מפרסם ב-zap מאז 2003

‎נעה מחשבים‎ ‏(NoaComp)

חנות מחשבים מקוונת (עפולה)

- / 5
בעלים: נעה מחשבים בע"מ
נמצאו 170 חוות דעת גולשים על נעה מחשבים
Hellen
Hellen
11.12.2011
מוצר שנרכש: כרטיס מסך GeForce 200 Series

הכרטיס נרכש 2/2011 בסניף נשר, ב10/2011 נשלח לתיקון . הובטח שייצרו איתנו קשר לכשיגיע (היו חגים באמצע), כעבור כשלושה שבועות ביתי יצרה קשר עם הסניף הראשי בעפולה, והסתבר שהם בנשר סגרו את הסניף,פניתי שוב היום לסניף הראשי בעפולה אך הם אינם יודעים היכן הכרטיס שליואין להם שום קשר לסניף בנשר, למרות שהם מופיעים יחד באינטרנט, הם הציעו שאפנה ליובל המנהל שהיה בנשר באימייל טרם קבלתי התייחסות,בקיצור כבר חודשיים אני בלי כרטיס מסך ....חושבת לתבוע אותם, זו ממש חוצפה אני אלך עם זה הלאה !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
שוקי
שוקי
24.10.2011
מוצר שנרכש: משטח קירור Infinite Color + 2USB Ports Black

קניתי את משטח הקירור ב26.9.11 דרך אתר האינטרנט, ב9.10 כ7 ימי עבודה מתוך ה10 המובטחים התקשרו אליי מהחנות והודיעו לי כי הצבע איננו קיים במלאי והציעו לי להחליף צבע ולשדרג את המשלוח לשליח תוך 3 ימי עבודה הסכמתי ונאמר לי שאי אפשר להבטיח שהמשטח יגיע לפניי ערב חג הסכמתי, המשטח לא הגיע בערב והחג לא כל חול המועד בנוסף לכך החנות הייתה סגורה כל חול המועד ומכך נבצר ממני להתקשר ולברר/לבטל את ההזמנה. לאחר החג נאלצתי בעצמי ליצור קשר עם החנות ושם נאמר שההזמנה לא יצאה כלל לא הייתה התנצלות ואופציית הביטול הועלתה בזלזול, נאמר שיחזרו אליי בעוד יום עם תשובה. כעבור יום יצרו איתי קשר (מזכיר עבר חודש מביצוע ההזמנה), והודיעו לי שהמוצר איננו במלאי לא הוצע לי מוצר חלופי ובטח שלא פיצוי על עוגמת הנפש בהמתנה למוצר, צר לי שלחנות כזו ישנם יחס ללקוח גרוע שהלקוח צריך לרוץ אחריי החנות למוצר שמגיע לו. נ.ב. נאמר לי שהחשבון זוכה אבל עדיין לא ראיתי את תדפיס החשבון של האשראי אני מאמין שהסיפור הזה לא נגמר עוד. במילים אחרות הישמרו

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאת
ליאת
09.11.2010
מוצר שנרכש: מחשב נייד U350 M22EGIV

עשיתי הזמנה של מחשב נייד דרך נעה מחשבים, נאמר לי שהמחשב יגיע אליי תוך 7-10 ימים. לאחר שבועיים בהם חיכיתי למחשב ולא שמעתי מאיש, צלצלתי לחברה לברר מה קורה עם המחשב ורק אז (!!!!) נאמר לי שהמחשב בכלל לא קיים בארץ ושפשוט שכחו לומר לי את זה כשגילו את העובדה הזאת. על שאלתי מדוע איש לא טרח להרים טלפון ולהודיע לי במהלך השבועיים האלה שאני מחכה למחשב, החצופים טענו ש"הנה, עכשיו הם אומרים לי". אחרי שאני זאת שהתקשרה לברר על מצב ההזמנה!!!! אם לא הייתי מתקשרת, כנראה שגם לא הייתי יודעת על כך בכלל. מיותר לציין שגם ביטול ההזמנה שעשיתי לא "נקלט" כמו שצריך וחוייבתי על המחשב בחודש הבא. בקיצור, שירות מזעזע, לא אמין,חצוף ומעליב. לא רמה בכלל!!

תגובת החנות

טענות הלקוחה כפי שמוצגים הינם שקר אחד גדול. יומיים לאחר הזמנת המחשב היא עודכנה כי הדגם הזה לא קיים והציעו 2 דגמים אחרים של אותו יצרן מאותה סידרה במקום. הלקוחה הבטיחה לבדוק ולחזור אלינו עם תשובה. לאחר יומיים שוב יצרנו איתה קשר והיא אמרה שהיא מעדיפה לחכות עד שיגיע הדגם הזה. לאחר שבועיים עידכנו אותה כי הדגם הזה לא יהיה עוד זמין והודענו גם על זיכוי העיסקה וביטולה מול חברת האשראי. הלקוחה התעקשה לקבל דגם שלא קיים ולא ניתן לספק. אנחנו מצידנו סיימנו את העניין בביטול העיסקה מול חברת האשראי.

חוות הדעת עזרה לכם?
haidvash
haidvash
24.10.2010
מוצר שנרכש: עכבר IMPERATOR

חווית קניהה ???. מעל 8 ימי עסקים אני מחכה למשלוח שלפיהם לוקח 7 ימי עסקים ! לאחר שיחה איתם התבררר שהמוצר אפילו לא הגיע אליהם !!! השירות שם פשוט מגעיל הם בכלל לא מתאמצים לעזור לך פשוט אכזבה אחת גדולה !

תגובת החנות

הלקוח הזמין את העכבר באתר. לאחר בירור מול היבואן מתברר כי דגם זה איננו זמין עוד למכירה. הלקוח עודכן אחרי 3 ימים שלא ניתן להשיג את המוצר והוא נמחק מהאתר למכירה הוצעו לו דגמים אחרים של היצרן אך הוא סירב העיסקה בוטלה ללא כל חיוב. הלקוח לא שילם בביצוע ההזמנה על המוצר כלל. איננו מחייבים לקוח המבצע הזמנה עד אשר המוצר מגיע למלאי ויוצא ללקוח במשלוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
Rafraf
Rafraf
30.09.2010
מוצר שנרכש: עכבר למחשב Optical Mouse 3000 USB

1. לאחר ביצוע ההזמנה התקשרו אלי, הסבירו שאין להם המוצר במלאי והציעו לי סוג אחר במקומו. לא הסכמתי לכך, והם התחייבו לספק את המוצר שהוזמן על ידי לאחר 14 יום. יש לציין שלפני כשנה הזמנתי אותו מוצר באותה חנות, וגם אז "הוא אזל". 2. המוצר הגיע לאחר 14 יום, באריזה מקורית אך מרופטת, מאובקת וקרועה, ובמראה כללי שהעיד על כך שהמוצר ישן. 3. מחיר המוצר המפורסם באתר הוא 100 ש"ח. בעת ביצוע ההזמנה נרשם בה במפורש על ידי החנות: "הנחת נקודות...3 ש"ח...סה"כ לתשלום 97 ש"ח". בפועל,בחשבונית ובכ"א חוייבתי בסכום של 100 ש"ח. בתשובה לתמיהתי ולפנייתי לחנות נעניתי כי: א. 97 ש"ח הוא המחיר ללא מע"מ,ואני "פיספסתי את זה" !!! (טרם הצלחתי להבין תשובה זו.) ב. ברכישה האחרונה שלי בחנות לא הגעתי לסכום של 100 ש"ח. אלה העובדות, והמבין יבין.

