מפרסם ב-zap מאז 2018

‎קוסמטיק קלאב‎ ‏(Cosmetic-Club)

בישום וקוסמטיקה (רעננה)

4 / 5 ממוצע מבוסס על 7 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: כלבו בישום וקוסמטיקה בע"מ
נמצאו 395 חוות דעת גולשים על קוסמטיק קלאב
מרינה
מרינה
05.04.2026
מוצר שנרכש: מארז של דולצה גבאנה,בושם ערבי ,2 בשמים קטנים של נרסיסו ,שאחד מהם בכלל

הזמנתי את המוצרים ב 14.03 ,קיבלתי היום 05.04 הזמנתי מארז לאחותי ליום הולדת ובודפשט לבני ,לאחר 4 ימים הודיעו שאין בושם לבני וטענה שמחליפה לי ,ושלחה את המוצרים ,לאחר שבוע ,שאני מתקשרת ולא עונים אני מתכתבת בוואטס אפ ,שעונים לאחר יום ומודיעים לי שחבילה נעבדה ,שולחים לי שוב פעם ,אחותי נשארה ללא מתנה ,בשמים קטנים שהזמנתי ושילמתי גם אליהם ,הגיעו דברים אחרים לגמרה ,שולחת בוואטס,אפ אף אחד לא עונה ,שירות גועלי פשוט ,מצטערת שהזמת בכלל ,יודעת שפעם שניה מהם אני לא אזמין

תגובת החנות

תודה על השיתוף, ואנחנו באמת מצטערים על החוויה שעברת 🙏 המקרה שאת מתארת לא משקף את רמת השירות שאנחנו שואפים לתת. אנחנו מתנצלים על כל השתלשלות האירועים, העיכוב המשמעותי במשלוח, חוסר במוצר, החלפה ללא תיאום מספק, טעות בפריטים שהגיעו ובעיקר על חוסר המענה בזמן. אנחנו מבינים לגמרי את האכזבה, במיוחד כשמדובר במתנה ליום הולדת. נשמח מאוד לעשות סדר בדברים ולתקן את המצב, בין אם בהשלמת המוצרים הנכונים ובין אם בזיכוי/פיצוי הולם. אנא צרי איתנו קשר בפרטי עם פרטי ההזמנה כדי שנוכל לטפל בזה באופן אישי ומהיר. שוב מתנצלים ומעריכים את הפידבק, הוא חשוב לנו כדי להשתפר.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
07.02.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Mי
26.10.2022
מוצר שנרכש: בושם היפנוטיק פויזן של כריסטיאן דיור

ביצעתי מהאתר שלהם רכישה של בושם היפנוטיק פויזן (בושם בו אני מתבשמת כבר שנים) בפועל הגיע בקבוק שכבר מפתיחת האריזה נראה שונה ויזואלית והקופסה גם נראתה שונה, הבקבוק הגיע עם פקק חורק ומרעיש וגדול ביחס לבשמים הקודמים שרכשתי, נעשתה השוואה בין הבושם שהתקבל לבין אותו בושם שנרכש מאתר אמין והיו הבדלים כבר למראית עין. פניתי טלפונית באופן מידי לחנות וכבר בתחילת השיחה המוכר החל לדבר בטון מתגונן ומעט תוקפני, טען שהבושם מקורי. כשביקשתי החזר כספי קיבלתי תשובה שלילית והמוכר סירב להחזיר את הכסף וזאת למרות שלא נעשה שימוש בבושם כלל חוץ מהוצאתו מהקופסא. מבחינת הריח מדובר בבושם שבד"כ עמיד מאוד ובעל ריח מאוד מורגש ועם המון נוכחות ובבושם שקיבלנו מהם הניחוח ממש לא עמיד, לא מורגש ומתפוגג מהר. אני כמובן לא אזמין שוב, עדיף לשלם קצת יותר לאתר אחר. לשיקולכם.

