מפרסם ב-zap מאז 2019

‎גיימסטורם‎ ‏(GameStorm)

קונסולות ומשחקים מחשבים וסלולאר (2 סניפים)

4.67 / 5 ממוצע מבוסס על 18 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: גיימסטרם בע"מ
נמצאו 198 חוות דעת גולשים על גיימסטורם
גולש
גולש
03.01.2026
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
24.01.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
דלית
דלית
04.12.2024
מוצר שנרכש: מצלמת רשת BP-6200 BP-6200

רכשתי מצלמת רשת שהגיעה תקולה ולא פעלה. משם התחיל מסע טרטורים של החנות. במקום לשלוח לי מצלמה חלופית נשלחתי לדבר עם היבואן שנותן אחריות. הבעיה היא שהיבואן לא עונה לטלפונים. גיימסטורם עונים רק בווטאסאפ, ויאמר לזכותם שהם עונים מהר. נאמר לי שעלי להעביר את המצלמה לנקודת שירות, רק שאני לא גרה קרוב לאף אחת מהן. בסוף מצאתי חנות שבה ניתן היה להעביר את המצלמה לבדיקה. נתתי את המצלמה וביקשתי החזר עבורה. גיימסטורם הסכימה לתת לי זיכוי רק לאחר שהמצלמה תחזור לנקודת השירות לאחר בדיקה. רק לאחר 3 שבועות המצלמה חזרה לנקודת השירות וקיבלתי את הזיכוי המיוחל. לסיכום, שירות הלקוחות של גיימסטורם הוא מתחת לכל ביקורת, אבל הם בטוחים שהם נותנים שירות מצוין. אני קיבלתי מצלמה תקולה ובמשך חודש ימים נאלצתי לרדוף אחרי הזיכוי שלי.

תגובת החנות

, הלקוחה פנתה אלינו לאחר מספר שבועות שהמצלמה שרכשה באתר לטענתה תקולה. אוקי, לגיטימי.. ויכול לקרות מוצר חשמלי יכול להיות תקול ובשל כך יש אחריות ואם יש תקלה אנחנו פה בשבילה. בצורה מאוד מכובדת הסברנו לה שאפשר להשאיר את זה בנקודת שירות קרובה לבית (קציר) וזה היתרון ביבואן רשמי, שלא משנה המיקום הגיאוגרפי תמיד יהיו נקודות שירות קרובות . הלקוחה החליטה שזה לא מתאים לה אבל בכל זאת החליטה כן להשאיר בנקודת שירות. לאחר בדיקה של המעבדה נאמר לנו שהמצלמה תקינה והיא רק צריכה עדכון דרייברים. משמע, הכל עובד. המצלמה חזרה לנקודת שירות וצריך רק לאסוף אותה. הלקוחה לא הייתה מוכנה לשמוע על זה ביקשה זיכוי. למרות שלא קיבלנו זיכוי מנותן השירות (אני מזכיר *המצלמה תקינה*) ולא בוצע החלפה/ זיכוי לטובתנו החלטנו לתת לה זיכוי מלא של המוצר הלקוחה החליטה לכתוב לנו ביקורת, זכותה..רק פחות מובן קצת לאור התנהלותנו המתחשבת מולה. מוריד קצת אוויר אבל לא ישבור אותנו, נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
13.10.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
wisam.abed.7
wisam.abed.7
01.04.2024
מוצר שנרכש: כסא מנהלים דגם דאלאס

אכזבה גדולה מאוד מהחנות, רכשתי כסא דרך האתר שלהם ובחרתי משלוח מהיר בתוספת 30 ש״ח כדי לקבל הכסא תוך 4 ימים לפי מה היה כתוב באתר. עברו ארבע הימים ולא קיבלתי, אז פניתי להם והסתבר שזה יקח עד 7 ימים ברכישת כסאות (לא היה כתוב כך באתר). בסופו של דבר הגיע הכסא אחרי שבע ימים עסקיים אבל לא אותו צבע שהזמנתי, הודעתי להם על זה והם הבטיחו שיטפלו בזה בהקדם ולא יקח הרבה זמן וזה יהיה פחות משבוע. היום כבר עבר 15 ימים עסקיים מיום הרכישה ו-9 ימים מאז הבקשה להחלפת הכסא הלא נכון שהגיע ועדיין מחכה לקבל את הכסא שרכשתי. בכל פעם שאני פונה להם הם אומרים שהם מטפלים וזה מול הספק ודיבור כזה אפילו בפעם האחרונה הבחור שמכתב אותי התחיל לסבר לי ששילמו משלוח נוסף אבל הוא שכח שאני שילמתי עבור משלוח מהיר כדי לקבל המוצר תוך 4 ימים עסקיים ועדיין מחכה, תכלס אל תתקרבו אלא אם אתם מוכנים לחכות כל כך הרבה זמן. מוסיף, אתמול שלחתי הודעה לבדוק סטטוס המוצר שלי, לא קיבלתי מענה עד עכשיו. לפני היו עונים תוך שעה אבל אחרי שהם היו חייבים לי עונים אחרי הרבה זמן. אכזבה גדולה מאוד מהשירות הטלפוני.

תגובת החנות

כתוב באתר בכל מקום שזמן אספקה לכיסאות הינו 7 ימים. המשלוח בחינם עד הבית ובעלות של 100 שח עבורנו. הוצאנו ללקוח כיסא בזמן מלחמה לאזור צפון כאשר רוב חברות המשלוחים לא עובדות או עובדות בכוח אדם מצומצם. הסברנו לו שייתכנו עיכובים לא כי אנחנו רוצים אלא זו המציאות בתקופה מורכבת. הלקוח לא קיבל את זה והחליט לכתוב ביקורת. זכותו, אנחנו נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחתינו

חוות הדעת עזרה לכם?
yosifkhouryhiba
yosifkhouryhiba
25.03.2024
מוצר שנרכש: 13060 כסא מחשב

קניתי כיסא ב 10/3 כתוב באתר 1-7 ימי עסףקים , עקב המצב המתנתי בסבלנות 9 ימי עסקים , רוגפת אותם כבר 3 ימים לקבל תשובות עד שבסוף אומרים מהמשלוח הלך לאיבוד , וגם להוציא זיכוי לוקח להם מלא זמן והתמעמעות בסך הכל רציתי לרואת את הזיכוי ולהיות רגועה לפני שאני הולכת לקנות כיסא אחר

תגובת החנות

היי היבא, לצערי הדברים שכתבת אינם נכונים. המוצר אבד בחברת משלוחים (כיסא משרדי בשווי 399 שח) לקחנו על כך אחריות, הצענו כיסא אחר כמובן מהסיבה שהוא אזל במלאי אחרי שלא הסכמת ביקשת מאיתנו לבצע זיכוי, ביצענו לך זיכוי כבר באותו יום תוך 20 דקות. את העדפת לכתוב פה דברים שאינם נכונים ועל כך זה מצער. אנחנו עסק שמתיימר לתת את השירות הטוב ביותר עבור הלקוח ואין דבר כזה שאת נאלצת להתווכח כדי לקבל זיכוי. ההפך הוא הנכון ויש לכך הוכחות בשיחות ווטסאפ. 26 דקות מרגע שביקשת זיכוי קיבלת. תמיד היה לך מענה בווטסאפ

חוות הדעת עזרה לכם?
Guy
Guy
03.03.2024
מוצר שנרכש: מעמד טעינה אלחוטית 2 ב-1 15W עם MagSafe

הזמנתי מגיימסטורם מעמד טעינה עם משלוח אקספרס בין 1-4 ימי עסקים 6 ימי עסקים עברו להם ואין מענה ברור לגבי המוצר שלי שעוד לא הגיע אליי לפי המספר הזמנה רשום שהיא סגורה אבל לא טופלה וכן לקחת כסף יודעים כבר בוצע חיוב 22.2 אנחנו היום ב3.3 ועדיין המוצר לא אצלי

תגובת החנות

אהלן גיא מה שלומך? מצטער באמת לשמוע, אכן הייתה טעות עם המקט אנחנו לוקחים אחריות אבל כמובן שנדאג לפצות אותך ולדאוג לך לחווית קנייה הרבה יותר טובה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
20.02.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
klein.rose1
klein.rose1
02.02.2023
מוצר שנרכש: Skullcandy Cassette אזניות אלחוטיות

ב-19.1.23 רציתי אזניות מסויימות של Skullcandy. יצרו אתי קשר ב-22.1.23 ליידע אותי שאין את האזניות והציעו אחרות ובסוף קניתי. ב-29.1.23 (שבוע אחרי), התעניינתי לדעת איפה האזניות שלי, כי לא קיבלתי כל הודעה על משלוח, הבטיחו לי שעד יום שלישי, 31.1.23, זה אצלי. חיכיתי עד אמצע היום ולא שמעתי מהם כלום, אז יצרתי קשר. לאחר בדיקה, אמרו לי שהמשלוח יגיע ביום ד', 1.2.23 (למרות ההבטחה שיגיע יום קודם). ביום ד' קיבלתי סמס מחברות השילוח (CARGO) על המשלוח שאמור להגיע. יצרתי קשר כבר ב-8 בבוקר ורק כמעט ב-14:00 חזרו אליי ואמרו שהמשלוח יגיע עד 15:30. כשהמשלוח הגיע (עם שליחה עצבנית), זה בכלל לא היה מה שהזמנתי! הם עשו טעות! אז נאלצתי לחכות עוד יום כדי לקבל את ההזמנה שלי. (והשליח שהביא את האוזניות הנכונות אמנם היה נחמד, אבל לא ראה בעיה להחזיק את הקופסה בפה בזמן שהתעסק בטלפון או משהו כזה - כאילו אין קורונה בעולם) לכל אחד מהנציגים של גיים סטורם לקח זמן להגיב ובחברת השילוח הגיבה מישהי שחושבת שהלקוחה (העצבנית כבר) היא חברה שלה. דיבור של בחורה צעירה והרבה מאוד אימוג'ים, משל זו הייתה שיחה פרטית. מה גם ששאלו אותי את הפרטים יותר מדי פעמים, על אף שיש להם וגם כתבתי בתחילת השיחה, כפי שהבוט ביקש ממני. לא לקנות בחנות הזאת!!!!

תגובת החנות

צר לנו מאוד לשמוע את חוות הדעת של הלקוחה, אך יחד עם זאת אנחנו חייבים לציין כמה דברים: 1. הלקוחה קיבלה תמיד מענה בווטסאפ וגם בטלפון וגם אפילו אמרה לנו בטלפון שזה נכון והמענה היה תמיד מהיר . כך שהטענה שהנציגים של גיימסטורם "לקח זמן להגיב" אינה נכונה. 2. הלקוחה קיבלה משלוח חינם ואפילו דגם יקר יותר ב-50 שח. ספגנו את זה בשמחה רק שהיא תהיה מרוצה. ז"א הייתה אמורה לקבל את המוצר בדואר!! לא עם שליח. בכל זאת העדפנו לשלוח לה עם שליח. 3. נכון בחברת משלוחים עשו טעות וסיפקו מוצר לא נכון, מדובר בבני אדם וגם הם טועים..... לקחנו אחריות ואפילו מנהל המוצר של המותג סקולקנדי מחברת רונלייט הגיע להחליף ללקוחה את המוצר פיזית ממש יום אחרי. בגיימסטורם הלקוח עומד בראש סדר העדיפויות היומי והמטרה שלנו היא לשמר את לקוחותינו לאורך זמן לכן בתור הבעלים של העסק התקשרתי ללקוחה, לקחתי אחריות ביקשתי סליחה ואף הצעתי לתת פיצוי או משהו שיכול לפצות על הרגשתה.. הלקוחה החליטה שאינה מעוניינת. ופה נסגר המקרה מבחינתנו. הודעתי ללקוחה שאנחנו תמיד נהיה זמינים לבקשתה גם בעתיד ונשמח לעמוד לשירותה בצורה המקצועית ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tomer
Tomer
14.12.2022
מוצר שנרכש: RIVAL 300S

לא מומלץ בכלל. החנות אולי מציעה מוצרים במחירים טובים, אך בשתי מוצרים שונים קיבלתי שירות על הפנים. קניתי שני עכברים. אחד הגיע, לאחר שנמצא לא מתאים למשתמש, לא רצו לקבל אותו בחנות בגלל שנפתח. עד כאן מקובל, לא משהו חדש. סבבה, הוזמן עכבר נוסף, בכל זאת צריך עכבר מתאים אולי הפעם יהיה סבבה. הפעם הכל נבדק מראש והגיע העכבר המיוחל. כשחובר, הפלא ופלא המוצר לא תקין. החיישן של העכבר לא עובד כמו שצריך וזה לא ברור משימוש של דקה או שניים. פניתי לחנות, נשלחתי ישר ליבואן, BCONNECT. עוד חברה שהייתי ממליץ בחום מאד מאד מאד להתרחק. ביקשתי שיתקנו את העכבר, לא שיחליפו. שיתקנו. גם הפנתי אותם לתקלה שאני חשדתי בה. יותר מחודש עבר, קיבלתי הודעה לבוא לקחת עכבר מתוקן. אך כשקיבלתי אותו, היה כתוב "חובר למחשב ועובד". ככה הם בודקים מוצרים בBCONNECT. מזל שבדקתי את זה על עכברים, כי המוצרים שאני בדרך כלל מזמין זה מוצרים יקרים ללקוחות שלי. כל מיני אנשים לא חשובים שיש להם משרדים באמצע תל אביב. אבל בסדר לא רוצים כסף לא צריך. עם BCONNECT אני לא הולך יותר להעתסק ולשרוף זמן.

תגובת החנות

לאחר שיחה שנעשתה בין תומר לבין דודי הבעלים במקום, נאמר שהביקורות הייתה מופנת כלל ליבואן עצמו או ליצרן, יחד עם זאת.. הוחלט גם לבוא לקראת הלקוח לא לגרום לו לטרטור. פתרנו את הנושא הזה מול הספק עצמו . הספק החליט לזכות עבור העכבר התקול לאחר התערבות שלנו. (כנראה סדרה תקולה של RIVAL300S) תומר החליט לשדרג את העכבר לדגם אחר של אותו מותג. ולאחר שיחה עם הלקוח נאמר שהוא מקבל את העזרה שלנו כחנות. המקרה נסגר - הוחלף ללקוח מוצר אחר מהחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yihezkel
Yihezkel
28.10.2020
מוצר שנרכש: Logitech MK330

הזמנתי Logitech MK330. התקשרו ואמרו אין להם. בשנת 2020, צריך realtime inventory. אז אמרו "אתן לך Logitech MK270, שהוא יותר יקר, לאותו מחיר." בדקתי אחרי שהתנתקתי - חוצפה! MK270 היא יותר זול! כבר יומיים אחרי, ועדין כתוב שיש להם הMK330!

תגובת החנות

היי יחזקאל, מדבר דודי בעלים של העסק גיימסטורם. מצטער לשמוע את התלונה שלך, בעולם המסחר ובטח בתחום הגיימינג לעיתים יש תקלות מלאי. יחד עם זאת יש גם קצת פגם ודברים לא נכונים שנכתבו. **השיחות שלנו מוקלטות** אתה ביצעת הזמנה טלפונית, נציג מטעמנו חזר אלייך ואמר לך שהמקלדת אזלה במלאי ויש לך אופציה לרכוש מקלדת אחרת זולה יותר. MK270 והחלטת שאתה לא מעונין. רצת לכתוב ביקורת. יכלת גם להמתין קצת ולחשוב שיש בעלי עסק פה שנותנים את הלב שלהם ללקוחות היינו מוצאים פיתרון אחר. בתחום הגיימינג קצת קשה עד בלתי אפשרי להכניס realtime inventory מהסיבה שמלאים משתנים בכל רגע! בגלל זה יש אופציה של ביטול תשלום וכך אף אחד לא נפגע. בכל מקרה אם זו דרכך. אנו מקבלים אותה ומאחלים לך בהצלחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
04.05.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.06.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אר
אר
14.09.2025
מוצר שנרכש: Anker A1286H11 325 Power Bank 20000mAh

בתאריך ה-30 ליולי 2025, קניתי את המוצר הנ"ל. לפי הרשום באתר, זמן האספקה של המוצר הוא עד שבעה ימי עסקים, אך בפועל, המוצר הגיע באיחור של כשבוע, וזאת מבלי שהחנות תציע כל פיצוי שהוא. כשאתה מבין עד כמה זה חשוב שאתה נותן שירות מעולה, זה לא משנה אם אתה מוכר סחורה ממש טובה, או שאתה ניתן שירות טוב לאחר הקניה, מכיוון שרק כאשר אתה עומד במילה שלך כשאתה עומד בזמנים, הלקוח יקנה ממך שוב!

תגובת החנות

היי כמובן שאפשר לעשות זיכוי על דמי המשלוח אם יש עיכוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
kfirkonch
kfirkonch
16.06.2026
מוצר שנרכש: שעון חכם וjbl go 4

תודה רבה לחנות גיימסטורם ולעבודים ששם תמיד עובדים עם חיוך אספר כך... לפני שנה קניתי מוצר שהיה פגום הם זיכו אותי אבל אבדתי את הזיכוי אחרי חצי שנה נזכרתי שיש לי סיכוי ובדקתי ולא יכלו לעזור לי. אחד מהצוות זכר את העיסקה שלי לפני חצי שנה והצליח לשחזר לי את הזיכוי.. שבוע שעבר אני התקשרתי אליהם לבקש מהם להזמין מתנה לחבר דרך הזיכוי עשיתי הזמנה כמובן והזמינו לי את המוצרים לצערי היה עיקוב במשלוח אחד הייתי חייב את זה דחוף ליום שלישי. מתקשרים אליי ביום ראשון ומעדכנים אותי שהיה בעיה בהזמנה נפלה בין הכיסאות ושהם משלמים מהכיס שלהם כדי לעשות לי הזמנה במקום שיגיע לי ליום שלישי קבלתי את ההזמנה ללא שאלות ולא בעיות תודה רבה לסתיו והצוות המסור כלום שם עם חיוך ורצון לעזור🙏 ציון לא חמש כוכבים לפחות💯

חוות הדעת עזרה לכם?
A.
A.
15.06.2026
מוצר שנרכש: Nintendo Switch 2 All-In-One Carrying Case

מחיר מעולה ומשלוח מהיר (התקבל תוך 3 ימי עסקים). סיוע ותקשורת מצוינים דרך וואטסאפ. בקיצור: מומלץ מאוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
מרטין חזן
מרטין חזן
14.06.2026
מוצר שנרכש: שעון ספורט חכם שיאומי דגם Redmi Watch 4 שחור

תודה על שרות אדיב, אמין ויעיל, מענה מיידי לפניות הלקוחות. לאחר הרכישה קיבלתי מיד קבלה ותגובה מהחברה. יצרתי קשר ביום הרביעי לאחר הרכישה כי ביקשתי משלוח אקספרס והיה כנראה לחץ בהזמנות. ביקשתי משרות הלקוחות לזרז את המשלוח ואכן המשלוח הגיע באותו יום. ממליצה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Shmulik
Shmulik
24.05.2026
מוצר שנרכש: מעמד להגה

פעם ראשונה שאני קונה מהחנות. הם הציעו את המחיר הנמוך ביותר לסטנד הגה לסימולטור שלי. בוצעה הזמנה, דקות אחרי הנציג פנה אליי בווטסאפ ועדכן שהמשלוח מהמחסן בדרך ובימים הקרובים יגיע. אחלה שירות, אחלה מחיר. כעבור מספר ימים ההזמנה נחתה אצלי בבית.

חוות הדעת עזרה לכם?
moranm2861
moranm2861
18.05.2026
מוצר שנרכש: זרוע למחשב

צוות מקצוענים!!!!!!! מחירים הוגנים, שירות מקצועיות יוצאת דופן! אדיבים ואכפתיים ללקוחות. כיף להגיע כל פעם מחדש להנות ממוצרים איכותיים ויחס חם.

חוות הדעת עזרה לכם?
didush2106
didush2106
13.05.2026
מוצר שנרכש: הגה ודוושה

פעם שניה שאני מזמינה מהם מוצרים. השירות הכי מהיר וטוב שקיבלתי. תמיד עונים ותמיד עושים הכל שתצא מרוצה תודה!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
amitair74
amitair74
17.04.2026
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי נוקיה Nokia 215 4G (2024)

קניתי טלפון נוקיה 215 בסוף אוקטובר 2025. כחצי שנה לאחר מכן הוא הפסיק לעבוד ויצרתי קשר עם Game Storm לקבלת שירות במסגרת האחריות לשנה. הם ענו מהר בוואטסאפ ועזרו מיד להעביר את הטלפון למעבדה. הטיפול במעבדה היה איטי מאוד בגלל המלחמה עם איראן, אבל בסופו של דבר החנות טיפלה בי היטב. אני מאוד מרוצה מהשירות ואשמח לקנות מהם בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
anat.philippo
anat.philippo
29.01.2026
מוצר שנרכש: רצועות ראש לאוקולוס

אדיבים, שירותיים מאוד והוגנים , לא חייבו עד שקיבלנו מה שהיינו צריכים ויצרו אותנו מיד קשר לגבי מה שהזמנו והציעו משהו חילופי כי היה חסר במלאי. בהחלט נשוב לקנות מכם ❤️

חוות הדעת עזרה לכם?
elishaamrami
elishaamrami
29.01.2026
מוצר שנרכש: כיסוי ספר לגלקסי A72

המוצר הגיע ארוז באופן מושלם. הגיע תוך יומיים עם שליח, הרבה יותר טוב ממה שהובטח. פשוט נפלא

חוות הדעת עזרה לכם?
zvigavish
zvigavish
01.01.2026
מוצר שנרכש: samurai crc-500

רכשתי קוצץ ירוקות תוצרת סמוראי. כל הפניות הטלפוניות נענו מיד תוך מענה אדיב. המוצר הגיע במועד כמובטח.

חוות הדעת עזרה לכם?
yjsadeh
yjsadeh
02.12.2025
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi 15 5G

קיבלתי את מה שקניתי, משלוח בתוך זמן סביר, התקשרתי לשאול שאלה וענו באדיבות ולעניין. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8

חוות דעת של מוצרים פופולריים בגיימסטורם

מוצרים נוספים הנמכרים בגיימסטורם

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון