לא ממליץ לרכוש מתצוגה באינטרנט בלי לראות את המוצר.רכשנו מקרר סמסונג "מתצוגה".נאמר על ידי מני נציג המכירות כי מקרר מתצוגה עלול לכלול מכות קלות קוסמטיות חיצוניות ואף שלח לי תרשים של המקרר עם תיאור בX של שתי מכות קלות- קוסמטיות, לדבריו.כשהמקרר הגיע גילינו מעיכה רצינית בפינה האחורית עליונה שפגעה בשלוש דפנות של המקרר עד שנחשף הקלקר! שני טכנאים שונים ומנוסים ראו את המכה ואמרו שאסור להתעסק עם מקרר כזה, וכי עלי לדרוש להחזיר אותו. שניהם הסבירו כי מכה כזו לא נגרמת מתצוגה אלא מנפילה של המקרר או ממכת מלגזה. לדבריהם, גם אם המקרר עובד היום באופן תקין הרי שמכשיר כזה עדין ומסובך שסופג מכה כזו עלול להנזק באופן שייחשף גם מאוחר יותר, וכי מקרר כזה לא יכול להיות מוגדר כמקרר מתצוגה והנזק לא עונה להגדרת "פגיעות קלות- קוסמטיות". בנוסף, לאחר יומיים התחילו להשבר מדפי הפלסטיק בדלת המקרר, משימוש סביר ורגיל (גם המקרר הקודם שלנו היה מאותו הדגם ומעולם לא נשבר בו מדף!) היום יש 3 מדפים שבורים. כאן התחילה מסכת התעלמות ובריחה מאחריות:טופ סטור, טענו כי "המקרר תקין, אחרת לא היה יוצא מהחברה",היבואן טוען כי המקרר מתצוגה וכל נזק שקרה לפני- אינו באחריות החברה אלא באחריות החנות.עוד טענה החברה כי אין כל אחריות על פלסטיקים. טכנאי חברת האחריות אלקטרוטניקס פרו הגיע, בדק את המקרר ותיעד את הפגיעה והממונים עליו הודיעו כי אינם לוקחים אחריות על מקרר מתצוגה וכי האחריות על החנות-טופ סטור. לדברי מנהלת שירות הלקוחות של היבואן,המקרר עמד בתצוגה בפועל בחנות של טופ סטור, בעוד טופ סטור כלל אינה חנות עם תצוגה אלא רק חנות אינטרנטית הטוענת כי המקרר עמד בתצוגה אצל היבואן.אבסורד. מאז חלפו כמעט 3 חודשים, אני עם 3 מדפים שבורים, מקרר בסיכון שאף אחד לא מוכן לתת אחריות שיעבוד גם בעוד שנה,בקיצור,אכזבה.הקונספט הזה, למכירה מכוונת מתצוגה,אמור להיות מושתת על אמון אשר לא קיים.מזמין צרות וניצול ציני של חולשת הלקוח סוג של "שיטת מצליח"..למי יש כוח,זמן להתלונן,לריב,להתווכח,לרדוף,לתבוע??בשביל 500 שקל?והרווח כולו של טופ סטור.עלוב.
תגובת החנות
להלן העובדות
מלבד תרשים על סימנים בחזית המקרר אותו הלקוח קיבל, המוביל שלנו היה במחסן היבואן וצילם ללקוח את אותה המכה המדוברת הלקוח אישר את קבלת המקרר ויש תיעוד לכך ובעקבות האישור בוצעה הרכישה מול היבואן והאספקה ללקוח.
אותם "טכנאים שונים ומנוסים" אינם טכנאי החברה אלא חברים של הלקוח שטענו בפניו שהמקרר לא תקין מבלי שום סימוכין לכך.
בכל שלב הלקוח יכול היה לבטל את העסקה למעט עלויות הובלה
ככלל, במידה ולקוח מקבל מוצר לא תקין וטכנאי החברה מאשרים זאת הביטול כולל ההובלה יהיה ללא עלות, מכיוון ששום טכנאי מקצועי מטעם החברה לא אישר שהמכה היא אכן בעייתית מלבד בעיית קוסמטיקה - עלות ההובלה במקרה ומבקשים ביטול עסקה היא על הלקוח.
דבר שבמקרה זה הלקוח לא היה מעוניין בעלויות ההובלה והחזרת המקרר לחברה, והחליט להישאר עם המקרר.
לגבי טענת הפלסטיקה - אכן אין אחריות על פלסטיקה במקררים הן במוצרים חדשים והן במוצרים מתצוגה. - ניתן לקרוא בזאפ חוות דעת על המוצר בעניין הפלסטיקה.
על המקרר יש אחריות שנה מלבד פלסטיקה כמו למקרר חדש.