מפרסם ב-zap מאז 2016

‎טופ סטור‎ ‏(Topstore)

מוצרי חשמל

5 / 5 ממוצע מבוסס על 1 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: topstore.co.il
בעלים: טופ סטור
נמצאו 331 חוות דעת גולשים על טופ סטור
פינחס
פינחס
09.07.2024
מוצר שנרכש: מכונת כביסה מילה WMV980 WPS Passion

רכשתי מכונת כביסה של מילה והמכונה הגיע בזמן שאמר לאחר תקופה ממש קצרה, כחודשיים, היתה תקלה במכונת הכביסה, מאז עברה חצי שנה ועדיין לא תיקנו את המכונה כל פעם אומרים שהחלק בדרך לארץ, והחלק הגיע למכס, והופ זה לא החלק הנכון אני כבר מספר חודשים עם מכונת כביסה חלופית שטופ סטור סיפקו לי, ומכונת כביסה מקולקלת שעומדת בבית. הם לא עונים להודעות ולא עונים לי לשיחות, כשבת זוגתי מתקשרת הם עונים (לדעתי הם כבר מכירים את המספר שלי ולכן לא עונים) מבחינת מחירים הם אכן טובים וזולים אבל בכל מה שקשור לאחריות לא מומלת לבנות על זה בכלל. מבחינתי רכשתי מכונת כביסה ללא אחריות

חוות הדעת עזרה לכם?
Mayasi
Mayasi
16.02.2023
מוצר שנרכש: מייבש Miele TWC220WP

מייבש הכביסה שלי התקלקל ובמקום לחכות לטכנאי החלטתי לרכוש מייבש חדש ויקר מהחנות שתשלח לי אותו הכי מהר. בטופ סטור הציעו לי לקבל כבר באותו יום מייבש של חברת מילה מתצוגה, אז שמחתי מאוד להזמין מהם. בפועל המייבש הגיע ממש שרוט וחבוט, היתה חסרה לו רגלית אז התקינו לי אותו בלי רגליים בכלל. אבל מה שהיה הכי גרוע זה שהוא לא ייבש כמו שצריך. ביקשתי שיחליפו לי אותו והם אמרו שרק אם יגיע טכנאי ויקבע שהמייבש מקולקל הם יחליפו. אז חיכיתי לטכנאי, שהגיע וקבע שהתחתית של המייבש שבורה לחלוטין ובגלל זה הוא לא עובד. ואז חיכיתי עוד כמה ימים שיבואו לפנות את המייבש המקולקל. כששאלתי אם ימכרו לי מייבש חדש באותו מחיר שקניתי את המייבש המקולקל מהתצוגה הם אמרו לא. אז יצא שנשארתי שבוע וחצי בלי מייבש ונשארתי בבית לחכות לשני מובילים וטכנאי אחד בלי לקבל שום פיצוי או סליחה על המכשיר המקולקל ששלחו לי. ממליצה בחום להמנע מהחנות הזאת וממוצרי התצוגה המקולקלים שלהם.

תגובת החנות

מאי רכשה מייבש כביסה של חברת miele מתצוגה בהנחה בקירוב של 1000 ש"ח שסופק באותו היום. הרגלית החסרה הושלמה ע"י היבואן בימים הסמוכים לקנייה. לאור טענות הלקוחה כי המייבש לא מייבש מספיק טוב, הבהרנו כי לאחר שימוש הלקוח במוצר, חנות לא יכולה על דעת עצמה להחליף מוצר, מכיוון שאנו לא מוכרים מוצרים משומשים אלא מוצרים מתצוגה - במידה ויש תקלה המוצר צריך לחזור אל היבואן. לאחר שטכנאי מטעם היבואן אישר את התקלה המוצר נאסף ובוצע זיכוי מלא וכל זאת תוך ימים בודדים מזמן הרכישה. המחיר הזול משמעותית עקב כך שהמוצר מתצוגה ולכן לא ניתן לרכוש מייבש חדש באותו המחיר. תקלות יכולות לקרות גם במוצרים שאינם מתצוגה ותפקיד החנות במקרה כזה הוא לעמוד לצד הלקוח ולטפל בתקלה מול היבואן ולהביא לסיום טיפול מהיר כפי שקרה גם בהזמנה של מאי. על איכות השירות והמוצרים יעידו חוות דעת רבות באתר זאפ

חוות הדעת עזרה לכם?
liron2122
liron2122
08.11.2021
מוצר שנרכש: מכונת כביסה סמסונג משולבת 6 9

מינוס 5 כוכבים לחנות זהירות!!!! הזמנתי מכונת כביסה מתצוגה וקיבלתי אחת משומשת וכל השאר היסטוריה

תגובת החנות

כפי שהוסבר ללירון מכונת הכביסה אינה משומשת כלל, כל מוצר שחוזר ליבואן עובר בדיקת תקינות, במוצר כמו מכונת כביסה יש צורך לוודא שהמכונה שואבת חומר ולכן עושים הפעלה ראשונית במחסן היבואן, כל זאת כדי למנוע מצב שלקוח יקבל מוצר שאינו פועל וכך תיגרם עוגמת נפש בהמתנה להחלפה או לטכנאי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eliran
Eliran
04.08.2021
מוצר שנרכש: כירים aeg IKE74471FB

אם היה אפשר לתת פחות מכוכב אחד הייתי נותן להם.. הזמנתי כירים מתצוגה שאלתי בפירוש האם הכירים במצב חדש וללא שריטות ונאמר לי שהם נראים מצוין . הכירים הגיעו עם מלא שריטות. ביקשתי לבטל את העסקה ולא ניתן להשיג אותם. חווית השירות הגרועה התחילה עוד לפני מכיוון שההובלה לא הגיעה ביום שקבענו וגם לא הודיעו לנו שהם לא מגיעים.

