
שירות גרוע היה עיקוב של חודשים אף אחד לא התקשר אני התקשרתי אליהם אמרו שישלחו לי פיצוי ולא הגיע לא ממליץ להזמין מהם
היי נעם, חשוב לדייק, היה עיכוב של שלושה שבועות מהתאריך הסופי לאספקה, נציג הודיע לך באותו היום על עיכוב באספקה של האוזניות וגם הציע החזר כספי. אתה החלטת והסכמת לחכות. לא הובטח לך פיצוי כלשהו וזאת לאחר בדיקה. האוזניות הגיעו אליך ואנו מקווים שתהנה מהמוצר. תודה