תגובת החנות

1.המוצר לא היה זמין במלאי בעת ההזמנה אך הוזמן ללקוח. 2.המוצר הגיע בתוך 14 יום כפי שהתחייבנו בהזמנה באריזה מקורית של מיקרוסופט. 3.המוצר פורסם במחיר של 100 ₪ ללקוח. המבצע שלנו על נקודות הינו לקנייה שנייה ולא ראשונה. אנחנו מעניקים 3 אחוז הנחה (3 נקודות לכל 100 ₪) בקנייה שנייה. עניין של הבנת נקרא לקויה. 4.מה הקשר למע"מ? מע"מ הוא 16 אחוז ולא 3 אחוז. בכל מקרה המוצר סופק בזמן במחיר הנכון ובזמן הנכון. עניין הנקודות ברור לכל הלקוחות שלנו ומפורסם בצורה ברורה. המערכת מנהלת את הניקוד וההנחות באופן אוטומטי באתר ומעניקה למי שזכאי.

חוות הדעת עזרה לכם?
the
the
20.05.2010
מוצר שנרכש: זכרון מחשב נייד 2GB FA-8500CL7S

הזמנתי מודול זכרון 2GB למחשב נייד לנובו שברשותי. חזרו אלי טלפונית להודיע שאין בדיוק את הדגם שרציתי אבל יש תואם שרשום עליו למקינטוש אך הוא מתאים גם ל PC. ביקשתי לוודא ב 100% שהוא אכן תואם ולא יהיו בעיות - הלכו לבדוק במעבדה כמה דקות וחזרו אלי עם אישור בטוח שלא יהיו בעיות. לאחר כמה ימים המשלוח הגיע וטכנאי מקצוען התקין אותו. לאחר עלית החלונות - נהרס הרגיסטרי ונדרשו 3 ימי עבודה לשחזור. לאחר ברור עם מעבדת לנובו ראשית בארץ נאמר לנו שתופעה זו מוכרת והיא נגרמה בגלל שימוש בזכרון לא מתאים. לאחר טלפון לחנות (הפעם כנראה דיבר אדם אחר מהפעם הראשונה) הוא הודה שהתופעה ידועה ושאל למה לא נתתי את דגם המחשב הנייד - כמובן שאמרתי שכן נתתי. נציג החנות אמר שישלחו שליח לאסוף את הזכרון ושהחברה שלנו תזוכה. לאחר שלא יצרו שוב קשר החלה שרשרת תכתובות אי מייל (מעל 8 !!!) בין חברתנו לנעה מחשבים בבקשה שיבואו לאסוף וייזכו אותנו כמובטח. לסיכום עד היום לא קיבלנו מענה ונאלצנו לשלם כפול ועוד עבודה של 3 ימים הלכה לנו בגללם.

תגובת החנות

טענת הלקוח איננה נכונה כלל. בקטגוריה של זיכרונות למחשבים ניידים מודגש אצלנו במיוחד נושא התאימות של הזיכרונות למחשבים. בעיית התאימות הינה ידועה בין היצרני זיכרונות לאינספור הדגמים של המחשבים הניידים. הנושא הובהר גם ללקוח שקנה את הזיכרון. גם כתוב באתר וגם הובהר בע"פ. לאחר שדיווח כי לא מתאים לו הזיכרון שלחנו שליח ואספנו על חשבוננו את הזיכרון באופן מיידי. כמו כן הלקוח גם זוכה במלואו על סכום שחויב. אנו חושבים כי פעלנו נכון במקרה הנ"ל ונתנו את הישרות הטוב ביותר שניתן.

חוות הדעת עזרה לכם?
דני
דני
12.04.2010
מוצר שנרכש: נתב DIR615

הזמנתי בנעה מחשבים נתב בתאריך 9/3/2010 דרך אתר זאפ. המוצר מעולם לא הגיע (היום ה 12/4/2010), ובינתיים נעה מחשבים חייבו אותי את מלוא התמורה. הם הפנו אותי לדואר ישראל בטענה שעלי לתבוע מהם את התמורה. דואר ישראל טוען שאין להם את החבילה המדוברת ושעלי לפנות לשולח. נעה מחשבים מתנערת מהעניין ואמרה שזה לא עניינם כי ברגע ששלחו זה לא מעניין אותם. דואר ישראל טוען שהם קיבלו את המשלוח לכאורה מנעה מחשבים ולא ממני, ולכן אין לי מה לדבר איתם אלא רק עם נעה מחשבים ורק נעה מחשבים יכולה לדבר איתם. בנעה מחשבים שיגעו אותי בלך ושוב והתנערות טוטאלית מהעניין. ניסיתי להפנות אותם לדואר ישראל שישמעו במו אוזניהם שאין לדואר ישראל חבילה זו, והם סירבו. רק לאחר ויכוח ארוך מאוד (!) בטלפון הועילו להודות שבעצם הם אלה שאמורים לתבוע את דואר ישראל ולא אני, ולאחר מכן הודו שהם אפילו מבוטחים, אך בכ"ז מתנערים מהעניין ואומרים שזו בעייה שלי ולא בעייה שלהם. בקיצור, נותרתי ללא נתב וללא כסף, ונעה מחשבים מסרבת לטפל בעניין. תיזהרו. השירות גרוע ואתם עלולים להישאר קרחים מכאן ומכאן, כמוני. עדכון: א. החנות לא טורחת להבין את המקרה למרות שניסיתי לדבר איתם שוב ושוב. למרות שהם מנסים להתנער ולהגיד שלכאורה לא ניגשתי לדואר, ניגשתי לדואר חמש (!) פעמים במועד הנכון (!) (כשבוע לאחר ההזמנה) אך הדואר לא מצאו את החבילה. ב. קיבלתי מכתב ממנהל מרחב דואר ישראל (!) שהחבילה אבדה, אך נעה מחשבים המשיכו להתעקש שהחבילה אצלי. לא הסכימו לפנות לדואר ולבדוק בעצמם. דואר ישראל הפנו אותי שוב (!) לנעה מחשבים. ג. רק לאחר שפניתי היום (25/4/10) לחברת האשראי (!) בנסיון לבטל את החיוב, וחברת האשראי פנו לנעה מחשבים, פתאום הם כן הסכימו לטפל בפנייה שלי. עכשיו צריך לקרוא שוב את תגובת נעה מחשבים ואיך הם מתנערים ומאשימים אותי שאני לא בסדר. אני עדיין ממתין לנתב ושומע רק תירוצים.

