
שירות נוראי החליפו לי מסך לטלפון במחיר מופקע והמסך נהרס אחרי יומיים הגעתי לחנות וניפנפו אותי אפילו שקל לא הסכימו להחזיר

שירות נוראי החליפו לי מסך לטלפון במחיר מופקע והמסך נהרס אחרי יומיים הגעתי לחנות וניפנפו אותי אפילו שקל לא הסכימו להחזיר

להתרחק - חוסר אמינות!! הלכתי לסניף ברח' פנקס בת"א לתקן מסך פועל באופן תקין אך סדוק. לפני כן שאלתי בטלפון על המחירים ונאמר לי (ללא התמקחות) שהמחירים זה 320 ש"ח זה מסך חליפי שהוא חיקוי, ו370 ש"ח זה החלפה למסך מקורי. אמרתי שאני מעוניין במסך מקורי, ווידאתי שיש במלאי. הגעתי פיזית לחנות וביקשתי שיבצעו לי החלפה למסך מקורי. המוכר טען שהמחיר הוא 450 ש"ח עבור מסך מקורי, אחרי שאמרתי שאמרו לי בטלפון 370, הוא התרצה באופן מיידי ואמר אוקיי אין בעיה נעשה לך מסך מקורי ב370. לכאורה סביר. המוכר בדק בעצמו וראה שהמסך פועל ואמר שזה יקח עד שעתיים. מקרה 1 - לאחר שעה הם התקשרו אמרו שאחרי שהם גילו כבל קרוע שחייבים לתקן אותו וזה בעלות נוספת של 120 ש"ח. זה נשמע מוזר, ולכן ביקשתי תמונה והלכתי להתייעץ עם מומחה שאישר לי - לא יתכן שהכבל הזה היה קרוע והמסך עבד - זה הכבל שמחבר בין המסך לטלפון. בתמונה ניתן לשים לב שהכבל נחתך ע"י סכין חדה.לא ברור אם בכוונה אם בטעות. נאצלתי להתווכח איתם במשך זמן ארוך *מאד*. ניסו להפיל עליי תשלום נוסף שלא היה בו צורך כשהגעתי לחנות. אחרי התעקשות הם "היו מוכנים" לתקן גם את הכבל ללא תשלום נוסף. כמובן שהם תקעו אותי ללא טלפון עוד שעות אחרי שהם התחייבו שזה גג שעתיים. לפחות זו לא הונאה,סתם שירות ממש גרוע. מקרה 2 - לאחר כמה שעות התקשרו שאבוא לאסוף את המכשיר. אני מדליק את הטלפון, ו10% מהשוליים של הטלפון חשוכים לגמרי. הצבעים של האפליקציות כמו שאני מכיר אותם היו מעוותים לגמרי. הראיתי למוכר את המכשיר, והוא בתגובה אמר "כן זה המסך החיקוי. ביקשת מסך ב370 מה חשבת שתקבל?". עזבו את זה שהמסך שהם הביאו לא כמעט לא שמיש, הם שיקרו לגבי המחיר שסיכמנו עליו פעמיים. גם כאן, אחרי ויכוח קצר, המוכר התרצה וביקש מחברו להחליף מיידית למסך מקורי, ושלף לו את המסך המקורי לטלפון שלי שבאופן מאד נוח היה הדבר היחיד שהיה על הדלפק - מה שהוביל להבנה כמה מתכוננת היטב ההונאה הזאת. וכמה הם מוכנים ללקוח שיתלונן ויחליפו לו מיידית אם הוא יתלונן.כנראה כדי למנוע ביקורת שלילית.
הלקוח הנ"ל הגיע לבית העסק אם מסך חשוך ושבור ללא כל תצוגה , בשיחת הטלפון לפניי ההגעה הלקוח ציין בפניי הטכנאי שהכל תקין אך שבור בלבד אם סימני תצוגה .. לאחר בדיקת הטכנאי במקום נאמר ללקוח שיש עוד חלק שנהרס מהנפילה במכשיר ועלותו הנוספת ,והלקוח אישר להמשיך בתיקון . לאחר שהלקוח אישר , הלקוח חזר בעצמו שהתיקון כבר היה מוכן ולא הסכים לקבל זאת וטען שלא מוכן לכך והאשים בצעקות את עובדי החנות והתנהג בצורה ברוטלית . ואף איים שישתמש ב"שיימינג " אם לא יקבל את החלק הנוסף ללא עלות . נציין גם שנאמר מאשתו של הלקוח שפנו למעבדה נוספת לבירור עלות החלקים ושהיו מודעים שזה לא רק המסך.. , וזאת לפניי ההגעה אליינו ושקיבלו הצעה גבוהה בהרבה יותר.. אנו דוגלים באמינות ויושר כלפיי לקוחותינו נמליץ גם לך תמיד להיות כך , אצלנו לתת שירות זו זכות מעל הכל בכבוד רב צוות ההנהלה .

בזאפ כתוב החלפת מסך מקורי מקורי לרד נוט 7 ב-163 ש"ח. אבל אז שאתה מגיע לחנות, מסתבר שהוא עולה 250 ש"ח. כששאלתי מדוע, התשובה היתה כי מדובר במסך מקורי. אבל הראתי להם שגם בזאפ כתוב מקורי ואז אמר המוכר שמה שכתוב בזאפ זה מסך מיבוא מקביל, והוא מביא עכשיו מסך מהיבוא הלא מקביל. לסיכום החלפת מסך אצלם עולה 250 ש"ח ולא 163 ש"ח כפי שפרסמו. אני החלפתי במעבדה אחרת.

* אזהרה מקניית טלפונים מחודשים שנמכרים כחדשים * נגנב לי הנוט 8 ואחרי מחשבה הגעתי למסקנה שהנוט 8 שירת אותי היטב ולשימושים שלי ביומיום אני לא צריכה יותר. חיפשתי חנות דרך זאפ, ובגלל שהדגם יחסית ישן התקשרתי לברר שמדובר בטלפון חדש (ולא מחודש) ונאמר לי שהמכשיר חדש. שאלתי שוב גם כשהגעתי פיזית לחנות. כשראיתי שחסרים דברים בערכה של הטלפון אמרתי למוכר שאולי זה מחודש והוא התעקש שזה לא מחודש, שכל יבואן אורז אחרת את הקופסאות והמוצר הגיע ארוז בניילון, ואין לי מה לדאוג. הטלפון הגיע ריק מסוללה והטעינה משמעותית יותר איטית ומתרוקנת מהר מאוד בהשוואה לטלפון הקודם שהיה אחרי יותר שנתיים של שימוש, וכעבור כמה שעות הטלפון עדיין לא נטען במלואו. עשיתי בדיקה בגוגל ויש דרכים לבדוק אם המכשיר מחודש. אחת הדרכים במכשירי סמסונג היא להוריד למכשיר אפליקציה שבודקת האם תאריך הייצור תואם למספר הסידורי. אם אין התאמה סימן שהמכשיר מחודש. המכשיר מחודש. ניגשתי לחנות להחזיר את המכשיר. אני אתן מקום לספק, אבל היה נראה מוזר שהמוכר לא היה נראה מופתע כלל, ואף היה מאוד אדיש לכך שאמרתי שהם שיקרו ומכרו לי מכשיר מחודש. מיד אמר למוכר השני לתת לי זיכוי, גם לא אמר שיבדוק איך זה קרה ואם המכשיר אכן מחודש (רק אחרי שאמרתי שמוזר שהוא לא רוצה לבדוק הוא אמר שהוא יבדוק אבל הוא משוכנע שזה חדש וככה הוא גם מתכוון למכור אותו הלאה לעוד אנשים- כמכשיר חדש). אחרי שהבנתי מה קרה נכנסתי שוב לאתר שלהם, וכתוב שהמכשיר מגיע עם ערכה מקורית. מבינים? הוא לא מגיע "חדש" עם ערכה מקורית, הוא מגיע סגור עם ערכה מקורית. כמו שציינתי אני משאירה מקום לספק שזה נעשה בתום לב ושהמוכרים לא ידעו (למרות שנראה לי שהם היו אמורים להיות קצת מופתעים או לפחות לנסות לבדוק אם זה באמת ככה.....) אבל עצם הניסוח המטעה שנמצא באתר וכל האירועים שהיו לפני ואחרי קניית המכשיר גורמים לי להטיל ספק. בשורה התחתונה? אני לא אומרת שאני לא ממליצה לקנות שם, אבל מבחינתי המקום לא אמין, מה שקרה גובל ברמאות (או שזו רמאות, רק הם יודעים..) ואני לא אחזור לקנות במקום כזה.

החלפתי מגן אחורי לגלקסי . מאז המלצמה מטושטשת וצריך לנקות את העדשה בכל פעם שמצלמים. בנוסף, במקרה או שלא כפתור ה NFC הפסיק לעבוד (נטען ע"י הצמדה לגב המכשיר). פניתי שוב לחנות ונתקלתי בחוסר רצון אמיתי לעזור בפתרון הבעיה.
הלקוחה החליפה גב אחורי שבור לגלאגסי אס 7 , הלקוחה הגיעה עם גב שבור בשנית עקב ריסוק של המכשיר בשנית שאגב גם היה נראה ממש שבור וכל זאת לאחר כחצי שנה מהתיקון .. ואף " נזכרה " להוסיף תקלות נלוות שאינן קשורות אך חשבה שאם כבר מנסים אז למה לא .. הלקוחה דרשה במלוא מובן המילה שנחליף לה גב חדש ללא עלות ואף האשימה את המוכרים והצוות איך גב נשבר שנית לאחר ריסוק טוטאלי ..ניסינו לעזור ואף להסביר ללקוחה שגב של מכשיר לא עמיד בנפילות קיצוניות במיוחד שאין הגנה למכשיר ושאין אחריות על שבר של גב שהוא כתוצאה מנזק לקוח מוחלט , הסכמנו לעזור בכל זאת ואף לתת ללקוחה מחיר עלות של החלק שתהיה שבאת רצון , לאחר מכן הלקוחה איימה בחוות דעת שלילית וכך עשתה משום שלא הסכמנו . אנו עובדים ביושר ובאמינות מלאה ללקוחות שלנו , אך לא נתן יד למקרים על גבול הסחטנות . אנו תמיד שמחים לתת שירות מעולה ללקוחות שלנו ולהיות מעבדה מקצועית בתחומה בישראל

חוויה לא נעימה וסאגה שלא נגמרת, הגעתי להחליף מסך שבואףר של וואווי, שי המוכר שכנע אותי לקחת מסך מקורי כדי שתהיה אחריות במחיר יקר מהמחיר המפורסם, אמר לי לבוא תוך שעה, בסוף הגעתי לאחר מספר שעות הטלפון עדיין לא היה מתוקן, אמר שיקח עודחצי שעה, הלכתי שוב וחזרתי, הטלפון עדיין לא היה מודבק, חיכיתי שם עוד זמן עד שסיים, מייד כשהגעתי הביתה ראיתי שהמסך לא יושב טוב, אז למחרת חזרתי אליו, יש לציין שאני לא גרה באיזור וכל גיחה כזו דורשת מאמץ ופניות, שי אמר שידביק לי טוב יותר, השארתי שוב את הטלפון לשעה ולקחתי אותו, כמובן שהבעיה לא נפתרה ושוב פניתי אליו ואז אמר שצריך גם להחליף את המסגרת, הייתי צריכה שוב לחזור ושי אכן החליף את המסגרת והמסך, ללא חיוב נוסף יאמר לזכותו, אך בשלב זה גם היחס שלו היה אנטיפסטי וחסר סבלנות, יום אחרי החלפת המסך המצלמה שלי הפסיקה לעבוד, אני לשם כבר לא אחזור ואאלץ לקחת את הטלפון לתיקון במקום אחר! אני ממש לא בעניין של שיימינג אבל חויה כל כך מתסכלת לא חוויתי מזמן

שירות לא אמין ולא כדאי!!! ביקשתי להחליף מסך באייפון x. לפני-כן, ביקשתי לוודא עם החנות שהמסך הלא מקורי שאותו הציעו לי ב 580 שח יהייה באיכות גבוהה ויענה לי על כל הדרישות. נאמר ל שבוודאות ואינו נופל באיכותו מהמסך המקורי. לאחר שהבאתי את המכשיר לתיקון ולאחר פירוקו במעבדה, התקשר אלי הטכנאי ואמר לי שהמסך החלופי (עליו דיברנו בטלפון) לא יאפשר להשתמש במספר תכונות חשובות, ולא מדובר רק על איכויות, אלא על תכונות שלא יעבדו. המחיר קפץ כמובן ל 900 ש"ח ( הפרש 320 ש"ח). שאלתי אותו (השיחה מוקלטת) מדוע הוא אומר לי רק עכשיו כשהמכשיר לאחר תיקון, הוא אמר שלפי השימוש של הבת שלי במכשיר (איך הוא יודע? הוא חיטט בתוכן?) זאת תכונה מאוד חשובה בשבילה שהיא לא תסתדר בלעדיה ולכן חייבים להוסיף עוד 320 שח כדי שתכונת זיהוי הפנים תעבוד...) לא הייתה לי ברירה והדגשתי זאת בשיחה עימו. לאחר לחץ ו"חפירות" מצידי, הסכים לעשות לי הנחה של 50 ש"ח. השיטה למשוך את הלקוחות לחנות באמצעות מחיר מפתה והכי זול, ואח"כ ל"השחיל" תוספות כשהלקוח כבול וחסר אונים, דורשת תגובה נזעמת כזו מצידי והיא מגיעה. אל תיפלו בפח. כל הנאמר כאן מגובה בהקלטה. הזהרו מחנות זו!

החלפתי סוללה לשיאומי רדמי 4, עלה 88 שקל אבל קיבלתי סוללה 'לא מקורית', כאשר 'מקורית' עולה 150 שקלים. דבר שלא מצוין באתר המוכר! 3 חודשי אחריות כלולים. יש לציין שאצל המתחרות באזור אפשר להביא ב 59 שקלים פשוט לא הייתי יכול להגיע אליהן באותו זמן. התיקון בוצע במקום ולקח 15-20 דקות - כל הכבוד ותודה! מעבר לזה לא נהנתי מהשירות והרגיש שהמוכר רק מנסה להרוויח כסף והיה לא נעים. הוא גם ניסה לשמור את הסוללה הישנה שלי ואת המגן שלי אצלו... החנות היתה לא נקיה. מקווה שהסוללה החדשה תעבוד כמו שצריך.
לגולשים שהקדישו מזמנם לצפות בחוות דעת זו דברי ההנהלה ; חברתנו מקבלת חוות דעת חיוביות ושליליות אנחנו תמיד מנסים להפיק לקחים ולהשתפר במידת הצורך , אך איננו מבינים מה ניסיתה להביע בחוות דעת זו ? הוצעה לך מראש סוללה אכן מקורית בתוספת תשלום וסוללה אחרת שגם תקינה וטובה במחיר הנקוב באתר , קבלתה מוצר במחיר שלא תמצא בכל אזור המרכז , קבלתה שירות מהיר תוך רבע שעה הייתה כבר בחוץ עם המכשיר כפי שציינתה, במקום זמן עבודה של שעה וחצי לפחות , נציין גם שהגעתה בשישי שזה יום עמוס מאוד וקצר ובכל זאת טיפלנו בך כפי שאנו יודעים במקצועיות רבה , איננו מבינים למה בחרתה להגיב ? הסוללה הישנה הייתה נפוחה ובכל מקרה קיבלתה אותה חזרה בלי לבקש אפילו .אנו לא שומרים סוללות אצלנו הכל נעשה מול הלקוח ולכל מי שראה את מה שנרשם הוא מוזמן להגיע אלינו לחנות ולראות שהיא ממש מדוגמת ונקייה ובכלל לא כפי שציין הלקוח הנ״ל , חוות דעת זו לא מובנת לנו נשמח לתת שרות גם בהמשך .

הגעתי להחלפת מסך ומדבקת סיליקון, השירות היה אדיב ובמחיר סביר לשאר המקומות שבדקתי. לאחר מכן התגלתה לי בעיה בפלאפון שלא הייתה לפני התיקון והשירות שקיבלתי לאחר מכן היה מאוד מקצועי והם השתדלו לעשות הכל כדי שהפלאפון יתוקן ובאמת כל קרה. אז למרות הבעיה שהתגלתה העזרה שקיבלתי לאחר מכן הייתה אדירה ואני מאוד ממליצה

הגעתי לחנות ונהנתי משירות אדיב ומקצועי. ובעיקר סבלני. למרות שהיו בעיות עם הפלאפון הקודם שלי בסניף התעקשו ועזרו לי להעביר את כל הקבצים ולא ויתרו על אף שהדבר דרש מספר שעות. בנוסף מבחינת מחירים - פינוק אותנו. תודה!

ממליץ מאוד על ההתקנה באיכות גבוהה מאוד אנשים מקצועיים ואמינים עוזרים בכל שאלה שצריך וגמישים מאוד במחירים

חנות מצויינת רכשתי אייפון 13 פרו מה שלא היה להשיג במקומות אחרים עזרו לי וקיבלתי שירות מהיר מאוד , בטוח שאחזור ואמליץ .

רכשתי מכשיר מסוג אייפון 12 מיני בבית העסק , התלבטתי בין להגיע או להמתין למשלוח אך לבסוף הגעתי והמתינו לי עד אחרי שעות העבודה :) , סה"כ שירות מצויין ונעים , ופינקו בנוסף בהגנת מסך , מרוצה מהקנייה .

תיקנו לי את השמע באייפון ביסודיות ובמהירות , נאמר לי שזאת תקלה מוכרת לדגם הנל , אציין שמעבדה אחרת אמרו לי להשאיר את האייפון מספר ימים לתיקון התקלה ,ואצלהם נתנו לי שירות מהיר תוך שעתיים בלבד , תודה על החילוץ .

ביצעתי רכישה פיזית של מכשיר מסוג אייפון בבית העסק , עזרו לי בתקלה נוספת בנייד הישן שלא הגיב בכלל, והיה חשוב לי להשמיש אותו , מוכרים בעלי סבלנות רבה ונראה שיודעים מה שהם עושים . ממליצה.

רוצה לציין שזאת הייתה חווית רכישה מהטובות שהיו לי , השירות והייחס מעל המצופה , בקיצור אותי הם הרוויחו . הגעתי דרך המלצה , אמליץ גם .

הזמנתי מכשירים מהאתר, והופתעתי לקבל את ההזמנה עד הבית תוך מספר שעות! תודה לה' ולכם!

רכשתי אייפון 13 פרו במחיר מצוין והשירות היה נהדר ,שי הבעלים סימפטי ואדיב מאוד , בטוח שאחזור . ממליץ מאוד על רינג מובייל

שירות מצויין ,תיקנו לי את המסך של האייפד במהירות רבה , נתנו מענה מהיר וייחס מקצועי .

שירות מעולה ביצעתי החלפת גב עבור האייפון בנוסף החליפו לי מגן סיליקון ומגן מצלמה חדשים !

אני קונה רק ברינג מובייל. שרות אדיב, אמין, מקצועי ואישי. ממליצה מכל הלב, לא תתחרטו

ביקשנו תיקון מסך לטלפון. השירות היה מעולה ענו על כל שאלה בסבלנות תיקון בוצע ביום אחד במחיר סביר.

שירות מהיר! אמין! אדיב! מקצועי! אלוףףףךף ללא ספק אמשיך לקנות בחנות הזאת וכמובן אמליץ תחברים

לא סתם כתוב בכל מקון שזה מקום מעולה. קיבלתי שירות סבלני, מסביר, והכי חשוב אמין וישיר. החלפנו מסך וכיילנו חיישן קירבה, סהכ הכל היה מהיר ומשתלם וכולם היו נחמדים מהטכנאי עד השליח, יש לומר שבאנו אליהן בהתקלה ובלחץ ולמרות זאת היחס היה אנושי ומרגיע ובאמת תענוג, מאה אחוז אנחנו נמשיך לעבוד איתם בעתיד בכל מה שנצטרך

אחלה שירות, מחירים נוחים וקיבלתי אפילו בונוס אוזניות במתנה. המכשיר עצמו גדול, מרווח, מזכיר (להבדיל)את הכתיבה על הבלאקברי.סוללה חזקה יחסית.