
זהירות! עוד מקרה של חנות שצדה לקוחות עם מוצרים משתלמים שאין לה, ומציעים מוצר יקר יותר או מוצר נחות באותו מחיר. הזהרו!!!

זהירות! עוד מקרה של חנות שצדה לקוחות עם מוצרים משתלמים שאין לה, ומציעים מוצר יקר יותר או מוצר נחות באותו מחיר. הזהרו!!!

המחיר ניראה טוב. אבל חבל שאתם מפרסמים מוצר שאין במלאי!!! הרי, הזמנתי ושילמתי שבוע שעבר, ואחרי יום-יומיים קיבלתי הודעה שאין במלאי. כן, החזרתם את התשלום. אבל זה מוצר שבד"כ מזמינים אותו כאשר צריכים אותו. וכעת נאלצתי להזמין ממקום אחר ושוב לחכות. והכי הזוי, שאתם עדיין מפרסמים אותו כאילו יש. חבל
חבל שחשוב לך בתור לקוח לרשום חוות דעת שלילית ..החנות לא היתה עומדת ביעד האספקה בשל כך בוטלה ההזמנה...הוחזר לך מלא כספך והתנצלנו על עגמת הנפש...איך עוד רצית שנתנהל....פשוט איננו מבינים את מהות חוות הדעת הזו ..זה רק כדי לגרום נזק זה ברור ...אבל בכל זאת תודה!!!

קניתי מעמד לטלפון מחנות זו , קיבלתי הודעה במייל על כך שנשלח בדואר 24 ושלא ניתן לעקוב אחר המשלוח , עברו למעלה משבועיים . המוצר לא הגיע ולא משיבים למיילים שאני כותב .

קניתי טלוויזיה מדגם מסויים. לאחר שהשליח לא הגיע בזמן ואיחר בכמה שעות טובות קיבלתי טלוויזיה אחרת ממה שהזמנתי עם מפרט פחות טוב. לאחר שיחה עם בעל החנות הוא אמר לי שאם אני רוצה זה המחיר למרות שזאת טלוויזיה פחות טובה כי הוא מפסיד אם הוא מוכר בפחות. בנוסף אמר שאין לו את הדגם של הטלוויזיה שהזמנתי אם אין לך את הדגם אז איך אתה מוכר אותה? לאחר דין ודברים הצלחתי להוריד אותו לפחות למחיר הטלוויזיה הריאלי שקיבלתי. ביררתי איתו אם לפחות יש בטלוויזיה עידן + מובנה כמו המקורית שהזמנתי. בעל החנות אמר שכן לאחר בירור עם איש מקצוע הבנתי שאין בה ממיר מובנה והחלטתי לבטל את ההזמנה. פשוט גזל,חנות שמוכרת מוצרים שלא קיימים על המדף ולא מבינה כלום במוצרים שהיא מוכרת וגם לא יודעת לפצות לקוחות על טעות. בקיצור לא להתקרב לא שווה את המחיר.
שלום רב! הוסבר ללקוח שהוא יקבל את המוצר תוך שבוע...וקיבל את המוצר תוך 3 ימים רק לא בשעה שקבעו איתו ערב חג למרות שחברת המשלוחים במקרה הזה היא חיצונית.... היה לחץ ודאגנו שהוא הלקוח עדיין יקבל אותו באותו היום לגבי הטיעון של הלקוח טלויזיה פחות טובה מבחינת מפרט....זה נכון שהיתה טעות כיוון שלא היה עידן פלוס מובנה אז הלקוח התחיל אם הטיעון שמגיע לו פיצוי ..... הורדנו את מחיר הטלוויזיה אך עדיין הלקוח דורש פיצוי ....הנהלת החנות כבר מרגישה נסחטת מדברי הלקוח והבנו שאיננו יכולים לרצותו הלקוח ביקש פיצוי וקיבל אך עדיין לא מספיק לדעתו כנראה שהתכוון שניתן לו את הטלוויזיה במתנה ואז יהיה מרוצה....ככל שניסינו לרצותו יותר כך דרש יותר זיכינו את הלקוח על הטלוויזיה והדגיש כנקמה יעלה חוות דעת זאת חבל שכך התנהל איננו יכולים לרצות לקוח זה בשום צורה ועל זאת אנו מצטערים

ב-14.9 רכשתי דרך האתר מדפסת HP טונר נוסף. לאחר מס' דקות קיבלתי טלפון מבחור בשם יוסי שביקש להבין אם הטונר הנוסף אמור להיות שייך למדפסת שרכשתי ואמרתי שכן. הוא אמר שהטונר הזה לא מתאים למדפסת ואם אני רוצה יכול לשנות לי לטונר המתאים, אישרתי שכן ואמר לי שישלח לי את זה במשלוח עד הבית ללא תוספת תשלום! (אני שילמתי משלוח לנק' איסוף). המשלוח אגב הגיע כבר יום למחרת ב-8 בבוקר. 1. כל הכבוד על הערנות והאכפתיות עם הטונר, לא מובן מאליו 2. כל הכבוד על השדרוג במשלוח, גם כאן בכלל לא מובן מאליו זאת רכישה ראשונה שלי באתר, הגעתי בגלל המחיר ואחזור בשביל השירות! אליפות!!!

