענת שלא יכולה לעזור, היא תכתוב הודעה ו"יחזרו אליך במהלך יום העסקים". הגיוני נכון? מצד אחד התנהלות מאפיונרית של מוביל שמחזיק לי את המקרר עד שאשלם לו כסף נוסף, ומנגד "בית עסקים מכובד" שגבה ממני כסף ושכח לתת שירות. אז ביקשתי החזר מלא, וכתבתי שזו הפרת חוזה. במייל כמובן (אף אחד לא עונה, נכון?) אני כבר לא אחזור לקנות אצל אבי סופר. מוכנה לשלם, ואף יותר, לכל בית עסק אחר שאומר את הכל מראש, ועונה בזמן אמת. אני לא מוכנה למעשה בריונות, ו- לתת שירות זה עמוד התווך של עסק. לצערי, העמוד שלהם בקריסה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
29.06.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
amos
amos
16.06.2021
מוצר שנרכש: מכונת כביסה 10 קג LG

חוויה גרועה מאוד.זהירות. קניתי בטלפון מכונת כביסה כשהתנאי שלי היה אספקה מהירה, לאחר שהסוכן עשה ברור בטלפון אמר לי שאספקה ביום שני ואולי ביום ראשון. ביום ראשון התקשרו אלי לתאם משלוח לשלישי, לא הסכמתי כי התנאי שלי היה ראשון או שני. הסוכן שיכנע אותי לשלישי לבסוף כשאמר שיגיע גם המתקין בשלישי. המתקין שהם הזמינו לשות 12.00-16.00 (כלומר בנכונת כביסה הייתה צריכה להגיע לפני 12:00) הגיע בשעה 14:00 אבל המכונה לא הגיע. ניסיתי לדבר עם אבי סופר ואמרו לי שהמוכרן עם לקוחות בערך בשעה 16:00 חזר אלי עם סיפורים שהמשלוח יגיע ביום חמישי בקיצור ביטלתי את העיסקה- אםאין כח לאבי סופר מול הספק אז אני מציע לא להתקרב לא לאבי סופר ולא לספק.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון