הזמנתי מוצר אינסטלציה (שדורש גם עזרה של אינסטלטור), שנרשם שיגיע "משלוח חינם מהיר עד הבית - עד 5 ימי עסקים".
לאחר 10 ימי עסקים, ביום חמישי פניתי לברר, ואז נמסר לי שהמוצר לא היה במלאי, שיצא היום לחברת השליחויות, ושיגיע בימים הקרובים, אפילו בלי התחייבות על היום המדויק.
לדעתי צריך לידע כשאין במלאי (זה לא חולצה או נעליים, אלא מוצר שנדרש לתחזוקת הבית, ועוד להזמין בעל מקצוע),
או לפחות לטרוח לשלוח בשליחות מהירה, במיוחד אם כבר פונים...
וגם כשכבר פניתי בעצמי- לא הסכימו לשלוח בשליחות מהירה, "כי זאת החברת שליחויות שהם עובדים איתה, והמוצרים כבר אצלה".
התנהלות מוזרה מאוד ומאכזבת, לאור ביקורות אחרות שראיתי. אני מקווה שלא מאפיינת אותם, אבל מרגישה חובה לידע כלפי לקוחות אחרים
נתתי 2 כוכבים ולא 1, כי לפחות טרחו לענות לי לטלפון, והביאו את המוצר במוצ"ש.
תגובת החנות
היי ענבל, תודה על חוות הדעת . זה עוזר לנו ללמוד ולהשתפר.
לצערנו היבוא לארץ איחר להגיע בגלל תוצאות וירוס הקורונה ולא עודכנו בזמן מהספקים.
באמת שניסינו לתת לך את השרות הטוב ביותר ומכל הלב!
כשראינו שאין לנו תשובות ברורות מהיבואנים, מיד שלחנו את אחד העובדים להגיע אליך עד פתח הדלת ועוד באותו היום.
צר לנו שככה יצא, תמיד פה בשביל לשפר לך את החוויה ודאגנו לך להנחה משמעותית בקניה הבאה:)
שוב תודה,
צוות האתר