תגובת החנות

הלקוח הזמין את המוצר והחבילה נשלחה אליו באופן מיידי. הלקוח קיבל את מספר החבילה מראש בהודעת SMS ובמעקב החבילות באינטרנט רואים כי הלקוח כבר קיבל פעמיים הודעה להגיע לקחת את המוצר. גם בשיחת הטלפון הובהר לו כי עם מספר החבילה יכול לגשת לסניף הדואר הקרוב אליו ולקבל את החבילה. הלקוח טרם ניגש לקחת את החבילה ולאחר 10 ימים בדואר החבילה מוחזרת אלינו חזרה. כאשר תגיע החבילה הלקוח יוכל לבחור האם להזמין שוב משלוח או לבוא לקחת. תלונת הלקוח איננה מוצדקת. היה עליו לגשת ולאסוף את החבילה בזמן.

חוות הדעת עזרה לכם?
מרק
מרק
13.08.2009
מוצר שנרכש: עכבר 7000

הזמנתי עכבר Microsoft 7000 (OEM) במחיר 100 ₪ (מחיר מבצע) ועוד מוצר נוסף בתאריך 13/07/09. למחרת התקשרו מחנות ואמרו שאין במלאי וצריך לחכות 14 יום. בתאריך 04/08 (אחרי 20 יום) אני התקשרתי לחנות לבדות סטאטוס והתברר שעדיין לא הגיעה. בתאריך 12/08 (חודש אחרי ההזמנה) התקשרו מחנות ואמרו שמוצר לא קיים יותר והציעו אותו עכבר Microsoft 7000 (אריזה RETAIL) בעלות 223 ₪. זה חוצפה. דיברתי עם אחרי (יובל) והוא לא הסכים לפצות אותי על זמן המתנה ממושך ושינוי מחיר פי 2 בשום דרך. ביטלתי הזמנה ולא ממליץ לכם לקנות בחנות הזאות. זה יכול לקרות גם לכם.

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה לסוויץ של חברת לינקסיס אשר היה במלאי במהלך ההזמנה. העכבר שהוזמן לא היה במלאי ונאמר גם ללקוח כי הפריט איננו ניתן להזמנה. הפריט נמחק מהאתר באותו היום מהאתר ולא חזר אליו מאז. נאמר ללקוח כי לא תהיה גם יכולת לספק עוד את הדגם הזה עוד ביום ההזמנה. הלקוח בחר לחכות בטענה :" אולי עוד יגיע אליכם ואז תשלחו לי". שוחחנו עם הלקוח שבוע לאחר ההזמנה ואמרנו לו שוב כי אין את העכבר ואין יכולת למכור אותו. הלקוח ענה ליובל (מנהל החנות) – מצידי תן לי את אותו עכבר בRETAIL באותו מחיר ואם לא אני אנקום בכם בזאפ וילכלך עליכם. ברור כי תגובה כזו הביאה לביטול ההזמנה מיידית מצד החנות. שום מוצר לא יסופק ללקוח כזה. גם במחיר שהמודעה הזו תתפרסם בזאפ. נעה מחשבים איננה מנהלת את החנות או מתייחסת לבקשות הלקוחות על פי האיומים שלהם או על פי זאפ.

חוות הדעת עזרה לכם?
פליקס
פליקס
19.07.2009
מוצר שנרכש: לוח אם DG41TY

נשלח לוח אחר בעלות של חצי מחיר וגם שפניתי לשרות של החנות נאמר לי על ידי נציג בשם גיא שאין באפשרותם להחליף את הלוח כי חברת שליחויות שלהם אינה מגיע לישוב שלי !!!!!!

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה באתר ללוח G41 של אינטל. שלחו ללקוח לוח G41 של אינטל מדגם שונה שהפער במחיר הוא 30 ש"ח ולא חצי מחיר. הודנו בטעות וביקשנו לתקן על ידי החלפת הלוח. שלחנו על חשבוננו לוח חדש מהדגם המדויק שהוזמן אך הלקוח סירב לקבל זאת. יש לציין שההזמנה ללקוח יצאה יום לאחר ביצועה באתר. ושליחת הלוח המתאים בוצעה 4 ימים לאחר ביצוע ההזמנה המקורית. עקשנות של הלקוח וקטנוניות מנעו ממנו לקבל את הלוח המתאים.פרסום חווית הקנייה בזאפ הינו נסיון נוסף של הלקוח להכפיש את שמנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
אדם
אדם
16.06.2009
מוצר שנרכש: מאוורר למארז AF8025

ב-27/05/09 הזמנתי מ-"נועה מחשבים" שני מאווררים למארז. ב-08/06 לאחר המתנה של כשבוע וחצי, שלא ראיתי שישנה שום התקדמות בהזמנה, שלחתי מייל לשירות הלקוחות שלהם, ושאלתי האם ישנה התקדמות כלשהי. נאמר לי שהמאווררים הגיעו והם ישלחו בהקדם. ב-14/06 כשראיתי שעדיין אין התקדמות שאלתי האם ההזמנה נשלחה, נאמר לי שהיא תישלח היום. שאלתי כבדרך אגב מדוע ההזמנה מתעכבת כל כך, ואז הגיע הקש ששבר את גב הגמל! נאמר לי שהטעו אותי, חסר מאוורר אחד מההזמנה, וההזמנה לא תצא היום. אם אני רוצה אני יכול לבחור מאוורר אחר במקום. ביקשתי לבטל את ההזמנה, ורכשתי מחנות אחרת. עם שירות שכזה, אני מעדיף לרכוש מחנויות אחרות....

חוות הדעת עזרה לכם?
איליה
איליה
03.05.2009
מוצר שנרכש: כרטיס מסך Geforce 6200

יום למחרת ביצוע ההזמנה התקשרו אליי מהחנות ואמרו שהמוצר לא במלאי ויקח 2-3 ימים עד יהיה. עבר שבוע - התקשרתי לחנות (היה סמוך לפסח) - אמרו "אוטוטו מגיע -נודיע לך תוך יומיים". לא הודיעו ועבר עוד זמן, עד שכעבור חודש ביקשתי לבטל את ההזמנה והתלוננתי על השירות הגרוע. הבטיחו לי שהכרטיס מגיע עוד יומיים (כמה מקורי). הסכמתי לחכות ושוב התבדיתי. היום עברו מעל חודש ימים, הכרטיס עדיין אין, הבטחות יש המון. בשום פנים ואופן ובשום נסיבות לא אחזור לקנות בחנות הזאת - את זה אני מבטיח.

תגובת החנות

הלקוח הזמין כרטיס מסך מסוג AGP למחשב ישן. נאמר ללקוח כי הכרטיס איננו במלאי אך יוכל להיות מסופק לאחר חגי פסח מכיוון שאין משלוחי ייבוא במהלך הפסח. הובהר לו כי זמן האספקה יהיה ארוך מהרגיל כ21 ימי עסקים. הלקוח הסכים להמתין מכיוון שהיה חשוב לו לקבל את המוצר. כפי שהבטחנו לאחר חזרה מחופשת הפסח והחגים הכרטיס הוזמן מחו"ל והגיע למלאי בשבוע שעבר. הלקוח כבר קיבל את המוצר שהזמין. לא ברורה הטענה של הלקוח כאשר מראש הובהר כי זמן ההמתנה יהיה ארוך מהרגיל

חוות הדעת עזרה לכם?
גילעד
גילעד
20.04.2009
מוצר שנרכש: סט מקלדת+עכבר mx5500

לאחר חיפוש מקיף החלטתי לקנות בחנות לאור המחיר הזול , והשירות הטוב שהצטייר לכאורה. לאחר הרכישה. המוצר לא הגיע למעלה משבועיים (הייה אמור להגיע בדואר רשום). משבררתי באמצעות האי מייל הגיע שליח לביתי לאחר יומיים-שלושה. לכן אני מבין שהחבילה לא נשלחה באמצעות הדואר לעולם ואילו אני לא יודעתי על כך כלל. מכשהגיע המוצר, התגלו בו סימני שימוש קלים ביותר שהניחו את דעתי לאחר המתנה כה ארוכה. לאחר יום של הטענת העכבר, התגלו סימני תקלה - העכבר הפסיק לפעול ודיווח על סוללה ריקה ללא סיבה מובנת. המוצר נשלח לנועה מחשבים לאחר כחודש, לפני תקופת הפסח. (נשלח ב 4 לאפריל והגיע יום לאחר מכן - אושר ע"י סניף הדואר). ב-20 לחודש (לאחר 15 יום מרגע המסירה) ניסיתי לברר מה סטטוס הטיפול, והועברתי לטכנאי שגולל לפני סיבות כאלו ואחרות, והתנצל על כך שלא בדק כלל את הפריט והבטיח שיעשה זאת בזה הרגע. באותו היום דיברתי עם מנהל החנות שהסביר לי שהמעבדה הייתה סגורה כל הזמן הזה ("שבוע וחצי"). אותי מעניין מה הם עשו ביומיים שלושה הנותרים. בכל אופן, אני מאוכזב מאוד מדרך טיפול ההזמנה ומהיחס אשר הפגינו נציגי החנות. בנוסף עלות המשלוח לא הוחזרה כמובן(כ-50 ש"ח) ובכך מחיר הפריט הפך בין רגע להרבה מעל הממוצע.. מיותר לומר שאינני מתכוון לרכוש מהם בעתיד.

תגובת החנות

טענות הלקוח הינן שקריות מהיסוד. הלקוח עשה הזמנה ב13 לחודש פברואר. ההזמנה נשלחה ב15 לחודש פברואר על ידי שליח על חשבוננו בגלל שווי המוצר.תוספת העלות למשלוח הייתה על חשבוננו ובחרנו בזאת בגלל שווי המוצר היקר. הלקוח שלח את המוצר אלינו לאחר חודש וחצי של שימוש. הלקוח לא טען עם קבלת המוצר שום טענה על תקלה או על סימנים של מוצר משומש. המוצר הגיע אלינו בערב פסח ונבדק רק לאחר חופשת הפסח. גם אנחנו כמו מרבית העובדים בישראל ואזרחי ישראל שהינו בחופשה חלקית/מלאה במהלך החגים. אנו גם לא מרגישים צורך להתנצל על כך. עם חזרת הטכנאי לעבודה נבדק המוצר והוחלף הפריט התקול. המוצר שקיבל הלקוח היה חדש לחלוטין ותקין. כל טענותיו שקריות וניסיון להכפיש את שמנו. לא נצטער אם לא יחזור לקנות אצלנו בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאור
ליאור
09.03.2009
מוצר שנרכש: 2.4 GHz Cordless Presenter

הייתי זקוק למוצר הנ"ל בדחיפות יחסית. הזמנתי את המוצר כשבוע וחצי לפני הזמן תוך הדגשה כי אני מזמין את המוצר בתנאי שהוא יסופק בזמן לו אני דרוש לו. כעבור יום חזר אלי נציג שאמר לי כי יש לו רק גירסת OEM של המוצר וכי היא תשלח אלי למחרת היום. שבוע לאחר ביצוע ההזמנה שלחתי מייל לחנות לברר מה עולה בגורל ההזמנה שלי, ולאחר שלא נענה, התקשרתי לחנות. לאחר שיחה עם נציג החנות ולאחר מכן עם מנהל החנות - הסתבר שהמוצר כלל לא במלאי. ביטלתי את ההזמנה שם וקניתי את המוצר במקום אחר. כל חווית הקניה, אמינות החנות, והתקשורת עם נציגיה הייתה חויה מפוקפקת במיוחד. אני ממליץ בחום לא לקנות שם כלום.

תגובת החנות

המוצר הוזמן בתאריך 2/3 באתר האינטרנט. בתאריך 3/3 דיברו עם הלקוח לתאם את ההזמנה. זמן האספקה של המוצר מצוין באתר והינו 14 ימי עסקים. הובטח ללקוח לעשות מאמץ לקדם את ההזמנה לפרק זמן קצר יותר. הלקוח לא היה מוכן לחכות את תקופת ההמתנה וביטל את ההזמנה ללא כל חיוב או דמי ביטול מצידנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Vladimir
Vladimir
12.01.2009
מוצר שנרכש: דיסק גיבוי חיצוני WD MY BOOK World Edition II 1TB ETHERNET

ב-25.12.2008 הזמנתי בחנות הנ"ל את המוצר באופן טלפוני. ציינתי שאבצע איסוף עצמי. הובטח לי שהמוצר יגיע תוך שבוע. החל מ-01.01.2009 פעם בכמה ימים התקשרתי לברר האם המוצר הגיע וכל פעם הובטח לי שהוא יגיע מחר. ב-12.01.09 ביטלתי את ההזמנה.