תגובת החנות

אלירן שאל לגבי נראות הכיריים מתצוגה ונענה שהם אכן נראות מצויין, הכיריים נבדקו אצלנו לפני היציאה ללקוח ולא נמצא בהם שום שריטה. כשהכיריים הגיעו אל הלקוח (ועקב הרגישות שלהם לנראות המוצר אע"פ שמדובר בתצוגה)- המוביל במקום פתח את האריזה ונתן להם לבדוק את הכיריים בצורה מדוקדקת, במידה והיו שריטות הלקוחות היו מסרבים לקבל את הכיריים דבר שלא קרה. למחרת בבוקר בוצעה התקנת הכיריים ע"י השירות גם אז הלקוח לא דיווח על שום שריטה בכיריים גם המתקין לא ראה. לקראת הערב הלקוח שלח תמונות שלכאורה יש שריטות בפינה של הכיריים ואמר שלא ראה אותם קודם. שריטות יכולות להיגרם בקלות משימוש לא נכון בכיריים, גרירת סיר עם לכלוך בתחתית, ניקוי עם גורם לא מתאים ועוד. לאחר הפעלת הכיריים ושימוש בהם לא ניתן לבקש ביטול עסקה

חוות הדעת עזרה לכם?
myckel
myckel
19.06.2021
מוצר שנרכש: מדיח כלים

מדובר בחנות לא אמינה. קניתי אצלו מדיח כלים לפני חצי שנה וביקשתי לשמור את המוצר עד שאקבל דירה. אחרי חודשיים אני מתקשר למני,בעל החנות ובודק שהכל בסדר עם ההזמנה שלי-המוצר שמור עבורך תשובה של מני . לפני שבועיים מתקשר כדי לקבל המדיח ,נמסר לי שלא מוצאים אותו,נעלם במחסן. התחילו למרוח אותי ולשקר,שמחפשים מוצר דומה. שורה תחתונה ,התייאשתי וקניתי במקום אחר.

תגובת החנות

מיכאל רכש מדיח כלים בתאריך 05/08/2020 וביקש לשמור את המוצר עד לתחילת ינואר 21, אע"פ שבשגרה אנחנו לא שומרים מוצרים לתקופות ארוכות קבלנו את הבקשה, בקשנו מהמחסן לשמור עבורו את המוצר וגם לא חייבנו אותו עבור ההזמנה. בתאריך 1/6/2021 מיכאל התקשר לבקש את אספקת המוצר פנינו למחסן אך הם לא איתרו את המדיח בפועל במחסן למרות שהופיע ברישום כקיים. מכירת הדגם הזה הסתיימה ע"י החברה כך שלא ניתן היה למצוא דגם כזה נוסף. מכיוון שהיה חשוב למיכאל תכונה במדיח ששמה timelight פנינו להמון ספקים איתם אנו עובדים כדי לאתר ספציפית עם מדיח עם תכונה זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
standard
standard
25.02.2021
מוצר שנרכש: מקפיא

הזמנתי, קיבלתי אישור השמנה (לפני תשלום) וזהו. אחרי כ 10 ימים התקשרתי לשאול מה עם ההזמנה. נאמר לי שיחזרו אלי מחר. לא חזרו. כשלשה שבועות אחרי התקשרתי שוב פעמיים, הגעתי להודעה. קניתי במקום אחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
fisherami
fisherami
15.11.2020
מוצר שנרכש: מקרר היסנס

קנינו מקרר מתצוגה והסתבר שהוא נדפק אצל הספק. מכאן התחילה שרשרת אירועים של שירות מתחת לכל ביקורת - מני לא ידע שהמקרר נדפק ואילולא שחזרנו ושאלנו היינו נשרים תלויים באוויר. גם לאחר מכן, היינו צריכים לריב איתו כדי לקבל מקרר חלופי (שהיה קטן מאוד ולא שימושי בעליל), ובסוף רק לאחר חודש הגיע המקרר שרצינו (וגם זה רק משום שהיה לו קונה למקרר החלופי שאצלנו) וההובלה שהוא שלח אלינו היתה כל כך גרועה ולא מקצועית ששרטה לנו את כל דלתות המקרר. מזעזע. אל תתפתו לשפה היפה של ההתחלה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Meir
Meir
23.04.2020
מוצר שנרכש: תנור משולב כיריים Sauter XXL7000 סאוטר מתצוגה