תגובת החנות

ביקשנו מהלקוחה שתעביר לנו צילום או סרטון שבו ניתן לראות את ההבדלים הויזואלים שהיא מתארת, לא קיבלנו ממנה שום דבר למרות שפנינו אליה פעם נוספת מיוזמתנו מתוך רצון טוב לעזור ולתת מענה הולם, הוסבר ללקוחה שכל הבשמים של חברת דיור מיוצרים בפס ייצור של מכונות כך שבכולן נכנס אותו הנוזל ולא יכול להיות שום הבדל בריח או בעמידות, לבושם שהלקוחה הזמינה יש שתי גירסאות EDP ו EDT העיצוב בין האריזות והבקבוקים שונה וכך גם הריח, יכול להיות שהלקוחה התבלבלה בדגם שהזמינה ושזו הסיבה להבדלים שהיא מתארת, אך בגלל שלא קיבלה ממנה שום תשובה אנו יכולים רק לשער. מעולם לא התחמקנו מלקיחת אחריות ובמקרים שיש איזשהו פגם ייצור שמצריך החלפה תמיד דאגנו להחליף ולתת את השירות הטוב ביותר כדי לרצות את הלקוח עד כמה שניתן,יכולים להעיד על כך אלפי לקוחותינו המרוצים לאורך השנים, חבל שבמקום לפתור מחלוקות בדרכים הולמות מכפישים את שמנו לשווא ללא כל הוכחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
25.01.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
05.01.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
02.10.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
25.10.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
שלי
שלי
17.10.2018
מוצר שנרכש: בושם פרנהייט של דיור

קניתי באתר הזה פעם ראשונה וכנראה גם פעם אחרונה.אומנם השירות היה טוב ומהיר אבל הבושם שקיבלנו פשוט לא טוב...זה בושם שבעלי משתמש בו כבר שנים ופעם ראשונה ש5 דקות אחרי השימוש הריח מתנדף לחלוטין...הזול יצא יקר מאד...

תגובת החנות

הבושם מגיע היבואן הרשמי של דיור בארץ, יש על המוצר גם את תו היבואן כך שהמוצר מקורי לחלוטין, הלקוחה לא יצרה עמנו קשר מאז הרכישה, כך שאנו מודעים לבעיה רק עכשיו דרך חוות הדעת, יש ללקוחה אופציה לשלוח את הבושם לבדיקה אצל היבואן דרכינו, או לחלופין ליצור קשר ישירות עם שירות הלקוחות של היבואן, חבל שהלקוחה לא יצרה עמנו קשר והדבר הראשון שבחרה לעשות זה להכפיש את שמנו, ללא כל בסיס לטענות המופרכות שלה, קוסמטיק קלאב מוכרת עשרות יח׳ מהמוצר הנ״ל בכל שבוע ומעולם לא נתקלנו בבעיה מסוג זה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shiri
Shiri
19.07.2018
מוצר שנרכש: בושם lanvin ובושם molecule 02

הזמנתי 2 בשמים שאני משתמשת בהם למעלה מעשור. זו הפעם היחידה בה ריח הבושם, גם לאחר 10 התזות, לא נשאר על הגוף. ניסיתי לפנות לחנות. המנהל הבהיר שהיבואן מסר שהכל תקין עם הבשמים, וזאת ללא בדיקת המוצר. נאמר לי שהחזר לא אוכל לקבל מכיוון שהמוצר פתוח, ושאם אני רוצה שיבדקו עלי לפנות בעצמי אל היבואן ולשלוח את הבשמים. בקיצור-לא מאמינים לא ולא מעוניינים למצוא לי פיתרון. כמובן ששילמתי על משלוח כדי לקבל את הבשמים. התחושה היא שאין עם מי לדבר. כסף הם קיבלו ברגע. להתייחס ברצינות ולפתור לי את הבעיה לא.

