
לפני שלושה חודשים החלפתי אצלם מסך לסמסנוג s20fe הרגשתי שהמסך לא איכותי אבל זרמתי עכשיו הופיע לי פס במסך שבלחיצה נעלם ניגשתי אליהם ובקשתי שיבדקו כי המסך הוחלף לא מזמן המוכרן אמר לי אתה שברת את המסך אבל הראתי לו שבלחיצה הפס נעלם כאילו בעיית מגעים אמר לי לא בעיה שלנו שברת תמסך למרות שלא שברתי את המסך ..בקיצור חויה גרועה משתמשים בחלקים ברמה ירודה ולא לוקחים אחריות.
שלום רב, ראשית, צר לנו על תחושותייך, ועל הכתוב כאן. אך שיש סילופי אמת, וניסיון פגיעה בעסק שמפרנס המון משפחות, לעמוד בצד איננו יכולים, שכן אתה פגעת במסך לאחר חצי שנה של הרכבה, המכשיר שלך תוקן ב5/6/25 והגעת אלינו ב15/11/25 על נזק פיזי, ברור, שלא ניתן לערער עליו. התגובה הזו, שהיא לא פחות מלשון הרע פר אקסלנס, תטופל בערכאות הנכונות לה. ידוע לך כי אחריות על חלפים בכל מעבדה בארץ אינה כוללת נזק של לקוח כגון שבר ולמרות זאת ולמרות ההסברים החוזרים ונשנים בחרת לפעול בדרך שיקרית, ומשוללת אמת. כשידוע לכל דבר כי מסך לאחר חצי שנה לא ייפגם בעצמו, שכן היכן היית במשך חצי שנה? גם את חוות הדעת של "המעבדה" הנוספת לא קיבלנו. לשבור, להרוס, ולכתוב תגובה.






