הזמנתי תנור בתאריך ה 03/04/2020, בהזמנה צויין כי זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים. כמובן שההזמנה איננה הגיעה, לאחר ניסיונות רבים ליצירת קשר (לא עונים בקו הטלפון וגם למייל לא טורחים להגיב), נאמר כי ביום ה- 21/04/2020 התנור המיוחל יגיע. אך שוב הבטחות לחוד ומציאות לחוד. כרגע אני כותב תגובה זו בניסיונות בלתי פוסקים להשיג מישהו מהחנות הזו. לא ייאמן שאנשים טורחים ומקימים עסקים שאין להם מושג במתן שירות ללקוח. פשוט ביזיון, כל זאת ואני עם תנור וגז מקולקל שלא מאפשר לי הכנת אוכל... לא להתקרב, עדיף לשלם עוד כמה שקלים נוספים לחנות שיודעת מושג או שניים במתן שירות ללקוח (או לפחות יודעת לספק מוצר שטרחה להעלות את פרסומו לאתר שלה ולזאפ).

תגובת החנות

המשפט הבא נכתב בכל עמודי המוצרים באתר בתאריך: 15.03.2019 - בעקבות משבר הקורונה יתכנו עיכובים באספקת המוצרים. המוצר הוזמן ביום שישי - סמוך מאוד לערב חג - (יום רביעי). בחול המועד כלל החברות לא עבדו. ביום בו נכתבה חוות הדעת התנור כבר היה במשאית בדרך ללקוח, הלקוח העדיף לעלוב בנציג השירות עקב כך שלא תואם איתו יום קודם מאשר לקבל את המוצר, וכמובן זוהי בחירתו האישית. כמו שאר העסקים גם אנו חווינו עומסים עקב מחסור בכוח אדם - ובכל אופן הצלחנו לספק ב 95% מהמקרים את המוצרים לפני ה 7 ימי עסקים שנהוגים בימי עבודה סדירים. מרבית שיחות הטלפון נענו וכל המיילים שהתקבלו נענו ללא יוצא מן הכלל (לא התקבל כלל מייל מהלקוח) אנו מודים למאיר על עצותיו מאירות העיניים בניהול עסקים, בעיקר בזמנים מאתגרים אלו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Elinor
Elinor
22.12.2019
מוצר שנרכש: Lofra hrbi6go

רכשתי כיריים של לופרה מתצוגה בזמן ההתקנה התברר שיש מהכיריים דליפה של גז המתקין אמר שאסור לו להתקין אחרי שעשיתי בלאגן לחנות ובקשתי את כספי בחזרה שלו לי יום למחרת את האחראי החליפו לי ואמר שהכל בסדר והבטיח והרגיע חששתי מדליפה מהפעם הקודמת . בזמן שאני עושה חביתה החיישן גז התריע לי על דליפה חמורה במצב כזה אם לא היה לי חיישן מספיק הצתה אחת נוספת וכל הביית היה נשרף והייתי עם הילד בבית חמור ביותר סכנת נפשות לא להעיז לקנות ואני לא אשתוק עד שאקבל את כספי בחזרה מהחנות מסירים אחריות מהמוצר שהם רק החנות בלבד ושצריך לשלוח לי שוב טכנאי אסכם את זה כסכנת נפשות אם לא היה לי את החיישן גז זה היה מסתיים באסון

תגובת החנות

מתקין הגז אכן איתר דליפה בכיריים הראשונות שסופקו ללקוחה וכבר למחרת הגיע היבואן לבית הלקוחה עם כיריים חלופיות - שנבדקו גם בבית היבואן וגם עם מכשיר מדידה מעל רבע שעה בבית הלקוחה. לפי מה שהוסבר לנו ע"י היבואן וחברת השירות - הלקוחה רכשה חיישן דליפת גז והתקינה אותו - במקום הלא נכון - ולכן החיישן צפצף. לאור תלונת הלקוחה - הגיע שוב לבית הלקוחה טכנאי גז מוסמך שבדק שוב את הכיריים ואישר שהנם תקינות לחלוטין לשימוש - אף אחד בשום חברה בעולם לא יקח סיכון לאשר מוצר שאינו תקין. הלקוחה יכלה לבטל את ההזמנה בכל שלב, אך במידה ולקוח מחליט לבטל עסקה מרצונו - ולא באישור היבואן ביטול יהיה כרוך בעלויות הובלה, במידה והיבואן אישר שקיימת תקלה ולקוח לא מעוניין בעסקה הוא יזוכה באופן מלא. חשוב לציין שחנויות חשמל באינטרנט ומחוצה לו אינם מסוגלות לתת אחריות לתקינות מוצרים - זה תפקיד היבואן בלבד! -תפקיד החנות ללוות את הלקוח ברכישה ובעזרה מול היבואן בכל פנייה כפי שאכן קרה.

חוות הדעת עזרה לכם?
בר
בר
18.04.2019
מוצר שנרכש: תנור ומיקרוגל

הזמנתי תנור ומיקרוגל. הובטח לי שהם יגיעו תוך שבעה ימי עסקים. טופ סטור לא יצרו איתי קשר עם עדכון לגבי ההובלה. טופ סטור גם לא ענו לטלפונים ולא חזרו להודעות שהשארתי. הייתי צריכה להתקשר שוב ושוב כדי לזכות סוף כל סוף לדבר עם נציג שירות שאמר לי שהתנור שהם פרסמו בכלל לא נמצא במלאי (!!!). הובטח לי שהמיקרוגל במלאי אך חלפו 11 ימים ואין ממנו שום אות חיים. פסח הגיע ואין לנו תנור או מיקרוגל להכין אוכל לחג. אם היה אפשר לתת לטופ סטור ציון אפס הייתי נותנת אפס. גם כוכב אחד זה יותר מידי.

תגובת החנות

לאור העומס הן במחסני היבואנים והן אצלנו באתר, הורדנו את האפשרות להזין את נתוני האשראי בהזמנות 20 יום לפני החג, בסיום כל הזמנה עוד לפני שליחת הפרטים וגם במייל לאישור ההזמנה נכתב במפורש כי נציג יצור קשר לאחר בדיקת נראות המוצר במחסני היבואן. וזאת על מנת לאפשר למי שלא הספקנו לבדוק את נראות המוצר תוך זמן קצר לא להרגיש מחויוב לרכוש דרכנו ולהנות מהנחת התצוגה אלא לבחור אם להמתין לבדיקת הנראות או לרכוש במקום אחר. כמובן שזמני אספקה של 7 ימי עסקים הם מיום מתן פרטי האשראי לאחר בדיקת הנראות, אישור הלקוח והעברה לאספקה (מפורש באתר). גם במקרה של בר עודכנה מספר פעמים שאנו ממתינים לבדיקת נראות התנור במחסן היבואן ושלא קבלנו עדיין עדכון. לאחר בדיקת המחסן הסברנו לבר שבדגם שבחרה יש מכה בחזית וניתן לשלוח אותו כך לבחירתה - אך החליטה שלא. המיקרוגל יכול היה להיות מסופק תוך 7 ימי עסקים מיום אישור האשראי.

חוות הדעת עזרה לכם?
גאלא
גאלא
26.03.2019
מוצר שנרכש: מכונת כביסה 8 ק"ג AEG

אין לי מושג על מה כל הכוכבים שיש פה ואם הם אמתיים, החוויה שלי פשוט איומה. קניתי מכונת כביסה לפני 15 ימים עם הבטחה לאספקה תוך שבוע. עד עכשיו לא קיבלתי טלפון לתיאום אספקה. פעמיים טלפנתי הובטח שיחזרו עם תשובה ואין קול ואין עונה. התשובה שקיבלתי הייתה ש"יוסף מטפל בזה אבל הוא בחופש" בינתיים נותרתי ללא מכונת כביסה למשפחה בת 5 נפשות. בושה וחרפה!

תגובת החנות

גלי רכשה מכונת כביסה בתאריך 12/03/19 כאשר האספקה היא לאזור דימונה, באתר כתוב במפורש שאספקה לאזורים מרוחקים היא בין 14-21 יום, דימונה היא אזור מרוחק. ההזמנה בוצעה באופן אוטומטי - ולא בשיחה טלפונית כך שלא הייתה שום אבטחה לשבוע אספקה ואנחנו גם לא יכולים להתחייב לכך. במידה ולקוח מציין שהאספקה דחופה אנחנו מנסים לפנות לחברות הובלה נוספות שמגיעות לאותו אזור ולאתר את המוביל עם זמן האספקה הקצר יותר, אך לא נכתב על כך בהזמנה דבר. צר לנו על אי ההבנה וסליחה על העיכוב

חוות הדעת עזרה לכם?
yulia
yulia
21.01.2019
מוצר שנרכש: כריים אינדוקציה EHH6540FOK

ניסיתי לקנות בחנות כריים אינדוקציה מתצוגה דרך עיסקה טלפונית. קטדם אמרו שהספקה שבוע, יש מוצר, אין איתו שום בעיה, אין סריטות וכו. בסוף חיכיתי חודש להספקה, התקשרתי לחנות כמעט יום יום כדי לבדוק למה עיקוב, וכל יום עמרו לי מחר מחר, עד שלא גילו שאין את המוצר הזה במלאי בכלל. אחרי יותר מחודש של המתנה ביטלתי הזמנה. אבל זה ממש לא בסדר שכך משקרים ללקוחות. לא ממליצה לקנות בחנות הזאת. אה... גם עכשיו נכנסתי וראיתי שהמוצר עדיין "קיים" במלאי . בושה!

תגובת החנות

כל מוצר שנמצא באתר קיים במלאי, ברגע שלקוח עושה הזמנה אנחנו מבצעים בדיקת נראות למוצר ומעדכנים את הלקוח במידה ויש חריגה מנראות תקינה של המוצר, עדכנו את יוליה מספר ימים לאחר ההזמנה שיש על הכיריים שריטות, וניתן לספק אותם בצורה זו, עדכנו גם שלא בוצע חיוב והאספקה נתונה לבחירתה, יוליה ביקשה להמתין מספר ימים לבדוק האם יכנסו כיריים נוספות ללא שריטות כלל שלצערנו לא נכנסו לבינתיים. ככלל במוצרים מתצוגה יכולים להיות שריטות / נגיעות קלות ויכולים גם שלא להיות, ומכאן גם מגיע החיסכון המשמעותי במחירים, במוצרים כמו כיריים אנו נותנים דגש משמעותי על עדכון הלקוח בנראות המוצר וגם במקרה זה עדכנו את הלקוחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
sus
sus
14.01.2019
מוצר שנרכש: מיבשElectrolux EDE1074PDW ‏7 ‏ק"

שרות זעזעעעעעעעעעע!!!!!!!!!!! מבטיחים שהמוצר יגיע בזמן! ואנחנו מחכים כבר 3 שבועות למייבששששששששששששש כל יום אומרים שמחר יגיע ובאמת הם לא מגיעים!!!!!!!!!!!!! בגללם אנחנו צריכים לייבש את הבגדים של הקטנה שלנו בסלון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(היא רק בת 4 חודשים)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שרות על הפנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אם היה אפשר לשים להם חצי כוכב בדרוג היינו עושים זאת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא נהננו בכלללללללללללללללללללללללללללללללל

תגובת החנות

דוד רכש את מייבש הכביסה בתאריך 31/12/18 כבר בעת הרכישה הוסבר שהיות וגר בביתר עילית שנחשבת מבחינת חברות האספקה מחוץ לקווים זמן האספקה הוא בטוח של 14-21 ימי עסקים, הוסבר שאנו גם עושים כל מאמץ שיגיע קודם ולרוב מצליחים אך לא מתחייבים לכך, הלקוח אישר את זה. אם מחשבים לפי 14 ימי עסקים מזמן הרכישה התאריך האחרון לאספקה הוא 18/01/2019 בפועל דוד ואליס קיבל את המייבש בתאריך ה 16/01/18. אנחנו ו לא אומרים ללקוח שמוצר יגיע מחר מכיוון שאנו לא חברת האספקה, אנחנו כן מסבירים שחברת האספקות מתקשרים יום קודם לתאם עם הלקוח ולא נוחתים עליו ללא תיאום - אולי מכך הגיע אי ההבנה. בכל שלב הוסבר ללקוח שכל עוד לא חויב (חיוב מתבצע יום -/ יומים לפני האספקה) ניתן לבטל את ההזמנה ולרכוש במקום שקרוב אליו ללא שום עלויות נלוות לביטול הלקוח החליט להישאר עם העסקה אנו מודים לדוד על הרכישה דרכנו

חוות הדעת עזרה לכם?
vitaly
vitaly
08.10.2018
מוצר שנרכש: 2/08/2018

i purchased washing machine and dryer. it took more than 1 month to supply washing machine, and it was different model than what i ordered regarding dryer : after 2 months of headache they did not supply anything and i had to cancel the order sometimes i called them 20 times per day and they did not answer they are nice people but it was worst shopping experience i ever had i recommend - dont buy their items from display, but only new goods

תגובת החנות

Vitali is a client and a very nice person, and unfortunately, we have had a series of misunderstandings with him He bought a washing machine for his father, the sales representative realized that the customer wanted the supply not to be immediate, eventually the customer called just under pressure that his father needed the machine, In the wake of the misunderstanding, we gave the machine that was available in stock even when it was expensive for more than 200 NIS. No extra charge on his part. The client also purchased a clothes dryer for his father, which we supplied to his father's house, since the house was very small. There was no room for the dryer, but over the machine, because it was impossible to install a washing machine with the dryer above it  The customer asked us to return the machine to us until he informed us that the machine had been installed. We returned the machine to the dealer. After the holiday, the customer called again under the pressure that he needed the dryer, but there was no close and fast supply from the importer, so we had to cancel the deal so that he could purchase it from somewhere else. We are very grateful to Vital who chose to purchase a new dishwasher from our store for him, and we regret the misunderstanding.

חוות הדעת עזרה לכם?
מעיין
מעיין
08.10.2018
מוצר שנרכש: מקרר סמסונגמקפיא תחתון 735ליטר 260RF