תגובת החנות

שירי היקרה, כמו שהוסבר לך בשיחת הטלפון לא אנו מייצרים את הבשמים,כל הבשמים מגיעים מהיבואנים הרשמיים בישראל,שני היבואנים מסרו להנהלת האתר בשיחה כי כל המוצרים עוברים בקרת תקינות ואיכות לפני שיוצאים למכירה ואם הלקוחה בכל זאת מעוניינת לבצע בדיקה למוצרים היא מוזמנת לפנות אל היבואנים ישירות. קוסמטיק קלאב מוכרת עשרות יחידות מהבשמים האלו בכל שבוע ומעולם לא הייתה שום תלונה מאף לקוח, הלקוחה פנתה אל הנהלת האתר לאחר כמעט שבועיים ממועד הרכישה, וכאשר נמסרה לה התשובה שקיבלנו מהיבואנים, איימה שאם לא תקבל החזר כספי תעשה שיימינג לחנות. הלקוחה רכשה שני בשמים שמגיעים מהיבואנים הרשמיים בישראל, מדברייה של הלקוחה ניתן להסיק כי שני היבואנים מוכרים בשמים שריחם לא נשאר על הגוף לאורך זמן, נשמח שהלקוחה תוכיח את טענותייה בבדיקה אצל שני היבואנים כמו שהוצע לה. חשוב לציין שמבחינת החוק בארץ באף חנות אין החזרה על מוצרים פתוחים שנעשה בהם שימוש. כך שתשובת קוסמטיק קלאב ללקוחה לגיטימית ואינה יוצאת דופן. צר לנו שלקוחות חושבים שיקבלו את מבוקשם בעזרת שיימינג ופגיעה בשמם הטוב של בתי עסק ללא שום הוכחה לטענותיהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
ABD
ABD
18.07.2018
מוצר שנרכש: Abercrombie and fitch fierce 200 ml

הזמנתי בושם של Abercrombie and fitch מדגם fierce. הבושם שקיבלתי הגיע מאוד מהר, אך לדאבוני הרב לא תאם את הבושם הקודם שהיה לי הן מבחינת הריח (הכי חשוב) והן מבחינת פרמטרים נוספים בבקבוק (שפריצר ברמה זולה שמשמיע צלילי חריקה, עיצוב עדין של גלים בתוך הבקבוק שלא הופיע בבושם שקיבלתי). החזרתי את הבושם וקיבלתי זיכוי (פחות 40 שח דמי משלוח הייתי צריך לתאם פגישה בנפרד ולהגיע עצמאית). המוכר טען שאם אני סובר שהבושם אינו תקין הוא יוכל להחליף אותו ולבדוק את הדבר מול היבואן...בהתחשב בזה שזה לא נראה לי פגם העדפתי שלא לעשות זאת...רכשתי את אותו הבושם לאחר מכן מחנות אחרת והוא הגיע בדיוק כמו הבושם המקורי שהיה ברשותי לפני כן...תעשו את החושבים שלכם...

תגובת החנות

שלום אלמוג , כדי להסיר ספק חשוב לנו לציין כי חברת קוסמטיק קלאב מוכרת אך ורק מוצרים מקוריים דבר שכמובן ניתן גם להוכיח. טענת הלקוח הייתה שהשפריצר של הבושם שרכש ''תקול'' וזו הסיבה היחידה שקיבל אישר להחזיר מוצר שנפתח, לאחר שלא הסכים שנחליף לו את הבושם לאחד אחר עם שפריצר ''תקין''. הלקוח כעס שלא מקבל זיכוי מלא על הקנייה ושהוא צריך לשלם על עלות המשלוח שיצא אליו, וחבל שפועל מתוך נקמנות ומנסה לפגוע בשמנו הטוב, וזאת לאחר שקיבל החזר כספי למרות שמבחינת החוק בית העסק אינו מחוייב לכך. חשוב לנו לציין כי הבושם שהלקוח החזיר נמצא תקין מכל הבחינות וכבר יומיים לאחר שהחזיר אותו הבושם נמכר ללקוח אחר כמוצר בקטגוריה של ''יד שניה'' במחיר מוזל, וכמובן שאותו לקוח מרוצה מכל הבחינות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Alexandru
Alexandru
04.07.2018
מוצר שנרכש: בושם קלואה נומאד

הזמנתי את המוצר ביום שבת 30/06,רשמתי בהזמנה את השעות 7 עד 15 לקבלת המוצר.ביום שני בבוקר קיבלתי הודעה שהשליח(חברת HFD מדורגת 2.2 בחוות דעת של גוגל) בדרך אלי.השליח לא הגיע אבל התקשר בשעה 18 לומר לי שהוא לא מסוגל לבוא בשעות שבחרתי.אחרי משא ומתן כושל עם השליח (מת שקוראים לי אח שלי...),פניתי במייל לחברה בתקווה שהבעיה עם המשלוח יסתדר.החברה התנערה מאחריות,לפי דעתם אני צריך להסתדר לבד עם השליח,פניתי שוב במייל ואז אומרים שישלחו מייל לחברת שילוח.יום למחרת אף אחד לא התקשר אלי ו אז הגיע יום הרביעי למשלוח והשליח מתקשר שוב אחרי שעה 15 ושוב מנסה לגרור אותי לשעות שנוחות לו.רק אחרי שאמרתי לו שיחזיר את החבילה אם הוא לא יכול להגיע בשעות הרשומות על הבילה,פתאום החליט כן לבוא. באתר כתוב משלוח מהיר עד 3 ימים עסקים ,למרות זאת הם כותבים לי שהם מתחייבים עד 5 ימי עסקים.אני קיבלתי את החבילה אחרי 4 ימי עסקים , לא כולל שבת. אני מציע לחברה להתייחס ברצינות לקונה שפונה אליהם עם בעיה ולא לזלזל בו.חווית קנייה לא נעימה,לא אקנה שוב מהם.

תגובת החנות

אלכסנדר היקר,צר לנו שמאמצינו לרצות אותך לא צלחו ,אך מצד שני חשוב לנו לשמור על שמנו הטוב ושתדייק בפרטים,(מה שלא טרחת לעשות.) הלקוח רכש ב30/06 ביום שבת (יום שבת לא נחשב ליום עסקים),זמן האספקה שאליו אנו מתחייבים באתרנו הוא עד 7 ימי עסקים וזה רשום גם בזאפ!,ולא ל3 ימים כמו שהלקוח רשם,רק לאחר שהלקוח התלונן שאינו מצליח לתאם עם השליח את אספקת החבילה,מנהל האתר התחייב באופן פרטני לאלכסנדרו שהחבילה תגיע אליו תוך 5 ימי עסקים והחבילה סופקה ללקוח ב04/07 לאחר 4 ימי עסקים בלבד!,כך שקוסמטיק קלאב לא חרגה מזמן האספקה שהובטח ללקוח,ובנוסף לכך אנו עובדים עם חברת שילוח חיצונית,שמשתדלת לעשות את עבודתה על הצד הטוב ביותר,וכמו שניתן לראות בחוות הדעת האחרות רוב הלקוחות מרוצים,בשום מקום באתרנו לא רשום שאנו מתחייבים לשעות חלוקה ספציפיות וזאת מהסיבה שאין ביכולתנו להבטיח זאת,הכל תלוי במסלול החלוקה של חברת האפצה באותו היום,ולכן השליח התקשר ללקוח כבר ב02/07 לאחר שני ימי עסקים בלבד! כדי לנסות ולתאם איתו,אך שעות החלוקה לא התאימו ללקוח,אנו לא מבינים אם החבילה סופקה ללקוח בזמן שאליו התחייבנו מדוע הוא מתלונן? ,אלכסנדרו פנה אלינו במייל ב02/07 לאחר שלא הצליח לתאם עם השליח את זמן האספקה, וכבר באותו היום קיבל מאיתנו מענה, מנהל האתר בעצמו ענה לאלכסנדרו ושלח לו מייל ״ערב טוב אלכנסדר , הזמנת ב30/06 ביום שבת אנו מתחייבים לזמן אספקה של עד 5 ימי עסקים , חברת המשלוחים הינה חברה חיצונית ומשתדלת לתת לספק את הסחורה כמה שיותר מהר , עבר סך הכל יום עסקים אחד (שבת לא נחשב יום עסקים) , השליח ניסה לספק לך את המשלוח , אם לא נוחים לך הזמנים שבהם השליח יכל להגיע אז פשוט תקבע איתו לשעות שבהן נוח לך במהלך ה5 ימי עסקים הקרובים ,אנו דואגים לעמוד בזמנים ומשתדלים לעשות את המירב כדי שהלקוחות יהיו מרוצים כולל אותך ,שיהיה לך המשך ערב טוב. בברכה צוות אתר קוסמטיק קלאב. לאחר שתגובה זו לא סיפקה את הלקוח, מנהל האתר שלח ללקוח מייל נוסף שבו רשם לו ״אנו נדאג לכך שהשליח יגיע אליך בזמנים שרשמת שנוחים לך בפרק הזמן שהתחייבנו , אל דאגה , ברגע ששלחת את המייל דאגנו להעביר את הפרטים שלך למנהל חברת השילוח והוא ידאג לכך שתקבל את המשלוח בשעות שנוחות לך , שיהיה לך ערב טוב ותתחדש.״ הלקוח קיבל יחס אישי ומענה מיידי, אנו לא מצליחים להבין מה המניע של הלקוח לפגוע בשמנו הטוב ולפעול בצורה כזו, צר לנו שלא הצלחנו לרצות את הלקוח ושהוא הרגיש זלזול,אך מה שצר לנו יותר, זה שאותו לקוח מנצל את מתן חוות הדעת בזאפ כדי לפגוע בשמם הטוב של בתי עסק שלא בצדק.

חוות הדעת עזרה לכם?
אסתר
אסתר
06.06.2018
מוצר שנרכש: בושם נרסיסו רודריגז

חייבת לציין לטובה את השירות המהיר והאדיב. הזמנתי בושם בשם נרסיסו רודריגז 100 מ"ל א.ד.ט שלא זהה בכלל לריחו של הבושם המקורי בו אני משתמשת בשלוש שנים האחרונות. לא רק שהריח לא זהה , הבושם התנדף לאחר פחות מ-5 דק' כלא היה. דיברתי עם נציג החנות שהציע להחליף את הבושם באחר, וציין כמובן שזהו מקרה נדיר והבושם ישלח לבדיקת הספק. בעל החנות היה מקסים, וניסינו לתאם מקום שהיה נוח לשנינו. אך שוב, הבושם החדש מתוק מדי,בעל ריח שונה ובעיקר לא מזוהה עם ריח הבושם המקורי . בכל מקרה, התאכזבתי מאוד ובסופו של דבר נתקעתי עם בושם ו"זרקתי" כסף לפח.

תגובת החנות

אסתר היקרה,צר לנו מאד שכל מאמצינו לרצות אותך לא צלחו. הלקוחה רכשה מוצר מקורי ותקין לחלוטין!,דבר שניתן להוכיח וגם לבדוק דרך האתר העולמי checkfresh.com, עשרות של לקוחות מרוצים רכשו את המוצר לפני אסתר וגם אחרי אסתר ומעולם לא נתקלנו בבעיה כזו לפני, לפנים משורת הדין,מתוך כוונה טובה לרצות את הלקוחה,הנהלת קוסמטיק קלאב החליטה להחליף ללקוחה את המוצר באחר סגור וחדש, למרות שמבחינת חוק ומדיניות של החלפה/החזרה של מוצרים שנעשה בהם שימוש,יש על הלקוחה להוכיח את טענותיה שאכן יש בעיה עם המוצר (מה שכמובן לא קרה). לאחר שהוחלף ללקוחה הבושם לאחד חדש,עדיין הלקוחה טענה שהמוצר לא מספיק טוב עבורה,הוסבר ללקוחה שהיא מוזמנת לפנות ליבואן הרשמי בישראל שממנו מסופקת הסחורה להמשך טיפול,במידה והיבואן יתן ללקוחה אישור/מסמך שאכן המוצר אינו תקין,הלקוחה תקבל החזר כספי מלא!. חשוב לנו לציין כי אתר קוסמטיק קלאב מתחייב למקוריות ותקינות המוצרים,אנו תמיד ממליצים לקהל לקוחותינו מתוך יושר והגינות, במידה וזו הפעם הראשונה שהם מעוניינים לקנות מוצר שלא התנסו בו בעבר,שיבצעו את הרכישה רק לאחר שבדקו אותו על גופם כדי שלא תהיה להם אכזבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גלית
גלית
14.04.2026
מוצר שנרכש: איסימיאקי טסטר, ורסאצה ארוס לגבר, אליזבת ארדן גרין טי.

לפני כמה חודשים הזמנתי שלושה בשמים מהחנות הזו, בעיקר אחרי שראיתי כאן את הפרגונים החיוביים על שירות מצוין ומהיר. לאחר כשבוע מההזמנה התקשרתי כדי לדעת מה קורה עם זה, כי לא שמעתי מהם כלום ובתגובות כאן נכתב שהיו מאוד מהירים, והמוכר המאוד אדיב וסבלן התנצל על כך שהמשלוח שלי בטעות לא יצא או משהו כזה ושהוא יפצה אותי עם דוגמיות. נחמד מאוד חשבתי לעצמי, שאלתי תוך כמה זמן המשלוח יגיע וקיבלתי תשובה שתוך 3-4 ימים. חיכיתי בסבלנות, 3, 4 וגם חמשה ימים אבל המשלוח לא הגיע. ואז התקשרתי לבדוק מה קורה?? שוב היתה איזו טעות. מפה לשם סוף סוף אחרי עוד כמה ימים החבילה הגיעה. פותחת בהתרגשות. רואה שני בשמים מתוך השלושה שהזמנתי, דווקא היקר משלושתם לא הגיע. מתקשרת למחרת בבוקר כדי להבין מה עם הבושם החסר. מישהי עונה לי ומבטיחה שהיא תבדוק מה קורה עם זה ותחזור אליי. אני מחכה כמה שעות ואין תשובה ממנה. כותבת לה אחרי כמה ימים והיא עדיין לא עונה וכשכן רק אומרת שהיא תבדוק.גם כשהתקשרתי פתאום כבר לא ענו- לא משנה באיזו שעה התקשרתי. בסופו של דבר כשכבר נמאס לי מהתשובה שהיא בודקת לי, ואמרתי שאני רוצה לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי ואם לא אקבל תשובה אאלץ לנקוט באמצעים משפטיים- סוף סוף קיבלתי התייחסות מיד וגם הבושם נשלח. גם אז היא עוד שאלה אותי לאיזו נקודת חלוקה לשלוח ואמרתי שעם כל מה שקרה אולי ישלחו עד הבית בשליח? כמובן שהדוגמיות שהובטחו לי לא הגיעו בשום שלב. אז נכון שהבשמים שהגיעו היו מקוריים ובזול אבל עם כל עוגמת הנפש. בלבול השכל והטירדה שהתלוותה לא בטוחה שאקנה דרכם שוב.

תגובת החנות

תודה רבה על השיתוף ועל הפירוט 🙏 אנחנו מתנצלים בכנות על החוויה שעברת, זה ממש לא הסטנדרט שאנחנו שואפים לתת ללקוחות שלנו. אין ספק שהיו כאן מספר תקלות, גם בעיכוב המשלוח, גם בחוסר בפריט וגם בתקשורת שלא הייתה מספקת, ואנחנו לוקחים את זה ברצינות מלאה. אנחנו שמחים שלפחות המוצרים עצמם הגיעו לשביעות רצונך והם מקוריים, אבל ברור לנו שזה לא מפצה על עוגמת הנפש שחווית. הנושא הועבר לבדיקה פנימית כדי למנוע מקרים כאלה בעתיד, ואנחנו גם נבחן את נושא השירות והמענה ללקוחות. נשמח לפצות אותך באופן ראוי על החוויה, אם תרצי, מוזמנת ליצור איתנו קשר בפרטי כדי שנוכל לטפל בכך באופן אישי. שוב מתנצלים ומעריכים את הזמן שלקחת לכתוב, זה עוזר לנו להשתפר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Inbal
Inbal
30.08.2019
מוצר שנרכש: בושם קלואה Love story

שירות ברמה גבוה, ביקשתי לעטוף למתנה ולנסות להקדים את המשלוח וכך היה. החבילה קצת נמנעה

חוות הדעת עזרה לכם?
Yoram Oz
Yoram Oz
29.08.2025
מוצר שנרכש: אסתי לאודר טסטר חדש – רויטליזינג סופרים קרם עיניים 15מל ml15 Balm Eye

הזמנתי אסתי לאודר טסטר חדש, באותו יום התקשרו לוודא שאני יודע שזה טסטר שלא באריזה מקורית. כבר למחרת הפריט הגיע לנקודת האיסוף. תודה על השירות, ממליץ לרכוש מהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
talneimark10
talneimark10
14.08.2025
מוצר שנרכש: בושם

קיבלתי את החבילה היום והזמנתי לפני יומיים חייבת לציין שהכל הגיע ארוז ומסודר כמו שביקשתי ומישלוח שהגיע מהר,בנוסף קיבלתי 2 דוגמיות אז ממש תודה על השירות

חוות הדעת עזרה לכם?
yaelbaruch55
yaelbaruch55
18.07.2025
מוצר שנרכש: בושם

שירות מעולה , אדיבות , הקשבה ללקוח ונכונות לסייע ככל שניתן. ביקשתי אספקה מהירה של בושם לכבוד יום הולדת, והמשלוח הגיע בול בזמן ! אין ספק שאמשיך לרכוש דרככם !

חוות הדעת עזרה לכם?
lusyaviderman
lusyaviderman
15.07.2025
מוצר שנרכש: ג'ורג'יו ארמני 100 מ"ל

שירות מעולה ,הזמנה מגיעה מהר עד הבית. אריזה של מוצר ממש יפה. הנציגים טובים עוזרים בכל שאלות ותשובות שצריכים. ממליצה בחום להזמין את הבשמים אצלהם. זה כבר פעם שנייה שאני מזמינה ומאוד מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
juliet
juliet
10.07.2025
מוצר שנרכש: שאנל ספורט גברים , סוספירו קונטרלטו

מאוד מודה על השירות מצויין ומהיר מוצרים איכותיים מאוד ממליצה לכולם וגם אמשיך להזמין . תודה רבה 🙏

חוות הדעת עזרה לכם?
ilan twito
ilan twito
22.06.2025
מוצר שנרכש: בושם

שירות מהיר ביותר!!! מצאתי בקלות את המוצר והזמנתי. קיבלתי תוך 3 ימים. מאוד ממליץ עליהם

חוות הדעת עזרה לכם?
sigalyhat
sigalyhat
27.05.2025
מוצר שנרכש: בושם לגבר זאן פול גוטייה. 125 מל.

חיפשתי לקנות בושם. עשיתי סקר מחירים והגעתי פעם ראשונה לקוסמטיק קלאב. ראיתי את המחיר הכי זול ובנוסף חוות דעת טובות מאוד. החלטתי להזמין ואני מאוד מרוצה. מרוצה מהשירות הטוב, מהמחיר, מהמשלוח המהיר. תודה רבה וללא ספק אמשיך לקנות בקוסמטיק קלאב. Cosmetic club ❤️

חוות הדעת עזרה לכם?
רויטל
רויטל
20.05.2025
מוצר שנרכש: סוספירו דולצ'ה , טאודורס קלוטיניס סנטרל ווד

הזמנתי 2 בשמים הגיעו כבר ביום למחרת, השרות אמין ודן היה סבלני. בנוסף שלח לי דוגמיות של בשמים. תודה רבה על היחס והשירות, בה' אני אזמין ממך עוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
ליז
ליז
14.05.2025
מוצר שנרכש: Ex Nihilo Lust in Paradise

שירות מדהים !! מצאתי את הבושם שרציתי במחיר הכי טוב בשוק , משלוח מהיר תוך 24 שעות ובנוסף לכל הטוב הזה , גם פינקו בדוגמיות של בשמים חדשים . אלופים !

חוות הדעת עזרה לכם?
רני
רני
08.05.2025
מוצר שנרכש: בושם

קוסמטיק קלאב מדהימים, מבחר ענק של בשמים, מחירים הוגנים ושרות נפלא ונדיר של דני המקסים.אין ספק שאשוב לקנות שם שוב ושוב

חוות הדעת עזרה לכם?
Dror
Dror
08.04.2025
מוצר שנרכש: בושם

שירות מצויין מחירים מצויינים והמון מתנות ושירות אדיב ונכון ושירות לקוחות בווצאפ הבטיחו לי שלפני יום חמישי זה יגיע ואכן הגיע

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בקוסמטיק קלאב

מוצרים נוספים הנמכרים בקוסמטיק קלאב

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון