
שירות גרועה מאוד, הזמנתי קבלתי SMS שהחבילה במכולת השכונתית, אחרי כמה דקות קבלתי הודעה שאני אספתי את המשלוח, למרות שלא הייתי בעיר בכלל.
מאיר שלום, בבדיקה שלנו מצאנו כי המוצר הגיע לנקודת האיסוף לאחר יומיים מרגע ההזמנה. כמוכן, באסאמאס שקיבלת הייתה טעות במערכת ועל כן נרשם בכל אסאמאס "במידה ולא אספת, נא להשיב בהודעה או ליצור קשר". צר לנו שעקב טעות מערכת של חברת השליחויות הגעת למסקנה כי השירות שלנו גרוע. בכל בעיה, טענה יש אפשרות ליצירת קשר עם חברת השליחויות או עימנו ובשמחה אנחנו נטפל במסירות בכל דבר. גם לאחר כתיבת ביקורת זו בעל החברה התקשר אליך אישית על מנת להבין את הבעיה ולפתור אותה. צר לנו על העברת הביקורת לפני אסיפת המוצר. אנחנו עושים הכל כדי לתת את השירות הכי טוב ומשפחתי שיש. בכל מקרה, נודע לנו כי המוצר נאסף על ידכם לאחרונה. תתחדשו ואנחנו כאן לכל בעיה, הערה או הארה :) צוות רגעים.























