
הגעתי לחנות לצורך החלפת שקע טעינה באייפון 13מיני. שאלתי את המוכר: אפשר לתקן את השקע? לאחר בדיקה השיב: לא, חייבים להחליף אותו. שאלתי: אתם שמים לי חלק מקורי? ענה לי: ברור אצלנו רק חלקים מקוריים. מסרתי את המכשיר, כעבור כשעה חזרתי שילמתי 400 שח ויצאתי מהחנות נכנסתי לאוטו ולפני שחיברתי כבל טעינה הצצתי לתוך השקע וגיליתי שהוא מלוכלך בפנים וברור שהוא לא חדש, חזרתי מיד לחנות לא יותר משלש דקות לאחר שיצאתי ושאלתי את המוכר: שמת לי שקע חדש? ענה לי ברור! שאלתי: למה זה מלוכלך בפנים ענה לי: לא, אלו חלקים מפרוק אין חדשים, פרוק זה יותר טוב מחדש. לאחר שנוכחתי באמינותו המפוקפקת ביקשתי שיראה לי את החלק שהוציא מהמכשיר שלי, לאחר חיפוש של כשתי דקות הוא הגיע למסקנה, שמפנה הפסולת הסיני שמגיע אחת לכמה דקות כבר פינה את כל הפסולת ולא ניתן למצוא את החלק.... כאמור חזרתי אחרי שלש דקות ואפילו לא התרחקתי מרחק ראיה מהחנות.. כל מילה מיותרת. לאחר שהתעקשתי ממושכות שיחזיר לי את ה400 שח ויגבה סכום עבור ניקוי שקע, נאות להחזיר לי " לפנים משורת הדין" 150ש"ח
המכשיר לא נטען, והמכשיר יצא תקין לגמרי ! הלקוח הגיע בטענה שיש לו לכלוך בשקע טעינה. לאחר ניסיון של ניקוי שקע טעינה ללא הצלחה נאמר ללקוח כי יש צורך בהחלפת השקע טעינה. הלקוח אישר את התיקון ויצא לאחר שעה לאחר שהשקע טעינה הוחלף עם מכשיר מתוקן ונטען. השם שלנו הולך לפנינו, במידה ויש לקוחות שלא מאמינים למקום אליו הם מגיעים זה לא משהו שאנחנו יכולים לשלוט בו. אנחנו נותנים את השירות הכי טוב שאפשר ומשתדלים להוציא את כל הלקוחות מרוצים עם מכשירים תקינים. בנושא זה המכשיר יצא תקין אך הלקוח לא האמין למקום אליו הוא הגיע לצערי. אנו כאן לתת שירות בשמחה ובאהבה :) ונמשיך לעזור כמה שאפשר לכלל לקוחותינו.
















