מפרסם ב-zap מאז 2017

‎ל- פון קום‎ ‏(Gadget-Cellular)

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 9 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 65 חוות דעת גולשים על ל- פון קום
משה
משה
16.11.2025
מוצר שנרכש: מסך חליפי לסמסונג s20 fe

לפני שלושה חודשים החלפתי אצלם מסך לסמסנוג s20fe הרגשתי שהמסך לא איכותי אבל זרמתי עכשיו הופיע לי פס במסך שבלחיצה נעלם ניגשתי אליהם ובקשתי שיבדקו כי המסך הוחלף לא מזמן המוכרן אמר לי אתה שברת את המסך אבל הראתי לו שבלחיצה הפס נעלם כאילו בעיית מגעים אמר לי לא בעיה שלנו שברת תמסך למרות שלא שברתי את המסך ..בקיצור חויה גרועה משתמשים בחלקים ברמה ירודה ולא לוקחים אחריות.

תגובת החנות

שלום רב, ראשית, צר לנו על תחושותייך, ועל הכתוב כאן. אך שיש סילופי אמת, וניסיון פגיעה בעסק שמפרנס המון משפחות, לעמוד בצד איננו יכולים, שכן אתה פגעת במסך לאחר חצי שנה של הרכבה, המכשיר שלך תוקן ב5/6/25 והגעת אלינו ב15/11/25 על נזק פיזי, ברור, שלא ניתן לערער עליו. התגובה הזו, שהיא לא פחות מלשון הרע פר אקסלנס, תטופל בערכאות הנכונות לה. ידוע לך כי אחריות על חלפים בכל מעבדה בארץ אינה כוללת נזק של לקוח כגון שבר ולמרות זאת ולמרות ההסברים החוזרים ונשנים בחרת לפעול בדרך שיקרית, ומשוללת אמת. כשידוע לכל דבר כי מסך לאחר חצי שנה לא ייפגם בעצמו, שכן היכן היית במשך חצי שנה? גם את חוות הדעת של "המעבדה" הנוספת לא קיבלנו. לשבור, להרוס, ולכתוב תגובה.

חוות הדעת עזרה לכם?
דלית
דלית
28.09.2023
מוצר שנרכש: מסך סמסונג

החלפתי מסך לסמסונג אך כשבאתי לקחת המסך היה בעל צבעים כהים ורקע מוזר ורזולוציה גרועה. הראיתי והם ניסו להחליף למסך אחר אלך נותר כפי שהיה. לטענתם מסך מקורי של סמסונג אך אין סיכוי שזה כך. למחרת כבר המסך החשיך וכבה לחלוטין, ואז נאמר לי שהם יביאו ממקור אחר וכך נאלצתי שוב לנסוע אליהם ולבזבז שעה של נסיעה. הפעם הוחלף למסך עם רזולוציה זהה למקור אך מאז טביעת האצבע לא עובד. ממעבדה מקצועית נאמר שהמסך אינו מקורי ולכן טביעת האצבע לא עובדת. אז לסיכום אגיד שהשירות והמוצרים גרועים. הזול עלה לי ביוקר וזמן אבוד.

תגובת החנות

שלום דלית, מועדים לשימחה. מיותר לציין שקיבלת שירות לעילה ולעילה, המסך הוחלף לך 3 פעמים, במסגרת שירות ברמה הגבוהה ביותר שיש, מכשיר הטלפון שלך נפל מקומה ראשונה, וזה מצויין בטופס שאת (!) חתמת עליו בעת הפקדת המכשיר, ולכן סביר שיהיו תקלות שישפיעו על טביעת האצבע שהיא אינה חלק מהמסך. מה שאת עושה כאן זו הוצאה דיבה, שכן אנו יכולים להוכיח את טופס ההפקדה שלך, אותו שלחנו לך לwhatsapp וכן הקביעה שלך כי המסך שהורכב לך אינו מקורי - תהיה בעוכרייך. מלפנים לשורת הדין, תינתן לך האופציה לתקן את תגובתך. מוזמנת להגיע ולהחליף שוב את המסך בפעם הרביעית (!) לשביעות רצונך, אך לא נקבל מצגת שקר שכזו.

חוות הדעת עזרה לכם?
yarden
yarden
03.09.2023
מוצר שנרכש: נוקיה c2

שירות גרוע!! הזמנתי טלפון לפני יותר מחודש. לא ברור לי איך הגיע בדואר לעיר אחרת. אני רודפת אחריהם שיצרו קשר עם הדואר להפנות אלי, כיוון שהדואר לא מדבר עם הקונה רק עם השולח. הם לא מעדכנים אותי, רק אחרי שאני מטרורת הם שולחים מייל לדואר אבל לא נראה שמטפלים בזה ברצינות. רציתי לבטל את העיסקה, אך הם מסרבים עד שהטלפון יגיע אלי ומי יודע מתי זה יקרה. אין לי חשבונית כיוון שהמוצר לא הגיע, החשבונית לא נשלחה במייל.

