
בתאריך 15/1/2013 רכשתי את המוצר. הרכישה עברה בקלות אצל מוכר בשם גיא. עבר שבוע ומספר ימים והמוצר עדיין לא הגיע. בתאריך 24/1/2013 יצרתי קשר עם החנות, שוחחתי עם גיא. הוא אמר לי שהוא יברר מה הסטטוס של המוצר ויחזור אליי. הוא לא חזר. היום (28/1/2013) שוחחתי עם מוכרת אחרת - עמית - שנתנה לי את מספר המעקב בדואר ישראל. התברר ששלחו את המוצר לכתובת ישנה שלי. וידאתי באימייל שקיבלתי מזיג-זג שכתובת המשלוח שהזנתי אכן נכונה והיא אכן כזו. כלומר הקלדתי כתובת למשלוח נכונה אך הם שלחו לכתובת הלא נכונה. האימייל עדיין שמור אצלי. שלחתי לעמית עותק על מנת שגם היא תוכל לראות. היא הבטיחה לי שהיא תברר מול גיא והוא יחזור אליי. אמרתי לה שאני אחכה לשיחה הזו מכיוון שזיג-זג מתפארים באמינות השירות שלהם והיא אכן התחייבה שגיא יחזור אליי. עכשיו ערב, ואני בספק אם מי מהם יחזור אליי. בקיצור, חוויית הקנייה הנוכחית הייתה מפוקפקת משהו. אשתי נסעה לבסוף לסניף הדואר בכתובת הישנה שלנו על מנת לקחת את הזכרונות. לסיכום: מחשב של לקוח מחכה לבנייה כבר שבוע כי החנות שלחה את המוצרים לכתובת הלא נכונה. מוכרים נחמדים אך לא אנשי שירות מוצלחים (מכירות - כן, שירות לקוחות - לא מוצלח). אני אשמח לתגובת החנות בנושא הזה (כבר עבדתי עם זיג-זג בעבר והרושם שהם הותירו בי אז היה חיובי מאוד).
הלקוח צודק. אכן חלה טעות בכתובת המשלוח והוא נשלח לכתובתו הישנה. לקח לנו מעט יותר זמן משציפינו ע"מ לנסות ולשנות את כתובת המשלוח מול הדואר, ובסופו של דבר לא הצלחנו היות והחבילה הגיע לסניף הישן של הלקוח. על מנת למנוע הישנות מיקרים כאלו חודדו נהליי משלוח בדואר. בנוסף ביקשנו מהצוות לשתף את הלקוח בדרכיי הטיפול או עיכובים צפויים.