שלום רב אני כבר מספר פעמים קניתי דרך אתר האינטרנט ואני מרוצה מהשירות. בהצלחה רבה

שרות מצוין...בעלי תודעת שרות גבוהה ה מחיר הכי זול שמצאתי...בלי שום קשר כיף להגיע ליוסי ולרכוש

בחור מקסים שעזר לי גם בהתקנת הדיו ממליץ בחום וגם מחיר מצוין ...תודה רבה על כל העזרה

שירות ואמינות יוצאים מן הכלל! מחיר הכי זול בשוק, איכות מעולה של מוצרים ושירות ממש אישי ואדיב!! ממליץ בחום, לא תתחרטו!!!

שירות מצויין. הזמנתי אוזניות. הן הגיעו ישר לבית. מחיר מצוין. האזניות איכותיות. ממליץ על החנות.

חוויה מטורפת, שירות עם סבלנות, היה לי תקלה בהזמנה ועם כל הסבלנות והרצון טוב הוא עזר לי

כבר כמה שנים שאני קונה מהחנות הזו טונרים (תואם) למדפסות לייזר. משלוח מהיר, ארוז היטב, והטונרים באיכות מצויינת. בנוסף מחיר זול מאוד! מרוצה מאוד, ואמשיך לקנות אצלם.

קניתי מסך המוכר היה אדיב וסבלני מאוד המסך הגיע מאוד מהר ונהנית ממנו מאוד !

לפני חודשיים קניתי טונר במחיר חלום. הגיע לנקודת איסוף ועובד מצויין. הזמנתי עכשיו עוד שתיים. ממליץ בחום.

שירות מצוין - המדפסת לא הסכימה לקבל את הדיו החליפי. בשיחה עם יוסי הבנו שכנראה חיכיתי יותר מדי זמן מזמן הקניה לשימוש, ובינתיים עדכון קושחה במדפסת גרם לכך שהמחסניות שקיבלתי כבר לא שמישות. יוסי מיד הציע לשלוח מחסניות חדשות עם צ׳יפ מעודכן (אני שלחתי לו חזרה בדואר את המחסניות הלא שמישות - מקובל לגמרי). המחסניות החדשות אכן עובדות, ולשמחתי אני לא צריך לרכוש דיו מקורי ויקר.

מצויינים. המחיר נמוך עד כדי שאלה אם המחיר אמיתי (תשובת המוכר: "תאמין לנו אם נוסיף לך עוד 50 ש"ח? תשובה לעניין...). מענה מקצועי ומהיר (הזמנתי טלפונית). אומנם ההתחייבות להגעת המשלוח היא עד חמישה ימי עסקים אבל אלי הגיע לאחר יומיים וחצי. יופי

הזמנתי אצל יוסי טונרים והמשלוח הוסט לחנות שהיתה קצת יותר רחוקה מהכללים יוסי התקשר לחברת השילוח ודרש מהם לשנות את המשלוח למקום קרוב יותר עד שהם הבטיחו לעשות משלוח ישיר אחרי יומיים שלא ביצעו את המשלוח יוסי הוציא לי משלוח חדש וחינם עד הבית על חשבונו ואמר שהוא כבר יסתדר עם המשלוח הקודם כי אצלו הלקוחות הם מעל הכל

שירות מעולה ומהיר. קבלתי את המחשבים הניידים במשלוח עד הבית תוך שלושה ימים. תודה יוסי

שירות מצויין , קיבלתי את ההזמנה יום לאחר ההזמנה יוסי המלך עזר לי וליווה אותי בטלפון ועזר בהכל ממליץ בחום

במהלך הרכישה באינטרנט קרתה תקלה. למחרת בבוקר יצרו אתי קשר ועזרו לי להשלים את ההזמנה בנעימות וביעילות, תוך התחשבות בפרטים הקטנים והגדולים. קבלתי את המחשב הנייד במשלוח עד הבית תוך שלושה ימים. השירות היה מצוין, כמו גם המחיר ואיכות המוצר.

יחס חם ואישי אמינים נותנים הרגשה טובה שיש על מי לסמוך ומענה מהיר על כל פרט

קל, נוח, סבלני, זמין. הגיע זריז, ייעץ והדריך. מוצרים טובים עם שירות טוב. תודה יוסי

פעם רביעית שאנחנו מזמינים מהם ותמיד אנחנו מרוצים מהאיכות, מהמחירים הזולים, וממהירות המשלוח!! מגיע ארוז טוב עם חשבונית מסודרת וברורה, מעקב במשלוח רשום עם שירות הודעה קולית לטלפון כשר. ממליצים ממש!!