לא ממליץ לרכוש מתצוגה באינטרנט בלי לראות את המוצר.רכשנו מקרר סמסונג "מתצוגה".נאמר על ידי מני נציג המכירות כי מקרר מתצוגה עלול לכלול מכות קלות קוסמטיות חיצוניות ואף שלח לי תרשים של המקרר עם תיאור בX של שתי מכות קלות- קוסמטיות, לדבריו.כשהמקרר הגיע גילינו מעיכה רצינית בפינה האחורית עליונה שפגעה בשלוש דפנות של המקרר עד שנחשף הקלקר! שני טכנאים שונים ומנוסים ראו את המכה ואמרו שאסור להתעסק עם מקרר כזה, וכי עלי לדרוש להחזיר אותו. שניהם הסבירו כי מכה כזו לא נגרמת מתצוגה אלא מנפילה של המקרר או ממכת מלגזה. לדבריהם, גם אם המקרר עובד היום באופן תקין הרי שמכשיר כזה עדין ומסובך שסופג מכה כזו עלול להנזק באופן שייחשף גם מאוחר יותר, וכי מקרר כזה לא יכול להיות מוגדר כמקרר מתצוגה והנזק לא עונה להגדרת "פגיעות קלות- קוסמטיות". בנוסף, לאחר יומיים התחילו להשבר מדפי הפלסטיק בדלת המקרר, משימוש סביר ורגיל (גם המקרר הקודם שלנו היה מאותו הדגם ומעולם לא נשבר בו מדף!) היום יש 3 מדפים שבורים. כאן התחילה מסכת התעלמות ובריחה מאחריות:טופ סטור, טענו כי "המקרר תקין, אחרת לא היה יוצא מהחברה",היבואן טוען כי המקרר מתצוגה וכל נזק שקרה לפני- אינו באחריות החברה אלא באחריות החנות.עוד טענה החברה כי אין כל אחריות על פלסטיקים. טכנאי חברת האחריות אלקטרוטניקס פרו הגיע, בדק את המקרר ותיעד את הפגיעה והממונים עליו הודיעו כי אינם לוקחים אחריות על מקרר מתצוגה וכי האחריות על החנות-טופ סטור. לדברי מנהלת שירות הלקוחות של היבואן,המקרר עמד בתצוגה בפועל בחנות של טופ סטור, בעוד טופ סטור כלל אינה חנות עם תצוגה אלא רק חנות אינטרנטית הטוענת כי המקרר עמד בתצוגה אצל היבואן.אבסורד. מאז חלפו כמעט 3 חודשים, אני עם 3 מדפים שבורים, מקרר בסיכון שאף אחד לא מוכן לתת אחריות שיעבוד גם בעוד שנה,בקיצור,אכזבה.הקונספט הזה, למכירה מכוונת מתצוגה,אמור להיות מושתת על אמון אשר לא קיים.מזמין צרות וניצול ציני של חולשת הלקוח סוג של "שיטת מצליח"..למי יש כוח,זמן להתלונן,לריב,להתווכח,לרדוף,לתבוע??בשביל 500 שקל?והרווח כולו של טופ סטור.עלוב.

תגובת החנות

להלן העובדות מלבד תרשים על סימנים בחזית המקרר אותו הלקוח קיבל, המוביל שלנו היה במחסן היבואן וצילם ללקוח את אותה המכה המדוברת הלקוח אישר את קבלת המקרר ויש תיעוד לכך ובעקבות האישור בוצעה הרכישה מול היבואן והאספקה ללקוח. אותם "טכנאים שונים ומנוסים" אינם טכנאי החברה אלא חברים של הלקוח שטענו בפניו שהמקרר לא תקין מבלי שום סימוכין לכך. בכל שלב הלקוח יכול היה לבטל את העסקה למעט עלויות הובלה ככלל, במידה ולקוח מקבל מוצר לא תקין וטכנאי החברה מאשרים זאת הביטול כולל ההובלה יהיה ללא עלות, מכיוון ששום טכנאי מקצועי מטעם החברה לא אישר שהמכה היא אכן בעייתית מלבד בעיית קוסמטיקה - עלות ההובלה במקרה ומבקשים ביטול עסקה היא על הלקוח. דבר שבמקרה זה הלקוח לא היה מעוניין בעלויות ההובלה והחזרת המקרר לחברה, והחליט להישאר עם המקרר. לגבי טענת הפלסטיקה - אכן אין אחריות על פלסטיקה במקררים הן במוצרים חדשים והן במוצרים מתצוגה. - ניתן לקרוא בזאפ חוות דעת על המוצר בעניין הפלסטיקה. על המקרר יש אחריות שנה מלבד פלסטיקה כמו למקרר חדש.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
07.09.2018
מוצר שנרכש: מדיח כלים בוש

לפי כחודשיים רכשנו מדיח כלים מתצוגה. כשהגיע היה חסר בו מחזיק סכו"ם. פנינו לטופ סטור, והבטיחו לנו שישלחו מיד, ויטפלו בעניין, ונקבל בדואר. עד היום לא קיבלנו. תחשבו פעמיים לפני שאתם קונים מכשיר מתצוגה בטופ סטור. יוסי מגוש עציון

תגובת החנות

אכן יוסי עדכן אותנו על מחסור בסלסלת סכו"ם שלחנו פנייה ליבואן להשלמת החלק - והיבואן אישר את האספקה. בדיעבר מסתבר שיוסי לא קיבל את סלסלת הסכו"ם ואנו מצרים על כך. פנינו ליבואן שהבטיח שיטפל בהשלמה בהקדם האפשרי אנו מצידנו נפיק לקחים ונעקוב אחר השלמת אביזרים מול הלקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
אורן
אורן
04.09.2018
מוצר שנרכש: תנור בנוי גורניה Gorenje

רכשתי מטופסטור (מני) תנור אפיה בנוי של �Gorenje, התנור הגיע ללא חלק משמעותי המגביל מאוד ! את השימוש בו. מאז, במשך כשמונה חודשים אני בלך תבוא, אין במלאי, מה באמת לא קבלת וכו וכו וכו ממליץ מאוד להיזהר מהחנות.

תגובת החנות

אורן לא קיבל את הפרוב (אביזר למדידת חום האוכל) פנינו מספר פעמים ליבואן להשלמת החלק, היבואן אישר את השלמת החלק בבדיקה מול היבואן אמרו שניסו לתאם עם אורן מספר פעמים ללא מענה יצרו איתנו ואיתו קשר בשיחת ועידה ותיאמו מולו את אספקת הפרוב

חוות הדעת עזרה לכם?
Mark
Mark
28.08.2018
מוצר שנרכש: Bosch Dishwasher bosch-sms25ai01y -

Stay away and don't be fooled by cheap prices, because you will never get it and you will just hear all the excuses under the sun about why they could not do what they promised to do. I bought a display dishwasher for 1,662 NIS. After waiting for almost a month patiently, I called them up and guy on the phone said You are so patient, I will check what happened and call you straight back No one called me all day so when I called back. I was told that he has not heard from the store person who should have delivered the dishwasher but it's probably because he saw it was damaged and did not decide to bring it to me. When I asked him why he didn't call me 4 weeks before to tell me there was a problem? he said he did not know there was a problem. I told him this was unacceptable, and I bought a machine and want it delivered especially after waiting all this time, so he said to me; So you want a dishwasher with a big scratch on it? I asked him how he knew there was a big scratch on it if he hadn't spoken to the warehouse guy? he just repeated the question and hung up. I then went looking for this dishwasher and what did I find, the same shop selling the same display dishwasher but now for 1,848 NIS, you can check it for yourself, it is still advertised. As you can see they just decided that they sold the dishwasher too cheap and wanted to make more money, not ethical at all and you should stay away.

תגובת החנות

Dear Mark. it seems to be a gap between what I said and what you understood. As I explained, we send the order to the dealer and he handles the supply When you called after 3 weeks, we were sure you had already received the product. I asked you to let me see why the product did not delivered, i told you that I have no answer from the warehouse, but the only reason I can imagine is because there is a A scratch or a significant blow on the front of the product And we ask the warehouse manager not deliver a product in such a situation and to tell us first. Nobody hung up the call, I have a recorded conversation. your claim that we have raised the price of the product, I am allowed as a business owner to update prices for products The customer has the right to choose whether he wants to buy or not. Additionally we are in Israel and when a representative tries to speak a different language from his mother tongue, it does not allow you to speak harshly, think about it ...

חוות הדעת עזרה לכם?
eliavlev
eliavlev
05.06.2018
מוצר שנרכש: מייבש כביסה AEG T7DBE832M ‏8 ‏ק"ג

לפני כשלושה שבועות רכשתי מייבש כביסה מתצוגה של חברת AEG באמצעות טופ סטור. המייבש הגיע לביתי לאחר שנציגת החברה וידאה כי המוצר נבדק ולטענתה מצוי במצב מצוין. קיבלתי מייבש כביסה עם דפיקה בדופן אך גרוע מכך המייבש נוזל. התקשרתי לשירות מיניליין וכן לחברת טופ-סטור ותאמו לי טכנאי. המתנתי כשבוע ימים עד להגעת הטכנאי, רק כדי שיקבע כי המוצר פגום. גם לאחר מספר שיחות והתכתבויות עם יוסף, נציג החברה, טרם הוחלף המוצר ואין כל פתרון נראה לעין. רק טרחו להסביר לי עד כמה מסובכת ההתנהלות מול חברת מיניליין. במקרה דנן מצופה מהחנות המוכרת לקחת אחריות להחליף את המוצר ולא לנהל מאבקים עם היבואן על גבו של הלקוח. יתרה מכך, אני לא הלקוח הראשון של טופ-סטור עם ביקורת שלילית על מוצר מתצוגה. ראו הוזהרתם ...

תגובת החנות

אליאב רכש מייבש כביסה מתצוגה והשתמש בו, לאחר שראה את נזילת המים הזמין מתקין שידגים את ההפעלה במוצר. כשפנה אלינו בנוגע לתקלה במוצר - הסברנו את הנוהל של חברת מיניילין על כך שיש צורך בטכנאי (ולא מתקין) שיאמת את התקלה וכך ניתן יהיה לשקול תיקון או החלפה לפי שיקול דעת מיניליין. הלקוח מסרב בתוקף לאשר הגעת טכנאי למקום לצורך בדיקה ואימות תקלה ודורש מאיתנו החלפה ללא בדיקה. עם כל הרצון הטוב (ויש לנו הרבה ממנו כפי שניתן לראות ברוב המוחלט של חוות הדעת בזאפ עלינו) גם במוצרים חדשים ולא מתצוגה יכולים להיות תקלות - וגם במקרים כאלו היבואן הנו מפעיל שיקול הדעת היחידי בהחלפה / תיקון. יוסף

חוות הדעת עזרה לכם?
lofra
lofra
30.04.2018
מוצר שנרכש: Lofra RBID96MFE/Ci

הזמנתי את התנור, בזמן ההזמנה נאמר לי שהם יבדקו את המוצר לוודא שאין פגיעה ויחזרו אלי אם כן. אחרי שחיכיתי את מלא זמן האספקה ואחרי שבמשך יומיים ניסיתי להשיג אותם בטלפון נאמר לי שלא ניתן לסpק את המוצר ואם ארצה ניתן לספק לי מוצר חדש במחיר "עלות" הגבוהה ממחיר שניתן להשיג בחנויות אחרות.

תגובת החנות

בתנור יוקרה כמו שהלקוח הזמין אנו נוקטים משנה זהירות ומחכים לבדיקה מדוקדקת של המחסנאי. ימים ספורים לאחר ההזמנה הלקוח עודכן כי יש מכה במולדה בחזית התנור, הסברנו שאנו בודקים מול היבואן החלפה למולדה חדשה והלקוח הסכים, בסופו של דבר לא היה במלאי את החלק, גם לאחר בדיקה זו היה ניתן לספק את המוצר במסגרת 7 ימי עסקים אך הלקוח בהמלצתנו לא לקח את התנור. חשוב לציין כי הלקוח לא חוייב כלל בתנור והיה חופשי בכל זמן לבטל את ההזמנה ללא עלויות. בנוגע למחיר למוצר חדש, בהחלט יתכן שיהיו חנויות אחרות להם יהיו עלויות יותר זולות. לא מצופה מאיתנו להפסיד.ללקוח יש אפשרות בחירה היכן לקנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Kalanit
Kalanit
31.01.2018
מוצר שנרכש: מייבש כביסה AEG T7DBE832M ‏8 ‏ק"ג מתצוגה

כתוב פה בזפ משלח חינם ועד 7 ימי עסקים. לכן הזמנתי. 9 ימי עסקים אחרי שהזמנתי (12 יום), התקשרתי לברר למה עדיין לא התקשרו לתאם תאריך הגע. הוא הפנה אותי לאתר ששמה כתוב " אספקה עד 7 ימי עסקים, ימי עסקים נספרים כימי עבודה מלאים ואינם כוללים את ימי ששי ושבת, חגים וימי שבתון. כמו כן, האספקה בין גדרה שבדרום ועד הקריות בצפון. ביישובים מרוחקים האספקה תהיה עד 14 ימי עסקים מעבר לקו הירוק האספקה תתבצע עד 21 ימי עסקים, כמו כן תתכן תוספת תשלום בהתאם למיקום היישוב מעבר לקו הירוק."

תגובת החנות

הלקוחה כלנית מתגוררת בהתנחלות אפרת, חברות ההובלה לרוב לא שולחות נהג משאית לנסיעה ארוכה עבור מוצר בודד ולכן באזורים מרוחקים / מבודדים זמן האספקה יכול להיות ארוך יותר, לכן לוקחים את המקדם הזה של 14-21 ימי עסקים - לרוב המוצר מגיע בתוך המסגרת של 7 ימי עסקים. זמני האספקה כתובים במפורש באתר- בנוסף זמני אספקה אלו נהוגים בכל החנויות והאתרים בארץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
רפי מגן
רפי מגן
16.01.2018
מוצר שנרכש: מדיח כלים Bosch SMS25AI01Y

הזמנתי מדיח כלים מתצוגה. חיכיתי מספר ימים ללא פניה לתיאום ניסיתי ליצור קשר. הם לא עונים לשיחות ויש מוקד, בו השארתי פרטים מבלי שחזרו אלי. לאחר 24 שעות השארתי עוד הודעה ואז חזרו ואמרו שהם מטפלים. היום זה יום העסקים ה- 8 וטרם תיאמו איתי אספקה. בעיני שורש הבעיה בכך שפשוט לא ניתן ליצור קשר ישיר עם החנות, מה שנותן הרגשה של חוסר עונים. מקווה שאופתע ושיהיה שינוי...

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכסי
אלכסי
08.01.2018
מוצר שנרכש: מקרר Siemens KG86NAI30L

אחרי בירור טלפוני והסבר מ המוכר שמוצר מתצוגה הו מוצר תקין לחלוטין ללא שום פגיה ביצתי הזמנה על מקרר של מותג סימנס. שהמוביל הגיה לבית .בימקום מקרר סימנס אביהו לי מקרר מחברת אחר (בוש) עם פגיה משמיתות בדלת. סירבתי לקבל אותו ואחרי ויכוח אגרסיבי בטלפון ען בעל חברת טופ שופ השקימו לבטל העסקה.

תגובת החנות

לצערנו יש פער שפה משמעותי וזאת כנראה הסיבה לחוות הדעת, ללקוח הובהר באופן מוחלט המשמעות של מוצר מתצוגה (מוצר תקין לחלוטין עם אחריות החברה הרשמית), המקרר אותו הלקוח קיבל - בהסכמתו הטלפונית - היה נקי לגמרי בחזית עם מכה קלה בצד הדלת. לא חייבנו את הלקוח עלויות הובלה אע"פ שמן הדין היה ניתן לעשות זאת - ללא שום "ויכוח אגרסיבי". אגב, אותו מקרר נמכר יומיים אח"כ ללקוחות מרוצים מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Aliza
Aliza
13.11.2017
מוצר שנרכש: RF50K5920 מקרר סמסונג

. מענה טלפוני היה מהיר ואדיב ביותר, הציג היה סבלן ומנומס. שירות טוב, אספקה מהירה

חוות הדעת עזרה לכם?
חי
חי
20.07.2017
מוצר שנרכש: מעבד מזון בוש דגם MCM62020

יוסף המנהל רק רצינו לברך 'יוסף השם עליכם ועל בניכם ברוכים אתם להשם' רב תודות וכל טוב בהצלחה!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בטופ סטור

מוצרים נוספים הנמכרים בטופ סטור

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון