1.מקרה ראשון:
קניתי בסופו של דבר את העכבר.עכשיו אסביר מדוע הביקורת והשירות לקוחות זכו לציון הגרוע הזה:
היה אצלהם באתר G7 למכירה, רק שהתמונה הייתה של מוצר שכרגע,ידעתי, (כטכנאי מחשבים המעורה בעניינים)כלל לא נמכר עדיין בארץ. המוכר הבטיח לי שמה שאתה רואה זה מה שאתה תקבל, את ה G7. שאלתי שוב, האם זה הדגם השחור החדש שלו ששמתם באתר או לא ?! הוא ענה: "אל תדאג, תעשה הזמנה ותקבל G7, זה הרי אותו העכבר" . . . . אבל אז חשבתי, ננסה שוב אצל נציג אחר. ניתקתי, התקשרתי לנציג אחר שאמר: "אני לא יודע מי שם את התמונה הזאת באתר, אין את העכבר הזה בכלל למכירה אצלנו עד שלא נמכור את המלאי הישן" . . .
בסופו של דבר רק אחרי ציפייה של כמה שבועות עד למכירת המלאי הישן של העכברים ללקוחות אחרים הגיע אליהם בעכבר הבאמת שחור, ורק אז הזמנתי אותו מחדש.
עד כאן? יפה.
מקרה שני :
התקשרתי אליהם כי ראיתי במציאון מקלדת G15 והמחיר נראה לי מוזר (שוב עקב ניסיוני כטכנאי המעורה במחירי הציוד ההיקפי למחשב). טוב, צלצלתי, והמתואר קודם לכן חזר על עצמו:
שאלתי מה זה המקלדת שנמכרת במציאון? הנציג הראשון אמר לי שמדובר במקלדת שמישהו החזיר אותה עקב תקלה בחו"ל, היא תוקנה ופשוט נארזה מחדש ע"י לוג'יטק והוחזרה למכירה. עד כאן הכל טוב ויפה, זה נקרא REFURBISHED.
אחרי זמן מה עקב ניסיון עם העכבר, החלטתי בכל זאת להתקשר פעם שנייה יום למחרת. הנציג אמר לי שמדובר במקלדת שמישהו השתמש בה בחו"ל, והחזיר לחנות. הוא אמר שיש להם שתי מקלדות כאלה ווהזהיר שיש עליהן לכלוך קל והן אינן חדשות. שאלתי עד כמה מלוכלכות, האם הכוונה לאבק או טביעות אצבע או משהו קליל כזה ואם הוא יכול לשלוח לי תמונה או משהו. הוא שלח לי תמונה באיכות גרועה של שתי המקלדות בלי פוקוס שכמובן ראו בהן רק את תווי המתאר של המקלדת, אבל זה נראה לי מצב סביר והזמנתי.
כשפתחתי את האריזה, נדהמתי.כזה ביזיון לא ראיתי. ממבט ראשון היא נראתה בסדר, ורק אחרי שמתי אותה על השולחן ובחנתי אותה, הרגשתי גועל עמוק. המקלדת הגיע כאשר בין המקשים מבצבצות שערות אדם, בכל התאים מתחת למקשים היו פירורי אוכל, שנדבקו לכל מקום, חתיכות שומן ומקשים דביקים. ההרגשה הייתה כזאת מגעילה שנאלצתי לקנות קצף מיוחד לנקות שעתיים את כל הגועל נפש הזה לפני שיכולתי להתקרב אליה בכלל. אחרי ששלחתי מכתב זועם ללוג'יטק העולמית נאמר לי:
"לא קיים שום סיכוי שבעולם שלוג'יטק הייתה שולחת דברים כאלה למפיצות שלה ולכן כנראה מישהו רצה למכור את המקלדת שלו ושיקר כשאמר שהיא נארזה ע"י לוג'יטק. החברה מסירה כל אחריות ממקרה מצער זה".
=====================================
אני את המסקנות שלי לגבי החנות הסקתי . . .