חוות הדעת עזרה לכם?
רו
רו
23.06.2023
מוצר שנרכש: סמסונג s9 plus

הלכתי אליהם כדי להחליף סוללה בנייד והם אמרו שהחליפו ובפועל נשארתי עם אותה סוללה בקיצור לא עשו את העבודה

תגובת החנות

שלום רב, את שמך לא רשמת בתגובה, אך אנו יודעים במה מדובר וקיים גם תעוד במצלמות העסק, לגבי התיקון שלך. נפרט כאן ונאמר לשלל לקוחותינו המרוצים, כי ללקוחה "רו" הנ"ל הוחלפה פעמיים סוללה במסגרת האחריות. וכי הינך מוציאה כאן דיבה אשר מגובה במצלמות העסק, ניתן לך את הזכות לפנות אלינו\לתקן תגובתך לפני לקיטת הליכים. הרי שמה שהינך עושה כאן זו הוצאה דיבה, אשר מסכנת את פרנסתינו אשר ענו עמלים עליה רבות, מאחלים לך רכישות מוצלחות, ושלל טוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
11.04.2023
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אילן
אילן
11.10.2019
מוצר שנרכש: שיאומי A3

בזאפ רשום מחיר 670 שקל לדגם שיאומי A3 יבואן מקביל שנה אחריות, התקשרתי לשאול אם אוכל לבצע תשלום ואיסוף עצמי ( וכך גם רשום באתר שאפשר)הגעתי לחנות ונאמר לי מחיר הרבה יותר יקר בפועל,גם כשהראתי למוכרים את פרסומם בזאפ ושבאתי לבצע תשלום במקום עם איסוף עצמי,,,,זאת רמאות והטעיית ציבור הצרכנים ועוד באמצעות פרסום בזאפ ,,אנא מכם בזאפ טפלו בעניין,,,אחרת האמון של הצרכנים בזאפ ירד, תודה

תגובת החנות

היי אילן קודם כל לא ביצעת הזמנה באתר, הזמנה זה שמשלמים בכרטיס אשראי ואז באים לאסוף כמובן בתיאום לבדוק מלאים כפי שמצויין באתר רשום במפורש 7 ימי אספקה אם תזמין תקבל! זה בוודאות יש עשרות הזמנות באתר אנחנו בתקופת חגים ולכן האספקות קטנות גם בצד הספקים, אין שום סיכוי שמישהו אמר לך לבוא לחנות ושיש במלאי כל השיחות מוקלטות אתה בוחר להחפיש את שמנו ואתה יודע בוודאות שלא אמרנו לך בוא קח! חג שמח ושנה טובה מאחל לך שתהיה אדם טוב יותר השנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ravenrani
ravenrani
19.03.2019
מוצר שנרכש: סוללה v10

רכשתי סוללה לפני כחצי שנה כדי שיהיה לי גיבוי לנסיעה לחו"ל. קיבלתי סוללה מ-2016, שהיתה חצי טעונה בזמן ההכנסה הראשונה למכשיר, הסוללה לא נטענה יותר אחרי שנפרקה. זה לא מפתיע, כי היצרן לא נותן אחריות של יותר משנה, והסוללה לא נשמרת אם היא לא בתנאים סטריליים. מאז הבטיחו לי החלפה של הסוללה, והחדשה פשוט לא הגיע. זה גם די חסר מקצועיות, לעשות כזה דבר.

תגובת החנות

היי אז כמו שדיברנו בטלפון מסתבר שיש מצב שטעית כי הסוללה ששלחת לנו לא שלנו כי על הסוללות שלנו יש מדבקת זיהוי עם הלוגו שלנו תשלח את הסוללה שלנו ונשמח להחליף גם לנו יש אחריות עליה תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
חנן
חנן
28.10.2018
מוצר שנרכש: דבקת זכוכית לOneplus X

הזמנתי מדבקת זכוכית לOneplus X. כעבור 10 ימים התקשרתי לברר מה עלה בגורלו, ואמרו לי שהוא בדרך. כעבור שבועיים, התקשרו אלי שהיתה תקלה ולא נשלח בכלל. אמרתי להם שלא אחכה עוד, אקנה בחנות מקומית ושיבטלו את ההזמנה ויחזירו את הכסף. הסכימו. לאחר עוד שבועיים, המוצר מגיע בדואר (אחרי שקניתי אחר ואין לי בו צורך). התקשרתי שוב, אמור לי, נכון, טעינו, תשלח בחזרה בדואר ונזכה אותך. בינתיים הוא יושב אצלי בבית, כי אין לי זמן ללכת לדואר, וגם לא בטוח ששווה את המאמץ והזמן עבור זיכוי של 39 ש"ח, כאשר אני מסופק אם באמת יזכו אותי גם על הוצאות שליחת דואר בחזרה. בקיצור, הם איבדו את האימון שלי ולא הייתי קונה מהם שוב.

תגובת החנות

היי חנן אני ירענן את זכרונך שדיברת איתי ואמרתי לך תשלח בחזרה ואזכה אותך על המגן מסך וגם על המשלוח ויש לי גם הקלטה של השיחה,אוסיף גם שבפעם השניה קיבלת 2 מגיני מסך כפיצוי! מה אתה מצפה שנגיד לך להשאיר את המוצר אצלך ונזכה אותך? זאת הסחורה שלי! תחזיר לי אותה ואזכה אותך וגם על המשלוח חבל שאתה מתנהג ככה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Moshe
Moshe
03.01.2019
מוצר שנרכש: מודם סלולרי USB LTE 4G MODEM Benda

יש להם אופציה באתר לשלם טלפונית עשיתי את ההזמנה לא חזרו אלי חזרתי אליהם אמרו לי שאי אפשר לשלם בטלפון רק אונליין אז עשיתי עוד הזמנה וביום השמיני כשזה עוד לא הגיע התקשרתי אליהם ובמקום שיתנו שירות ויבדקו אמרו לי קיבלת מייל יש לך מספר מעקב תעקוב ותבדוק

תגובת החנות

היי משה ההזמנה שלך נעשתה ב18/12 ולפי האתר של הדואר ב26/12 כבר אספת את המוצר אז מה אתה אומר שלא קיבלת את המוצר?! לגבי זה שהתקשרת למוקד ההזמנות ואמרו לך שלא ניתן לשלם בטלפון זאת שטות כי זה מוקד מכירות אין דבר כזה שמישהו לא ירצה שם כסף.

חוות הדעת עזרה לכם?
goalina
goalina
02.12.2018
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S7

הזמנתי גלקסי S7 הגיע אלי באיחור למראש ששילמתי על משלוח מהיר, נרכש ב-14.11.2018 והטלפון שהגיע כנראה לא היה חדש כי הכיסויי של הגב שלו לא היה מודבק טוב, כנראה אחרי תיקון לא מושקע. הודעתי על התקלה לחנות ושלחתי להם את המוצר בחזרה לקבלת זיכויי. המשלוח נמסר לחברה ב27/11/2018, עדיין אין זיכויי, כנראה יגיע בקרוב אם לא אז נעדכן את הביקורת. לא יודע אם זה משהו שקורה קבוע או כנראה טעות אבל זה מה שקרה במקרה הזה בכל אופן.

תגובת החנות

היי קודם כל אנחנו מתנצלים על החוויה שעברת, אבל בוא נסדיר את הדברים! לגבי המשלוח שחכת לציין בתגובה שלך שרשמת במילוי טפסים "עיר" רשמת "שהם" במקום כפר יונה ולכן זה נשלח ל"שהם"! לגבי איכות המוצר אנחנו מקבלים מכשירים מהספק ולא פותחים אותם כי אנחנו מתחייבים לאריזה סגורה מקורית וכן קורה שיש מכשירים תקולים כמו בכל מוצר בעולם. לגבי הזיכוי אנחנו מזכים את המוצר רק כאשר הוא אצלנו פיזית ולכן את הזיכוי אתה תראה במחזור חיוב הבא שלך באשראי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shachar
Shachar
27.09.2018
מוצר שנרכש: מטען גויסטיק לps4

המשלוח הגיע מאוד מהר ועטוף בצורה מקצועית. לצערי רק שהתמונה של המוצר לא תאמה בכלל את המוצר שהגיע והיה מדובר במכשיר אחר לגמרי שעושה את אותה פעולה.

חוות הדעת עזרה לכם?
דדניאל
דדניאל
23.01.2019
מוצר שנרכש: סוללה סמסונג s3

קיבלתי את הסוללה של סמסונג מהר .נשמר היטב .המחיר הוא סביר ולכן אני מרוצה. הסוללה היא בסדר גמור

חוות הדעת עזרה לכם?
עמנואל
עמנואל
26.12.2018
מוצר שנרכש: nokia 3310

פשוט וקליל וגם ברור למרות שצוין על משלוח תוך יום אבל הגיע רגיל אחרי כמה ימים בדואר רשום ( כנראה הכוונה הייתה לכמה ימים עד שישלחו בדואר) בסה"כ בסדר וגם התקשר אליי נציג לברר ענין לא ברור .

חוות הדעת עזרה לכם?
vanvan51086
vanvan51086
09.06.2026
מוצר שנרכש: סמסונג s21

ממליצה מאוד מאוד שירות זמין כל הזמן גם כשקיבלתי מוצר שהיה כנראה תקול מהיבואן קיבלתי שירות מהיר סבלני מיד קיבלתי חלופה ואפילו פיצוי זה לא מובן מאליו

חוות הדעת עזרה לכם?
מאמיי
מאמיי
08.06.2026
מוצר שנרכש: שקע טעינה בטלפון

הגעתי עם בעיה בשקע טעינה בטלפון, מיד קיבלתי מענה לבעיה. אחלה שרות ויחס מעולה ללקוחות .

חוות הדעת עזרה לכם?
rinatmengistu
rinatmengistu
08.06.2026
מוצר שנרכש: Galaxy A37

אני רוצה להמליץ בחום על החנות! אני והמשפחה שלי קונים שם את כל מכשירי הטלפון שלנו כבר תקופה ארוכה ותמיד יוצאים מרוצים. השירות מקצועי, אדיב ונעים, ותמיד מקבלים יחס אישי עם חיוך. בכל קניית טלפון הוא דואג להציע גם אביזרים נלווים, ולפעמים אפילו מפנק באביזרים במתנה. מעבר לשירות המעולה, האווירה בחנות כיפית והוא תמיד מצחיק ונותן הרגשה טובה. ממליצה מכל הלב לכל מי שמחפש שירות אמין, מחירים טובים ויחס מצוין!

חוות הדעת עזרה לכם?
רונן
רונן
23.03.2026
מוצר שנרכש: S23u

החלפתי מסך s23U מסך מקורי והמחיר היה מצויין השירות היה מקצועי ואדיב אני יחזור לתקן ולקנות שם שוב מצאתי בית חם לסלולרי שלי

חוות הדעת עזרה לכם?
mshdnts3
mshdnts3
26.12.2025
מוצר שנרכש: Jbl tune 310

הגעתי לדוכן וכמו תמיד אסף בעל הבית נתן לי שירות מדהים ואני תמיד חוזר לקנות ממנו על הדרך הוא תיקן לי את השמע במכשיר ללא עלות בנאדם צדיק

חוות הדעת עזרה לכם?
סיגלית
סיגלית
07.12.2025
מוצר שנרכש: ניקוי מגעים

הגעתי למעבדה אחרי למעבדה אחרת נתנו לי חוות דעת שאני צריך להחליף שקע טעינה הטכנאי המקצועי ראה שהבעיה היא לגמרי שונה וטיפל לי בזה בפחות מחצי מחיר ממה שאמרו לי שצריך אין ספק שהגעתי למקום מאוד אמין ומקצועי לאחר המלצות רבות של חבריי אחזור שוב בטוח

חוות הדעת עזרה לכם?
mazel2138
mazel2138
17.11.2025
מוצר שנרכש: החלפת סוללה s22

הגעתי למעבדה של לפון אחרי כמה שאלות ששאלתי את המוכר הוא נתן לי מענה מעולנ למה שאני צריכה ותיקן לי את הסוללה תודה על השירות

חוות הדעת עזרה לכם?
eliorlugasi7
eliorlugasi7
01.10.2025
מוצר שנרכש: S23 מסך

הגעתי לאסף והוא נתן לי שירות מהמם עזר לי בתיקון המכשיר ונתן לי גם מגן מסך ללא עלות שירות מדהים ויעיל ומחירים שלא ניתן למצוא

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל ברקוביץ
דניאל ברקוביץ
02.04.2025
מוצר שנרכש: מסך 23 אולטרה

הגעתי להחלפת מסך גלקסי 23 אולטרה בדיוק במחיר שפורסם צוות נהדר והכל היה כפי שאמרו לי

חוות הדעת עזרה לכם?
ציונה
ציונה
06.02.2025
מוצר שנרכש: החלפת מסך גלאקסי S23 אולטרה

באתי לתקן אצלם מסך של גלאקסי 23 אולטרה, שירות מדהים, עבודה מקצועית מאוד, יצאתי מרוצה כמובן במחיר הכי משתלם שראיתי

חוות הדעת עזרה לכם?
sharon
sharon
22.09.2024
מוצר שנרכש: מסך אייפון 13

פשוט מקצוענים ואמינים מציר מנצח , לא מנסים לדחוף כלום עומדים במחיר המובטח בזאפ כל הכבוד ממליץ בחום שרון

חוות הדעת עזרה לכם?
roni
roni
17.09.2024
מוצר שנרכש: אייפון 11 פרו

תקנתי היום מסך שבור לאייפון לאחר בדיקת עלות מצויינת שלהם בדאפ. ממליצה בחום הכול היה מהיר ומוצלח

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3

חוות דעת של מוצרים פופולריים בל- פון קום

מוצרים נוספים הנמכרים בל- פון קום

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון