
הזמנתי טוטסר מהחנות. קיבלתי אישור למייל ונכתב שאקבל את הטוסטר תוך 7 ימי עסקים. מאז לא פנו אליי ולא יצרו קשר היום התקשרתי לברר מה קורה והתבשרתי שהטוסטר לא נמצא במלאי ויגיע רק עוד חודש כששאלתי למה לא יצרו איתי קשר אמרו לי שכנראה ניסו ולא הצליחו. אני בספק רק שבכלל ניסו.
לצערנו בעקבות מגפת הקורונה חלו שיבושים בזמני האספקה של רוב המוצרים, בעבור כלל החנויות. הלקוחה עודכנה לגבי מועד האספקה של המוצר ,במסגרת 7 ימי העסקים, הוצע ללקוחה מוצר חלופי ומשסירבה בוטלה ההזמנה ללא חיוב. אנו מצרים על השיבוש במועדי האספקה ופועלים להמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר בתקופה מאתגרת זו.