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה למוצר שהתברר לאחר מכן כי איננו זמין עוד ואיננו קיים עוד על ידי היצרן והיבואן. הנושא הובא לידיעת הלקוח והוא בחר להמתין עם ביטול ההזמנה או החלפתו למוצר זהה של חברת SEAGATE. לאחר כמה ימים נוספים נוצר עימו קשר ואז החליט לבטל סופית את ההזמנה. אנחנו מצטערים על מקרה זה אך לא תלוי בנו העניין.

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי
עדי
03.12.2008
מוצר שנרכש: כונן קשיח חיצוני WD MY BOOK HOME EDITION 320GB

הזמנתי את המוצר באמצעות האינטרנט ביום שבת 22.11.08. ביום המחרת התקשר אלי נציג מהחנות וההזמנה בוצעה תוך הבטחתו כי תוך ארבעה ימים אקבל את הכונן. ביום רביעי התקשרתי לברר האם הגיע הכונן אך הנציג אמר כי ההתחייבות היא לשבעה ימי עסקים מיום ההזמנה, וכי אין הוא יכול לעשות דבר בנדון. ביקשתי לשוחח עם מנהל החנות. מנהל החנות, יובל, התקשר אלי לפנות ערב, ולאחר תיאור ארוך של השתלשלות ענייני ההזמנה וכיו"ב הבטיח כי המוצר יגיע ליום המחרת או לכל המאוחר עד יום שישי. מלבד זאת הוא בישר כי אקבל כונן בעל נפח גדול ממה שהזמנתי, 500 GB במקום 320GB. יש לציין כי לכל אורך השיחה מנהל החנות לא התנצל על עגמת הנפש, על העיכוב ועל מסירת המידע אשר התברר כשגוי. ביום שישי בשעה אחת עשרה בבוקר התקשרתי אל החנות, ונאמר לי כי המוצר עוד לא הגיע. כן יעץ לי הנציג להתקשר קרוב לשעת הסגירה, דהיינו לקראת השעה אחת (שעת הסגירה כפי שמופיעה באתר החנות וכפי שאמר הנציג בעצמו הינה 13:30 בימי שישי). עד השעה 12:50 לא נוצר עמי קשר לאיסוף המוצר, לכן החלטתי לנסוע לעבר החנות ולהתקשר במהלך הנסיעה, אולם כאשר התקשרתי אל החנות לא היה מענה כלל, והשעה עוד לא היתה 13:00 בצהריים. הגעתי אל החנות בשעה 13:15 והחנות כבר היתה סגורה, נעולה והתריסים מוגפים. ביום ראשון התקשרתי לביטול ההזמנה, ושאלתי כבדרך אגב האם הגיע המוצר, דהיינו שבוע מיום ההזמנה. ההזמנה בוטלה והמוצר טרם הגיע.

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה בשבת 22.11 באתר. ביום ראשון שוחחו איתו ועדכנו אותו כי זמן האספקה הינו 7 ימי עבודה. ביום רביעי 26.11 יצר קשר עם החנות לברר לגבי ההזמנה שלו ועודכן על ידי מנהל החנות כי טרם חלפו ימי האספקה של המוצר אך בכל מקרה עקב מחסור של הדגם של ה-320GB יקבל 500GB ללא תוספת תשלום. המוצר הגיע ביום ראשון 30/11 למלאי אך הלקוח בחר לבטל את ההזמנה. הלקוח גם יכול היה לקבל את המוצר טרם חלפו ימי האספקה להם התחייבנו באתר ובע"פ וגם יכול היה לקבל מוצר טוב ויקר יותר ללא תוספת תשלום אך ויתר על כך. לבוא בטענות ללא כל סיבה נראה לי קצת תמוה.

חוות הדעת עזרה לכם?
yair
yair
19.11.2008
מוצר שנרכש: כרטיס מסך 9800 pro

אומנם מהירות המשלוח הייתה מספקת, ההזמנה הייתה פשוטה, ושרות הלקוחות היה בהחלט מספק מאחר שהכרטיס שקיבלתי היה פגום והוחלף ללא כל תקלות בחדש. אך בכל זאת אני מתחרטא על הקנייה וממליץ להמנע מקנייה בחנות זו. למה? מאז אותה קנייה שהתרחשה אי שם בשנת 2004 אני מקבל דיוור פרסומי מנועה מחשבים. זה דבר לגיטימי. אך 2 אימיילים (ל2 כתובות שונות) עם בקשות להסרה זכו להתעלמות. לא התיאשתי והתקשרתי אל החנות- הובטח לי שיסירו אותי מהרשימה. לאחר מכן חזרו אליי למספר הפלאפון האישי כדי לשמוע על התקלות שהיו לי ביצירת קשר איתם דךר האתר. גם בשיחה זו (עם נציג אחר) הובטח לי שיסירו אותי מתפוצה ואף נאמר שהם יוסיפו לדואר הפרסומי אפשרות להסרה מהתפוצה. אומנם נוסף לספאם שורה שבה נאמר שעל מנת לצאת מרשימת התפוצה צריך לבקש זאת בדואר חוזר (ריפליי) אך אין הם מכבדים את הבקשה בריפליי בדיוק כפי שהם לא מכבדים את ההבטחות הטלפוניות שלהם (וזה אגב היה כבר המייל השלישי ששלחתי להם בנושא). נועה מחשבים היא חנות ידועה עם מוניטין, אך הם מאפשרים לעצמם להתנהג כמו אחרון הספאמרים וזאת סיבה מספיק טובה לבחור בחנות אחרת לעניות דעתי. לא רק ששולחת ספאם גם מבטיחה הבטחות שווא להסרה שוב ושוב ושוב. זו לא אמינות.

תגובת החנות

חברתנו כפופה לחוקי מדינת ישראל ופועלת על פיהם. על פי החוק החדש אנו מחויבים לקבל את אישורו של כל לקוח לקבל מאיתנו מיילים פרסומיים. לקוח שאיננו מעוניין לקבל לא מקבל הודעות. תמוהה בעיני פנייתו של הלקוח לאתר זאפ לאחר כמעט 5 שנים מיום הרכישה אצלנו בעניין דיוור פרסומות. בכל מקרה הלקוח הנ"ל איננו מופיע ברשימת הכתובות של הלקוחות שלנו. אני שמח שהלקוח מרוצה מהשירות שלנו וממתן האחריות שלנו למוצרים שהינם פרמטרים מכריעים באיכות ואמינות חנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
amitlich
amitlich
07.08.2008
מוצר שנרכש: מדפסת לייזר שחור-לבן laserjet 1020

הזמנתי דרך חנות זאת לאחר המלצות טובות שקיבלתי עליה. הזמנו את המדפסת ביום שני בערב, וכבר ביום שלישי התקשרו לאשר את פרטי ההזמנה ולדווח שתוך שלושה-ארבעה ימי עסקים היא תצא למשלוח (בדואר רשום, כפי שביקשנו). עד כאן נשמע טוב. אולם, רק ביום חמישי נזכרו נציגי שירות הלקוחות להתקשר ולדווח שאין את הדגם במלאי, ולשאול אם ברצוני להחליף לדגם אחד (כאשר הזמנתי את הדגם הזה ספציפית מתוך ניסיון עם הדגם הנ"ל). אחרי שעניתי שאיני מעוניינת, והתלוננתי בפני הנציג על חוסר האחריות של הצגת מוצר שלא מופיע במלאי באתר האינטרנט, ושל אישור הזמנה מבלי בדיקת קיימות במלאי, הוא ענה לי תשובה מזלזלת: "אין מה לעשות, קורה" (אפילו בלי להתנצל), וסיים את השיחה בזאת. זלזול, חוסר אחריות וחוסר מקצועיות - בחנות אחת.

תגובת החנות

הלקוחה ביצעה הזמנה באתר ביום שני בלילה. ביום שלישי אישרו איתה את ההזמנה ואימתו פרטים. כאשר בדקנו מול HP התברר כי הדגם הזה הוחלף בדגם חדש והוצע לה הדגם החדש (שטוב יותר) בדיוק באותו מחיר ובאספקה מיידית. אינני מבין מה לא בסדר בהתנהלות מול הלקוחה. מוצרי HP מוחלפים בדגמים חדשים בתדירות מאד גבוהה ולכן תמיד ניתן להציע דגם חדש זהה וטוב יותר באותו המחיר. הלקוחה בחרה לבטל את ההזמנה וזו זכותה. כמובן שלא חויבה בשום צורה עבור ההזמנה או הטיפול.

חוות הדעת עזרה לכם?
דיויד
דיויד
29.07.2008
מוצר שנרכש: מקלדת ועכבר Wireless entertainment

רכשתי את המכשיר ב 14 לאפריל,לאחרונה המכשיר עושה לי בעיות (הBluetooth נדלק ונכבה כרצונו והמטען של העכבר לא מטעין),פניתי לנועה מחשבים והם אמרו לי שאני צריך להגיע אליהם לנשר,ליד חיפה כדי לתקן זאת,העניין הוא שאני גר בגבעתיים ובשביל להגיע לשם אני מפסיד יום עבודה, במקביל אם אני אשלח להם את זה בדואר , יש סיכוי לשבירת המכשיר, כשפניתי אליהם עם הטענות הנ"ל , תגובתו של רומן, בנועה מחשבים הייתה - אין מה לעשות, או שתגיע אלינו או שתשלח,על המשלוח כמובן אין אחריות(אם זה נשבר בדרך ,אז זה בעיה שלי),וזה יהיה על חשבוני וכמובן אני אחוייב עבור המשלוח חזרה אלי-חשוב לציין שכמובן המכשיר עדיין באחריות- אשמח מאוד לשמוע עצה לגבי מה לעשות בעניין, ברור לחלוטין שלא אני ולא אף אחד ממכריי והעובדים שלי לא יבצעו אי פעם קנייה בחנות הזאת.

תגובת החנות

אינני מבין את טענותיו של הלקוח. לקוח שרוכש באינטרנט מוצרים יודע כי ביום שבו יאלץ לממש אחריות יהיה עליו לדאוג להחזרת המוצר במקום בו רכש.אם על ידי משלוח או בכל דרך אחרת. מעולם לא התחייבנו ללקוח כי האחריות למוצר הינה בביתו. אף אתר מסחרי לא נותן אחריות בבית הלקוח למוצרים אותם הוא קונה. כשם שלקוח שרוכש מוצר בחנות על יד בייתו יאלץ להגיע לחנות על מנת למסור את המוצר לבדיקה. אינני מבין מדוע הלקוח מציין כי השירות שלנו גרוע אם לא אפשר לנו אפילו לממש לו אחריות למוצר (אם באמת הוא לא תקין).

חוות הדעת עזרה לכם?
ינון
ינון
13.07.2008
מוצר שנרכש: זיכרון DDR 1024MB 400MHZ CL3

רכשתי זיכרון בחנות הוירטואלית "נועה מחשבים". לאחר כמה ימים התקשרו אליי בכדי לומר שהמוצר לא זמיןב מלאי והציעו לי זיכרון אחר, לא הכרתי את החברה שהציעו לי ולכן ביקשתי לבטל, הנציג התחייב שהזיכרון תקין ומצויין בדיוק כמו ההזמנה המקורית שלי והסכמתי. הזיכרון הגיע, הזמנתי טכנאי בכדי להתקין את הזיכרון, ולאחר התקנת הזיכרון המחשב לא פעל. הטכנאי טען שהזיכרון פגום ולכן המחשב לא פועל. התקשרתי לשירות הלקוחות של האתר ואמרו לי לשלוח את הזיכרון וישלחו לי אחד חדש. כעבור שבועיים משליחת הזיכרון, התקשר אליי נציג האתר שטען שהזיכרון פגום (באשמתנו כביכול) ושהוא מבקש ממני לשלם 17 ש"ח כדי שיוכלו לשלוח אליי אותו חזרה כאשר הוא פגום, מכיוון שאין להם מה לעשות איתו. דיברתי עם מנהל האתר והסברתי לו שטכנאי התקין את הזיכרון אז אין שום סיכוי שהוא הרס את הזיכרון, ולכן הם מחויבים להחליף לנו אותו. כמו כן הזכרתי לו שהאחריות על המוצר היא לשנה ולכן מחובתם לתקן אותו, הוא טען שפגמים לא כלולים באחריות (אז מה כן) וניתק עליי את השיחה.

תגובת החנות

הלקוח הזמין זיכרון 1024 מ"ב DDR באתר. הזיכרון אותו הזמין לא היה זמין והוצע לו דגם מקביל של חברה ידועה אף היא באותו מחיר. הזיכרון שהוצע זהה בתכונות ובאיכות למוצר שהזמין. הזיכרון נשלח שלם ותקין ללקוח. כאשר חזר הזיכרון אלינו התברר כי הפינה של הזיכרון שבורה כתוצאה מהתקנה לקויה של הזיכרון. מצ"ב תמונה המוכיחה זו. נזק פיסי כזה איננו מכוסה במסגרת אחריות יצרן/יבואן או כל אחד אחר. כאשר יצרנו קשר עם הלקוח הייתה זו אימו שטרקה את הטלפון בפני הטכנאי ולא אף אחד אחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
tibi
tibi
09.04.2008
מוצר שנרכש: עכבר V500

התחיבו בהזמנה להספקה תוך 14 ימי עבודה, באתר החברה ל-7 י"ע, בפועל עברו כל מועדי ההספקה וטרם סופקה הסחורה. מצ"ב חלק ממכתבי לביטול ההזמנה: "לאחר מספר בירורים טלפונית ועקב הסחבת והאי ודאות לגבי מועד ההספקה הודעתי היום טלפונית למר איתי מחברתכם על ביטול ההזמנה". כולי תקווה שלא יחיבו אותי בתשלומים ואצתרך להמשיך להילחם בהחזרת כספי עבור שירות ומוצר שלא סופק.

תגובת החנות

המוצר זמין במלאי. היה מחסור של הפריט ולא עמדנו באספקה של 14 ימי עבודה כפי שהיה כתוב באתר. ביום ה-16 הגיע המוצר אך הלקוח סרב לקבלו גם במשלוח מהיר ללא תשלום נוסף. הלקוח מעולם לא שילם עבור המוצר – איננו מחייבים אף לא בש"ח אחד עבור מוצר שאיננו סופק או נמכר ללקוח. תשלום עבור המוצרים מתבצע רק לאחר הגעת המוצר למלאי ויציאתו ללקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
גנאדי
גנאדי
30.11.2007
מוצר שנרכש: זכרון למחשב נייד 1024MB 533HZ

לפני חודש הזמנתי מ"נועה מחשבים" זיכרון יחיד בגודל 1GB, שזמן המשלוח שלו באתר הוא 7 ימי עסקים. בגלל שהמוצר לא היה במלאי הנציג אמר לי במפורש כי המוצר צריך להגיע מחו"ל ולכן הוא יגיע אליי "עד 14 ימי עסקים", ואני אכן הסכמתי לתנאי זה כי נאמר לי שיש גם סיכוי שהמוצר יגיע לפני. לאחר קרוב ל-20 ימי עסקים לאחר שנאמר לי "המוצר כבר הגיע לארץ, אך עדיין נמצא במכ"ס מכיוון שהחנות מעוניינת לקבל מחיר כמה שיותר נמוך עבור מוצר זה על מנת שכל לקוחות החנות יהנו ממחיר נמוך יותר למוצר", מה שבאמת לא אמור לעניין אותי כלקוח שממתין למוצר זמן העולה על הזמן שאליו התחייבה החנות בתקנון שלה, אני ביטלתי את ההזמנה מכיוון שפקעה סבלנותי בהמתנה למוצר ובגלל שכל מה שהוצע לי כפיצוי הוא מחיר, הנמוך כמה שקים בודדים מהמחיר החדש והעדכני של המוצר. לאחר כמה ימים אני חידשתי את הזמנתי, במחיר רגיל כמו כל שאר הלקוחות, כעבור פחות משבוע הזיכרון הגיע אליי!!! אך במקום לקבל את המוצר שהזמנתי, קיבלתי 2 זיכרונות של 512MB, מוצר שונה מזה שהזמנתי. מנהלת שירות הלקוחות אמרה לי בתגובה כי "כולנו אנשים ולא מחשבים שלפעמים עושים טעויות", אני לגמרי מסכים עם המשפט הזה, אך כנראה הבעיה היא שלא מדובר באדם אלא בארגון מול לקוח שלו. חוץ מזה נאמר לי כי הבעיה יכולה להיפתר רק בזה שאני אשלח את הזיכרון אליהם חזרה על חשבוני ("10-15 ש"ח זה לא סכום רציני", כך נאמר) ורק אז אוכל לקבל את המוצר שביקשתי מההתחלה. אך בסופו של דבר, ראוי לציין שלאחר ששלחתי מייל ובו סיפרתי את כל השתלשלות העניינים מההתחלה ועד אותו רגע למנהלת שירות הלקוחות ומנהל החנות, פתאום הכל התחיל להסתדר ובמקום שאני אטרח ואשלח את המוצר על חשבוני בדואר, נשלח אלי שליח עם המוצר הנכון שהגיע למחרת בבוקר. והסוף הוא סוף טוב-המוצר עובד!!! *שורה תחתונה, אם יש מישהו שמוכן לחכות 25 ימי עסקים מרגע ההזמנה ועד רגע קבלת המוצר לביתו, אז שיהיה לו בהצלחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
יורם
יורם
06.08.2007
מוצר שנרכש: MP3 T10

לפני שנה רכשתי את המוצר הנ"ל. כשלושה חודשים לפני תום האחריות התקלקל המכשיר ונשלח לספק. הם אישרו שאכן המכשיר מקולקל ולא ניתן לתקן אותו. בתמורה הציעו חלופה נחותה משמעותית בכל פרמטר (יצרן, מחיר וכו) מהמכשיר אותו רכשתי. עמדתי על זכותי לקבל חלופה זהה מבחינת עלות ויצרן ובתגובה נענתי בגסות, עוינות ויחס מחפיר. עד עתה, לאחר חליפת מכתבים ארוכה, הם מסרבים לספק חלופה הוגנת ומציעים רק את החלופה הזולה / פשוטה. יש לציין שבאתר האינטרנט שלהם עצמם מוצג תקנון ובסעיף האחריות מופיע הקטע הבא: תקנון / אחריות ...מוצר תקול אשר הופסק ייצורו או לא ניתן לספק אותו תוך זמן סביר, רשאית החברה או לחילופין היבואן, לתת מוצר זהה שווה ערך וביצועים של חברה זהה או מוצר מתקדם יותר של אותה חברה או חברה זהה. כל שביקשתי היה והינו יחס הוגן והגון ואת המגיע לי לפי חוק ותקנון החברה עצמה. בברכה. תגובת נועה מחשבים לפנייתכם הינה: "הנגן שלך היה 1 ג"ב רגיל כולל רדיו של חברת IRIVER. הוצע לך נגן 2 ג"ב כולל מסך צבעוני, כולל רדיו של חברת SANDISK חדש לחלוטין." בתגובה לכך ברצוני לציין כי אכן זה מה שהוצע בתחילה ולמרות שסאןדיסק הינו יצרן פחות איכותי מ: אייריבר ומחיר המוצר היה פחות ממחצית הסכמתי (!!) לקבל אותו בלית ברירה אולם כמה ימים לאחר הסכמתי טילפנו אלי מהחברה והודיעו לי שגם מוצר זה אזל להם מהמלאי ולפיכך הם מציעים סאןדיסק 1 ג"ב - מוצר שלחלוטין אינו שווה ערך - לא באיכות ולא במחיר למוצר אותו רכשתי. לזה כבר איני מסכים ודורש לקבל את כספי בחזרה. בברכה,

חוות הדעת עזרה לכם?
יונתן
יונתן
01.07.2007
מוצר שנרכש: כרטיס מסך GTS 8800 OC2

הפריט הוזמן ב 12.6 שבועיים לאחר מכן לאחר שליחת מיילים חוזרים ונשנים הם חזרו אליי וטענו כי לא ניתן להזמין את הפריט יותר. מבדיקה שערכתי ניתן להזמין את הפריט מאתרם אך בתוספת 150 ש"ח. נציג החנות ניסה לצ'פר אותי בתחליף שלטענתו יקר יותר באותו מחיר, מבדיקה נוספת התברר שהרכיב זול ב 200 ש"ח מהפריט שהוזמן בכל חנות אינטרנטית. לאחר שרכשתי בחנות בערך של 10,000 ש"ח לערך אני לא ארכוש בחנות זו שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
lahav.sh
lahav.sh
13.05.2007
מוצר שנרכש: IPOD shuffle 512M

המוצר נרכש והגיע בזמן (מאי 2006). כעבור כחצי שנה המוצר חדל מעבודה. או אז החלו הצרות מול החנות. שרות הלקוחות לא מתפקד, המענה הטלפוני כמעט ואינו קיים, והבטחות מסוג "נחזור אליכם" אינן מתקיימות. לאחר המתנה ארוכה להנחיות כיצד להעביר את המוצר (שנמצא באחריות) נמסרה לנו כתובת ואיש קשר. שלחנו כמבוקש בתאריך 2/5/07 בדואר רשום. החנות אספה את המוצר מהדואר רק שמונה ימים לאחר מכן וטעמה כי במהלך ימים אלה (בהם המוצר היה בדואר) פגה האחריות!!! זאת למרות שנשלח לפני תום האחריות והודענו להם על התקלה חודשים מספר לפני כן. ואם לא די בכך, הם אף לא טרחו להשיב לנו את המוצר, למרות שאמרו מפורשות (פעמיים) כי יעשו כן.

חוות הדעת עזרה לכם?
הבורר
הבורר
17.04.2007
מוצר שנרכש: עכבר ומקלדת G15 ו G7

1.מקרה ראשון: קניתי בסופו של דבר את העכבר.עכשיו אסביר מדוע הביקורת והשירות לקוחות זכו לציון הגרוע הזה: היה אצלהם באתר G7 למכירה, רק שהתמונה הייתה של מוצר שכרגע,ידעתי, (כטכנאי מחשבים המעורה בעניינים)כלל לא נמכר עדיין בארץ. המוכר הבטיח לי שמה שאתה רואה זה מה שאתה תקבל, את ה G7. שאלתי שוב, האם זה הדגם השחור החדש שלו ששמתם באתר או לא ?! הוא ענה: "אל תדאג, תעשה הזמנה ותקבל G7, זה הרי אותו העכבר" . . . . אבל אז חשבתי, ננסה שוב אצל נציג אחר. ניתקתי, התקשרתי לנציג אחר שאמר: "אני לא יודע מי שם את התמונה הזאת באתר, אין את העכבר הזה בכלל למכירה אצלנו עד שלא נמכור את המלאי הישן" . . . בסופו של דבר רק אחרי ציפייה של כמה שבועות עד למכירת המלאי הישן של העכברים ללקוחות אחרים הגיע אליהם בעכבר הבאמת שחור, ורק אז הזמנתי אותו מחדש. עד כאן? יפה. מקרה שני : התקשרתי אליהם כי ראיתי במציאון מקלדת G15 והמחיר נראה לי מוזר (שוב עקב ניסיוני כטכנאי המעורה במחירי הציוד ההיקפי למחשב). טוב, צלצלתי, והמתואר קודם לכן חזר על עצמו: שאלתי מה זה המקלדת שנמכרת במציאון? הנציג הראשון אמר לי שמדובר במקלדת שמישהו החזיר אותה עקב תקלה בחו"ל, היא תוקנה ופשוט נארזה מחדש ע"י לוג'יטק והוחזרה למכירה. עד כאן הכל טוב ויפה, זה נקרא REFURBISHED. אחרי זמן מה עקב ניסיון עם העכבר, החלטתי בכל זאת להתקשר פעם שנייה יום למחרת. הנציג אמר לי שמדובר במקלדת שמישהו השתמש בה בחו"ל, והחזיר לחנות. הוא אמר שיש להם שתי מקלדות כאלה ווהזהיר שיש עליהן לכלוך קל והן אינן חדשות. שאלתי עד כמה מלוכלכות, האם הכוונה לאבק או טביעות אצבע או משהו קליל כזה ואם הוא יכול לשלוח לי תמונה או משהו. הוא שלח לי תמונה באיכות גרועה של שתי המקלדות בלי פוקוס שכמובן ראו בהן רק את תווי המתאר של המקלדת, אבל זה נראה לי מצב סביר והזמנתי. כשפתחתי את האריזה, נדהמתי.כזה ביזיון לא ראיתי. ממבט ראשון היא נראתה בסדר, ורק אחרי שמתי אותה על השולחן ובחנתי אותה, הרגשתי גועל עמוק. המקלדת הגיע כאשר בין המקשים מבצבצות שערות אדם, בכל התאים מתחת למקשים היו פירורי אוכל, שנדבקו לכל מקום, חתיכות שומן ומקשים דביקים. ההרגשה הייתה כזאת מגעילה שנאלצתי לקנות קצף מיוחד לנקות שעתיים את כל הגועל נפש הזה לפני שיכולתי להתקרב אליה בכלל. אחרי ששלחתי מכתב זועם ללוג'יטק העולמית נאמר לי: "לא קיים שום סיכוי שבעולם שלוג'יטק הייתה שולחת דברים כאלה למפיצות שלה ולכן כנראה מישהו רצה למכור את המקלדת שלו ושיקר כשאמר שהיא נארזה ע"י לוג'יטק. החברה מסירה כל אחריות ממקרה מצער זה". ===================================== אני את המסקנות שלי לגבי החנות הסקתי . . .

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון